Icy & Lionheart - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Icy & Lionheart

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10 ... 17  Volgende
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 3 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 3 Icon_minitimevr 10 sep 2010 - 22:06

Icy hoorde dat Lionheart geamuseerd spinde bij haar zin van haar buikje. ''Dat is een goed teken. Het zal niet lang meer duren'', zei Lionheart toen, en Icy kon het niet laten om te spinnen. Opeens stond Lionheart op en wandelde naar de ingang. Ze zag dat Lionheart flink de lucht in snoof. "nog steeds geen honger?", vroeg Lionheart toen. Icy schuddde dapper haar kop. 'Ik wacht tot zonhoog', zei Icy eigenwijs, en ze keek Lionheart uitdagend aan. Opeens drong er een helse pijn door haar buik, en Icy piepte als een kitten. 'Oef, ik denk niet dat het nog lang duurt voor onze kittens er aan komen', verzuchtte Icy, en ze keek Lionheart aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 3 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 3 Icon_minitimevr 10 sep 2010 - 23:05

Icy schude dapper haar hoofd. Hij keek haar uitdagend aan. " Dat is onmogelijk. Ze heeft kittens en toch geen honger. Ik ben ook wel een medicijn kat hoor. Ik ben niet dom." "Ik wacht tot zonhoog." zei ze en keek hem uitdagend aan. Dat bevestigde zijn teorie alleen maar. " ik wist het." Dacht hij en speelde haar speletje mee. "Oef, ik denk niet dat het nog lang duurt voor onze kittens er aan komen." Piepte ze als een kitten opeens. "dat is nog veel te vroeg. als dat gebeurd is er een grote kans dat ze sterven." Zei hij alert en nadenkend. ze keek hem aan. Hij ontmoete haar ogen en wandelde rustig naar haar." Dat jij al die pijn voor mij wil meemaken. jij bent geweldig." spinde hij en legde zich tegen haar. Haar buik was inderdaad al gegroeid zoals ze had gezegd. De kittens die wij gingen krijgen gingen heel sterk worden. Lionheart voelde zich geweldig toen hij tegen haar lag met zijn kop tegen haar buik. Energie stroomde door zijn aderen. Hij was voledig opgeladen voor de jacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 3 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 3 Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 7:46

"dat is nog veel te vroeg. als dat gebeurd is er een grote kans dat ze sterven'', zei Lionheart toen, en Icy schrok. 'Nee!', zei ze. Ze keek diep in zijn ogen, en Icy zag dat Lionheart naar haar toe wandelde. Icy spinde. ''Dat jij al die pijn voor mij wil meemaken. jij bent geweldig'', zei Lionheart toen, en Icy spinde blij. 'Voor jou doe ik alles', piepte ze ondanks de pijn. Lionheart ging liggen met zijn kop tegen Icy's buik. Icy spinde nogmaals. 'De kittens zijn boos, ze hebben honger', zei ze tenslotte zuchtend. 'Ik denk dat je beter iets kan halen', lachte ze. 'Want ze zijn mijn buik aan het martelen', schaterde ze uit, alhoewel het eigenlijk niet zo grappig was. Icy stond ondanks de pijn op, en duwde Lionheart met al haar kracht op zijn rug, en ging toen uitgeput staan bij hem met haar poten langs weerszijden van zijn nek, zoals ze wel vaker deed. Ze piepte uitgelaten en begon hem overal te likken, ze negeerde haar pijnlijke spieren en ging gewoon door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 3 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 3 Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 12:01

"Voor jou doe ik alles." Zei ze. "ik doe ook alles voor jou hoor." Spinde hij blij. "De kittens zijn boos, ze hebben honger. Ik denk dat je beter iets kan halen. ze. Want ze zijn mijn buik aan het martelen." Zei ze lachtent. Hij spinde geamuseerd en hij wouw net opstaan tot ze opeens hem op zijn rug duwde. Zoals hij al een beetje gewoon was zette ze haar voorpoten aan weerszijde van zijn nek en begon hem te likken. Hij sloot zijn ogen even en geniete ervan. Na een tijdje deed hij ze weer open en kroop onder haar door. hij ging naast haar staan en gaf haar nog een paar likken in haar nek. "Je ontbijt is er zo." Zei hij en verdween en de struiken aan de overkant van de tunnel. Even later kwam hij terug met drie muizen, een mus en een merel. hij legde die voor haar en nam een mui en ging naast haar liggen. Hij spinde en zei." Dit zal wel genoeg moeten zijn."
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 3 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 3 Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 15:12

Icy kreeg na haar tafereel enkele likken in haar nek. Icy spinde. "Je ontbijt is er zo'', zei Lionheart toen. 'Haast je niet teveel', verzuchte Icy. Na een poosje kwam Lionheart terug met drie muizen, een mus en een merel. 'Goed gevangen', zei ze goedkeurend. Ze kreeg twee muizen, een mus en een merel voor haar gelegd, en Lionheart pakte een muis. ''Dit zal wel genoeg moeten zijn'', zei Lionheart toen. Icy knikte blij. Ze begon snel te eten. Ze schrokte zo een mus en een merel op. Ze at ook nog een muis half op, en de rest schoof ze naar Lionheart toe. 'Ik heb echt veel gegeten', zei ze zuchtend. Eindelijk hield haar buik op met kloppen. Of ja, wat er in zat toch. Maar als het niet zou kloppen, zou er geen teken van leven bestaan. Icy hoorde regelmatig zachte schoppen. Icy verbaasde zich erover hoe snel deze kleine wezens zich konden ontwikkelen in haar buik. Icy legde zich luid spinnend tegen Lionheart aan, en viel toen uitgeput in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 3 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 3 Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 15:39

Hij at rustig de muis op en zag dat Icy volop aan het eten was. Toen hij de muis op had duwde ze nog een halve muis naar hem toe. Hij keek naar haar en ze zei."Ik heb echt veel gegeten." ze zuchte en hij zei." Ja dat zei ik." Hij spinde geamuseerd toen ze dat zei en at de rest op. De halve muis had zijn buik goed opgevuld. Luid spinnend ging ze tegen hem liggen en hij spinde ook. Verbaasd hoe snel ze in slaap kon vallen legde hij zijn kop op haar buik neer en rustte wat uit van de jacht. Hij geniete dat ze nu zo vaak bij Icy was. Hij wachtte af tot ze weer waker werd want hij was niet moe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 3 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 3 Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 15:56

Icy's oren wiebelden in haar slaap, en vervolgens werd ze wakker. Haar buik voelde dikker aan. Ze keek naar beneden. Dit was toch niet het geval. Ze keek op naar Lionheart. Lionheart was zo te zien nog klaarwakker. Als Icy's buik niet zo dik was, had Icy weer een van haar verleidingsacties gedaan. Lionheart trapte daar echt heel vaak in, en Icy moest dan altijd weer lachen. Ze verbaasde zich erover hoe dat toch kon. Zou Lionheart spelen dat hij erin trapt? Nee, dat kon toch niet? Icy gaf heel veel likken over Lionheart's kin. Ze keek diep in zijn ogen. De ogen waarin ze voor het eerst in had gekeken, bij zijn grot. Icy dacht daaraan terug. 'Wist je nog toen wij elkaar voor het eerst ontmoette?', vroeg Icy toen, en Icy glimlachte weer bij het moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 3 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 3 Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 17:17

Icy werd zachtjes weer waker na een heel tijdje slapen. Hij was nog klaar waker en heeft een heel tijdje de ingang bewaakt. Ze gaf hem een lik over zijn kin en keek diep in zijn ogen. "Wist je nog toen wij elkaar voor het eerst ontmoette?" Vroeg ze. Hij dacht diep na hoe hij verliefd was geworden. Hoe hij de eerste keer in haar ogen keek en haar toen nooit meer los kon laten. haar ogen waren zo prachtig en ze was en is nog steeds prachtig. Hij zei tenslotte." de eerste keer dat ik je zag was ik al veroverd door jou liefheid. Het was een zalig moment en dat is het nog steeds." Hij gaf haar een kopje en begon haar overal te likken. Die herinnering kon hij nooit meer vergeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 3 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 3 Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 17:25

''de eerste keer dat ik je zag was ik al veroverd door jou liefheid. Het was een zalig moment en dat is het nog steeds'', zei Lionheart toen. Ze kreeg een kopje van Lionheart en ze voelde dat Lionheart haar over begon te likken. Icy kon maar niet ophouden met spinnen en keek blij naar Lionheart. Toen stond ze op, en liep sierlijk naar haar toe. Haar buik waggelde rustig heen en weer, en dat maakte haar onaantrekkelijk. Maar als ze geluk had trapte Lionheart er weer eens in. Icy zwiepte met haar staart terwijl ze naar hem toe liep. Icy's poten zetten zich zorgvuldig neer, poot voor poot, en haar lichaam kronkelend in vele richtingen, om het zo aantrekkelijk mogelijk te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 3 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 3 Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 17:40

Opeens stond Icy op en begon sierlijk rond te lopen. Hij was te hoog in de wolken van haar dat hij haar niet aantrekkelijk kon. Hij was helemaal weg van haar. Op zijn luidst spinnend keek hij met vol genot toe. Ze haalde al haar trucjes boven om haar nog mooier te maken. En die werkte. Hij hing zo hoog in de wolken dat hij niet meer kon bewegen en zijn ogen van haar af kon krijgen. Het lukte haar weer. Ze had hem eerst wel al zo hoog gekregen door hem terug te laten denken aan hun eerste ontmoeting. Niemand kon Icy nog van hem af pakken zonder hem eerst te doden want zonder haar was hij verloren. Ze had zijn hart nu volledig gewonen. Hij viel totaal verliefd neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 3 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 3 Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 17:48

Icy keek grijnzend op Lionheart neer, want hij keek met een wel heel erg speciale blik naar haar, en viel nogal verliefd neer. Icy's actie was wéér geslaagd! Icy keek heel erg blij en geslaagd. Icy likte Lionheart over zijn hoofd, en begon hem overal waar ze kon te likken. Ze vleide haar kopje tegen hem aan, en Icy spinde zo duidelijk, dat waarschijnlijk de prooi buiten wegrende. Zonhoog was al even bezig, en Icy keek even verlangend naar buiten. 'Mag ik echt niet even jagen? Lekker in bomen springen?', vroeg ze toen, haar lach inhoudend. Lionheart zou echt zo boos worden op Icy als hij merkte dat ze er toch stiekem vandoor ging. Ze herinnerde zich zijn laatste boze bui nog, na de aanmerking met de moordlustige vos. Was die vos trouwens dood? Nee, Icy wist zeker dat hij was weggevlucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 3 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 3 Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 18:03

Icy likte hem over zijn hoofd en daarna overal. Hij geniete en bleef super luid spinnen. Zei deed hetzelfde ze wreef met haar kop tegen de zijne. "Mag ik echt niet even jagen? Lekker in bomen springen?" Zei ze opeens en keek naar buiten. Totaal blind van verliefdheid zei hij." Tuurlijk mag je dat. Je mag alles wat je maar wilt." Hij keek in haar ogen en gaf haar een heleboel likken over haar hoofd. Dit was zijn beste dag ooit maar blind van de verlieftheid heeft hij toegestaan dat ze mocht jagen terwijl het wel slecht kon aflopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 3 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 3 Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 18:11

''Tuurlijk mag je dat. Je mag alles wat je maar wilt'', zei Lionheart. Icy sprong onmiddellijk op, en rende naar buiten. Ze zag een konijn zitten, en Icy ging over in de sluiphouding. Ze sloop naar het konijn toe, en het konijn had haar algauw opgemerkt omdat haar buik ook zo over de grond sleepte. Icy zette gauw de achtervolging in, en dacht geen moment na voor haar kittens. Ze was te veel op de jacht gebaseerd. Icy sprong snel, van boom naar boom achter het konijn aan. Ze sprong op het konijn, en beet het dood. Opeens drong er weer een helse pijn bij Icy op, en Icy besefte dat ze het rustiger aan moest doen en onmiddellijk terug naar de grot moest gaan, of dat het anders nogal slecht kon aflopen met de kittens van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 3 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 3 Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 18:20

Ze sprong meteen weg en rende naar buiten. Hij bleef verliefd op de grond liggen met gesloten ogen denkend aan wat ze samen hadden mee gemaakt. De eerste ontmoeting, samen geslapen in de grot, en zo verder. Hij bleef nagenieten en dacht verder tot hij aan de gedachten kwam van de vos. Hij stond op en deed zijn ogen verast open. Hoe kon hij zo stom zijn om haar weg te laten zonder hem. Hij was er weer ingetrapt en veel te diep ingezonken in de verliefdheid en nu is ze weg zonder hem. Als ze niet door had dat ze dom bezig is ging hij direct achter haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 3 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 3 Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 18:27

Icy kwam terug met het konijn hangend in haar mond. Ze zette snelle stapjes terug naar Lionheart's grot. 'Daar ben ik weer', zei Icy, en ze keek Lionheart verrast aan. Blijkbaar wou Lionheart net opstaan, want hij stond al dringend voor de grot. Icy legde haar oren plat in haar nek. Lionheart had stom van verliefdheid gezegd dat ze mocht en Icy had daar misbruik van gemaakt. Ze legde het konijn neer. 'Sorry', piepte ze, en ze wachtte angstig op het geschreeuw van Lionheart dat haar waarschijnlijk te gemoed zou gaan. Icy keek hem schuldig aan, en liep toen met platte oren langs Lionheart's zo te zien nogal geschokte & boze blik af, en ging zwijgend liggen. Ze kromde zich op, en legde haar hoofd bij haar buik, zo hoefde ze Lionheart's uitval te horen, en niet te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 3 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 3 Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 18:39

Hij wouw net op haar op zoek gaan tot ze plotseling weer binnen kwam. "Daar ben ik weer." Zei ze. Hij keek heel kwaad naar haar. Ze legde haar oren in haar nek. Ze had ook een konijn mee. Hoe ze die had gevangen was een raadsel maar dat moest hij ook niet weten. "Sorry." Piepte ze." Het is je ook geraden." Siste hij. Ze keek hem schuldig aan. Hij viel bijna weeral maar hij schudde zijn hoofd om weer helder te worden en keek haar boos aan. Dit was de eerste keer dat ze misbruik maakte van haar charmes en hij had gehoopt dat ze dat ook niet ging proberen en toch heeft ze dat gedaan. " Ik weet dat je daar goed in bent maar dan moet je daar ook geen misbruik van maken." Zei hij neutraal want hij vond het ook een beetje zijn schuld. Hij was blind en niet helder toen hij dat zei. "doe dat nooit meer. Ik ben veel te snel weg. En daar kan jij niks aan doen. Het spijt me." Zei hij heel zachtjes en lief. Hij ging in een hoekje zitten. Hij ging liggen en gaf zich zelf de schuld. Hij kon niet boos zijn op haar. Hij word blind van verliefdheid en haar de schuld geven kon hij niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 3 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 3 Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 18:49

''Het is je ook geraden'', siste de cyperse kater woedend. Icy kromp weer ineen en keek hem dubbel zo schuldig aan. Opeens schudde Lionheart zijn kop. ''Ik weet dat je daar goed in bent maar dan moet je daar ook geen misbruik van maken'', zei Lionheart boos. "doe dat nooit meer. Ik ben veel te snel weg. En daar kan jij niks aan doen. Het spijt me'', zei hij toen, en tot Icy's grote verbazing klonk het lief en zachtjes. Opeens ging Lionheart naar een hoekje. Hij ging toen liggen. Icy kon dit niet aanzien. 'Ik... Ik ben even rennen', zei ze niet nadenkend over wat ze zei, en ze rende hard weg. Onderweg snikte ze. Ze rende tot haar buik pijn deed, en ze ging even rustig in de struiken zitten. Opeens begon het te regenen, en Icy hoorde vaag ergens onweer, maar dat was veel verder weg. Ook hoorde ze de struiken steeds ritselen, maar Icy kwam hier even tot rust. Ze zou zo wel teruggaan, ze moest Lionheart even tijd alleen gunnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 3 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 3 Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 19:03

Lionheart hoorde Icy weg rennen. Hij kreeg tranen in zijn ogen van wat hij gedaan had. Snikend en zonder zijn ogen open te doen hoorde hij opeens donder gevolgd door regen alsof de Starclan met hem mee huilde. Zijn liefde voor haar maakte hem soms blind dus zwak maar dat ging hij niet meer laten gebeuren. Hij maakte zich weer sterk en deed zijn ogen weer open. wandelend naar buiten om haar te zoeken. Hij vergeefde zichzelf en dacht. " het maakt niet uit of ik er van blind word ik hou van haar en dat zal ik haar ook zeggen." Hij volgde haar spoor naar haar. Dit was ongeveer het zelfde verhaal als de vos. waar was die vos eigelijk?
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 3 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 3 Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 19:13

Icy lag snikkend in de bosjes, en ze hoorde ergens, onder de druipende regendruppels door, geluiden. Geen enkel dier wou het nu met Icy aan de stok krijgen. En ja hoor, opeens sprong er vlak voor haar een vos uit de struiken. Aan de littekens die het dier had kon Icy opmaken dat het om dezelfde vos ging als vorige keer. Ga weg', siste Icy boos. Natuurlijk kon deze vos haar niet verstaan. Het leek wel alsof hij een grijns over zijn gezicht speelde, en hij kwam plagerig dichterbij. Icy zag dat zijn ogen even op haar buik geneigd waren. De vos kwam dreigend dichterbij, en Icy ontweek hem, en beet boos in zijn poot. De vos kwam terug, en deed een uitval naar haar hoofd. Icy ontweek dit. Opeens deed de vos een uithaal naar haar buik, en Icy ontweek dit nog maar net. Blind van woede sprong ze achter de vos, pakte het beest bij zijn staart, en slingerde hem de andere kant op aan zijn staart. Tot haar eigen verbazing ging het gewicht van de vos mee, en de vos slingerde naar achter. Het dier keek Icy boos aan. Icy ging op haar achterpoten staan, sloeg haar klauwen uit, en gaf een brul. Over een paar weken moesten haar kittens geboren worden, deze vos ging haar echt niet kapotmaken. Ze zag angst in de vos zijn ogen. Toen stond hij op, en sprong naar haar. Icy ontweek, en klauwde zich vast aan de vos zijn rug, waarna ze zijn buik open reet met haar hoektanden. De vos jankte boven de regen uit, en Icy staarde blind van woede naar de vos. De vos rende weg, en Icy viel uitgeput neer, ze keek tevreden naar haar buik. Het leek wel alsof de kittens een 'dankje' piepte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 3 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 3 Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 19:29

Lionheart volgde de geur van Icy al een tijdje. maar vond haar niet. Hij rende naar de ene kant en daarna naar de andere maar haar geur verdween opeens. Hij viel ongelukkig neer Hij hoorde Opeens een paar tweebenen afkomen. Hij verstopte zich in de bosjes. en zag ze langskomen. Van die plek rook hij ook die vos van vorige keer. de tweebenen hadden ook een vreemde stok bij met van voor twee gaten in. Hij herinnerde dat die stok vuur kon spuwen met nog wat spul er bij. Vast voor die vos. Ze liepen verder en hij ging ook verder.opeens blijft hij aan iets dun en doorzichtig hangen. Het wikkelende zich rond zijn poot en hij bleef vast hangen. Opeens komt die vos jankend uit de bosjes en hij stopte toen hij Lionheart zag. Hij kwam woedend op hem af en hij probeerde zich los te rukken maar dat lukte niet. Hij kon zich niet verweren. Hij viel verloren op de grond en liet een laatste wanhoopskreet horen."Icy!!!!" Jamerde hij en keek angstig naar de vos die steeds dichter kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Icy & Lionheart
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 17Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10 ... 17  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: