Icy & Lionheart - Pagina 5



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Icy & Lionheart

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17  Volgende
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 5 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 5 Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 14:33

Icy's ogen opende zich automatisch, en ze hoorde kleine kittens. Tenminste, dat dacht ze. Toen ze haar ogen opende, zag ze kleine kittens haar aankijken. Haar hart sprong op en neer. Toen kwam de vader vrolijk aangewandeld. 'Lionheart, wat ben ik blij dat je er... Icy's adem stokte in de keel. Het was Lionheart niet. Het was Goldtail. Toen zag ze de kittens. Het waren dode lijken van kittens, en het gezicht van Goldtail werd een grijns. 'Waarom heb je voor hem gekozen...', kraakte de stem, en Icy keek bedenkelijk. Opeens kwamen er allemaal wormen uit zijn bek, Icy schreeuwde het uit...

Icy schrok wakker. 'Nee!', schreeuwde ze angstig. Opeens zag ze Lionheart boven zich. Ze zag naast zich prooi. Icy stond op, en likte Lionheart. 'Ik had een nare droom, en ik heb nog geen honger', zei ze toen ze aan Goldtail en zijn mond vol maden dacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 5 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 5 Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 14:42

"Nee!" Riep Icy opeens. Hij draaide zich om en legde zich snel naast haar neer. "Wat is er." "Ik had een nare droom, en ik heb nog geen honger." Zei ze. "Kalm maar ik ben nu bij je." Zei hij troostend en likte zacht haar vacht en zei kalmerende woorden. Toen ze weer wad kalmer was bracht hij al het prooi naar binnen en kwam daarna weer naar buiten. Hij wandelde naar Icy en keek naar haar of het wel goed met haar ging. Toen keek hij naar de plek waar het prooi lag en er lag nog een muis. Hij ging naar de muis en net voor dat hij die wou opnemen zag hij iets bewegen. "Maden?" Zei hij vragend luidop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 5 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 5 Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 14:54

"Kalm maar ik ben nu bij je'', zei Lionheart toen tegen Icy. Icy kalmeerde ietwat. Lionheart liep weg, en Icy wachtte geduldig tot hij terugkwam. "Maden?", vroeg Lionheart toen. Dat ging te ver. Icy gaf over, en werd helemaal bleek. Icy gaf alles wat in haar buik zat over, en alles werd zwak voor haar ogen. Icy viel neer op de grond. Alles was zwart geworden.

[i]Icy opende zwak haar ogen. 'Ben ik dood?', vroeg ze kreunend. 'Nee', antwoordde een stem. Icy opende haar ogen, en keek een gouden kat aan. 'Ben jij dood?', vroeg Icy slaperig. 'Nee', zei de kater nogmaals. 'Waar ben je?', vroeg Icy. 'Geen idee.' Icy keek Goldtail aan. 'Speel geen spelletje met me, Goldtail', zei Icy boos. Goldtail lachte. 'Zullen we gaan jagen?', vroeg hij. 'Ik voel me niet lekker', zei Icy. Ze keek naar haar buik. Die was gewoon plat, als anders. 'Waar zijn mijn kittens? Zijn die geboren?', vroeg Icy. 'Icy, je hebt nooit kittens gehad. En kom nu mee, dit is niet grappig', zei Goldtail. Opeens kwam een das de struiken uit. 'Icy, ga weg!', krijste een stem...

Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 5 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 5 Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 15:04

Lionheart keek nog even naar het rotend karkas tot hij opeens hoort hij Icy naast hem over geven. Hij rende naar haar toe en het enige wat hij kon doen is toe kijken. Lionheart voelde zich zwak worden van angst. Ze werd bleek en viel op de grond neer. "Icy!!" Jammerde Lionheart. Hier kon hij niks aan doen. Hij ging naast haar liggen en keek toe hoe ze daar lag. Hij kon niet nadenken welk kruiden daar voor was. Er was daar ook geen voor. Hij schreeuwde jamerend maar ze kwam maar niet terug." Icy!! Word waker!! Ik kan niet zonder jou." jamerde hij en de laatste zin begon hij te snikken en begonnen zijn ogen te tranen. Hij duwde zijn neus tegen de hare en zei nog." Laat me niet alleen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 5 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 5 Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 15:10

"Icy!!", jammerde een stem ver weg. 'Je moet teruggaan', zei Goldtail. 'Maar ik wil jou niet achterlaten', jammerde Icy. 'Onze tijd komt nog wel. Ik zal altijd aanwezig in je dromen zijn, en wie weet kom je me tegen', zei Goldtail. Icy keek in Goldtail's warme blik. Icy!! Word waker!! Ik kan niet zonder jou'', klonk het weer. 'Ga terug', beval Goldtail. 'Ik ga je missen', snikte Icy. 'Je ziet me vanavond in je dromen weer', zei Goldtail. ''Laat me niet alleen'', hoorde ze de stem weer. Ze gaf Goldtail een kort knikje. 'Het ga je goed', lachte hij haar toe, en Goldtail vervaagde langzaam.[/code]

Icy's ogen openden zich. Ze zag een huilende Lionheart. 'Niet huilen', piepte ze, en ze drukte haar neus tegen die van hem aan. 'Het komt door de kittens en het karkas', piepte ze. 'W-wat is het voor een karkas?', vroeg Icy trillend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 5 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 5 Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 15:22

"Niet huilen" Hoorde hij. Hij opende rap zijn ogen en zag Icy die haar neus tegen zijn neus duwde. "Icy!!!" Zei hij blij. Meer kon hij niet zeggen van blijdschap dat ze nog leefde."Het komt door de kittens en het karkas." zei ze. " Dode kittens?" Zei hij verschikt."W-wat is het voor een karkas?" Vroeg Icy ook nog snel." Een muis. Ik denk dat die hier gewoon al lag. Ze hadden toch onze vachtkleur niet?" Vroeg hij. Hij kon zich niet inhouden van blijdschap. Hij drukte zich tegen Icy aan en zei." Goh Icy, wat ben ik blij dat je er nog bent. Ik zou nooit zonder jou kunnen." hij begroef zijn neus in haar vacht en snikte zachtjes uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 5 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 5 Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 17:05

''Een muis. Ik denk dat die hier gewoon al lag. Ze hadden toch onze vachtkleur niet?", vroeg Lionheart toen. Icy moest lachen. 'Natuurlijk zijn wij onze kittens nog niet kwijt gek', lachte ze. Ze voelde zich weer beter en vertelde dat ook tegen Lionheart. ''Goh Icy, wat ben ik blij dat je er nog bent. Ik zou nooit zonder jou kunnen'', zei Lionheart toen, en Icy voelde Lionheart's neus in haar vacht, en ze hoorde hem zachtjes snikken. 'Ik was gewoon even tegen de vlakte. Onze kittens groeien snel in mijn buik, en daarom moest ik overgeven. Eigenlijk is dat een goed teken', lachte Icy, en ze drukte haar neus tegen die van Lionheart. Zilverpels begon. 'Volg me', zei ze met een pootje in de lucht, en Icy sprintte naar de plek van de twee rotsen. Icy sprong in een boom, gelegen bij de rotsen, totdat ze, hoog in de boom, uiteindelijk op de rotsen kon springen. Ze ging zitten en keek naar Zilverpels, dat een schittering in haar gouden ogen maakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 5 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 5 Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 17:22

"Ik was gewoon even tegen de vlakte. Onze kittens groeien snel in mijn buik, en daarom moest ik overgeven. Eigenlijk is dat een goed teken." zei ze. Hij had net gedaan met snikken. Hij keek Icy aan en zei." De kittens zullen even sterk als jou zijn." Hij gaf haar een lik over haar kop."Volg me." Zei ze. Ze stond op en hij volgde haar. Ze ging een boom op hij keek naar haar en bleef beneden staan voor de veiligheid als ze zou vallen. Ze sprong op de rotsen boven en hij klauterde rots voor rots naar boven. Hij ging naast haar zitten en zag dat ze naar boven keek. Hij deed het zelfde en zag een prachtige groot bedekte lucht met mooie sterren." Het is prachtig." Zei hij en Hij keek een hele tijd naar boven. Hij ging tegen Icy zitten en wikkelde ze staart rond haar. Hij gaf haar een lik over haar nek en keek in haar ogen die glinsterde in het maanlicht. "Het is echt prachtig net zoals jij." Zei hij en keek weer naar boven. Hij zag dat de maan ook mooi boven stond. Dat was ook een heel goed moment voor zijn verassing. Hij ging daar altijd als kitten. Nu kon hij daar naar toe met Icy. Hij bleef even op haar plek naar de sterren staren. Toen pas zei hij." Volg mij nu maar." Hij keek naar haar en vertrok naar de plek waar hij vroeger als kitten heen ging hij wandelde rustig naar de plek. Toen hij daar aankwam was het nog veel pooier geworden. De maan scheen prachtig op de bladeren waardoor het wel kristallen leken. Hij ging in het midden van het romantisch plekje zitten en keek naar Icy. De maan scheen op zijn pels waardoor het mooi blauwachtig werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 5 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 5 Icon_minitimeza 18 sep 2010 - 9:49

'Waar zijn je kittens?', voeg Goldtail. 'Die liggen tegen mijn buik geloof ik', zei Icy. 'Ik zie ze anders niet.' 'Je zit ook in mijn dromen', lachte ze. 'Ik heb ze nog gezien', zei Goldtail. 'Kan dat?', vroeg Icy. 'Natuurlijk', lachte Goldtail. Goldtail's patroon vervaagde...

Icy werd wakker, met Braveheart en Leaf dicht tegen zich aan. Het was een paar weken nadat Lionheart en zij samen onder de Zilverpels hadden gezeten. Dat was een dag voor ze beviel van haar kittens. Ze keek naar een slapende Lionheart, Leaf en Braveheart. Leaf was het nieuwsgierige type en Braveheart het goed uitkijkende type. Typisch zijn moeder dacht Icy lachend. Leaf had meer het gedrag van Lionheart. Maar Leaf had ook wel wat weg van haar moeder. Ze dacht soms na voor ze iets deed, maar ze kon soms koppig zijn en gewoon doorgaan. Dat had ze zowel van haar vader als van haar moeder, dat koppige. Maar het niet nadenken toch wel echt van de vader. Braveheart dacht wel vaak naar over de consequenties. Icy's ogen glommen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 5 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 5 Icon_minitimeza 18 sep 2010 - 11:07

Lionheart werd waker na een moeilijke droom. Er waren weer vossen op zijn territorium gekomen. Dat was niet alleen in zijn droom. Er waren er meer. Hij was al heel wat beter geworden in zijn vechttechnieken. Dat was ook nodig. Hij stond op en gaf Icy een lik. "goedemorgen." Fluisterde hij wand hij wou de kittens niet waker maken. Na al dat geval met die vossen heeft wel aan het denken gezet. Hij wou de kittens niet in gevaar brengen. De vossen was gewoon toeval maar sinds dien kwamen er steeds meer vossen. Hij was aan het denken om te verhuizen maar hij wist het niet zeker." Icy? Is het hier wel nog veilig genoeg?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 5 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 5 Icon_minitimeza 18 sep 2010 - 14:34

Icy zag dat Lionheart wakker werd en haar hart sprong op. Icy zag dat Lionheart opstond, naar haar toeging en haar een lik gaf. Ze spinde. "goedemorgen'', fluisterde de kater. Icy wou net iets terugzeggen toen ze zag dat Lionheart's ogen bezorg en bedenkelijk stonden. ''Icy? Is het hier wel nog veilig genoeg?", bevestigde Lionheart haar gevoelens. 'Ja hoor. Gewoon uitkijken met de vossen', zei Icy en ze gaf hem een knipoog. Ze keek naar beneden, naar Braveheart en Leaf die tegen haar buik aanlagen. 'Als ze niet net tegen mijn buik lagen had ik weer eens sierlijk gedaan', lachte Icy zachtjes. Ze spinde en gaf hem een lik over zijn kin. Icy's ogen stonden ondeugend en ze keek Lionheart aan. 'Daar krijg ik de kans nog wel is voor.' Icy gaf hem nogmaals een ondeugende lik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 5 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 5 Icon_minitimeza 18 sep 2010 - 17:38

"Ja hoor. Gewoon uitkijken met de vossen." Antwoorde Icy met een knipoog. Lionheart voelde zich altijd veel veiliger als zei er bij was. Als hij alleen was gebeurde er altijd iets vervelend. "Als ze niet net tegen mijn buik lagen had ik weer eens sierlijk gedaan." Zei ze zachtjens en gaf hem een lik. Hij spinde en en ze keek hem ondeugend aan. " Daar krijg ik de kans nog wel is voor." Zei ze en gaf hem een lik met de ondeugende bedoeling. daar krijg kreeg hij ook ondeugende gedachten van. "daar zou ik niet verbaasd van zijn." Zei hij duister dat hij ook iets kon. "je kent noch niet alles van me." Zei hij ondeugend terug. Hij gaf haar nu een ondeugende lik en ging naast haar liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 5 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 5 Icon_minitimeza 18 sep 2010 - 19:24

"Daar zou ik niet verbaasd van zijn. Je kent nog niet alles van me'', zei Lionheart en Icy keek hem vragend aan. Ze kreeg een ondeugende lik en Icy's oren gingen plat van het genieten. 'Jij en sierlijk, mag ik even lachen?', grijnsde ze uitdagend. Ze kon het niet laten om te spinnen toen Lionheart naast haar kwam liggen. Icy's hoofd rekte zich uit bij die van hem en haar snorharen raakte die van hem aan. Ze drukte haar neusje tegen die van Lionheart wat nog maar net ging en ze piepte blij. Ze spinde toen haar kop over de zijne ging en daarna keek ze hem weer vragend aan. 'Hoezo zou ik niet alles van je kennen? Je maakt met wel nieuwsgierig zeg', zei Icy terwijl ze hem onderzoekend aankeek. Wat had hij te verbergen? Had hij ook charmes dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 5 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 5 Icon_minitimeza 18 sep 2010 - 20:01

"Jij en sierlijk, mag ik even lachen?" Zei ze grijnzend. "Ik heb niet gezcht dat ik zo sierlijk kan lopen als jij." Zei hij. "Hoezo zou ik niet alles van je kennen? Je maakt met wel nieuwsgierig zeg." Zei ze."Ik loop niet zo sierlijk als jij maar denk eens na waarom je mij vond." Zei hij. Hij lied haar nog een paar minuten na denken en begon haar te likken over haar nek en oren." Ik kan heel lief zijn, en dat weet je." Zei hij spinnend Hij keek haar op zijn schattigst aan en wreef met zijn wang over haar nek. "Je weet al gewoon alles over mij. Ik heb niets voor jou te verbergen hoor. Dat je dat nog niet door had." Zei hij er nog bij." Zijn charmes was gewoon heel lief zijn. Zijn schoonheid had hij al van zijn moeder geërfd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 5 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 5 Icon_minitimeza 18 sep 2010 - 20:22

''Ik loop niet zo sierlijk als jij maar denk eens na waarom je mij vond'', zei de kater. Icy dacht diep na. 'Vond? Is nog altijd vinden hoor en grotendeels door je schattigheid', zei Icy. ''Ik kan heel lief zijn, en dat weet je'', zei Lionheart. Ze zag Lionheart schattig kijken en Icy's blik werd automatisch naar die van hem getrokken. Lionheart wreef met zijn wang over haar nek en Icy spinde. "Je weet al gewoon alles over mij. Ik heb niets voor jou te verbergen hoor. Dat je dat nog niet door had'', zei de kater toen. 'Oh jawel, dat had ik wel door hoor', zei Icy stoer en haar gezicht streek langs zijn wang af. Icy's oren bewogen grappig heen en weer en nu keek Icy op haar beurt zo schattig mogelijk in het gezicht van Lionheart. Ze begon automatisch te spinnen bij het zien van zijn gezicht en Icy's wang wreef weer tegen die van Lionheart. Opeens draaide Leaf zich om en haar slaap en Braveheart werd dankzij Leaf ook naar een andere positie verwerkt zodat Icy's buik vrij was. Icy stond op en wandelde sierlijk langs Lionheart heen. Ze bleef rond hem heenlopen tot ze uiteindelijk haar staart rond zijn rug wikkelde en hem aan bleef kijken. Ze liet haar staart even langs haar rusten, liep weer verder en streek met haar staart langs zijn wang. Daarna liep ze nogmaals sierlijk en keek hem uitdagend en ondeugend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 5 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 5 Icon_minitimeza 18 sep 2010 - 20:38

"Oh jawel, dat had ik wel door hoor." Zei ze en wreef met haar wang over zijn nek. Ze keek heel schatig naar hem waardoor hij betoverd werd door haar blik. Met een verliefd gezichtje keek hij terug. Hij hoorde Leaf draaien en Icy kon op staan. Ze draaide sierlijk rond hem waardoor hij spinde. Ze wikkelde haar staart rond zijn lijf en streek ook langs zijn wang. Daarna liep ze sierlijk rond en keek hem uitdagend en ondeugend aan. Hij antwoordde door totaal verliefd op zijn rug te vallen. Zoals gewoonlijk was hij weer weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 5 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 5 Icon_minitimeza 18 sep 2010 - 21:17

Icy keek diep in Lionheart's blauwe ogen en ze zag tot haar verrukking dat Lionheart totaal verliefd op zijn rug viel. Icy grijnsde. Het was dus goed gelukt. Icy ging naar Lionheart toe en legde haar poten aan weerszijden van zijn nek en begon hem op de typische Icy-manier helemaal onder te likken. Icy was helemaal door het dolle heen. Ze likte hem nogmaals. 'Volg me', zei ze uitnodigend en met zachte stem. Ze rende naar buiten en ging met lang uitgestrekt lijf in het gras liggen en haar gouden ogen keken onmiddellijk diep in Lionheart's ogen. Ze hoopte dat ze Lionheart zo goed als betoverend naar buiten zou kunnen lokken. Dan konden ze samen wat rollebollen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 5 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 5 Icon_minitimeza 18 sep 2010 - 21:42

Lionheart lag smoor verliefd op de grond. Hij zag Icy afkomen en haar poten aan weerszijden van zijn nek zetten. Ze likte zijn gezicht helemaal vol. Hij had geluk de ze diep sliepen anders had hij ze waker gemaakt met zijn gespin. "Volg me." Zei ze. Ze wandelde naar de ingang. Hij stond op en zag dat ze buiten, langgerekt in het gras lag met prachtige gouden ogen naar hem zat te kijken. Hij wandelde meteen naar haar met een mooi pas. Hij legde zich naast haar luid spinnend neer. Hij was helemaal weg van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 5 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 5 Icon_minitimezo 19 sep 2010 - 7:47

Icy zag dat Lionheart op zijn abnormale mooie pas naar haar toeliep. Icy begon al te spinnen voor Lionheart bij haar was. Ze hoorde hoe Lionheart zich luid spinnend naast haar nestelde. Ze spinde ook. Ze wreef haar kopje tegen die van Lionheart en sprong over zijn rug, waar ze ging liggen met haar kopje op zijn buik. 'Dit heb ik gemist', fluisterde ze en ze drukte haar flank dicht tegen die van Lionheart en spon weer. Ze voelde haar flank koud worden en drukte zich heel dicht tegen Lionheart. Icy spinde hard en drukte haar neus tegen zijn neus. Ze piepte blij. Haar oren gingen schattig heen en weer en ze keek hem diep in zijn ogen aan. Ze rolde even op haar rug en likte hem nogmaals over zijn buik. Toen ging ze weer terug liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 5 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 5 Icon_minitimezo 19 sep 2010 - 11:01

Toen hij was gaan liggen Spinde ze ook. Ze drukte haar kop tegen de zijne. Ze sprong over zijn rug en legde haar kop op zijn buik. "Dit heb ik gemist." Zei ze."Ik ook. Ik zou dit elke dag kunnen doen." Antwoordde hij spinnend. Ze drukte haar flank tegen de zijne en spinde ook. Ze drukte haar koude flank te hem. Dat vond hij totaal niet er. Hij vond het zelfs leuk. Ze spinde hard en drukte haar neus tegen de zijne. Hij spinde ook luid. Icy oren gingen schatig heen en weer. Door dat kreeg ze een nog schattigere kopje. Ze rolde over haar rug en likte zijn buik. Toen ging ze weer op de zelfde plaats liggen. Hij sloop dichter naar haar en duwde zijn flank tegen de hare. Hij legde zijn kop over haar nek en wreef met zijn wang over de hare. Hij spon blij en krulde zijn staart rond haar. Hij likte haar zij en haar nek. Spinend legde hij zich op zijn rug en legde zijn hoofd op haar poten. Spinnend likte hij haar kin. "je hebt toch zo een schattig kopje." Zei hij verliefd spinnend en doorgaand met haar te likken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Icy & Lionheart
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 17Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: