Icy & Lionheart - Pagina 7



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Icy & Lionheart

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 12 ... 17  Volgende
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 7 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 7 Icon_minitimewo 22 sep 2010 - 14:50

Icy hoorde dat Lionheart spinde en daarvan begon Icy weer te spinnen. Ze voelde een lik over haar buik en over haar poten en Icy hield maar niet op met spinnen. Ze was blij dat het weer goed was tussen hun, alhoewel er niet echt ruzie was geweest. Opeens rolde Lionheart onder haar uit en duwde haar tegen de grond. Icy maakte zich expres slap omdat ze nu wou genieten van Lionheart's acties. Ze kreeg een lik over haar mond, haar neus en haar oren en Icy spinde daarbij luid. Daarna kreeg ze overal een lik. "Wie is nu de softie', fluisterde Lionheart tegen haar en Icy spinde. Lionheart spinde ook en Icy voelde zijn wang over haar wang gaan. Ze keek diep in zijn ogen en droomde even weg. Ze duwde hem zachtjes weg, ging toen naast hem liggen en masseerde zijn rug met haar staart. 'Ik weet nu al wat onze kittens zouden zeggen als ze ons zagen', zei Icy grijzend. 'Dat we weer erg romantisch zijn', lachte ze. 'En vooral erg klef.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 7 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 7 Icon_minitimewo 22 sep 2010 - 15:23

ze duwde hem van haar af en streelde zijn rug. Dat voelde goed. Hij spinde luid. "Ik weet nu al wat onze kittens zouden zeggen als ze ons zagen. Dat we weer erg romantisch zijn. En vooral erg klef." Zei ze. "Ja dat is waar. En van deze romantiek, krijg ik nooit genoeg." Zei hij blij spinend. Hij likte over haar rug en zij. Hij streelde met zijn staart haar nek en schouders." De kittens zijn echt schatjes. Onze schatjes." Zei hij toen hij nog aan ze dacht. Hij snoof nog eens en rook weer niets. Alleen hun zachte geuren die een beetje naar Icy en zijn geur trokken. Hij drukte zich tegen haar een en streelde haar wang. Hij streelde met zijn staart over haar zij en likte haar nek. Blij spinnend. Smoor verliefd keek hij in haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 7 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 7 Icon_minitimewo 22 sep 2010 - 15:34

Ja dat is waar. En van deze romantiek, krijg ik nooit genoeg'', zei Lionheart. Icy kreeg een lach om haar mondhoeken gespeeld. Ze voelde een paar likken over haar rug, staart, nek en schouders en Icy spinde nogmaals. Zoals ze nu al ongeveer de hele middag deed. Nu konden Lionheart en zij voor altijd samen zijn. ''De kittens zijn echt schatjes. Onze schatjes'', zei Lionheart. Ze voelde dat Lionheart zich dicht tegen haar aandrukte. Ze kreeg een korte streling over haar wang. Zijn staart streelde over haar zij en ze kreeg een lik in de nek. Ze hoorde Lionheart spinnen. Opeens zag Icy een ekster in de boom. Dit was een heel mooie kans om de kittens goed te kunnen voeden. Icy sprong in de boom en keek naar de ekster. Ze zette haar volle gewicht tegen op een tak, sprong tegen de ekster en doodde het beest. Ze gooide hem naar beneden. 'Je ziet wel erg klein', lachte ze. Opeens klonk er een misselijkmakend gekraak en Icy werd helemaal bleek. Ze stond op de hoogste tak en ze had niet opgelet! De tak was op zijn zwakst. Opeens kraakte de tak nogmaals en Icy viel naar beneden. BAM!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 7 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 7 Icon_minitimewo 22 sep 2010 - 15:59

Hij zag een ekster maar Icy was hem voor. Ze sprong op en en klom de boom in. Ze sprong recht op de ekster en dooide die snel. Ze gooide de ekster naar beneden en die kwam voor zijn neus neer. "Je ziet wel erg klein." Zei ze. "jij daarboven ook. Als een muis noch wel." Lachte hij. Opeens hoorde hij een krak en zijn hart stond zo goed als stil toen hij icy naar benden zag storten. "Icy!!" Schreeuwde hij van angst. Ze kwam voor hem neer. En lag daar op de grond. "Icy!! Word waker!!" Jamerde hij. De beste dag van zijn leven keerde tot een hell. Tranen kwamen al uit zijn ogen en vielen op haar legaam die maar stil op de grond lag. "Icy!! Kom terug! Laat me niet alleen." Zei hij treurig en keek naar haar. Hij kon niets doen dan maar toe kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 7 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 7 Icon_minitimewo 22 sep 2010 - 17:22

'Natuurlijk, natuurlijk! De enigste die weer op de grond valt tijdens een jacht op een tak ben ik weer! Mensen, het is Icy!', mopperde Icy. Goldtail lachte. 'Ach ja, het goede nieuws is dat je nu kan testen of Lionheart echt om je geeft.' 'Dat dan weer wel, maar dat weet ik sowieso al', zei Icy lachend. Goldtail knikte. 'Dat geloof ik graag.' "Icy!! Word waker!!" 'Nou, joh, je gaat weer terug moeten keren. Arme Lionheart, waarom laat je hem nu toch zo schrikken, Icy?', vroeg Goldtail pesterig. 'Pestkop', grijnsde Icy en ze stak haar tong uit. "Icy!! Kom terug! Laat me niet alleen.'' 'Ga nu maar', zei Goldtail. Icy's neus raakte die van Goldtail aan. 'See you', sprak ze. 'Ik wist niet dat je Engels kon', zei Goltailt met zijn tong uitgestoken. Goldtail's patroon vervaagde...

Icy's ogen opende zich. Icy moest lachen. 'Welnee joh, jou laat ik niet in de steek, alhoewel die klap wel hard aankwam', zei ze doodleuk. Icy's neus raakte die van Lionheart aan en ze stond op. Er klonk nog een gekraak en Icy keek naar boven. De tak kwam naar beneden gevallen. Icy sprong tegen Lionheart aan en rolde samen over de grond. De plaats waar ze net nog hadden gezeten was afgepakt door de stronk. 'Durf je wel!', schreeuwde Icy lachend naar de boom. Ze drukte zich tegen Lionheart aan. 'Nou, duisternis is leuk, maar jou missen niet', zei ze optimistisch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 7 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 7 Icon_minitimewo 22 sep 2010 - 17:44

Lionheart keek doodongelukkig naar de grond. Zijn leven leek wel voorbij. "Welnee joh, jou laat ik niet in de steek, alhoewel die klap wel hard aankwam." Zei icy opeens. "Icy!" Zei hij blij. "waarom laat je me toch altijd zo schrikken?" Zei hij een beetje angstig van de gedachten dat ze daar nog lag. Opeens hoorde hij een krak boven hem. Icy duwde hem weg en de boomstronk viel net naast hem. "Durf je wel!" Zei Icy lachend. "Die boom heeft het niet graag als je in hem klimt." Zei hij ook lachend. "'Nou, duisternis is leuk, maar jou missen niet." Zei ze. "Wat is nou leuk aan duisternis? En Jou missen zeker niet. Ik schrok me dood." Zei hij en gaf haar een lik over haar kop. "Volgende keer nemen ze mij maar."
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 7 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 7 Icon_minitimewo 22 sep 2010 - 17:56

"Wat is nou leuk aan duisternis? En Jou missen zeker niet. Ik schrok me dood'', zei Lionheart. Icy grinnikte. Ze kreeg een lik over haar kop. Icy spinde. ''Volgende keer nemen ze mij maar'', zei Lionheart. Icy grinnikte nogmaals. 'Lief.' Ze gaf hem opnieuw een likje en keek hem aan. 'En toch was het leuk daar zo boven', pestte ze hem. Ze gaf hem nog een lik. Ze rolde toen speels over de grond en keek Lionheart lief aan. Ze rolde heen en weer als een kit. Toen stond ze op en drukte zich dicht tegen Lionheart. Ze verstopte haar gezicht in zijn vacht en ademde zijn veilige lucht in. Ze snorde in zijn vacht. Haar staart masseerde zachtjes zijn rug. Intussen was zonsondergang al bezig en het zou niet lang duren of de boel was hier al donker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 7 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 7 Icon_minitimewo 22 sep 2010 - 18:06

"En toch was het leuk daar zo boven." Zei ze pestend. "Ik snap al wat je bedoeld." Zei hij toen hij aan zijn dromen dacht. Zijn moeder kwam af en toe wel eens praten. Ze gaf hem een lik en ze rolde speels over de grond. Ze leek daar heel schatig bij. Ze keek heel lief in zijn ogen en toen rolde ze weer rond. Hij begon weer een beetje weg te dromen van haar. Toen stond ze op en drukte zich tegen hem. Ze duwde haar gezicht onder zijn kin en spinde. Hij spinde ook en ze streelde met haar staart over zijn rug. Hij likte zachtje over haar nek en haar hoofd. Hij keek even naar de lucht en deed verder. Het was zelfs al zonsondergang. de tijd vloog snel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 7 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 7 Icon_minitimedo 23 sep 2010 - 17:37

Icy voelde een lik over haar nek en haar hoofd en Icy spinde. Ze hoorde dat Lionheart precies hetzelfde deed. Icy gaf een blik op de lucht. Zonsondergang was al bijna voorbij, dan zou het nog even tijd gaan zijn voor de donkere lucht en dan zou het al nacht zijn. Maar Icy lag hier prima, of stond hier prima, beter gezegd. De tijd ging snel als je het leuk had bij elkaar. Gelukkig konden ze elkaar elke dag zien en samen ervaringen beleven zoals de kittens. Maar er waren ook dingen waar Icy liever niet aan terugdacht. 'Ik wil hier vannacht, voor de grot, wel lekker gaan liggen met je', stelde ze voor aan Lionheart. Goh, dat hadden ze eigenlijk nog nooit gedaan. 'Dan ervaren we ook meteen iets nieuws', lachte Icy naar Lionheart. Haar tanden schitterden even. Net zoals haar ogen en ze keek naar Lionheart, wachtend op zijn antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 7 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 7 Icon_minitimedo 23 sep 2010 - 19:48

"Ik wil hier vannacht, voor de grot, wel lekker gaan liggen met je" Zei ze. "Dan ervaren we ook meteen iets nieuws" Lachte ze er bij." Goed idee, Met jou zeker." Zei hij spinnend. Hij likte over haar nek en wreef zijn lichaam tegen de haren. Hij liep spinend een paar rondjes tegen haar lichaam met zijn staart volgend over haar rug. Toen ging hij weer zitten en likte haar rug en haar zij warm. Dit was een heel romantische dag geweest. Hij wreef zijn wang tegen de hare. Hij liet zijn staart over haar rug strelen en ging daarna pas liggen na een heel tijdje. Hij kroop dicht tegen haar aan en bleef maar door spinnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 7 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 7 Icon_minitimedo 23 sep 2010 - 20:16

''Goed idee. Met jou zeker'', zei Lionheart en Icy hoorde dat hij spinde. Icy spinde ook. Ze kreeg een lik over haar nek en ze voelde Lionheart's lichaam tegen dat van haar. Ze zag dat hij spinde en een paar rondjes rond haar liep met zijn staart over haar rug. Haar rug en zij werd lekker warm gelikt en Icy spinde. Ze voelde zijn wang tegen de hare. Zijn staart streelde over haar rug en hij ging daarna liggen. De sterren waren intussen al zichtbaar. Icy voelde dat Lionheart dicht tegen haar aanging en maar bleef spinnen. Nou, Icy kon er ook wat van! Zilverpels kwam langzaam maar zeker omhoog en Icy's vacht werd verlicht. Die van Lionheart ook. Icy legde haar kopje moe onder Lionheart's kin. 'Het was een leuke dag', zei Icy. Ze voelde nog een beetje pijn en ze kroop dichter tegen Lionheart aan. Niet omdat ze bang was, maar omdat ze dat fijn vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 7 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 7 Icon_minitimevr 24 sep 2010 - 19:09

"Het was een leuke dag." zei ze en kroop een beetje dichter tegen hem aan. Hij spinde. "en het word ook nog een leuke nacht." Zei hij spinend. Hij Kroop nog dichter tegen haar aan en likte haar nek en streelt haar zij met zijn staart. Hij wreef met zijn wang over de hare en zijn kop onder haar kin. Hij bleef spinnen en Icy had gelijk. Het was een leuke dag geweest. En het werd ook een leuke nacht. Dat wist hij zeker. Ze waren dicht bij de grot en ze hadden nog niets anders gedaan dan wat zitten flirten. Het kon niet beter worden. Maar de nacht kon nog heel wat in petto hebben. Hij legde zijn kop op haar zij en bleef maar spinnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 7 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 7 Icon_minitimevr 24 sep 2010 - 19:20

Lionheart antwoordde vrijwel meteen op haar woorden en haar geflirt. "En het wordt ook nog een leuke nacht'', zei Lionheart en Icy spinde. Ze kreeg een lik in de nek en haar zij werd gestreeld met zijn staart. Icy's glimlach werd mogelijk nog breder en ze spinde hard. Zijn wang wreef over de hare en zijn kop ging onder haar kin door. Hij bleef maar spinnen en Icy vroeg zich af of zijn stem intussen nog niet kapot was van het hele gespin vandaag. Tenslotte legde Lionheart zijn kop op haar zij en spinde door. Icy likte zijn rug, waarvoor ze haar nek moest strekken. Toen keek ze met glimmende ogen omhoog in zijn ogen en haar kopje ging nogal schattig schuin. 'Ik vind je lief en ik hou van je', ging over haar lippen. In plaats van blozend weg te kijken, wat de jonge Icy zeker had gedaan, bleef ze hem aankijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 7 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 7 Icon_minitimevr 24 sep 2010 - 22:51

Ze likte zijn rug en spinde maar door. Hij had nog niet anders gedaan. Toen keek ze naar hem. Hij keek toen ook in haar mooie glimmende ogen. ze hield schatig haar hoofd schuin en zei."Ik vind je lief en ik hou van je." Ze bleef hem aankijken. Hij spinde nog luider. Hij duwde zijn hoofd weer onder de hare en zei." Dat is zo lief van je. Ik hou ook van je. Je bent zo mooi en lief. Ik zou je nooit meer kwijt kunnen." Zei hij al een beetje hees van al dat gespin. Hij moest er een beetje van lachen. Hij keek diep in haar ogen en zonder dat hij het wist keek hij haar op het schattigst aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 7 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 7 Icon_minitimevr 24 sep 2010 - 23:06

''Dat is zo lief van je. Ik hou ook van je. Je bent zo mooi en lief. Ik zou je nooit meer kwijt kunnen'', zei Lionheart en Icy's ogen werden een beetje troebel. Ze keek hem extra lief aan en spinde. Lionheart lachte. Lionheart keek op zijn schattigst naar Icy. Icy keek terug en vond hem erg leuk. Ze kwam een bloem tegen. Ze gooide hem omhoog en het zat op haar kop. 'Net zoals bij dat madeliefje toen ik mijn poot gebroken had', lachte Icy. Ze vroeg zich af of Lionheart zich dat nog wel herinnerde. 'Herinner je je dat nog?', vroeg Icy toen grijnzend. Ze schudde de bloem van haar kop en keek toen een beetje kwetsbaar, wat haar juist schattig maakte. Icy maakte sierlijk een rondje rond Lionheart en spinde daarbij. Icy's ogen zochten wat ze vond: Lionheart's rug. Ze sprong omhoog en kwam op zijn rug terecht. Ze zakten door en Icy wreef haar kop over Lionheart's kop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 7 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 7 Icon_minitimevr 24 sep 2010 - 23:18

Icy spinde blij en ze nam een bloem en gooide die op haar kop. "Net zoals bij dat madeliefje toen ik mijn poot gebroken had." Lachte ze. Hij keek geamuseerd toe. "Herinner je je dat nog?" Vroeg ze grijnzend. "Dat weet ik nog al te goed. Hij staar er schatig mee." Zei hij zacht spinnend. Hij wou zijn stem sparen. Ze schudde de bloem van haar kop en keek heel schatig naar hem. Zijn verliefdheid steeg weer. Toen maakte ze het volledig af en liep sierlijk een rondje rond hem. Nu was hij volledig weg. Hij spinde weer luid en keek smoor verliefd in haar schattige ogen. Ze sprong onverwacht op zijn rug. Ze wreef haar kop over de zijne. Hij spinde verliefd en geniete.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 7 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 7 Icon_minitimevr 24 sep 2010 - 23:26

Icy hoorde tot haar verrukking dat Lionheart zat te spinnen als een gek en zat te genieten. 'Pas op dat je je keel niet aan flarden scheurt met je gespin', plaagde ze hem en ze gaf hem een lik over zijn nek. Ze bleef even lekker liggen op zijn rug, ze zaten toch plat tegen de grond. Icy zat heel hard te spinnen en te genieten. Icy wreef haar kop tegen Lionheart's kop en spinde echt zo luid ze maar kon. Dat klink hol in de stille nacht, die net begonnen was. Het zou nog lang duren voor het weer ochtend was en Icy besloot gewoon te genieten van alle momenten die ze nu gelukkig samen konden doorbrengen. En dat waren iedere dag weer nieuwe momenten. Opeens viel Icy pardoes van hem af, rolde op de grond tegen zijn flank aan en kwam met haar gezicht vlakbij Lionheart's gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 7 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 7 Icon_minitimevr 24 sep 2010 - 23:47

"Pas op dat je je keel niet aan flarden scheurt met je gespin." Zei ze plaagend. Hij beestede er geen aandacht aan maar spinde wat zachtjes. Ze likte over zijn nek en wreef met haar kop over de zijne. Hij geniete van elk moment samen. Hij was volledig weg. De nacht was net begonnen en hij begon wel moe te worden. Opeens viel icy van hem af op haar rug en haar zij tegen de zijne. Haar gezicht juist voor de zijne. Hij lachte een klein beetje en likte over haar mond, oren en haar hoofd. Hij zette zijn poten aan weerszijde van haar hoofd. Hij likte haar spinnend volledig vol. Toen legde hij zich naast haar. Hij begon nu echt wel moe te worden
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 7 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 7 Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 8:02

Icy zat voor Lionheart's kopje haar lach in te houden. Dit gebeurde haar weer hè! Lionheart lachte tot haar verrukking mee en gaf haar een likje over haar mond, haar oren en haar hoofd. Icy spinde. Toen werden zijn poten aan weerszijden van haar nek gelegd en hij likte haar over alles wat maar te vinden was. Icy was al te vroeg gaan spinnen en lag nu ook te spinnen als een gek. Toen ging Lionheart van haar af en legde zich naast haar. Icy spinde. Ze zag in zijn blik dat hij moe werd. Icy rende nog vrolijk een rondje rond, ging met haar poten aan weerszijden van Lionheart's nek staan en likte hem vol. Daarna viel ze om, krulde ze zich als een klein balletje op en viel in slaap tegen Lionheart aan. Icy spinde steeds zachtjes in haar slaap en mompelde sommige dingen over hoe leuk Lionheart was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 7 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 7 Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 12:58

Icy rende nog wat vrolijk een paar rondjes rond hem. Hij ging op zijn rug liggen en dat had ze gezien. Ze zette haar poten aan weerszijde van zijn nek. Ze likte hem helemaal onder. Hij spinde zich bijna dood. Daarna viel ze naast hem en krulde zich als een klein balletje. Ze viel tegen hem in slaap. Ze murmelde wat in haar slaap over hem hoe geweldig hij is. Hij moest een beetje lachen. Hij keek naar schatig kopje. Ze was zo mooi. Hij spinde nog wat maar zachter en hij kroop nog wat dichter tegen haar aan. Hij legde zijn kop tegen de hare en verliefd in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 7 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Icy & Lionheart
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 7 van 17Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 12 ... 17  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: