Icy & Lionheart - Pagina 11



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Icy & Lionheart

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17  Volgende
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 11 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 11 Icon_minitimedi 12 okt 2010 - 7:13

Icy's ademhaling werd weggesneden toen Lionheart van haar afsprong. Icy keek hem na. ''Je draait wel bij'', blies hij tegen haar, maar Icy draaide demonstratief haar kop weg van hem. Ze zag hem iets wegtrappen. Ze negeerde hem, hoorde een hoop geluid, keek om en zag een rots naar beneden tuimelen. Icy was verlamd van schrik en het volgende moment voelde ze een scherpe pijn. Ze werd verdoofd door de klap. Het laatste wat ze dacht waren de kittens.

'Lionheart bedoelde het vast niet zo', suste Goldtail. 'Ik had hem moeilijk de waarheid kunnen vertellen van die honden. En je zag toch dat hij het wegtrapte?', siste Icy woedend. 'Misschien was hij gewoon boos en kwamen die stenen per ongeluk naar beneden vallen, weet jij veel', zei Goldtail. 'Ik ga bij hem weg en neem de kittens mee, voor ik nog is vermoord word', zei Icy. 'Je deed ook raar. Normaal ben je erg eerlijk tegen hem en nu lieg je hem voor. Katers zijn niet erg snugger op dat moment', sprak Goldtail. 'En ik kan het weten', vervolgde hij met een lach. Icy keek treurig naar beneden. 'Zijn ze dan zo niet snugger dat ze hun vrouw aanvallen?', vroeg ze. 'Ah, joh, da's gewoon Lionheart. Hij was nijdig en heeft geen controle meer gehad over zichzelf', sprak Goldtail. 'Ik wil niet dat je weggaat. We wachten wat Lionheart doet', zei Icy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 11 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 11 Icon_minitimedi 12 okt 2010 - 18:53

Eerst was hij overmand door woede en nu overmand door schuldgevoel. Hoe was hij zo som geweest haar een te vallen. Hij begon al snel te graven toen hij haar niet meer hoorde. " Icy!!" Riep hij en hoopte dat ze ging antwoordde. Hij hoorde nog steeds niets." Wat heb ik gedaan!! Hoe kon ik nu zo stom zijn haar aan te valen en nu zie ik het resultaat van mijn stomheid." Mompelde hij van schuldgevoel en angst dat ze er onder lag." Icy plz!! Dit was niet mijn bedoeling!!" Riep hij tussen de stenen door. Toen zag hij een stukje van haar pels tussen de stenen door. Hij begon sneller te graven tot de laatste steen weg was. Snel trok hij Icy tussen de stenen uit en likte haar helemaal schoon. Hij bleef tegen haar aangedrukt liggen en bleef maar in haar oor fluisteren." Het spijt me. Ik had niet zo mogen reageren. Het is alemaal mijn schuld. Word toch alsjeblieft waker. Ik kan niet zonder je." Hij drukte zijn wang tegen de haar terwijl er tranen over zijn wangen rolde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 11 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 11 Icon_minitimedi 12 okt 2010 - 19:56

''Icy'', hoorde ze beide een stem roepen. Icy negeerde boos. Goldtail keek haar zuchtend aan. ''Wat heb ik gedaan!!! Hoe kon ik nu zo stom zijn haar aan te vallen en nu zie ik het resultaat van mijn stomheid!!'', hoorden ze hem mompelen. De tranen dropen over Icy's wangen. 'Ik zal nu wel iets gebroken hebben.' ''Icy plz!! Dit was niet mijn bedoeling!!'', hoorde ze hem vaag roepen. Icy keek Goldtail aan. Goldtail zuchtte. ''Het spijt me. Ik had niet zo mogen reageren. Het is allemaal mijn schuld. Word toch alsjeblieft wakker. Ik kan niet zonder je'', hoorde ze Lionheart fluisteren. 'Ha, me eerst aanvallen en dan zitten zeuren', zei Icy, maar er speelde een lach over haar kopje. 'Doei Icy', zei Goldtail lachend. Goldtail's patroon vervaagde...

Icy's ogen opende zich en keken Lionheart aan. 'Je hebt me wel te pakken gehad, zeg', zei ze. Ze dacht na. Ach, ze kon er heus nog wel een oppepper bij krijgen van Lionheart. 'Ik heb die honden zitten uitdagen omdat ze aan de ketting zaten. Ik dacht dat ze vast genoeg zaten. Niet dus', fluisterde Icy en ze liet in haar blik merken dat ze nu gerust afgeblaft mocht worden en gekrabd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 11 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 11 Icon_minitimedi 12 okt 2010 - 20:07

Hij bleef doeloos naar haar kijken tot ze weer waker werd. Ze keek hem aan en hij hoopte dat ze niet kwaad werd. "Je hebt me wel te pakken gehad, zeg." Zei ze. Hij keek schuldig naar de grond. " Het spijt me. Ik wist niet wat me bezielde." Zei hij met een verontschuldigde stem. "Ik heb die honden zitten uitdagen omdat ze aan de ketting zaten. Ik dacht dat ze vast genoeg zaten. Niet dus." Zei ze met een blik die zei dat hij zelfs verder haar mocht afblaffen maar dat was hij zeker niet van plan. " Ik hou niet van katten die niet de waarheid spreken. Je hebt wel gezien wad daar van komt." Zei hij met een zachte en kalme stem. Hij gaf haar een kopje en voegde er nog bij." Lieg alsjeblieft niet tegen mij." Toen dacht hij aan haar wonde en zei." Heb je ergens pijn?" Hij zei het met een zorgelijke stem en blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 11 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 11 Icon_minitimedi 12 okt 2010 - 20:17

''Ik hou niet van katten die niet de waarheid spreken. Je hebt wel gezien wat daar van komt'', zei Lionheart en Icy's adem stokte even in haar keel toen ze de scherpe halen van Lionheart weer voor haar zicht haalde. Ze besloot het beeld te negeren. Ze kreeg een kopje. ''Lieg alsjeblieft niet tegen mij'', zei hij. Icy negeerde dat. ''Heb je ergens pijn?'', zei hij. Zijn stem klonk zorgelijk en zijn blik ook. 'Nee', loog ze om zijn bestwil. Natuurlijk had ze pijn! Ze kon nauwelijks staan, maar ze verbeet het en stond op. Bloederige repen vel staken uit en Icy trok ze van zich af. Het voelde lekker aan, die pijn. Ze liep mank, maar negeerde de pijn. Ze zette zich neer en keek naar de grond. 'Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld', mompelde ze. Dat loog ze ook. Waarom loog ze? Voor Lionheart's bestwil? Ja, voor Lionheart's bestwil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 11 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 11 Icon_minitimedi 12 okt 2010 - 20:38

"Nee" Zei ze. Zijn blik klaarde meteen op. " Gelukkig. Ik was mezelf niet meer. Ik ben blij dat ik je niet te hard heb toe getakeld." Zei hij met een gelukkigere blik. Ze zette zich neer en ze zei. "Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld." Hij keek haar verward aan. " Ik denk dat je je toch wel ooit beter hebt gevoeld." Zei hij met een stem die een verklaring eiste. Loog ze nu weer? Hij hoopte dat ze haar lesje nu wel geleerd had. Maar dat wist hij niet. Hij likte zijn vacht weer proper en liep dan naar de stenen die de ingang versperde. Steen voor steen legde hij die weer op het wak maar deze keer wel stabieler. Hij wou niet dat het binnen wegende. Het ging ook niet binnen regenen maar toch. Toen al de stenen er op lagen wandelde hij weer naar Icy. " Honger?" Vroeg hij. Hij had alle sinds wel honger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 11 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 11 Icon_minitimedi 12 okt 2010 - 20:43

''Ik denk dat je je toch wel ooit beter hebt gevoeld'', zei hij en Icy forceerde een glimlach op haar gezicht. Lionheart begon toen de stenen weer op een te stapelen. ''Honger?'', vroeg hij toen. Icy schudde haar kop. Ze ging liggen en verstopte haar hoofd tussen haar poten. Ze wou krijsen van de pijn, maar ze forceerde zich en hield het met kracht in. Haar poot was overduidelijk gebroken. Het was haar linkervoorpoot. Ze kon nu ook nog niet meer omhoog. Er zat niks anders op. 'Ik vind dit plaatsje wel fijn. Ik blijf hier vanavond lekker slapen', zei Icy en ze spinde even kort. Ze forceerde een glimlach. Ze bewoog haar poot niet, bang dat Lionheart zou ontdekken dat het gebroken was. Als ze nu haar mond hield, dan zou hij het ook niet merken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 11 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 11 Icon_minitimedi 12 okt 2010 - 21:13

Ze schudde haar hoofd en hij trok even zijn schouders op. Hij sloop even het bos in en pikte er rap twee muisjes uit. Toen hij terug kwam zag hij Icy op een gras bezaaid plekje liggen. "Ik vind dit plaatsje wel fijn. Ik blijf hier vanavond lekker slapen." Zei ze. Iets in die zin maakte hem op zijn hoede. Er klopte iets niet. Opeens trok zijn knorrende maag zijn aandacht en hij begon een voor een de muisjes op te peuzelen. Toen zei zijn geweten ook dat er iets niet klopte. Hij dacht diep na. Toen de stenen instortte liep ze nog goed en nu mank. Nu gaat ze liggen en wil ze zelfs daar blijven slapen. Alles leiden naar of te wel is haar poot gekneusd, geblesseerd of gebroken. Die poot was al eens gebroken dus dacht hij weer het zelfde. Ze had haar lesje nog niet geleerd dus speelde hij haar speletje mee. Een gebroken poot genezende niet snel zonder medicijn dus ging ze het ooit toch vragen. Dit werd nog een leuke nacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 11 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 11 Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 7:08

Icy keek Lionheart aan die op zijn beurt naar haar keek. Hij leek wel op zijn hoede. Hij wist het, maar Icy ging hoe dan ook niks laten merken. Ze lag goed en had er nu even geen last van. Ze zag dat hij de muizen oppeuzelde. Hoe moest het nu met de kittens? Oh ja, die hadden hun eerste prooi al gevangen, daar kon dus niks mee gebeuren. Ze wou dat iemand even naar de kittens ging kijken. Ze wierp een blik naar binnen en zag twee rustige ademhalingen. Icy snorde even toen zij de kittens vredig zag zien slapen. Toen keek ze naar Lionheart. 'En jij, darling, waar ga jij slapen?', vroeg ze toen vol charmes. Ze deed net alsof ze niet weggeweest was, alsof er geen stenen naar beneden waren getuimeld. Alsof Lionheart en zij nu geen vreselijke spanning tussen hun hadden. Icy's staart zwiepte sierlijk heen en weer en haar goudkleurige ogen keken hem nieuwsgierig aan. Ze gaf een klaaglijke mauw toen ze ging verliggen. 'Ai, steentje onder mijn vel, best wel scherp', zei ze gauw en ze ging een beetje verliggen. 'Dat ligt lekkerder.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 11 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 11 Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 14:06

"En jij, darling, waar ga jij slapen?." vroeg ze vol charmes. Hij wou al te graag bij haar blijven slapen maar liet zich niet vangen. " Ik? Ik blijf bij de kittens om ze warm te houden. Ze mogen nu wel wat groter zijn maar zijn nog steeds gevoelig voor de koude." Zei hij en keek naar haar reactie. Ze keek nieuwsgierig en ze verdraaide zich. "Ai, steentje onder mijn vel, best wel scherp." Klaagde ze en legde zich toen volledig goed. "Dat ligt lekkerder." Zei ze. Hij keek haar geamuseerd aan en zei." Mooi, slaap lekker schatje. Ik ga naar de kittens." Hij draai zich om en wandelde naar binnen. Zoals hij had gezegt krulde hij zich ronde de kittens en deelde zijn warmte met hun. Die gingen nu zeker geen kou vatten. Snel viel hij in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 11 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 11 Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 14:44

Ze zag een geamuseerde blik van Lionheart en Icy's oren wiebelden heen en weer. ''Mooi, slaap lekker schatje. Ik ga naar de kittens'', zei hij en Icy keek hem aan. Icy hield koppig vol en zag hem verdwijnen. Een tijdje later hoorde ze rustige ademhalingen. Ze kon nu niet naar de kittens toe vanwege haar poot. Haar poot begon stijf te worden van de kou. Icy krulde zich op, maakte een pluizige bol van zichzelf en hield het rillen in. Dat ging echter niet wat logisch was en pijn verdrong haar poot. Icy kreeg een warm gevoel toen ze Lionheart's woorden herhaalde en wel degelijk had gehoord dat hij ''schatje'' had gebruikt. Icy snorde. Ze viel maar niet in slaap. Ach ja, dan maar wakker blijven en de koude nacht zien te trotseren. Icy's ogen wiebelden heen en weer en ze zag een gedaante, heel even maar. Het had rode ogen. Icy schudde haar kop en het volgende moment was de gedaante verdwenen. Verbeelding. Icy's poot was zo stijf, dat Icy hem niet durfde te bewegen. Wanhopig probeerde ze hem warm te likken. Het voelde iets fijner aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 11 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 11 Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 15:11

" waarom laat je haar nu buiten liggen?" Ze ze met een stem die een verklaren duldde. Hij keek haar met een serieuze blik aan en zei. " Ze moet leren stoppen met liegen. Het is voor mij en haar eigen bestwil. Ik ben een medicijnkat. Ik zie ook wel waneer een poot gebroken is hoor en als ze niet wil zegge dat die gebroken is kan ik haar ook niet genezen. Wat als ze iets heeft gegeten en ze voelt zich niet goed. Als ze dan niet de waarheid spreekt kan het fataal worden. Snap je?" Ze knikte. " Daar heb je gelijk in. Je bent veel intelligenter geworden." Zei ze trots. Hij keek ook met trotse ogen. Hij wist niet of het al licht begon te worden of nog donker was maar hij wou al dat het de volgende dag al was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 11 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 11 Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 15:22

Icy vloekte. Dit werkte dus nooit! Het was nacht! Icy zuchtte, ze had honger. Ze zag een muis. Hij was gevaarlijk dichtbij. Waarom kwam die stomme muis nu weer zo dichtbij? Icy's poot greep naar de muis en de ogen kwamen in haar klauw terecht. Het muisje hing levenloos in haar poot. Gatver! Ze ontdeed de muis van haar klauw en de ogen bleven steken. Ze at ze maar op. Ze hoorde een grom en keek boos op. Wie of wat durfde haar bij slecht humeur midden in de nacht te beangstigen? Ze keek de struiken in en er doemde dezelfde rode ogen op als een tijdje geleden. Icy stak boos haar tong uit. Het beest dwaalde af. Ze verbeeldde het zich gewoon. Icy at de muis snel op. Ze had nu geen honger meer en keek tevreden naar haar buik. Die was gelukkig slank. Lionheart moest het zelf maar weten, maar Icy was een sterke en zou het zeker overleven. Ze sliep toen even.

'Wat zijn die rode ogen, Icy?', vroeg Goldtail met een snauw wat eiste om verklaring. 'Weet ik niet', gaf Icy toe. 'Je verbeeldt je het niet hoor', zei Goldtail. Icy keek hem boos aan. 'Wil je me bang maken of zo?' Goldtail droop af en Icy kwam naar hem toe. Ze gaf hem een lik, snorde even en legde zich neer. 'Sorry lieve Goldtail', zei ze met een klein stemmetje en Goldtail lachte. Goldtail's patroon vervaagde...

Icy werd boos wakker. Icy keek naar boven. Ze had maar enkele minuten geslapen. Ze bewoog haar linkervoorpoot net iets te hard en de pijn schoot als een adderbeet door haar poot. Icy keek snikkend erna. Toen ging ze gauw liggen en om het snikken te smoren keek ze naar het bos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 11 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 11 Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 15:53

" Eh Lionheart?" Zei ze. Hij keek haar verward aan. " Iets blokkeert mijn om naar jou te komen." Zei ze en begon te vervagen. Hij keek rond hem en alles werd zwart. Hij zag een soort geelgoude kat die wazig bleef omdat hij zich verzette. Toen had hij door dat het Goldtail was. Nu wist hij zeker dat hij iets wou zeggen. Hij ontspande zich en Goldtail werd zichtbaar. De kater wandelde wat rond en zei toen." Je moet me vinden..." Meer kreeg hij niet gezegt toen een grote poot hem uit zijn droom trok. Alles werd weer normaal. Lionheart's moeder kwam weer tevoorschijn. " Wie was dat?" Vroeg ze. " Iemand die hulp nodig heeft." Zei hij eenvoudig."en gouw."
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 11 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 11 Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 15:59

Icy keek zuchtend vanaf haar poten naar het bos. Waarom zij? Waarom zij? Waarom zij!? Ze vloekte boos. Lionheart lag lekker binnen te ronken en zij lag hier op haar kont naar het bos te staren! Icy's oren gingen meteen plat. Hier had ze zelf voor gekozen. Ze had zelf gekozen om niks te zeggen tegen Lionheart. En dat zou ze nog steeds doen. Icy trok met haar poten. Een scherpe pijn drong tot haar linkervoorpoot en Icy keek zuchtend naar het bos. Icy piepte als een kitten. Ze zag een eekhoorn en zette zich langzaam en pijnlijk overeind. Ze sloop op de eekhoorn af maar viel halverwege. De eekhoorn sprong weg, die had haar natuurlijk gehoord en Icy bleef vloekend achter. Ze strompelde terug naar haar plaatsje en liet zich neervallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 11 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 11 Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 16:19

"Ik wil nog steeds weten wie." Zei ze en keek hem aan. Hij sliep al lang dus was hij bijna zeker dat het bijna dag was. Hij keek haar lachend aan en zei." Je zult het wel te weten komen maar ik ga je dat niet zeggen." Ze keek hem niet begrijpend aan en hij dwingde zichzelf waker te worden.

Hij kwam weer tot zichzelf en werd waker. Hij had geleerd zichzelf uit zijn droom te halen uit enge dromen. Hij stond op en rekte zich uit. Hij wandelde naar buiten en zag Icy liggen. Hij ging voor de ingang zitten en wachten tot ze waker werd. Het speletje begon weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 11 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 11 Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 16:25

Icy vloekte zachtjes toen ze neerkwam. Stomme poten! Waarom zonken ze nu altijd zo op de grond? Ze wou zachtjes vallen, niet zo hard! Icy vloekte binnensmonds zo hard, dat ze bang was dat Lionheart het in gedachten kon horen. Ze opende haar ogen en keek naar haar poten. Ze waren vanaf haar blik klein. Ze draaide zich om en zag een cyperse grijze kater in de opening zitten. Haar hart ging sneller kloppen. Ze draaide haar kop zo, totdat ze ondersteboven Lionheart zag. 'Goodmorning darling, lekker geslapen?', vroeg ze zoals ze wel vaker deed. Ze keek hem even aan en keek toen naar achter. Ze kon niet opstaan om naar hem toe te lopen. Ze bleef hem rustig aan staren. Ze likte haar lippen even af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 11 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 11 Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 16:38

"Goodmorning darling, lekker geslapen?" Vroeg zoals vorige keer. Ze lag ondersteboven naar hem te kijken. " Ja heel goed alleen was er deze keer een goudgele kater in mijn droom." Zei hij. Hij wou weten of ze door had over wie en hij ging het zeggen als het leuk speletje voorbij was. Hij hoorde haar hart sneller kloppen toen ze hem in het oog had. Hij lachte geheimzinnig maar dat zag je bijna niet. "en, gaan we jagen?" Vroeg hij om haar recht te krijgen. Hij wou er voor zorgen dat ze sneller ging toe geven. Zover kreeg hij haar nog wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 11 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 11 Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 16:52

''Ja, heel goed, alleen was er deze keer een goudgele kater in mijn droom'', zei Lionheart en Icy kreeg al meteen een idee dat hij het over Goldtail had, maar ze besloot mee te spelen en net te doen alsof ze het niet wist. ''En gaan we jagen?'', vroeg hij toen. Icy keek hem even aan. Een nieuw smoesje was zich aan het ontwikkelen in haar hoofd. 'Ja, dat wou ik even zeggen. Dat steentje, waar ik gisteren op lag, heeft onder mijn linkervoorpoot gelegen en nu kan ik niet meer wandelen. Het doet nogal zeer namelijk', zei Icy. Ze had snel, toen Lionheart even de andere kant op had gekeken, een snee gemaakt in haar poot waardoor het net echt leek. Ze liet haar linkervoorpoot zien. 'Maar ik heb daarnet wat gegeten hoor', zei ze glimlachend. Ze snorde zacht bij het zien van zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 11 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 11 Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 18:00

"Ja, dat wou ik even zeggen. Dat steentje, waar ik gisteren op lag, heeft onder mijn linkervoorpoot gelegen en nu kan ik niet meer wandelen. Het doet nogal zeer namelijk" Zei ze. Ze hief haar poot op en liet de snee zien. " oke, heb je..." ei hij maar Icy was hem al voor. "Maar ik heb daarnet wat gegeten hoor" Zei ze en liet een glimlach zien. Ze snorde en automatisch deed hij dat ook. Hij had geen zin meer in het speletje dus zei hij." Dan blijf ik wel bij je." Hij ging neer liggen zacht tegen haar om haar poot niet te bezeren. Hij wist dat het gebroken was dus was hij rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 11 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Icy & Lionheart
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 11 van 17Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: