We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Back at it against [TS/PS] zo 6 okt 2019 - 18:39
Hey all,
Ik ben de afgelopen maand helaas stil gevallen wat betreft posten. Dit heeft er alles mee te maken dat ik in september ben begonnen met een hbo studie. En de eerste maand was best wel een beetje wennen voor mij. Maar nu heb ik het idee alles wel redelijk op orde te hebben. In ieder geval genoeg om langzaam weer te beginnen met posten.
Ik ben zowiezo van plan om te posten op al mijn oude topics. Ik zal mijn lijstje hieronder zetten. Maar mocht er een van ons tussen zien staan waar je juist wel of niet mee verder wilt, laat het me weten. Want dan kan ik die topics voorrang geven of juist weglaten. Mocht het zo zijn dat we nog een topic in de planning hadden maar ik deze nooit heb aangemaakt, zeg het gerust. Want dan zal ik dat vooralsnog doen.
Posted Need to post Topic ended Need to open Inactive topic
PS: Lijst is direct gekopieerd, waar ik nog moet posten klopt hier nog niet.
Verder ben ik opzoek naar plots en plot uitbreiding. Ik zal zowiezo nog even pms sturen naar de mensen met wie ik tot nu toe in plots / cat families zit. Om te kijken hoe ik daarbij weer zou kunnen aansluiten.
Voor plots zoek ik naar de volgende dingen:
Bleaktail - going on:
Voor Bleaktail: Een specifiek en goed samengesteld plot van verschillende spelers waarbij Bleaktail zich langzaam maar zeker een weg richting de bloodclan kan banen. In het begin is Bleaktail nog wel wat knullig. Zoals ik hem tot nu toe ook heb voorgedaan. Maar ik ben van plan om hem wel te laten leren van anderen en zichzelf zo uiteindelijk te laten verbeteren zodat hij uit zal groeien tot een sterke, listige maar bovenal loyaal elite lid. Ik weet niet of er momenteel plannen zijn vanuit Bloodclan richting Shadowclan. Of dat er toekomstige plannen gemaakt zouden kunnen worden. Maar mocht dat het geval zijn dan zou ik het leuk vinden om Bleak daarbij te kunnen betrekken.
Op Zoek naar: -Meer connecties in Bloodclan.
Quietcreek - Complete change:
Voor Quietcreek: Als het zou kunnen zou ik Quietcreek eigenlijk compleet willen veranderen. Wellicht door middel van iets groots/ergs dat zich in zijn leven voordoet. Ik heb Quiet namelijk te lief gemaakt voor het type posts dat ik met hem zou willen doen. Hij is te goedwillend en in vrede met zichzelf om echt een interessant karakter te kunnen zijn. Het karakter waar hij vandaan komt is: - a people pleaser for his own benefits - cunning -polite but only to either benefit from or annoy other people - reasonably good to his own friends and the people around him -can have a high flirting game if he feels like it - Good at hiding his negative sides behind a fassade of being the ‘Happy go lucky with apparently enough intelligence to get through it’ -Adventurous -Rule breaker -Holding on to being Bi but his range of attraction remains a mystery → will get angry by being called gay or feminine -Wants to take the second leader role that will care for and entertain the group. Dus tja, ik zou daar graag een groot aantal dingen van willen overnemen. Ik zat zelf te denken aan een near death experience en dat hij tijdens zijn recovery steeds meer optrekt met de ‘verkeerde katten’ zodat deze aspecten van zijn personaliteit naar boven komen? Iemand een idee voor een mogelijk incident? Of zijn er wellicht mensen geïnteresseerd om de nieuwe vriendengroep van Quiet te vormen?
Op zoek naar: -Vrienden voor in zijn herstel periode. -Ideeën voor een accident.
Dwarfpaw - What is up with Dwarfpaw?:
Voor Dwarfpaw: Ik ben best tevreden met waar Dwarfpaw heen ging voor zo ver. Ik heb voor hem wel iets in gedachten though. Naarmate hij ouder wordt zal blijken dat hij niet 100% sane is. Ik zou het niet willen specificeren tot iets. Gezien er in Dwarfpaw zijn opzicht gebruikt van kan worden gemaakt om als verklaring voor zijn vreemde personaliteit te dienen, dat kan zorgen voor interessante topics. En het is niet mijn bedoeling om iemands struggle te gebruiken. Het komt er in feite op neer dat Dwarfpaw zich aan bijna niemand kan hechten. Maar als hij zich aan iemand hecht wordt het een obsessie voor hem om er voor die gene te zijn. Hij geeft geen sympathie noch empathie voor de rest. Dwarfpaw plaatst zichzelf altijd centraal. De wereld is met hem of tegen hem. Naarmate hij opgroeit wordt Dwarfpaw een vrij grote kater en een echte vechtersbaas. Echter, wie hem weet te bevrienden heeft loyale volger aan zijn zijde. Ik zal het van in RPG topics laten afhangen wie Dwarfpaw uiteindelijk weet te claimen. -Clan katten die hem kunnen/willen bevrienden. -Clan katten waarmee hij rivaliteit krijgt.
Frostbite - On hold:
Voor Frostbite: Voor Frostbite heb ik momenteel niet zoveel ideeën of inspie. Ik zal hem voorlopig even op pauze zetten. Tenzij iemand deze grump kan gebruiken bij een ander plot.
Ferretpaw - going on:
Ferretpaw: Voor Ferretpaw zal ik doorgaan met de topics die ik nu met hem heb. Maar mocht iemand een idee hebben dan sta ik daar uiteraard voor open.
Nieuwe characters in de planning: Ik heb twee nieuwe characters in de planning. Dat heeft verder geen haast maar ik zou ze wel graag wat connecties willen geven voordat ik ze aanmaak.
Nieuwe chars:
Tarkit- Tarpaw - Tarsoul: Tarkit zal een zwarte kater worden met diep blauwe ogen. Hij zit bij ShadowClan en heeft van jongs af aan ambitie om later medicine cat te worden. Of dit ook gaat lukken is natuurlijk nog maar de vraag. Tarkit is ietwat akward en sarcastisch. Maar overall heeft hij een goed hart en zal loyaal blijven aan zijn Clan en zijn vrienden. Op zoek naar: -Familie voor Tarkit -Vrienden voor Tarkit
Foxkit- Foxpaw -Foxglow Ik zou Foxkit graag in Thunderclan willen onderbrengen. Hij wordt avontuurlijk, speels, vriendelijk, leergierig en later een gentleman vol zelfvertrouwen met een high flirting game. Hij is een allemansvriend maar dat weerhoud hem er niet van om zijn mening te laten horen. Zijn vacht is diep rood-bruin en hij heeft een imposante staart. Zijn ogen zijn donkergroen. Op zoek naar: -Familie voor Foxkit -Vrienden voor Foxit
Bedankt voor het doorlezen! Ik hoop op een aantal leuke plots en topics c:
You cannot kill me in any way that matters
Extra::
Credits:
Catskull by T-E-N-E-B-R-I-S on DA.
Bleaktail's horror:
Thanks to Kip
Thanks to Blackpanther:
Sentis
Member
Eden 173 Actief
CAT'S PROFILE Age: 24 Moons Gender: She-cat ♀ Rank: Serial killer in training ♥︎
Onderwerp: Re: Back at it against [TS/PS] di 8 okt 2019 - 17:41