Icy & Lionheart - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Icy & Lionheart

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9 ... 17  Volgende
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 sep 2010 - 15:36

''Ja ik ben niet de eenige die soms dom doet. Ik denk dat we niet zonder elkaar kunnen of we doen domme dingen'', hoorde ze Lionheart zeggen en Icy kreeg een lik. Icy spinde even. ''We zullen nu altijd samen zijn. weet je, toen ik Bluestar terug aanviel deed ik dat uit bescherming. Ze hield ons tegen voor niets dus moest ik iets doen om ons daar weg te krijgen'', zei Lionheart toen uitleggend. 'Dat weet ik. Maar zij had tenslotte zes levens, en als zij in mijn ogen kijkt, heb ik steeds een vonk van herkenning, alsof ze familie van me is. Ik voelde gewoon dat ik haar moest beschermen', zei Icy toen. "en toen hield jij mij tegen. Ik was bang dat ze jou toen iets ging aan doen dus moest ik mij overgeven. Doe dat nooit meer. Ik dacht dat ik je kwijt was'', zei Lionheart toen. Icy spinde. 'Zelfs al heb ik kittens, ik vecht altijd voor mijn leven, ook als dat ten koste van een paar schrammen gaat', zei ze toen lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 2 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 sep 2010 - 15:48

"Zelfs al heb ik kittens, ik vecht altijd voor mijn leven, ook als dat ten koste van een paar schrammen gaat." Lachte ze. "als iemand jou aanvalt dan gaat die wat meer schrammen krijgen." zei hij spinnend. "Bluestar is wel rechtvaardig. Ik snap waarom je het voor haar op nam. Alleen had ze nog een appeltje met mij te pellen." Zei hij lachent." Ik ben blij dat je me daar weg hebt gehaald." Zei hij spinend en gaf haar nog een paar likken." nog een paar daggen. Heb je al een teken van leven gehad?" Vroeg hij ongerust.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 sep 2010 - 15:55

"als iemand jou aanvalt dan gaat die wat meer schrammen krijgen'', hoorde ze Lionheart zeggen. Icy moest lachen. Lionheart spinde. "Bluestar is wel rechtvaardig. Ik snap waarom je het voor haar op nam. Alleen had ze nog een appeltje met mij te pellen'', zei Lionheart toen, en Icy keek hem aan. 'Blijf voorlopig maar bij haar weg', zei Icy toen grijnzend. Ik ben blij dat je me daar weg hebt gehaald'', zei Lionheart, en Icy knikte. 'Ik kan niet nog iemand verliezen', zei Icy, en ze dacht verdrietig aan Goldtail. ''nog een paar daggen. Heb je al een teken van leven gehad?", vroeg Lionheart toen. 'Ja, de kittens kloppen nu al hevig', zei Icy toen lachend, en ze kroop wat dichterbij naar Lionheart toe om hem te laten luisteren aan haar buik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 2 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 sep 2010 - 16:27

"Ja, de kittens kloppen nu al hevig" Zei ze. "Mooi, dat wil zeggen dat ze al wat groter zijn geworden. Dat merk je wel aan het gewicht zeker." ze kroop wat dicht en hij snapte wat ze wou doen. hij kroop ook dichter en legde zijn oor op haar buik. hij hoorde de kittens al veel beter al vorige keer. Hij stoomde weer vol energie bij die geluidjes." Je doet het geweldig." Zei hij. Hij werd benieuwd wat ze bedoelde met nog iemand. Hij kende Icy verleden nog niet en zij de zijne niet. Hij had nooit een broer of zus gehad. Maar zijn ouders was een ander verhaal. Hij dacht dat het met haar broer of zus te maken had. Haar ouders kon ook maar dat wist hij natuurlijk niet. Hij moest het haar vragen." Icy, wat bedoel je met niet nog een?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 sep 2010 - 17:08

"Mooi, dat wil zeggen dat ze al wat groter zijn geworden. Dat merk je wel aan het gewicht zeker'', zei Lionheart toen, en Icy knikte, want het gewicht was inderdaad behoorlijk zwaar geworden sinds de manen verstreken. Maar ja, dat was meestal nog al logisch, met van die kleine kittens. Ze voelde dat Lionheart zijn oor op haar buik legde. ''Je doet het geweldig'', zei hij toen. 'Ik? Ik doe niks', zei Icy lachend. 'Jij doet het pas geweldig! Met jagen en zo', zei Icy toen, en ze gaf hem spinnend een kopje. ''Icy, wat bedoel je met niet nog een?", zei Lionheart toen. Icy's ogen werden even troebel, maar ze besloot door te zetten. 'Ik was klein, nog maar vijf manen, en ik was met mijn maatje, die ik had ontmoet toen we kleine kittens waren en ik net op straat was gesmeten, had ontmoet. Hij heette Goldtail', begon Icy haar verhaal. 'We hadden het altijd heel leuk samen, en lachten om veel dingen, ook kwamen we voor elkaar op, en beschermden elkaar', zei Icy toen. 'Op een dag besloten Goldtail en ik is te gaan jagen, en op ons jachtveld zat een grote vol met littekens en met scherpe klauwen das. Goldtail besloot de das weg te halen', zei Icy met trieste ogen. 'Maar het ging anders zoals we gehoopt hadden. Goldtail werd tegen de grond gesmeten en ik probeerde de das om het leven te brengen', zei Icy toen. 'De das schudde me af, en had me gedood als Goldtail niet in zijn staart gebeten had', zei Icy toen. 'Opeens stampte die das achteruit, naar Goldtail, en Goldtail schreeuwde dat ik moest rennen', zei Icy. 'Ik volgde zijn bevel op, en rende weg, Goldtail rende ook weg, maar ik hoorde hem krijsen van de pijn. Ik ben zo ver gerend dat ik niet weet of hij nog leeft, of dat hij dood is gegaan door de koude', snikte ze. 'Ik ben ondertussen opgegroeid in de bossen, en daarom ben ik zo wijs geworden', snikte ze, en ze legde haar hoofd piepend als een kitten neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 2 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 sep 2010 - 17:21

Toenhij dat zie begon Icy ogen troebel te worden. Hij legde zijn oren plat en keek naar haar toen ze begon te spreken."'Ik was klein, nog maar vijf manen, en ik was met mijn maatje, die ik had ontmoet toen we kleine kittens waren en ik net op straat was gesmeten, had ontmoet. Hij heette Goldtail. We hadden het altijd heel leuk samen, en lachten om veel dingen, ook kwamen we voor elkaar op, en beschermden elkaar', zei Icy toen. Op een dag besloten Goldtail en ik is te gaan jagen, en op ons jachtveld zat een grote vol met littekens en met scherpe klauwen das. Goldtail besloot de das weg te halen. Maar het ging anders zoals we gehoopt hadden. Goldtail werd tegen de grond gesmeten en ik probeerde de das om het leven te brengen. Dedas schudde me af, en had me gedood als Goldtail niet in zijn staart gebeten had. Opeens stampte die das achteruit, naar Goldtail, en Goldtail schreeuwde dat ik moest rennen. Ik volgde zijn bevel op, en rende weg, Goldtail rende ook weg, maar ik hoorde hem krijsen van de pijn. Ik ben zo ver gerend dat ik niet weet of hij nog leeft, of dat hij dood is gegaan door de koude. Ik ben ondertussen opgegroeid in de bossen, en daarom ben ik zo wijs geworden." Legde Icy het hele verhaal uit. Ze snikte vaak en hij kroop dichter tegen haar aan. Ze had haar hoofd al neer gelegd." Wat erg voor je." Zei hij en legde zich tegen haar aan. Dankzij Goldtail had hij Icy nog." Hij moest een dapere kat zijn geweest." Zei hij luidop tegen Icy. Hij troostte Icy en dacht aan zijn ouders die hem ook daper hadden beschermd tegen tweebenen. Stil dacht hij over zijn ouders. Hij snikte ook een beetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 sep 2010 - 18:46

''Wat erg voor je'', zei Lionheart toen. 'Maar gelukkig heb ik jou nog', zei Icy toen. ''Hij moest een dapere kat zijn geweest'', zei Lionheart toen. Icy knikte. 'dat was hij zeker', zei ze zuchtend. Ze werd getroost en Icy lachte al een beetje. Opeens begon Lionheart te snikken. Icy kroop dichter naar hem toe. 'Is er iets?', vroeg ze toen. Ze trooste Lionheart door met haar staart over zijn rug te gaan, en hem zachte, lieve woorden toe te fluisteren.

(sorry, ik had weinig inspiratie)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 2 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 sep 2010 - 19:07

"Is er iets?" Zei ze. Ze had het door dat hij aan het snikken was. Nu was het tijd dat zij wist wat zijn verleden was. Hij hield zich dapper en begon zijn verhaal te beginnen." Toen ik een kitten was van 3 manen werd ik aangevallen door tweebenen. Mijn moeder en vader vonden mij toen ik achtervolgt werd door tweebenen. Ze gingen beschermend voor mij staan en vielen de tweebenen aan. Ze krapte en beten maar de tweebenen waren te sterk. ze sloegen mijn moeder en vader telkens op te grond tot ze heel hard bloede." Nu begonnen ook tranen over zijn ogen te rollen. Hij ging verder met vertellen." een tweebeen rijkte zijn hand naar me maar mijn vader beet er in en hij gooide mij bader tegen een rotsblok en viel dood neer. Mijn moeder schreeuwde dat ik moest rennen en dat deed ik ook. Ik bleef ineen gedoken zitten achter een boomstronk en hoorde al het geschreeuw en gespuug nog van ver. Ik bleef daar zitten tot het gedaan was en toen keerde ik terug." Hij nam even en pauze en begon iets harder te snikken." Ik zag mijn moeder liggen vol bloed op de grond. Haar laatste woorden waren. 'Dag mijn zoon. Ik hou van je. Ooit zal je me nog terug zien.' Zij ze en stierf. Ik begraven waar ze gestorven zijn. Ik ben daar twee dagen gebleven zonder te bewegen." Zei snikkend. De tranen vielen op de grond. Hij liet zijn kop op zijn poten valen en dacht aan de zachte pels van zijn moeder. Hij kon niet stoppen met te snikken en te denken over haar. "Ik mis haar. Sinds dien haat ik tweebenen. Waarom denk je dat ik die tweebeen aanviel met zo'n woede toen hij je stampte."
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 sep 2010 - 19:18

''Toen ik een kitten was van 3 manen werd ik aangevallen door tweebenen. Mijn moeder en vader vonden mij toen ik achtervolgt werd door tweebenen. Ze gingen beschermend voor mij staan en vielen de tweebenen aan. Ze krapte en beten maar de tweebenen waren te sterk. ze sloegen mijn moeder en vader telkens op te grond tot ze heel hard bloede'', zei Lionheart, en Icy zag dat er tranen over zijn wangen rolden. 'Ga door', zei ze zachtjes. een tweebeen rijkte zijn hand naar me maar mijn vader beet er in en hij gooide mij bader tegen een rotsblok en viel dood neer. Mijn moeder schreeuwde dat ik moest rennen en dat deed ik ook. Ik bleef ineen gedoken zitten achter een boomstronk en hoorde al het geschreeuw en gespuug nog van ver. Ik bleef daar zitten tot het gedaan was en toen keerde ik terug'', zei Lionheart. Hij nam even een kleine break en begon toen verder te vertellen, vanwege zijn tranen. ''Ik zag mijn moeder liggen vol bloed op de grond. Haar laatste woorden waren. 'Dag mijn zoon. Ik hou van je. Ooit zal je me nog terug zien.' Zij ze en stierf. Ik begraven waar ze gestorven zijn. Ik ben daar twee dagen gebleven zonder te bewegen'', hoorde ze Lionheart zeggen. Icy drukte haar hele lijf, ook al deed die pijn, tegen Lionheart aan. "Ik mis haar. Sinds dien haat ik tweebenen. Waarom denk je dat ik die tweebeen aanviel met zo'n woede toen hij je stampte'', zei Lionheart toen. Icy drukte haar flank harder tegen hem aan. 'Tweebenen zijn monsters, ze hebben Freddy, jou en mij bijna om het leven gebracht', zei Icy zuchtend. 'Maar ik ga er altijd voor je zijn, en als je kittens hebt, dan zijn we samen een familie', zei ze, en ze drukte om die woorden sterker te maken haar flank tegen de zijne, en likte hem bemoedigend over zijn kin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 2 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 sep 2010 - 22:13

Lionheart dacht nog steeds aan zijn moeder en vader tot hij Icy tegen hem aan voelde."Tweebenen zijn monsters, ze hebben Freddy, jou en mij bijna om het leven gebracht." Zuchtte ze. Hij dacht hoe Ze Icy hadden gestamd. Nu begon er woede op te komen. "Maar ik ga er altijd voor je zijn, en als je kittens hebt, dan zijn we samen een familie." hij keek naar haar op en er viel een laatste traan op de grond. Toen ze dat zei kroop ze nog dichter teggen hem aan. Ze likte hem bemoedigend onder zijn kin. Dat deed zijn moeder ook. Hij spinde door die gedachten en sloot zijn ogen. Icy leek even zijn moeder en hij deed zijn ogen weer open. ze had zijn humeur weer een beetje terug gegeven. hij liet zijn wang over de hare schuiven en gaf haar een lik over haar kop. "dat zijn we nu al, familie."
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 2 Icon_minitimedo 9 sep 2010 - 16:48

Icy voelde spinnend Lionheart's kop tegen die van haar, en ze kreeg ook een lik. "dat zijn we nu al, familie'', zei Lionheart toen. 'Maar met de kittens is het compleet', zei Icy. Haar buik was intussen weer flink wat aangezwollen. Icy was bang geweest dat haar buik er af ging vallen, maar bij dat idee had ze het uitgeschaterd van het lachen. Icy piepte. 'Ik ben moe', piepte ze. Toch wou ze weer eens een van haar grappige verleid actie proberen. Icy liep half sierlijk rond Lionheart heen, en legde zich met haar staart mooi naast haar gekruld bij Lionheart en keek hem verleiderlijk aan. Wat minder verleidend was was dat Icy's buik dikker was. Maar dat was ook normaal met kleine kittens. Icy keek diep in Lionheart's ogen en haar hart sprong een paar keer hard op en neer, ze hoorde het kloppen in haar keel. Ze was blij met Lionheart. Icy spinde nogmaals, en legde zich toen, wat ze sierlijk probeerde te doen, tegen Lionheart's buik aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 2 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 2 Icon_minitimedo 9 sep 2010 - 18:30

"Maar met de kittens is het compleet" Voegde ze er bij." Dat duurt niet lang meer." Antwoordde hij. "Ik ben moe." Zei ze." Dat ben je tegenwoordig vaak. De kittens nemen veel van je kracht in beslag." Antwoordde hij weer op haar zinnen. Opeens stond Icy op een liep sierlijk rond hem Heen. Omdat ze kittens van hem had leek ze wel iets minder aantrekkelijk maar de moeite die ze voor hem deed maakte haar aantrekkelijk genoeg. ze spinde en keek recht in zijn ogen. Nu wist hij pas dat ze hem probeerde te verlijden. Dat was niet moeilijk want hij trapte er toen telkens in. Ze kon eigelijk alles krijgen wat ze wou. Als hij neen zei ze ze gewoon haar charmes kunnen gebruiken en hij zou er gewoon intrappen. gelukkig wist zij nog niet dat hij daar zo snel intrapte bij haar want zij was er heel goed in ondanks haar schoonheid en charmes. Hij trapte er maar al te graag in. Ze legde zich sierlijk tegen hem aan en hij begon direct te spinnen. "wat ben jij daar toch goed in." zei hij blij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 2 Icon_minitimedo 9 sep 2010 - 19:59

Icy hoorde tot haar grote blijheid dat Lionheart er weer eens in trapte. "wat ben jij daar toch goed in'', zei de kater van wie ze zoveel hield toen. Icy spinde. 'Ik weet heus wel dat jij je ogen niet van mij kan afhouden als ik weer eens een van mijn gekke acties doe', zei Icy, en keek hem betrapt aan. Icy's buik begon weer pijn te doen, en ze drukte zich dichter tegen Lionheart aan. 'Au', piepte ze als een kitten. 'Dat gebeurd nu elke keer als ik gegeten heb. Dan doet mijn buik pijn', zei ze treurig. Maar ze klaarde op bij het idee dat de kittens als kool groeiden in haar buik. 'Onze kittens gaan sterk zijn, zo te voelen', probeerde ze een grapje ervan te maken, maar de bezorgdheid nam toe toen er weer pijn ontstond. Hoe harder de pijn, hoe dichter Icy tegen Lionheart aan kroop. Tenslotte legde ze zwakjes haar kopje neer op zijn buik, met de rest van haar lijf tegen hem, en viel slapjes in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 2 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 2 Icon_minitimedo 9 sep 2010 - 20:14

"Ik weet heus wel dat jij je ogen niet van mij kan afhouden als ik weer eens een van mijn gekke acties doe." Zei ze en keek in zijn ogen en het leek als ze tegen hem zei dat ze het door had. "ze is me weer te slim af. Voor haar is een geheim verbergen dus onmogelijk." Dacht hij. Tot nu toe had hij geen geheimen. ze drukte zich tegen hem. "Au" Piepte ze opeens. "Dat gebeurd nu elke keer als ik gegeten heb. Dan doet mijn buik pijn." Zei ze een beetje treurig. "Hou nog een beetje vol. Dat wil zeggen dat ze nog steeds groeien. Maar als je nog een tijdje vol houd ben er er zo af." Zei hij Geruststellend. Door zijn kennis wist hij wat ze door maakte. Hij wouw dat daar een medicijn voor bestond. Alleen papaver zaadjes bestonden voor de pijn."Onze kittens gaan sterk zijn, zo te voelen." Probeerde ze er een grap van te maken maar dat hij al snel door dat ze dat niet meende. Hoe meer pijn het deed hoe dichter ze tegen hem kroop. Hij duwde zijn wang tegen haar hoofd en likte zachtjes haar nek. Hij fluisterde ook geruststellende woorden. Ze legde tenslotte haar hoofd op zijn buik en de rest van haar lijf tegen hem aan geplakt. Door al haar zwakheid viel ze zo in slaap. Hij hield een deel van de nacht de wacht en viel later ook in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 2 Icon_minitimedo 9 sep 2010 - 20:20

Icy werd dik voor zonshoog wakker, en het was nog donker buiten. Ze wou Lionheart niet wakker maken, maar ze kon helaas ook niet voor Lionheart gaan jagen, dus besloot ze maar te blijven liggen. Ze kon het toch proberen? Maar dan zou Lionheart woedend op haar zijn. Opeens zag ze buiten een muis, die heel uitdagend midden in het veld stond. Icy's honger nam de overhand, en ze stond zwakjes op. Ze sloop in een mislukte sluiphouding naar de muis toe, en sloeg toen haar poot boos uit naar de muis. Het was mis, zoals verwacht, en Icy kroop zwakjes terug. Haar lijf was ondertussen helemaal koud. Als Lionheart hier achter zou komen, dan zou hij terecht kwaad worden. Icy wou eerst een eindje van Lionheart afliggen, maar werd tot hem aangetrokken, en legde haar ondertussen ijskoude vacht tegen de zijne. Ze kon maar beter hopen dat Lionheart nog wakker werd van de koude in haar vacht, dat nu tegen de zijne lag te rusten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 2 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 2 Icon_minitimedo 9 sep 2010 - 20:34

Lionheart sliep goed tot hij opeens iets koud tegen hem aanvoelde. Hij werd waker en zag dat Icy zo koud aanvoelde. Wat hij ze uitgespookt? "waar heb jij gezeten? Je bent ijskoud?" Vroeg hij aan Icy. Hij vond het nogal raar want hij was in slaap gevallen toen tegen haar lag. Ze was tog niet ergens heen gegaan.hij duwde die gedachten van zicht af en keek naar haar. Ze leek hongerig maar dat kon hij niet zeker zeggen dus vroeg hij het maar." heb je honger? Ik heb je ontbijt zo bijeen hoor." Zei hij en begon haar terug warm te likken. Dat was alles sinds wat hij al wel kon doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 2 Icon_minitimedo 9 sep 2010 - 20:39

"waar heb jij gezeten? Je bent ijskoud?", vroeg Lionheart opeens. Icy verstijfde. heb je honger? Ik heb je ontbijt zo bijeen hoor'', zei Lionheart toen. 'Wacht maar tot zonhoog', zei ze, maar ze wist dat dit nog een paar uur duurde. Ze kon het beter opbiechten. 'Ik zag een muis en ben er op wezen jagen', zei Icy zuchtend, en met platte oren. 'Daarom ben ik ook zo koud.'

(sorry korte post, ik ben weg!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 2 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 2 Icon_minitimedo 9 sep 2010 - 21:29

"Wacht maar tot zonhoog" Zei ze. Hij had gezien dat ze verstijfde toen hij het had over waar ze had gezeten. Hij kneep even zijn ogen tot spleetjes. " ze is ergens geweest."Dacht hij. "Ik zag een muis en ben er op wezen jagen." Biechtte ze op. Hij was blij dat ze de waarheid tegen hem sprak. ze legde haar oren spijtend plat." Ik ben blij dat je de waarheid spreekt. Ik wist dat je niet kon wachten tot je hebt gejongd dus denk ik dat die muis er wel om vraagde." Zei hij spinend." Daar kan k toch niet om kwaad zijn." Zei hij terwijl hij tegen Icy haar kop wreef met zijn wang. Hij ging rust verder met haar warm te likken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 sep 2010 - 7:15

"Ik ben blij dat je de waarheid spreekt. Ik wist dat je niet kon wachten tot je hebt gejongd dus denk ik dat die muis er wel om vraagde", hoorde ze Lionheart toen zeggen. Nu gingen Icy's oren eerder beschaamd naar beneden dan van spijt. Maar toen hoorde ze pas dat Lionheart's zin spinnned uit zijn keel was gekomen in plaats van boos. ''Daar kan k toch niet om kwaad zijn'', zei Lionheart toen. Hij wreef met zijn kop tegen Icy's wang, en Icy spinde vrolijk. 'Ik dacht dat je heel boos ging zijn', verzuchtte ze toen. Ze kreeg het lekker warm van Lionheart's likken. 'Ik bedoel, ik ben nogal koppig, en mijn kittens moeten natuurlijk ook rusten', zei Icy. Icy durfde het bijna niet, maar deed het toch, ze keek naar haar buik. 'Flink gegroeid dat buikje van me', spinde ze blij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 2 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 sep 2010 - 17:14

"Ik dacht dat je heel boos ging zijn." Zij ze zuchtend van verluchting dat hij niet boos was. " Waarom zou ik boos moeten zijn? Ik ben blij dat ik bij je mag zijn. Jij bent de sterkste poes die ik heb leren kennen. Ik bedoel, ik kan niet zo lang zonder te jagen." Zei hij blij. "Ik bedoel, ik ben nogal koppig, en mijn kittens moeten natuurlijk ook rusten." Zei en hij antwoordde. "dat is waar maar moet jij dan altijd rusten? Jij mag ook wel eens opstaan hoor." Zei hij geamuseerd spinnend. Hij stopte met haar warm te likken. Ze was nu warm genoeg. Hij kroop dichter tegen haar aan. Nu begon hij koud te krijgen. "Flink gegroeid dat buikje van me." zei ze blij. hij spinde weer geamuseerd en zei " Dat is een goed teken. Het zal niet lang meer duren." Hij keek naar buiten en zag de zon opkomen. de dag begon. hij stond op en wandelde naar de ingang. Hij bleef in de ingang staan en snoof de verse daglucht die vol aroma's van het bos en het prooi die daar rond scharrelde. "nog steeds geen honger?" Vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Icy & Lionheart
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 17Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9 ... 17  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: