Icy & Lionheart - Pagina 6



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Icy & Lionheart

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 17  Volgende
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 6 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 6 Icon_minitimezo 19 sep 2010 - 15:06

Icy voelde dat Lionheart dichter naar haar toeging en Icy beantwoordde hem door te spinnen. Icy voelde Lionheart's kop over haar nek en Icy spinde zo luid dat het echode door de bossen. Icy voelde hoe Lionheart's wang tegen de hare ging en Icy spon nogmaals. Icy voelde Lionheart's staart rond haar lijf. Ze kreeg een lik in haar nek een eentje in haar zij. Icy zag dat Lionheart op zijn rug ging met zijn hoofd op haar poten. Icy keek recht in Lionheart's ogen. Ze kreeg spinnend een lik. "Je hebt toch zo een schattig kopje'', zei Lionheart. Icy spinde hard. Lionheart bleef haar likken en Icy genoot met volle teugen van zijn aandacht. Icy stond op en zorgde dat Lionheart weer terug op zijn zij viel. Daarna deed ze een van haar sierlijke acties, keek hem intens lang in de ogen en legde zich innig tegen hem. Haar oren gingen plat toen ze zich onder Lionheart's poot door worstelde. Eindelijk lag ze zoals ze wou: haar hoofd onder de kin van Lionheart en de rest van haar lijf tegen de zijne met haar staart rond zijn rug gewikkeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 6 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 6 Icon_minitimezo 19 sep 2010 - 19:39

Icy stond opeens op en duwde hem op zijn zij. Toen begon ze een sierlijk actie uit te voeren . Lionheart spinde heel luid en kon zijn ogen niet van haar af houden. Ze keek een tijd lang in zijn ogen en hij in de haar. Ze duwde haar poot onder hem door en legde haar hoofd onder zijn kin. Met haar lijf tegen de zijne en haar staart rond zijn lichaam. Hij krulde zijn staart rond haar lijf en legde een voorpoot over haar nek. Hij spinde blij en geniete van elk moment samen. Hij likte haar nek en streelde haar zij met zijn staart. Hij kon nooit zonder haar. Nooit meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 6 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 6 Icon_minitimezo 19 sep 2010 - 21:18

Icy voelde dat Lionheart's staart rond de hare gewikkeld werd. Zijn voorpoot ging over haar nek en Icy kon het niet laten om te spinnen. Ze kreeg een lik in de nek en haar zij werd gestreeld met zijn staart. Icy zou kapot gaan zonder Lionheart. Tegen hem kon ze alles vertellen wat haar dwars zat. Icy keek in de mooie blauwe ogen van Lionheart en zonk weer helemaal weg. Zijn ogen, zijn lijf, zijn karakter... alles was PERFECT aan hem! Icy's staart ging automatisch naar zijn wang en ze streelde hem ermee, terwijl ze in zijn ogen bleef kijken en probeerde te bedenken hoe zo'n mooie kater nou had moeten lijden alleen in de grot. Icy wist nog goed hoe ze elkaar begroet hadden. Het was nooit onvriendelijk geweest en al vanaf het moment dat ze elkaar zagen waren ze vriendelijk voor elkaar. Icy dacht vol gespin terug aan die gouden momenten samen. Ze hadden samen de dag doorgebracht en hadden samengetongd in de grot. 'Ik denk aan ons eerste ontmoeting', zei ze in Lionheart's ogen kijkend tegen hem. Haar gouden ogen glommen als nooit tevoren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 6 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 6 Icon_minitimezo 19 sep 2010 - 21:46

"Ik denk aan ons eerste ontmoeting." Zei ze. Hij dacht na en dacht aan alle momenten samen met haar. Vanaf de eerste ontmoeting was zij vriendelijk. Tot deze dag was ze lief, zacht, vriendelijk en mooi. Ze was de beste poes die hij ooit had leren kennen." Je was er altijd voor me en je was altijd lief. Ik ben de blijste kat op de wereld omdat ik jou heb leren kennen. Ik zou je nooit meer kunnen laten gaan." Zei hij spinend. Ze keek in zijn ogen en hij keek verliefd terug. Haar ogen glommen als prachtige parels. Hij begroef zijn neus in haar vacht. Hij bleef maar door spinnen en likte haar mooie vacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 6 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 6 Icon_minitimema 20 sep 2010 - 7:13

''Je was er altijd voor me en je was altijd lief. Ik ben de blijste kat op de wereld omdat ik jou heb leren kennen. Ik zou je nooit meer kunnen laten gaan'', zei Lionheart en Icy's ogen werden even troebel. 'Jij was er ook voor me. Wat er ook gebeurde. En ik ga er altijd oor je blijven zijn', zei Icy terwijl haar vacht langs de zijne streek. Icy voelde dat Lionheart's neus in haar vacht werd geplaatst en dat hij maar door bleef spinnen. Icy voelde ook de halen over haar vacht. Er droop een traan, maar deze was van geluk. Icy's staart zocht wat ze even later vond: Lionheart's oren. Ze begon met haar staart zijn oren te strelen en zijn rug te masseren. Icy keek diep in zijn ogen en er dropen nog meer tranen wat haar ogen lieten schitteren maar ze glimlachte door de tranen heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 6 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 6 Icon_minitimema 20 sep 2010 - 18:43

Lionheart voelde tranen op zijn rug rollen. Hij wist dat dat tranen van blijdschap waren. Al die dagen alleen voelde hij zich eenzaam. Hij zocht troost in de prachtige bossen van de thuntherclan. Maar opeens was zij er. Ze was zo schoon en dat is ze nu nog steeds. Ze was altijd lief en zacht voor hem. Nu begonnen er ook tranen over zijn wangen te rollen. Heel luid spinnend drukte hij zijn hele lijf tegen haar. Ze warren nu voor altijd bij elkaar toen Leaf en Braveheart er bij was gekomen. "nooit heb ik me zo blij gevoeld. Jij hebt mijn leven echt veel betekenis gegeven. ow Icy, wat hou ik toch van jou." Zei hij verliefd
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 6 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 6 Icon_minitimedi 21 sep 2010 - 17:36

Icy hoorde dat Lionheart spinde en ze voelde zijn hele lijf tegen die van haar. Icy kon het weer is niet laten om heel hard te spinnen. Icy keek op en zag ook dat Lionheart huilde, waardoor zij moest lachen. "nooit heb ik me zo blij gevoeld. Jij hebt mijn leven echt veel betekenis gegeven. ow Icy, wat hou ik toch van jou'', zei de kater. Icy grijnsde. 'Dit had ik niet eens tegen je durven zeggen bij de eerste ontmoeting. Maar toen voelde het al speciaal', zei Icy en ze drukte haar lijf verder tegen die van Lionheart terwijl ze grijnsde. Haar neusje ging in de lucht en snoof de geur op. Er waren geen tekens meer van vossen, alles was veilig. Icy spinde blij. Ze keek omhoog. Wow! Zonhoog was al afgelopen en de zonsondergang zou bijna beginnen. Ze tikte Lionheart aan. 'De dag is snel voorbij gevlogen, zeg', zei ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 6 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 6 Icon_minitimedi 21 sep 2010 - 18:11

"Dit had ik niet eens tegen je durven zeggen bij de eerste ontmoeting. Maar toen voelde het al speciaal." zei Icy. Lionheart keek verbaast op. Het leek alsof Icy naar hem gestuurd was. Icy tikte even tegen hem. "De dag is snel voorbij gevlogen, zeg." Zei ze. Hij spinde en knikte. Iets zei hem dat hij nog eens naar zijn plek moest. Hij stond op en gaf een teken met zijn staart. "Volg me." Zei hij en wandelde naar zijn plek. Hij ging weer in het midden staan en zag dat douw al vormde op de bladeren. DIt keer scheen de laatste rode zon nog lekker warm op zijn pels. Prachtige bloemen waren overal mooi aan het bloeien. Hij keek Icy recht in haar ogen en keek haar schatig aan. Dat waren zijn charmes. Hij probeerde Icy naar hem te loken en naast hem te nestelen. Dat zou noch wel eens kunnen lukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 6 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 6 Icon_minitimedi 21 sep 2010 - 18:17

"Volg me'', zei Lionheart en Icy keek hem aan. 'Maar de kittens zijn nog...', zei Icy maar Lionheart was al weg. Icy volgde hem. Het was een plekje nabij gelegen bij hun grot, dus Icy kon de grot goed in het oog houden. Lionheart keek recht in haar ogen en keek haar schattig aan. Icy keek terug. Icy werd gelokt naar Lionheart en ze zette zich naast hem neer. Ze legde zich neer, met haar rug naar de bomen en haar zicht op de grot, keek Lionheart aan en spinde zachtjes. Icy's zicht bleef steeds zorgelijk hangen bij de grot. Het waren tenslotte wel hun kittens waar ze op moesten letten. Icy bleef even staren naar de grot. 'Leaf en Braveheart zijn zo lief', zei Icy spinnend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 6 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 6 Icon_minitimedi 21 sep 2010 - 19:04

Icy keek af en toe naar de grot en kwam pas toen naar hem. Hij had geluk dat je de grot kon zien. Ze ging voor hem liggen. Ze keek hem aan en spinde. Hij spinde ook. "Leaf en Braveheart zijn zo lief" Zei ze spinnend. " Ze zijn lief. Net als jij. Dat had je wel kunnen denken van onze kittens." Zei hij spinnend terug. Hij ging tegen haar liggen en likte haar vacht en bleef naar de grot kijken. Hij voelde zich toch niet zo goed ver van ze af. Hij stopte met haar te likken. Hij zag dat ze ook naar de grot keek. "Ik voel me toch niet zo goed, zo ver van ze weg. Kunnen we niet terug gaan?" Zei hij met een bezorgde blikken om de kittens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 6 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 6 Icon_minitimedi 21 sep 2010 - 19:09

''Ze zijn lief. Net als jij. Dat had je wel kunnen denken van onze kittens'', spinde Lionheart tegen Icy en Icy bloosde. Dat was een grappig zicht onder al dat witte vacht. Icy voelde Lionheart tegen zich aan en voelde hoe hij haar vacht begon te likken. Icy genoot en spinde. "Ik voel me toch niet zo goed, zo ver van ze weg. Kunnen we niet terug gaan?'', zei Lionheart. Dat hoefde Lionheart geen twee keer te zeggen. Icy sprong op en rende gauw naar de plaats waar de kittens lagen. Een eindje van de grot zette ze zich weer met een gerust hart neer en keek naar Lionheart. 'Goed gezien. Je bent een goede vader', zei Icy spinnend. Ze ging liggen en de zon scheen op haar vacht. De gelige vlekken begonnen een beetje mee te stralen, net als Icy's ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 6 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 6 Icon_minitimedi 21 sep 2010 - 19:55

Hij had het nog maar pas gezegt of ze sprong recht. Ze rende naar de grot. Ze ging maar een paar staartlengtes weer liggen. Hij rende achter haar aan en stopte voor haar. "Goed gezien. Je bent een goede vader." Zei ze Spinnend. Zijn vader instinct was al een paar dagen voor dat ze geboren waren opgewekt. Hij kon niet van ze weg blijven zonder dat hij er bij wou zijn. " Jij bent ook een goede moeder hoor. Ik kan ze niet onbewaakt alleen laten. Nu denk ik na voor dat ik iets doe." Zei hij spinnend en de laatste zin lachend. Hij legde zich naast haar neer en keek noch even naar de grot. Hij snoof de lucht noch eens en blij spinend rook hij geen gevaar. "ik ben blij dat de vossen een beetje uit mij jachtvelden zijn gegaan." Zei hij. En keek en haar ogen. De zon was net onder gegaan en toen zag je pas dat de maan. En de zilverpels. Een mooi combinatie. Icy's vacht blonk mooi bij de maneschijn. Zijn vacht ook. Hij rolde speels op zijn rug en spinde daar wat bij. Het was een leuk gevoel op dat moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 6 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 6 Icon_minitimedi 21 sep 2010 - 20:09

''Jij bent ook een goede moeder hoor. Ik kan ze niet onbewaakt alleen laten. Nu denk ik na voor dat ik iets doe'', zei Lionheart. 'Hij is slim geworden!', zei Icy uitdagend. "ik ben blij dat de vossen een beetje uit mij jachtvelden zijn gegaan'', zei Lionheart. 'Had je dat nu pas door?', vroeg Icy pesterig. Opeens blonk de Zilverpels uit de wolken. Icy vond het wel mooi. Lionheart's pels werd mooi verlicht erdoor. Ze zag dat Lionheart speels op zijn rug rolde. 'Ik pak je!', zei Icy lachend en ze sprong op Lionheart. Ze rolden samen over de grond en Icy spinde. Uiteindelijk lag ze bovenop Lionheart en ze keek hem uitdagend aan. 'Wat sneu dat je verliest van een poes', zei ze plagerig. Icy dacht na. Een versier actie en ze had hem zo weer te pakken. Icy deed weer eens sierlijk en keek op Lionheart's reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 6 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 6 Icon_minitimedi 21 sep 2010 - 20:36

"Wat sneu dat je verliest van een poes." Plaagde ze hem voor de derde keer."Ik liet je winnen. Anders zat je weer met een lip op de grond, want slim zijn heb je precies nog nooit van gehoord." Zei hij drie dubbel terug. Ze stond op begon weer sierlijk rond te lopen. Zijn plaag bui verdween als sneeuw voor de zijn en hij keek als een spion die in een val trapt toe. Hij was weer weg met andere woorden. Spinnend met ogen gericht naar haar keek hij toe. Telkens als ze het deed drong zijn verliefdheid toe en was hij in de wolken van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 6 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 6 Icon_minitimedi 21 sep 2010 - 20:55

Icy grijnsde. Ze slaagde er weer eens in. 'Wat ben je toch een softie', zei ze tegen Lionheart. Ze stond even op haar achterpoten en duwde hem toen op zijn zij. Lionheart viel altijd gemakkelijk mee als hij verliefd was. Meestal viel hij vanzelf al op zijn rug, dan moest Icy echt zo hard lachen. Icy grijnsde naar Lionheart. 'Als het alleen maar mijn charmes zijn waarvoor je valt is het goed', zei ze quasi jaloers. Ze drukte haar vacht tegen de zijne en ze begon hem te likken over zijn kop. Net zoals ze bij Leaf en Braveheart deed ging ze met krachtige halen over zijn kop. Icy spinde. 'Het is altijd zo grappig als je achteruit valt', grijnsde ze en ze stak haar tong naar Lionheart uit. Toen duwde ze hem nogmaals om en keek met aanlokkelijke ogen naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 6 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 6 Icon_minitimedi 21 sep 2010 - 21:08

"Wat ben je toch een softie." Zei ze. Lionheart ogen gingen open alsof hij door een mug gestoken werd."Wat!?" Zei hij schor. "Als het alleen maar mijn charmes zijn waarvoor je valt is het goed." Zei ze daarna." Hmm." Zei hij een beetje negerend. Ze drukte haar vacht tegen de zijne en begen hem te likken over zijn kop. Hoe hard hij ook probeerde kon hij het gespin niet tegenhouden."Het is altijd zo grappig als je achteruit valt." Zei ze en duwde hem nogmaals. Dit keer bleef hij staan en ze keek hem aan met aanlokkelijke ogen. Hij probeerde de die te blokkeren en zei. " Als het aan mij ligt kan ik je gemakkelijk aan. eens zien wie dan de softie is. Dan ben jij verloren tegen een kater maar dat zal niet de eerste keer zijn." Gromde hij een beetje van streek. Die laatste paar plagerigen waren iets te diep gezonken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 6 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 6 Icon_minitimewo 22 sep 2010 - 7:17

''Als het aan mij ligt kan ik je gemakkelijk aan. eens zien wie dan de softie is. Dan ben jij verloren tegen een kater maar dat zal niet de eerste keer zijn'', zei Lionheart. Icy's oren gingen achteruit. Wat had ze verkeerd gedaan? Vond hij het niet leuk dat ze hem plaagde met softie? Was ze te ver gegaan? Icy's oren gingen achteruit en ze keek hem met een schuin kopje aan. Dit stond nogal grappig bij haar. Icy keek hem aan. Haar oren gingen steeds verder achteruit bij het zien van het van streek gezicht bij Lionheart. 'Sorry, het was als graoje bedoeld', zei Icy met de oren achteruit. Ze gaf hem met platte oren een lik. 'Mrauw?', floepte er per ongeluk uit, omdat ze zo bang was Lionheart te verliezen hieraan. 'Kom op', zei ze toen ze Lionheart's gezicht zag. 'Ik wil je niet kwijt.' Icy's oren gingen platter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 6 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 6 Icon_minitimewo 22 sep 2010 - 12:55

"Sorry, het was als grapje bedoeld." Zei ze met haar oren naar achteren. ze gaf hem een lik en maakte per ongeluk een mauw horen. "Kom op. Ik wil je niet kwijt." zei ze verontschuldigend. Hij draaide zijn kop en keek recht in haar ogen dat ze dacht dat ze hem bijna kwijt was. Hij gaf haar een zacht kopje en een lik." Hey, je bent me niet kwijt hoor. Dat kwam een beetje gevoelig aan. Ik zou nooit zonder je kunnen." Zei hij en gaf haar nog een lik en wreef spinned zijn kopje over haar nek. " Jou verliezen kan ik fysiek niet aan. Dat zou ik me nooit vergeven." Zei hij en keek verontschuldigend in haar ogen." Sorry, ik had niet zo hard mogen reageren. Het raakte me gewoon verkeerd."
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 6 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 6 Icon_minitimewo 22 sep 2010 - 14:31

Icy's oren gingen platter. Waarom deed hij nu niks? Schreeuwde hij maar, huilde hij maar... Iets... Maar niet haar laten afwachten. Opeens draaide Lionheart's kop naar die van Icy en Icy's ogen ontmoetten die van Lionheart. Icy's hart stokte in haar keel. ''Hey, je bent me niet kwijt hoor. Dat kwam een beetje gevoelig aan. Ik zou nooit zonder je kunnen'', zei Lionheart. Icy's staart zwiepte zachtjes heen en weer en Icy keek blij. Ze kreeg een lik en een spinnend kopje over haar nek. Icy begon automatisch te spinnen. ''Jou verliezen kan ik fysiek niet aan. Dat zou ik me nooit vergeven'', zei Lionheart en hij keek verontschuldigend in haar ogen. Icy's ogen glommen. ''Sorry, ik had niet zo hard mogen reageren. Het raakte me gewoon verkeerd'', zei Lionheart. Icy duwde Lionheart zachtjes zodat hij omviel en zette haar poten aan weerszijden van zijn nek. Ze begon hem overal te likken. 'Softie', fluisterde ze, maar deze keer met glimmende ogen en zachte halen over zijn wang. Ze spinde erbij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 6 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 6 Icon_minitimewo 22 sep 2010 - 14:45

Toen hij dat zei duwde ze hem om en zette haar ogen aan weerszijde van zijn nek. Ze begon hem overal te likken." Softie fluisterde ze in zijn oor. Dit nam hij niet kwalijk op. ze ging met zachte halen over zijn wang. Hij spinde blij. Hij likte zachtjes haar buik en haar poten. Hij rolde onderhaar uit en duwde haar op de grond. Hij deed het zelfde en likte over haar mond, neus en oren. Daarna overal. "wie is nu de softie." Fluisterde hij terug. Van binnen voelde hij zich sterk met een lief hartje. Hij spinde blij en ging zacht met zijn wang over de hare. Hij keek in haar mooie, zachte ogen. Ze was zo mooi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 6 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Icy & Lionheart
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 17Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 17  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: