Icy & Lionheart - Pagina 10



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Icy & Lionheart

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 13 ... 17  Volgende
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 10 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 10 Icon_minitimeza 2 okt 2010 - 18:05

Icy voelde dat Lionheart zich dichter naar haar toe verplaatste en Icy spinde zacht. Zijn staart streelde haar lichaamsdelen en Icy was daar blij mee. Haar vacht werd met zachte halen gelikt. Zijn wang streelde tegen de hare en Icy spinde weer. ''Dit zal je nooit meer gebeuren. Probeer het achter je te laten en kijk naar de toekomst. Samen met mij'', zei hij troostend. Icy was inmiddels al gestopt met huilen en voelde zich vrolijk worden. 'Je bent heel lief. En je hebt natuurlijk weer gelijk, slimme kater van me', zei ze optimistisch. Ze duwde hem omver en begon hem volop te likken. 'Ik ga niet meer huilen. Een huilende poes is hartstikke stom en ongezellig', lachte ze vrolijk. Ze drukte haar neus even tegen de zijne en keek diep in zijn ogen. Haar ogen glommen helemaal. Ze duwde Lionheart totdat hij plat lag en Icy ging liggen en legde haar kop op zijn buik. 'Mrauw', klonk het. Haar kopje ging even schuin. Ze had het koud en ze trok haar lichaam helemaal op tot een balletje. Zo lag ze met haar lichaam opgetrokken en met haar hoofd vredig op Lionheart's buik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 10 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 10 Icon_minitimeza 2 okt 2010 - 18:33

zJe bent heel lief. En je hebt natuurlijk weer gelijk, slimme kater van me." Zei ze. Ze was weer de oude. Opgelucht begon hij te spinnen toen ze hem omduwde en hem vol likte. "Ik ga niet meer huilen. Een huilende poes is hartstikke stom en ongezellig." Lachte ze en hij lachte mee. Ze drukte haar neus tegen de zijne en hij zag haar mooie ogen glimmen. Ze duwde hem toen voledig tegen de grond en ging liggen op zijn buik. "Mrauw" Begon ze weer. Ze hield haar kop schuin en kroop dichter tegen hem aan els een baletje. Hij spinde en legde zijn kop tegen haar aan. Hij spinde luid en likte zacht over haar nek. " je bent de liefste poes ooit." Spinde hij van plezier en keek verliefd in haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 10 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 10 Icon_minitimeza 2 okt 2010 - 18:41

Icy hoorde dat Lionheart spinde en voelde zijn kopje tegen haar koude vacht. Hij spinde en ze kreeg een warme lik in haar nek. Icy spinde. ''Je bent de liefste poes ooit'', spinde de kater toen. Icy hoorde dat er plezier zat in zijn stem en Icy werd verliefd in de ogen bekeken. Icy spinde en keek vrolijk terug met haar ogen die glommen van geluk. Icy spinde als een gek. Ze rilde. 'Lionheart, ik wil niet zeuren, maar zou je alsjeblieft jouw vacht om mijn vacht willen wikkelen?', vroeg ze. Icy vond het een zalig idee dat Lionheart dan tegen haar aanlag. Haar hart ging op en neer en je hoorde, als je goed luisterde, maar dan ook echt goed, dat het snel klopte. Icy wachtte rustig op antwoord. Ze snorde zachtjes. Als Lionheart haar nu maar geen zeur vond. Maar aan Lionheart's kant zou dat nooit zo zijn. Misschien zou hij het zelfs willen doen met volle plezier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 10 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 10 Icon_minitimeza 2 okt 2010 - 19:52

Hij voelde dat ze rilde en vroeg. "Lionheart, ik wil niet zeuren, maar zou je alsjeblieft jouw vacht om mijn vacht willen wikkelen?" Hij Spinde en zei. "Voor jou doe ik alles." Hij kroop heel dicht tegen haar aan en streelde haar zij met zijn staart. "zo beter?" Vroeg hij en spinde en likte haar vacht warm. Hij hoopte dat ze het leuk vond en hij wist het antwoord daar al op. Hij Legde zijn poot op haar zijn en wrong zijn andere poot onder haar door. Nu lag hij goed. Hij spinde en wreef met zijn wang over de hare. Nu begon de romantiek weer. Zijn verliefd hij zat ook al op hoog. Hij wreef met zijn kop over haar nek en likte haar helemaal vol. Als ze het nu nog niet warm had. Dan wist hij het niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 10 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 10 Icon_minitimeza 2 okt 2010 - 19:59

Icy hoorde dat Lionheart spinde. Dat kon betekenen dat het een goed antwoord werd. ''Voor jou doe ik alles'', zei Lionheart toen en Icy kon het niet laten om heel luid te spinnen. Ze voelde dat hij heel dicht tegen haar aan ging en haar zij werd gestreeld met zijn staart. ''Zo beter?'', vroeg hij toen. Icy kon niet antwoorden vanwege het spinnen en haar vacht werd lekker warm gelikt. 'Vele beter!', spinde ze. Zijn poot ging opeens op haar zij en zijn andere poot ging onder haar door. Icy spinde luid. Lionheart spinde ook en wreef zijn wang over de hare. Icy spinde nogmaals heel luid. De romantiek begon weer. Icy moest daar wel een zacht gegrinnik om laten. Zijn kop werd over haar nek gewreven en Icy spinde. Ze werd helemaal vol gelikt en Icy genoot met volle teugen. Ze had het nu zalig warm. 'Ik ben nog warmer dan dat als de zon op me schijnt een uur lang', beweerde Icy. Haar staart wikkelde zich rond zijn staart en ze keek hem aan. 'Mrauw', weerklonk er en Icy's hoofdje ging automatisch schuin. Hè, waarom had ze dat nu toch steeds? Wou dat iets duidelijk maken of zo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 10 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 10 Icon_minitimeza 2 okt 2010 - 20:12

"Ik ben nog warmer dan dat als de zon op me schijnt een uur lang" Zei ze. Hij spinde luid en zij ook. Haar staart wikkelde zich rond hem en hij deed dat bij haar. "Mrauw" Zei ze weer. Hij begon het heel raar te vinden. Hoe kwam dat toch. Hij wist het totaal niet. Nu begon hij zelfs een gewone hik uit te sluiten. Het was telkens op zo'n situatie. "waarom krijg je toch die hik?" Vroeg hij en hoopte dat zij daar een antwoord op had. Dit was heel raar. Misschien was het een nieuwe ziekte! Die gedachten sloot hij direct uit. En als dat waar was zou hij er mee in gaan om haar te genezen. Hoe kwam dat toch? Hij snapte er echt niets van. Hij drukte zich tegen haar aan en zei. "Ik zal je proberen te genezen al is dat het laatste wat ik doe."
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 10 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 10 Icon_minitimeza 2 okt 2010 - 20:18

''Waarom krijg je toch die hik?'', vroeg Lionheart toe. Icy keek hem aan. Hik? Dat was toch geen hik? ''Ik zal je proberen te genezen, al is dat het laatste wat ik doe'', zei Lionheart toen. Toen kwam Icy's antwoord opeens binnen. 'Volgens mij is die 'Mrauw' gewoon omdat ik je heel erg lief vind', zei Icy nadenkend. Ze gaf hem een lik. Ze keek in zijn ogen en ja hoor, daar kwam het weer. 'Mrauw?', floepte eruit en ze keek schuin. Haar ogen keken nieuwsgierig in zijn ogen. 'Zie je? Ik doe het echt niet expres, hoor!', lachte de poes toen. Ze keek hem aan en haar oren gingen plat, maar dat was deze keer om er heel erg schattig uit te zien. Toen kwam er opeens een idee in haar hoofd. Ze zou straks, als het nacht was en iedereen sliep, lekker naar buiten gaan en dan Goldtail gaan zoeken. Waarschijnlijk zou Lionheart dan boos worden, omdat ze 's nachts eigenlijk niet weg mocht, hij vond dat te gevaarlijk. Icy had al helemaal er zin in en sloot toen Lionheart's boosheid die er dan waarschijnlijk zou zijn helemaal uit. 'Kijk, de kittens slapen al. Laten wij ook lekker gaan slapen', spinde Icy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 10 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 10 Icon_minitimezo 3 okt 2010 - 11:54

"Volgens mij is die 'Mrauw' gewoon omdat ik je heel erg lief vind" Zei ze met een nadenkende ondertoon. " Dat kan charmeurtje van me" Lacht hij. Hij kreeg een lik en daar kwam die weer. "Mrauw?" Hij lachte en ze zei. "Zie je? Ik doe het echt niet expres, hoor!" Hij lachte mee en drukte ze tegen de grond. Hij likte haar helemaal vol en spon heel luid. Hij wreef met zijn wang over de hare. " Waar is die 'Mrauw' Nu?" Lachte hij. "Kijk, de kittens slapen al. Laten wij ook lekker gaan slapen." Spinde ze. Hij keek haar bedenkelijk aan. Was ze iets van plan? " Ik ben wel moe dus oké." Spinde hij om te laten zien dat hij niks dacht. Hij sprong van haar af en kroop dicht tegen haar aan. En al snel viel hij in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 10 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 10 Icon_minitimezo 3 okt 2010 - 12:02

''Ik ben wel moe, dus oké", zei Lionheart toen. Icy spinde. Hij spinde ook dus Icy vermoedde dat hij niet wist dat zij iets van plan was. Hij sprong van haar af en kroop dicht tegen haar aan. Icy had het geluk dat haar vacht nu iets minder warm was. Lionheart's ademhaling werd al snel rustiger en Icy wachtte rustig af. Na een tijdje stond ze rustig op. Ze wou Lionheart zo graag een lik geven, maar dat zou veel verraden. Ze sloop heel rustig weg. Toen liet ze zich gaan en rende door de bossen heen. Ze snoof maar kon geen een geur van Goldtail ontdekken. Zelfs al was hij vaag, Icy rook het niet. Icy rende wanhopig rond. Als ze de weg kwijt zou raken zou haar neus haar terugbrengen, dus daar was geen probleem mee te vinden. Ze hoorde wel een hoop gegrom. Icy keek op. Honden. Aan kettingen. Ze bekeken haar en Icy stak haar tong uit. De hond blafte en Icy giechelde. Ach, dit waren domme kinderspelletjes. Icy liep door. Ze snoof flink in maar kon naast die vieze honden geur niks meer ontdekken. Er klonk een luid krak. Icy keek om. Een hond zat wild aan zijn riem te rukken en blafte naar haar. Icy kreeg het benauwd. Ze liep naar de hond toe en gaf hem een klauw in zijn gezicht. De hond jankte en dwaalde af. De andere hond naast hem begon ook wild aan zijn riem te rukken. Icy sprong weg. Ze keek naar de ketting. Er zat een klein scheurtje in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 10 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 10 Icon_minitimezo 3 okt 2010 - 19:02

" Je moet je niet zo in problemen brengen door in andermans territorium te gaan. Je moet eens naar Icy luisteren." Zei ze. Zoals gewoonlijk zuchtte Lionheart en antwoordde. "Ik wou daar eens kijken. Ik was daar nog nooit geweest en zoals vader zei. Daar zijn kruiden die ik nodig heb. Voor Icy." Opeens draaid zijn moeder zich om en daarna weer naar hem. "Honden. Icy is in gevaar. Je moet haar gaan redden voor het te laat is." Ze vervaagde.

Lionheart werd waker en zijn moeder had gelijk. Ze was weg! Woede drong door hem door en rende achter haar geur aan. Hopelijk was hij niet te laat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 10 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 10 Icon_minitimezo 10 okt 2010 - 10:02

Icy bekeek de hond met een schuin hoofd die steeds harder en harder aan zijn ketting zat te rukken. Het duurde een tijdje en Icy was gefascnineerd door de ketting. Die hield dat beest vast wel in bedwang. Icy snoof flink wat geur op. Opeens hoorde ze een luid gekraak en de hond liet een jank horen, waarnaar er een ketting geluid klonk die op de grond viel. Een hond staarde haar vanaf het donker duister aan. Zijn ogen gloeiden op. Was het normaal dat honden rode ogen hadden of verbeelde ze dit maar? Ze zag een gedaante in het donker en hoorde laag gegrom. Een gedaante kwam uit de schaduw tevoorschijn. Witte tanden lieten zich blikkeren. Het was een joekel van een hond. Icy schrok zich dood. De hond kwam langzaam op haar af, maar Icy zat versteend. De hond keek haar duister aan en zijn rode ogen lichten op. Of was het nu geel? Veel tijd om daar over na te denken had Icy niet, want de hond sprong naar voren. Icy ontweek en klauwde over zijn rug. Een flink stuk vel kwam los en de andere hond die verborgen in de schaduw zat begon wild aan zijn riem te trekken. Icy keek op en zag dat in die ketting ook al een scheur zat. Op dat moment sprong de hond op haar en ze zakte door op haar buik. De hond scheurde een stuk vel van Icy af maar Icy gebruikte haar truc om zich dood te laten vallen. De hond deed niks en Icy hefte haar rug op, waardoor de hond van haar afgesmeten werd. Opeens klonk er een tweede luid gekraak en het volgende moment stond een andere hond voor haar neus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 10 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 10 Icon_minitimezo 10 okt 2010 - 14:17

Lionheart rende zo snel mogelijk door de bossen. Icy kwam steeds dichter. Hij bleef door lopen tot hij Icy zag met twee honden boven haar uitoren. Icy leek levenloos op de grond te liggen. verdriet en razernij namen hem volledig over en hij rende met volle snelheid op hem. De honden hadden hem ook al door. Die kwamen ook op hem af. Hij sprong op een van de honden en begon hem te bijten en te krabben. De hond begon hard te janken en de andere hond trok hem van de hond af. Hij kon bijna niets meer doen ten de honden hem begonnen te buiten. Net op het laatste beet de hond in zijn nek en zijn leven flitste voor hem voorbij. Het enige wat hij nog kon hopen dat hij niet het laatste zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 10 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 10 Icon_minitimezo 10 okt 2010 - 15:05

Icy keek op en zag een zwarte cyperse kater met de honden vechten. Raven! Icy keek naar Raven. Ze ontdekte langzaam zijn vachtpatroon. Het was niet Raven, maar Lionheart. Icy zag dat de honden met hem vochte, ze dook pijlsnel vooruit en pakte een hond bij zijn staart, slingerde hem achteruit en sprong op de rug van de andere hond. De ene hond was ergens achter hen neergekomen en Icy beet door tot zijn nek. De hond werd slappen en viel uiteindelijk neer. Het was niet duidelijk of het beest dood was. Icy wou het ook niet weten. 'Volg me', zei ze tegen Lionheart. Ze stoof vooruit en weg waren ze. Ze bleef een flink eind doorrennen en zag de grot. Ze legde zich uitgeput vlak voor de grot neer en wachtte af op Lionheart's woedende uitval. Het was nog nacht en het was stil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 10 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 10 Icon_minitimezo 10 okt 2010 - 17:50

Hij werd na een klein tijdje weer waker en zag Icy naast een hond staan. Hij leek wel dood. "Volg me." Zei ze. Ze was dus niet dood maar ze deed alsof. Hij volgde haar naar huis en ze ging uitgeput liggen. Hij keek haar boos aan en zei." Ik heb hier echt geen zin in maar jij begrijpt ook niet echt wat slim is of niet! Zeg op!" Hij gromde kwaad maar gaf haar ook niet d tijd om te antwoorden." Wat haalde je in de starclans naam om naar buiten te gaan en een paar honden op te zoeken!! Misschien was ik niet slim om naar vijandelijk teritorium te gaan maar dit slaat echt alles. En dan nog twee honden!! En dan zeg jij dat ik niet op het gezin let!! De kittens hebben nog melk nodig hoor!! Zonder jou zijn zij er ook geweest!! Wil je dat soms!!" Blies hij razend. Toen hij eenmaal vertrokken was met kwaad zijn kwam echt alles er uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 10 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 10 Icon_minitimezo 10 okt 2010 - 18:14

''Ik heb hier echt geen zin in maar jij begrijpt ook niet echt wat slim is of niet! Zeg op!'', zei Lionheart. Icy liet zich niet kennen en keek hem kil aan. Hij iet haar niet eens een kans krijgen om te spreken. ''Wat haalde je in de starclans naam om naar buiten te gaan en een paar honden op te zoeken!! Misschien was ik niet slim om naar vijandelijk teritorium te gaan maar dit slaat echt alles. En dan nog twee honden!! En dan zeg jij dat ik niet op het gezin let!! De kittens hebben nog melk nodig hoor!! Zonder jou zijn zij er ook geweest!! Wil je dat soms!!", sprak Lionheart. Icy lachte even kort, om haar angst niet te tonen. Ze bleef liggen, keek even vooruit en keek hem toen aan. 'Ik was op zoek naar Goldtail. Ik kwam die honden toevallig tegen. De honden kwamen al los toen ik eraan kwam', loog ze. Die honden waren helemaal niet van uit zichzelf losgegaan. Ze hadden gerukt aan hun ketting omdat Icy hun vanaf een afstandje zat te beledigen. Je kon zien dat Icy loog. Icy bewoog met haar oren heen en weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 10 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 10 Icon_minitimezo 10 okt 2010 - 18:24

"'Ik was op zoek naar Goldtail. Ik kwam die honden toevallig tegen. De honden kwamen al los toen ik eraan kwam." Zei ze. Ze leek niet eens bang en ze bewoog haar oren heen en weer. Ze leek te liegen. Dat maakte hem echt razend. Hij ontblote zijn tanden en hij stak zijn nagels uit. Hij duwde haar tegen de grond en boorde zijn nagels in haar schouders. " Spreek da waarheid!!!" Blies hij razend met een heel zware grom van razernij." Dat je niet bang bent voor mij tot daar toe maar lieg nooit zo tegen mij!!!" Siste hij en bleef door razen. " je mag blij zijn dat ik daar aankwam maar nog steeds ben je in gevaar om nog vel te verliezen en spreek nu de waarheid en het hele verhaal graag!!!" Hij keek haar met pikzwarte ogen van razernij aan en toch leken ze ook een beetje bloedrood te zijn. Hij was nu helemaal geen vriendelijk katje meer, je kon nu beter oppassen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 10 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 10 Icon_minitimema 11 okt 2010 - 20:03

De reactie van Lionheart kwam totaal onverwacht en Icy wou wegduiken maar het was te laat. Zijn nagels gingen in haar schouders en Icy lachte kort. Leuk hoor, grappige Lionheart, dacht ze. ''Spreek de waarheid!'', blies hij toen en Icy merkte op dat dit dus echt geen grap was. Hij was razend en de razernij was in zijn ogen te zien. Icy was even slap. ''Dat je niet bang bent voor mij tot daar toe, maar lieg nooit zo tegen mij!!!'', siste hij razend. ''Je mag blij zijn dat ik daar aankwam, maar nog steeds ben je in gevaar om nog vel te verliezen. En srpeek nu de waarheid en het hele verhaal graag!!!'', zei Lionheart. Zijn ogen leken wel rood te zijn. Icy zag dat ze geen keus had maar besloot het risico toch te nemen. 'Alsof je mijn vel eraf durft te rijten', spuugde ze naar Lionheart. Haar spieren zette zich op. 'Goed dan. De honden zaten in een hok, de baas zag mij en stuurde zijn honden op me af', loog Icy nogmaals. Ze wist dat ze risico nam, maar zij was ook sterk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 10 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 10 Icon_minitimema 11 okt 2010 - 20:50

"Alsof je mijn vel eraf durft te rijten." Spuugde ze terug. Hij wou net zijn nagels dieper in haar vel duwen in haar vel openrijten tot ze zei. "Goed dan. De honden zaten in een hok, de baas zag mij en stuurde zijn honden op me af." Hij zag deze keer niet dat ze loog maar hij had wel gezien dat hun banden door geknapt waren. Hij snapte er niets van. Waarom loog ze toch zo? "Dit pik ik niet meer." siste hij razend en reet een stuk van haar schouders open. Hij bleef haar tegen de grond drukken en zette zijn poot op haar nek. Hij drukte nog zacht zijn nagels op haar nek. Als ze nu wrong reet ze haar eigen nek open." Laatste kans." Blies hij totaal volsagen nijdig van razernij. Nu was ze even zijn vijand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 10 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 10 Icon_minitimema 11 okt 2010 - 20:55

''Dit pik ik niet meer'', zei Lionheart. Hij reet het vel van haar schouders open. Icy gaf geen kik, maar voelde de pijn door haar aders dringen. Ze kreeg een brok in haar keel. Waarom deed Lionheart haar pijn? Zijn nagels gingen zacht in haar nek en Icy keek hem woedend en met afschuw aan. Zou hij bereid zijn eigen vriendin om het leven te brengen? ''Laatste kans'', zei hij woedend. Ze leek wel een vijand voor hem. 'Wat nou laatste kans? Ik heb je de waarheid al verteld', spuugde Icy tegen hem. Haar nagels zaten onder zijn buik, maar ze klapte ze niet uit. Ze was veel te zwak van afschuw om hem aan te vallen. Haar tanden ontblootte zich naar hem. Ze wist haar tranen binnen te houden. Ze bleef gewoon liegen, het kon haar allemaal even niks meer schelen. Als Lionheart een poging zou doen zou ze hem kalmeren. De kittens mochten niet zonder moeder opgroeien. En als Lionheart bereid was haar te doden, dan zou zij hem terugpakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 10 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 10 Icon_minitimema 11 okt 2010 - 21:07

"Wat nou laatste kans? Ik heb je de waarheid al verteld." Spuugde ze weer liegend terug. Dit kon hij niet meer aan. Hij zijn geweten zei dat hij niet verder haar moest martelen en hij sprong met een grote druk op haar keel van haar af. Dat was een soort drukpunt waardoor ze wel een tijdje zou blijven liggen. " Je draait wel bij." Blies hij tegen haar en wandelde naar de ingang. Hij stampte tegen een kei en hij hoorde een paar stenen naar beneden vallen. Hij kon nog maar net op tijd wegspringen en hij stond van buiten naar de geblokkeerde ingang te kijken. Dit was niet de bedoeling! Al de overige stenen die er boven op lagen waren gevallen. Nu hoopte hij juist dat Icy ongedeerd was!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 10 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Icy & Lionheart
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 10 van 17Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 13 ... 17  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: