Icy & Lionheart - Pagina 8



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Icy & Lionheart

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 17  Volgende
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 8 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 8 Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 13:30

'Die Hawkfrost, dat lijkt me een pittige', zei Goldtail. 'Niets voor jou?', vroeg Icy pesterig. Ze kreeg een duw van Goldtail. 'Ze is erg jaloers. Misschien kan jij met je wonderlijke gave haar ompraten?', vroeg Goldtail. 'Nou, zo wonderlijke gave is iemand helpen nou ook weer niet. En ja, dat kan ik is proberen', zei Icy. 'Schattig, hoe jullie bij elkaar in slaap vallen', zei Goldtail dromerig. 'Jou tijd komt nog wel. Tenminste, als je nog leeft', zei Icy. 'Natuurlijk leef ik nog.' Icy zuchtte even. 'Waarom kom je dan niet naar mij toe? Dan kan je de kittens zien', zei Icy met haar oren plat naar achter. Ze kreeg een lik. 'Lionheart zou mijn aanwezigheid niet aankunnen', zei Goldtail. 'Waarom niet?', vroeg Icy wanhopig. 'We hebben een innige band, voor vriendschap', grijnsde Goltail. Icy knikte. 'Ik begrijp je zorgen, maar Lionheart zou altijd mijn eerste liefde blijven. En wij zijn gewoon hele goede vrienden', loste Icy het probleem op. 'Ja, doei, Icy', zei Goldtail lachend. Goldtail's patroon vervaagde...

Icy werd wakker. Het was midden in de nacht en het was koud. Icy voelde Lionheart's rustige ademhaling en haar raspende ademhaling. Een trilling ging door haar en ze kroop dichter tegen Lionheart aan. Ze wou hem niet wakker maken, maar haar vacht bevatte kou. Ze kroop dichter tegen hem aan en er gingen rillingen door haar vacht. Icy huiverde. Ze kon niet meer slapen en besloot te wachten tot de nacht voorbij was. Dat zou nog heel lang duren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 8 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 8 Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 16:09

"Hawkfrost is weer terug hè" Zei ze. Lionheart zuchtte. "Helaas wel. Wat moet ik doen moeder?" Zei hij en keek naar haar. "alleen jij kan haar ompraten. Jij bent haar broer." Zei ze." Maar..." "Niets te maar. Alleen jij" Viel ze hem bij en verdween al.[/i]

Lionheart werd zachtjes waker en zag dat Icy al waker was. Hij strekte zich uit en gaf haar een lik. "Goedemorgen." Spinde hij. "Ik wil wel nog zo een dag als gisteren zij hij met een terugblik. Het was een geweldige dag. Hij keek wat rond en het was nog donker. Maar niet lang meer. Hij dacht aan wat zijn moeder zei. "alleen jij kan haar ompraten. Jij bent haar broer." Hij huiverde nog wat. Wat zou Icy denken. Vreemd genoeg miste hij zijn zus. Nu dat ze terug was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 8 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 8 Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 16:20

Icy lag net lekker te rusten en bijna in slaap te vallen toen ze voelde dat Lionheart zich uitstrekte. ''Goedemorgen'', zei hij. Hij spinde. Icy spinde terug en gaf hem een kopje. ''Ik wel nog zo een dag als gisteren'', zei de kater. 'Die kun je krijgen als je lief kijkt', zei Icy lekker uitdagend. Ze keek hem ook uitdagend aan. De duister heerste over hun en Icy was benieuwd hoelang dat nog zou duren. Waarschijnlijk niet lang meer. En anders, nou en? Nu ze hier lekker met Lionheart lag, was het een gezellig moment. 'Wat gek. Ik heb gisteren de kittens melk gegeven, ze waren aan het slapen en ze zijn niet meer uit de grot gekomen', zei Icy toen ze er nog even voor de duidelijkheid over nadacht. 'Heb je veel gedroomd van leuke poezen?', vroeg ze toen pesterig. Ze gaf hem een zachte streling met haar staart en een huivering schoot door haar. Ik wel van een kater... klonk het bestraffend in haar hoofd. Nee hoor, Goldtail is mijn maatje... 'Houd jullie koppen dicht', siste ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 8 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 8 Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 16:35

"Die kun je krijgen als je lief kijkt." Zei ze uitdagend. Ze keek ook uitdagend en hij zeker. "poezen eerst." Antwoordde hij uitdagend. "Wat gek. Ik heb gisteren de kittens melk gegeven, ze waren aan het slapen en ze zijn niet meer uit de grot gekomen." Zei ze. Die waren waarschijnlijk de hele dag samen aan het spelen geweest in de grot en weer in slaap gevallen. Dacht hij. "Heb je veel gedroomd van leuke poezen?" Vroeg ze pesterig. "twee leuke en een kwaaie." Zei hij lachend? "vreemd genoeg mis ik die kwaaie." Voegde hij er bij. Ze dacht pressies na en eindigde haar gesprek met."Houd jullie koppen dicht." Hij keek heer lief aan zoals ze zei maar zei er bij. "Wat is er? Keert je gepest tegen je?" Met een uitdagende toon natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 8 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 8 Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 17:00

''Wat is er? Keert je gepest tegen je?'', vroeg Lionheart met uitdagende toon. Icy gaf hem een lik. 'Nee, vervelende stemmen in mijn hoofd. Ik heb gedroomd van Goldtail', zei Icy. 'Twee leuke en een kwaaie?', zei Icy nadenkend. 'Hmm... En waren ze mooier als mij?', vroeg ze pesterig. 'Wie waren het?', vroeg ze toen nieuwsgierig. 'Deden ze sierlijk?', vroeg ze. Icy keek hem intens aan en ze pestte hem door hem extra lief aan te staren zodat hij moest gaan hakkelen over zijn woorden. Icy sloot haar ogen en drukte haar kopje op Lionheart's rug. Ze viel echter mis met haar hoofdje en kwam onder de kin van Lionheart neer. 'En dat heb ik weer', vloekte Icy. Icy was wel benieuwd naar Lionheart's antwoorden op haar vragen. 'Nou, macho. Beantwoord mijn vragen maar', zei ze uitdagend. Ze keek hem extra uitdagend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 8 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 8 Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 17:14

"Nee, vervelende stemmen in mijn hoofd. Ik heb gedroomd van Goldtail" Zei ze. " Goldtail, juist, Die ène waar je niet weet waar hij is of nog leeft." Zei hij er bij. "Twee leuke en een kwaaie?" Zei ze nadenkend. Hij kon al weten waar het naar toe ging. "Hmm... En waren ze mooier als mij?" Vroeg ze pesterig. "misschien." Kaatste hij de bal terug. "Wie waren het?" Vroeg ze nieuwsgierig. Hij lachte en zei niets. "Deden ze sierlijk?" Vroeg ze. "nee." Antwoordde hij serieus. Ze sloot haar ogen en drukte haar kopje tegen zijn rug. Ze miste en kwam onder zijn kin. "En dat heb ik weer" Vloekte ze. "Jij bent niet de enige." Antwoordde hij. "Nou, macho. Beantwoord mijn vragen maar." Zei ze uitdagend. Hij kon die blik niet weigeren. "Oké, Jij en mijn moeder waren de 'leuke' en Hawkfrost de kwaaie. Mooier dan jij kan niemand zijn." Zei hij en keek in haar ogen. "Het verbaast me dat je niet sierlijk deed in mijn dromen. Je doet niets anders." Zei hij om het nog wat uitdagend te maken. En hij keek weer lief naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 8 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 8 Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 18:02

"Oké, Jij en mijn moeder waren de 'leuke' en Hawkfrost de kwaaie. Mooier dan jij kan niemand zijn'', zei Lionheart. Icy's aandrang om te spinnen werd onderdrukt en Icy keek neutraal, alsof het haar niks deed. "Het verbaast me dat je niet sierlijk deed in mijn dromen. Je doet niets anders'', zei de kater. Oh, als hij zo begin wist Icy ook nog wel een leuke. 'Tja... De liefde van de man gaat door de maag hè', zei Icy uitdagend terug. Ze gaf hem een knipoog. 'Nu jij weer, schat', grijnsde ze en ze lachte met ontblote tanden naar hem. Ze spinde deze keer wel. Ze rolde van hem weg en kwam weer onder zijn kin terecht. Ze hief haar voorpootjes voor haar gezicht en zag er kwetsbaar uit wat haar schattig maakte. Icy keek lief naar Lionheart en wachtte op zijn antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 8 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 8 Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 18:44

Na dat hij dat gezegt had kwam er nog een veel grotere bal op hem af. "Tja... De liefde van de man gaat door de maag hè" Zei ze en gaf hem een knipoog. "Nu jij weer, schat." Grijnzde ze met een lach. "jij wint. Daar kan ik niets op zeggen." Antwoordde hij verslagen. Ze rolde van hem weg en kwam terug. Ze kwam onder hem terecht en ze keek heel schatig. Op een kwetsbare manier dan. Ze haar op haar rug gedraaid met haar voorpoten tegen haar lijf. Ze was zo schatig dat hij weer verliefd keek en ook schatig keek. Hij likte over haar hoofd en spinde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 8 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 8 Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 18:56

Icy zag dat Lionheart verliefd naar haar keek en ze gaf hem een lik. Ze kreeg een lik terug over haar hoofd en de kater spinde. Icy spinde ook. Ze liep onder zijn kin door met opgeheven staart en haar staart ging strelend langs zijn hals. 'Als Leaf of Braveheart een vriendinnetje of een vriendje krijgen en ze gebruiken sierlijke acties weten we allemaal al van wie dat komt', zei Icy geheimzinnig. 'En als die domme antwoorden bevatten dan is het van jou', pestte ze hem. Ze gaf hem een lik. 'Grapje hoor. Als ze heel erg charmant zijn, dan zijn ze zeker jou', zei Icy verliefd. Ze gaf hem lachend een kopje. Ze was moe aan het worden maar daagde hem toch uit. Ze sprong tegen hem aan en boorde haar nagels in zijn vel. 'Een gevecht?', vroeg ze uitdagend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 8 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 8 Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 19:06

"Als Leaf of Braveheart een vriendinnetje of een vriendje krijgen en ze gebruiken sierlijke acties weten we allemaal al van wie dat komt." Zei ze geheimzinnig maar hij wist wie ze bedoelde. "En als die domme antwoorden bevatten dan is het van jou." Zei ze pesterig. Hij wou die woorden er net terug in duwen tot ze zei. "Grapje hoor. Als ze heel erg charmant zijn, dan zijn ze zeker jou." Hij spinde en zei." Dat is al beter. Die sierlijke trucjes kun jij als de beste." Hij had het nog maar pas gezegd of opeens springt ze tegen hem en boorde haar nagels in hem. "Een gevecht?" Ze keek uitdagend en hij zei maar al te graag." Zeker want die nagels krijg je nog terug." Hij worstelde of beter gezegd probeerde er onder uit te komen maar dat lukte niet." Hoe hou je me toch zo goed vast?" Zei hij verbaasd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 8 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 8 Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 19:11

''Zeker want die nagels krijg je nog terug'', zei Lionheart. Icy grijnsde en hield hem in een ijzersterke greep. Het lukte Lionheart niet om eruit te komen. ''Hoe hou je me toch zo goed vast?'', vroeg de kater verbaasd. Icy besloot van zijn verbazing over haar kracht te profiteren en ze gooide hem zeker een meter naar achter. Ze rende op hem af en sprong op zijn rug. Ze boorde zijn nagels in zijn vel, reet een klein stukje vel open en sprong toen achterwaarts voor Lionheart. Ze gaf hem een lik, een kopje, spinde even en klauwde toen met haar poot naar zijn gezicht. Toen die raak was sprong ze naar achter. 'En nu jij', hijgde ze. Icy keek hem uitdagend aan. Haar gouden ogen glommen vechtlustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 8 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 8 Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 19:47

Ze profiteerde er van en gooide hem een paar staartlengtes verder. Hij stond op en sprong op zijn rug. Ze boorde haar nagels in zijn vel en reet een stukje vel open. Ze sprong van hem af en gaf hem een lik. Daarna een kopje. Ze spinde wat en hij ook. Net als hij het juist niet verwachte klauwde ze recht in zijn gezicht. Hij was precies alsof ze zijn schoonheid wou bederven. Ze sprong van hem weg en zei. "En nu jij." Zei ze strijdlustig. Hij voelde dat ook. "Wees daar maar zeker van." Zei hij ook strijdlustig en viel aan. Hij gebruikte de tactiek van zijn zus en deed heel wat schijnbewegingen. Net voor haar rolde hij naar de andere kant een boorde zijn nagels in haar schouders. Hij sprong vliegens vlug op haar rug en gooide haar op haar rug. Hij duwde haar tegen de grond en boorde ze nagels in beide schouders van haar. Hij likte over haar kop en keek haar in haar ogen." Kom hier maar eens uit." Zei hij uitdagend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 8 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 8 Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 20:16

''Wees daar maar zeker van'', zei Lionheart en Icy zette zich schrap voor Lionheart's aanval. Hij gebruikte een tactiek die die Icy alleen maar kon afleiden van Hawkfrost. Hij deed veel schijnbewegingen. Hij rolde net voor haar en zijn nagels klauwden in haar schouders. Hij sprong op haar rug en gooide haar op haar rug. Ze werd tegen de grond geduwd en haar nagels gingen in haar schouders. Ze kreeg een lik over haar kop en zijn blauwe ogen keken in haar ogen. ''Kom hier maar eens uit'', zei Lionheart. Ze ontblote haar tanden. Ze probeerde hem van haar af te duwen. Ze viel half in slaap en werd zwakker, ze schudde haar kop krachtig haar kop. Ze wrong haar onder hem door. Ze sprong hijgend naar achter. Ze sprong toen op zijn rug en werd afgeworpen. Ze sprong achteruit. Ze keek hem uitdagend aan en ze zakte door haar poten. Ze viel op de grond met haar ogen dicht en haar ademhaling werd rustiger. Icy sliep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 8 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 8 Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 20:29

Ze wring de zich in alle bochten en na een paar minuten was ze er pas uit. Ze hijgde hard en ze viel plotseling op de grond. Hij rende op haar af en zag dat ze na al dat vechten zo moe was geworden dat ze weer in slaap was gevallen. Hij wandelde wat rond. Hij besloot na een tijdje te gaan jagen. Hij ving een paar muizen en wandelde toen terug naar haar. Hij was nog klaar waker hij was uitgeslapen en zijn moeder had hem ook nog wat energie mee gegeven. Hij legde de muizen een paar staartlengtes van haar af en ging naast haar zitten. Nu dat de zon was opgekomen werd zijn lichaam wat opgewarmd en hij geniete er van. Hij ging naast haar liggen en geniete wat van de zon tot ze waker werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 8 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 8 Icon_minitimezo 26 sep 2010 - 8:20

'Het is typisch jij die op zo'n moment in slaap valt', pestte Goldtail. 'Kom dan', daagde Icy uit. 'Graag', zei Goldtail. Icy sprong naar Goldtail toe en samen rolden ze lachend over de grond. Zijn tanden probeerde haar nek te vinden maar Icy schudde Goldtail gewoon af. 'Krachtig ben je hoor', zei Goldtail lachend. Icy ontblootte haar tanden en keek hem uitdagend aan. 'Ik lust je rauw', daagde ze hem uit. Goldtail's tanden werden zichtbaar en hij sprong naar haar toe. Ze werd op de grond geworpen en Goldtail sprong op haar. Icy wrong zich onder hem door en wou in zijn nek bijten toen zijn patroon vervaagde. 'Het is weer tijd om wakker te worden hè?', vroeg Icy treurig. 'Ik kom terug.' Goldtail's patroon vervaagde...

Icy zat met haar poten te trekken en werd langzaam wakker. Ze herhaalde de avond weer, of eerder gezegd de nacht en moest lachen om wat er gebeurd was. Ze rook verse muis. Ze hoorde een hoop gespin en keek naast zich. Het was Lionheart die van de zon zat te genieten. Icy spinde ook. 'Ik ga even de kittens melk geven', zei Icy. Na een tijdje kwam ze terug. 'Ze zijn zo lief', zei Icy en ze gaf hem een kopje. Ze had nog geen honger. Eigenlijk wel, maar Lionheart mocht eerst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 8 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 8 Icon_minitimezo 26 sep 2010 - 11:10

Icy werd weer waker na een tijdje slapen. Hij hoorde Icy blijkbaar ook spinnen. "Ik ga even de kittens melk geven." Zei ze. Hij at zijn muis intussen al op. Hij nam het laatste stukje juist op toen ze terug kwam. "Ze zijn zo lief." Zei ze. " Dat zullen ze ook blijven." Spinde hij. Hij duwde de muis naar haar. Hij had zijn al op. Hij waste zich wat en daarna keek hij naar haar. "Zorg deze keer dat je niet in slaap valt. Ik had je zo ingemaakt." Plaagde hij haar. Daar had hij nog zin in. Hij keek met uitdagende ogen in de hare. Wat ging ze doen? Hij rolde speels over de grond. Zelfs de grond was opgewarmd door de zon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 8 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 8 Icon_minitimema 27 sep 2010 - 17:15

''Dat zullen ze ook blijven'', zei Lionheart toen. Icy spinde. Daar had Lionheart vast gelijk in. Hij waste zich en keek toen naar haar. ''Zorg deze keer dat je niet in slaap valt. Ik had je zo ingemaakt'', zei Lionheart plagerig. Icy gaf hem lachend een por. Hij keek uitdagend, maar Icy stak lachend haar tong naar hem. Hij rolde over de grond. Icy spinde en genoot. 'Hier is iemand nog klein blijkbaar', plaagde ze hem. Ze gaf hem enkele likken over zijn kop. Ze gaf hem steeds meer likken. Ze spinde en rolde naast hem over de grond en zelfs op hem. Ze glimlachte haar tanden bloot naar hem en gaf hem nog een paar likken. Haar hoofd ging schuin en keek grappig naar Lionheart. Haar roze neusje stak leuk af tegen de zon. 'Ik had je anders makkelijk ingemaakt! Ik viel gewoon expres in slaap', zei ze stoer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 8 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 8 Icon_minitimema 27 sep 2010 - 17:29

Ze lachte en stak haar tong uit. Hij keek haar verast aan op haar reactie daar op. Ze rolde over de grond en hij keek geamuseerd toe. "'Hier is iemand nog klein blijkbaar." PLaagde ze hem. Hij kreeg een paar likken over zijn kop en hij spinde daar bij. Ze gaf hem maar steeds meer likken en hij verhoogde steeds zijn spinnen. Ze rolde wat rond en hij ging geamuseerd liggen op toe te kijken. Ze rolde zelfs over hem. Ze lachte met ontblote tanden naar hem en hield haar hoofd schuin. Met een grappig maar schatig gezichtje zei ze. "Ik had je anders makkelijk ingemaakt! Ik viel gewoon expres in slaap." Daar kon hij niet mee leven. Hij sprong snel tegen haar aan en drukte haar tegen de grond. Met een luid gespin zei hij. "Bewijs het."
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 8 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 8 Icon_minitimema 27 sep 2010 - 17:36

Icy keek hem nog steeds stoer aan en Lionheart sprong onverwachts tegen haar aan en ze werd tegen de grond gedrukt. 'Wat doe jij nou? Ben je gek geworden of zo?', vroeg Icy met een schuin kopje, maar Lionheart begon luid te spinnen. ''Bewijs het'', zei hij. Icy gooide hem met kracht van haar af en sprong achteruit. 'Ik lus je rauw', zei ze nogmaals stoer. Ze rende op hem af, sprong net voor ze hem ging raken opzij en klauwde naar zijn vacht. Ze kreeg iets te pakken en ze rukte het vel half open. 'Ik ken geen genade.' Ze sprong in een boom, sprong eruit en gaf hem een lik. Ze duwde hem daarna achteruit en sprong op zijn rug. Ze zette haar tanden zachtjes in zijn nek en vroeg: 'Geef je je nu over?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 8 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 8 Icon_minitimema 27 sep 2010 - 18:33

ze duwde hem van haar af en hij vloog een paar meters verder. "Ik lus je rauw." Zei ze stoer. Ze rende snel op hem haf en hij zette zich schrap om weg te springen. Maar zij was hem voor. Ze sprong weg en klauwde haar nagels in zijn vel. Ze scheurde zijn vel half open. "ik ken geen genade" Zei ze. "Dat voel ik." Kreunde hij heel even. Hij draaide zich om en ze was verdwenen. Hij keek met een schuine kop rond. Hij begreep er niets van. Opeens valt ze van boven voor zijn neus en gaf hem een lik. Toen duwde ze hem naar achteren en sprong op zijn rug. Ze zette zachtjes haar tanden in zijn nek en vroeg." Geef je je nu over?" Hij antwoorde met een super snelle en onverwachte draai. En drukte haar tegen de grond. "ik wou jou net hetzelfde vragen." Grijnsde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 8 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Icy & Lionheart
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 8 van 17Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 17  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: