Icy & Lionheart - Pagina 4



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Icy & Lionheart

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17  Volgende
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 4 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 4 Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 20:31

"Icy!!!!", hoorde ze Lionheart in doodsnood roepen. Icy sprong op het geluid af, en sloop door de struiken naar de plaats waar ze de cyperse kater had gehoord. Opeens zag ze de vos van daarnet, en enkele tweebenen, maar die waren ver weggelopen. Icy sprong op de vos zijn rug, en reet zijn zij open. De vos jankte hard, en Icy beet heftig door. De vos werd slapper onder haar tanden, vervolgens trapte hij haar van haar af, gelukkig voor haar bij haar zij, en snelde toen weg. 'En blijf weg', siste Icy boos. Icy sprong de boom in, en sneed met haar hoektand de touwen los waar Lionheart aan vastzat. Ze kwam op de grond neer. Alles werd zwart voor haar ogen, en Icy schudde haar kop. Ze sleurde Lionheart, die een beetje verward was, aan zijn nekvel, totdat ze uiteindelijk bij zijn schuilplaats aankwamen. Icy bracht hem met haar laatste krachten binnen, en Icy viel tegen Lionheart's buik aan uitgeput flauw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 4 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 4 Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 20:40

Lionheart Lag versijft van doods angst op de grond tot hij plotseling. Icy op de vos zag springen. Hij bleef nog steets versuft op de grond liggen. Hij leek wel verlamt en hij kreeg geen adem meer. Ze reete de vos zijn rug open. hij kon het gevecht niet helemaal meer volgen want hij viel flauw van ademnoot. Hij hoorde aleen het gevecht nog. Hij hoorde een touw knappen en hij werd de volgende dag wakker in zijn grot. Was het een droom? Hij dacht van niet want Icy lag op zijn buik neer als of ze flauw in slaap is gevallen. Nu had zij hem gered. Hij zou nooit zonder haar kunnen overleven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 4 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 4 Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 20:49

Icy werd langzaam wakker. Ze keek boos omhoog naar Lionheart. Ze stond boos op. 'Hoe kun je zo stom zijn om zo onvoorzichtig, en vooral niet uit te kijken naar netten van tweebenen! Je had waarschijnlijk vast wel kunnen raden dat die tweebenen op de vos jaagden', zei Icy boos. Toen verzachtte haar blik. 'Gelukkig zijn we er allebei goed van afgekomen', zei ze, en ze likte Lionheart over zijn kop. Icy stond op, en likte hem overal. Ze sprong steeds sierlijk over de kater heen, en likte hem overal waar ze maar kon, en ze spinde hem toe. Ze rolde op haar rug, en likte Lionheart toen weer. 'Doe nooit meer zo dom', spinde ze hem toe, en ze likte hem weer
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 4 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 4 Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 20:57

Icy werd langzaam weer wakker want ze begon te bewegen. Opeens stond ze boos op waardoor hij zijn oren plat in zijn nek legde."Hoe kun je zo stom zijn om zo onvoorzichtig, en vooral niet uit te kijken naar netten van tweebenen! Je had waarschijnlijk vast wel kunnen raden dat die tweebenen op de vos jaagden." Zei ze heel boos. "Sorry Icy. Ik wist niet dat ze netten gebruikten. Ik heb er nooit een gezien." Piepte als een kitten. Haar blik verzachte. en zei."Gelukkig zijn we er allebei goed van afgekomen." Hij zetten zijn oren weer recht. en likte over zijn kop. "Doe nooit meer zo dom." Zei ze en hij antwoordde." Hoe kon ik ook zo dom zijn om zo te reageren. Ik had niet boos op jou moeten zijn. Het heeft me wel geleerd dat het gewoon zo is omdat ik zo hard van je hou." Legde hij uit en likte spinnend achter haar oren. Hij likte haar overal en ging spinnend door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 4 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 4 Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 21:11

''Hoe kon ik ook zo dom zijn om zo te reageren. Ik had niet boos op jou moeten zijn. Het heeft me wel geleerd dat het gewoon zo is omdat ik zo hard van je hou'', zei Lionheart toen. Icy's oren gingen plat van de schattigheid wat ze van deze zin vond. Oh, Lionheart. Dat is echt zo lief', verzuchte de tortoise poes. Icy kreeg spinnend een lik achter haar oren. Opeens begon hij haar weer is overal te likken, en Icy ging op haar rug van het spinnen. Ze voelde dat Lionheart boven op haar ging liggen en haar verder ging likken. Icy's hoofd ging naar boven, genietend. Ze likte Lionheart terug over zijn neus. Icy's oren gingen spinnend naar achter, en zonder dat ze het in de gaten had, keek ze Lionheart even op haar schattigst aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 4 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 4 Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 23:42

Icy likte hem terug En keek hem heel schatig aan. "Wat ben je toch prachtig." Zij hij en likte over haar neus. Hij ging tegen haar aan liggen en spinde lekker verder. "Oh, wat hou ik toch van jou." Zei hij verliefd. hij ging van af nu wat beter opletten en er niet zo snel intrappen. Hij likte haar zij en streelde haar buik met zijn staart. Hij spinde luid en hij keek Icy lief en schatig een. Na een dagje jagen was hij toch moe geworden. Hij bleef noch een tijdje op en geniete elk moment bij haar en viel daarna in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 4 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 8:12

"Wat ben je toch prachtig'', zei Lionheart, en Icy kon het niet laten om haar kopje fier omhoog te steken. Toen ging Lionheart tegen haar aanliggen en hij spinde. "Oh, wat hou ik toch van jou'', zei Lionheart met een verliefde ondertoon. 'Ik jou ook', piepte Icy als een kitten. Lionheart spinde luid en keek haar toen lief en schattig aan. Ze likte hem. Toen viel Lionheart in slaap. Icy viel even later ook in slaap.

Icy werd de volgende morgen wakker, en zag direct al dat haar buik dikker was geworden. Ze ging het Lionheart trots laten zien als die wakker werd. Icy keek naar buiten, het was al schemerig geworden. Ze hadden niet geslapen tot zonhoog, maar tot naar Zilverpels! Het was een beetje donker, en zonhoog zou zo weer beginnen. Ze hadden geen dutje gedaan, maar een hele dag geslapen. Icy zou vanavond samen met Lionheart naar de Zilverpels gaan kijken, als het kon. Icy was laatst met de kittens op onderzoek gegaan, en het bleek dat hier dichtbij twee grote rotsen waren waar de Zilverpels goed te zien was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 4 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 9:58

Lionheart werd de volgende dag waker en zag dat Icy al waker was. "Goedemorgen." Zei hij slaperig vanwege hij nog maar pas waker was. Hij keek naar buiten en zag dat het nog een beetje donker was. De zon moest nog op komen. Hij liep naar Icy en gaf haar een lik over haar kop. "Ik denk dat je het niet koud hebt gehad." Zij hij spinnend lachend. Hij ging naast haar zitten en likte zijn poot en daarna de rest van zijn rechtopstaande haren door de slaap. " nog ideeën?" Vroeg hij. Misschien wou ze iets vandaag doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 4 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 10:04

"Goedemorgen'', klonk naast haar en Icy proestte het uit van Lionheart's slaperige kop. 'Goedemorgen', lachte ze opgelaten. Lionheart kwam na haar toe en gaf Icy een lik over haar kopje. "Ik denk dat je het niet koud hebt gehad'', spinde hij lachend. 'Ik heb geslapen als een roos', zei Icy lachend. Lionheart kwam naast haar zitten en begon zijn vacht te wassen. Eerst zijn poot, toen de rest. Icy begon zichzelf ook te wassen. ''nog ideeën?", mauwde de kater vragend. 'Je gaat me vanavond moeten volgen', lachte Icy geheimzinnig, en ze keek toen weg, naar buiten. Toen draaide ze zich op haar rug, en ze liet Lionheart haar kwetsbare, dikke buik zien. 'Het duurt misschien nog maar een week', zei Icy met glimmende ogen. 'Misschien zelfs nog maar een paar dagen', piepte ze als een kitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 4 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 10:33

"Je gaat me vanavond moeten volgen" Lachte Icy geheimzinnig. Hij keek haar vragend aan met gespleten ogen. "Hmmm, wat is ze van plan?" Dacht hij. Toen draaide Icy zich op haar buik en liet haar buik zien. Hij spinde luid toen hij zag dat die weer gegroeid was. "Het duurt misschien nog maar een week." Zei ze met glinsterende ogen. "Misschien zelfs nog maar een paar dagen." Piepte ze daarna. "Lang gaat het niet meer duren." Spinde hij luid met fiere ogen. Hij was wel benieuwd wat ze van plan was vanavond. Wat zou hij haar mee heen kunnen nemen? Hij dacht na en herinerde zich nog een plek dicht bij zijn bos met prachtige witte bomen. "Ik weet ook nog iets waardoor jij mij moet volgen." Zei hij en keek geniepig in haar ogen. hij wou haar ook op de proef stelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 4 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 10:43

"Lang gaat het niet meer duren'', spinde Lionheart waardoor Icy ook luid begon te spinnen. "Ik weet ook nog iets waardoor jij mij moet volgen'', zei Lionheart met geheimzinnige ogen. Het klonk geniepig. 'Ik ben benieuwd', zei Icy. Ze keek hem uitdagend aan. 'Goh, wat gaan wij vanavond toch doen samen? Zou je dat niet willen weten?', vroeg ze, en ze keek hem geniepig aan. Ook kwam er een flikkering van uitdaging in haar ogen. Icy grijnsde. Ze knipoogde naar Lionheart. Toen ging ze liggen en waste ze de rest van haar flank. Ze keek Lionheart aan, en ze kon het weer eens niet laten. Ze liep sierlijk op hem af, het was eerder rennen, en duwde hem achter op zijn rug. Ze zette haar poten langs weerszijden van zijn nek, en likte hem toen overal. Ze spinde heel hard, en sloot haar ogen. Ze rolde even met Lionheart over de grond, en kwam weer op Lionheart's buik terecht, terwijl ze weer spinde en hem likte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 4 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 10:55

"Ik ben benieuwd." Zei ze. "Dat mag je gerust zijn." Zei hij uitdagend. Ze keek hem ook uitdagend aan en zei."Goh, wat gaan wij vanavond toch doen samen? Zou je dat niet willen weten?" ze keek geniepig met uitdagende ogen. Hij bleef uitdagend kijken. " We willen het allebei weten." Zei hij tenslotte. Ze grijnsde en gaf hem een knipoog. Dat hij maar al te goed gezien en maakte zijn ogen tot spleetjes. Hij zou proberen haar mond wat los te krijgen door heel lief te doen maar zij begon al sierlijk op hem af te lopen. ze duwde hem op zijn rug en zete haar poten weerszijde van zijn nek zoals ze wel vaker doet. Ze likte hem overal en hij kon zijn gespin niet binnen houden. Zij spinde ook heel hard. Ze sloot haar ogen en hij deed het zelfde. Ze liet hem rollen en hij kwam weer met zijn rug op de grond neer. Ze bleef spinnen en hem likken. Hij begon haar ook te likken over haar neus en achter haar oren. Nu was zijn mond eerder los gekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 4 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 11:02

Icy voelde dat Lionheart haar over haar neus likte en achter haar oren. Icy spinde heel hard, en likte Lionheart overal waar ze maar kon. Vervolgens kwam ze van Lionheart af, en legde haar hoofd tegen zijn buik aan, en rustte uit. 'Weet je, jij hebt echt zo'n schattig kopje,' lachte Icy naar Lionheart. 'Ik kan me niet voorstellen dat er af en toe zo'n domme ideeën uitkomen', zei ze plagerig, en ze keek Lionheart uitdagend aan. Toen begon ze over zijn buik te liggen, en legde haar oren plat naar achter om hem haar schattigheid te tonen. Icy piepte er ook nog bij, en keek Lionheart aan met glinsterende gouden ogen. Het goud op haar rug weerspiegelde gouden stralen in de grot, voor maar heel even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 4 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 11:11

Icy likte hem overal waar ze maar kon. Na een tijdje was ze een beetje uitgeput. "Weet je, jij hebt echt zo'n schattig kopje," Zei ze. " Jij bent gewoon volledig schatig." Antwoordde hij. "Ik kan me niet voorstellen dat er af en toe zo'n domme ideeën uitkomen." Vervolgde ze en keek hem uitdagend aan. Hij zou haar al te graag en mep verkopen en en stoei gevechtje beginnen maar hij moest zich inhouden voor de kittens." jij komt ook niet vaak met de beste plannen." Zei hij tenslotte en keek haar nu uitdagend aan. De zon kwam nu naar boven en zijn maag begon te knorren. "Heb jij geen honger?" Zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 4 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 11:18

'''jij komt ook niet vaak met de beste plannen'', kaatste Lionheart de bal terug. 'Ik denk tenminste na', lachte Icy. Oké, dat was half waar. 'Verkoop me maar een mep als de kittens geboren zijn', lachte Icy, alhoewel Lionheart dat waarschijnlijk gaat vergeten. De zon kwam naar boven. Icy hoorde Lionheart's maag knorren. "Heb jij geen honger?'', vroeg hij toen. Icy keek even stug voor zich uit, maar haar maag knorde ook en de kittens stampte boos. 'Ja', gaf Icy na een lange stilte zuchtend toe. Ze wou niet zo zwak lijken! Icy werd boos op zichzelf, en legde zich treurig neer, terwijl ze Lionheart aankeek, en hem een zwak likje gaf. Icy keek even naar Lionheart. 'Mag ik echt niet mee?', vroeg Icy toen piepend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 4 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 11:27

"Ja" Zei Icy zuchtend. Zei wou natuurlijk mee. Ze gaf hem een zwak likje na dat ze hem treurig had aangekeken. "Mag ik echt niet mee?" Vroeg ze aan hem. Zijn normaal antwoord was nee maar als de kittens geboren zijn kan ze zeker niet gaan jagen. Voorde tweede keer antwoordde hij." Oke, maar blijf dicht bij mij." Zei hij en keek haar bezorgd aan. Dit keer wou hij het zeker niet verpesten. Hij liet Icy voor en volgde haar naar het bos. hij wou dit niet slecht laten aflopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 4 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 11:34

''Oke, maar blijf dicht bij mij'', zei Lionheart toen. En Icy sprong onmiddellijk op. Lionheart liet Icy voor, en Icy liep samen met Lionheart verder het bos in. Icy liep onmiddellijk door, en kwam algauw een rat tegen. Ze dook in de sluiphouding, haar buik sleepte mee over de grond, maar in plaats van te springen, kwam gauw haar klauw naar buiten en doodde het dier gauw met haar poot. Ze pakte de muis op, en begroef hem vlak bij de grot van Lionheart. Ze zag Lionheart kijken. 'Wat? Ik heb ook nog mijn slimme methode', zei Icy, en ze streek met haar staart langs Lionheart's wang terwijl ze hem even verliefd aankeek, als een jonge Apprentice. Ze likte hem over zijn kin, en keek toen of ze nog een prooi kon ontdekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 4 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 11:46

Lionheart kwam samen met Icy in het bos.Hij had samen met Icy de rat snel gezien. Ze dook in sluiphouding en sloop met haar buik op de grong naar de rat. Hij dacht dat die rat wel doof moest zijn en in de plaats dat ze springt haalt ze snel uit met haar klauwen. ze wandelde met de rat in haar mond naar hem."Wat? Ik heb ook nog mijn slimme methode." Hij keek haar nog bedrukter aan maar toen ze met haar staart over zijn wang ging zei hij." Slim ja. Misschien kom er toch wel iets goed uit dat kopje van je." Zei hij om zijn revenge te krijgen. Ze keek verliefd naar hem en het leek wel alsof hij weg smelte van die mooie blik. Toen keek ze weg of ze nog prooi kon vinden hij liep weg op zoek naar prooi maar wel nog dicht bij haar. Hij zag een muis en snel was zijn eerste prooi binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 4 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 14:03

''Slim ja. Misschien kom er toch wel iets goed uit dat kopje van je'', zei Lionheart plagerig. Icy besloot hem dadelijk terug te pakken. Ze zg dat Lionheart's eerste vangst al direct een muis was. Ze besloot hem is flink te laten schrikken. Icy sprong voor Lionheart's gezicht en liet haar tanden vervaarlijk zien, zodat Lionheart achteruit moest deinzen. Icy moest lachen. 'Zo. Dat krijg je ervan', lachte ze, en ze drukte haar lijf tegen die van Lionheart aan, en lachte nog na. Ze voelde dat haar spieren vol moeite kwamen. 'Ik ga terug naar de grot', zei Icy moeizaam. Ze gaf Lionheart een lik en een knipoog en liep toen gauw weg. Ze kwam aan bij de grot, en ging zitten wachten op Lionheart. Opeens zag ze een vlinder. Ze ging uit de grot, en begon achter de vlinder te lopen. Ze sprong op, en klauwde naar de vlinder, die wegvloog. De zonnestralen kwamen uit de wolken stralen, en Icy spon van de lekkere warmte op haar vacht. Icy bleef rustig liggen in het lekkere grasveld, en de zonnestralen straalde gouden plekken op haar vacht. Icy spinde, en bleef rustig liggen. Toen viel ze in slaap, vlak voor de grot, op een groot grasveld, met een stralende vacht, en sluitende ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 4 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 14:24

Lionheart ging terug en zocht Icy maar vond haar niet. Opeens springt een kat uit de steiken met ontblote tanden. Lionheart sprong een meter omhoog en belande in een doornstruik. "Zo. Dat krijg je ervan" Zei de kat. Hij herkende Icy's stem. "au Icy!! dat doet pijn." Zei hij terwijl hij uit de stuik kwam en een paar dorens er uit haalde. Ze drukte haar lijf tegen de zijne en bleef hem nog wat uitlachen. "Oke, ik heb mijn lesje wel geleerd hoor." Zei hij terwijl hij de laatste doorn er uit trekte. "Ik ga terug naar de grot." Zei Icy en gaf hem nog een knipoog. Hij ging verder met jagen tot de zon onderging en keerde daarna met een heleboel prooi terug. Hij ging naar de grot en zag Icy voor de grot liggen. hij legde het prooi naast Icy neer en wachte tot ze waker was. Dan kon ze hem laten zien wat ze hem wou laten zien. Nu begon hij weer benieuwd te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Icy & Lionheart
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 17Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: