Icy & Lionheart - Pagina 12



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Icy & Lionheart

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17  Volgende
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 12 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 12 Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 18:07

''Dan blijf ik wel bij je'', zei Lionheart en Icy grijnsde automatisch en spinde ook. Ze keek hem vrolijk aan. Hij ging voorzichtig tegen haar aanliggen en Icy zuchtte, haalde diep adem en besloot de waarheid maar te zeggen. 'Zoals je misschien al weet is mijn poot gebroken. Ik wil niet zwak zijn. Ik wil sterk zijn tegenover jou. En stoer', zei ze en ze snikte zachtjes. Ze sloeg boos met haar linkervoorpoot op de grond waarmee ze bestraft werd door een sterke pijn dat uitstraalde over haar poot. Icy gilde en krijste van de pijn. Hierdoor werd haar razernij opgespeeld en ze beet boos naar haar poot. Ze hapte en miste en ze bleef boos happen. Haar woede werd echter opgespeeld naarmate ze miste en ze beet nogmaals. Het was raak en Icy beet nog een keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 12 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 12 Icon_minitimedo 14 okt 2010 - 18:42

"Zoals je misschien al weet is mijn poot gebroken. Ik wil niet zwak zijn. Ik wil sterk zijn tegenover jou. En stoer." Gaf ze zachtjes toe en begon stil te snikken. " je bent stoer voor mij. en totaal niet zwak als je die pijn goed kunt verbijten." Zei hij zachtjes en gaf haar een zacht kopje. Ze sloeg haar linkerpoot tegen de grond en krijste het uit van de pijn. Toen begon ze boos naar haar poot te happen. Gelukkig waren de meeste mis maar sommige ook raak. Snel stak hij zijn poot tussen haar poot en haar. Niet te geloven dat hij dit ooit moest doen." Zo is het wel genoeg voordat je het verergerd." Zei hij met een stem die er uit kwam als een bevel. Hij wandelde naar de grot en kwam terug met wormkruid en smeerwortel. Hij liet het voor haar neervallen en zei." Hier, daar knap je wel van op. je moet het sap van de smeerwortel drinken. Niet opeten. De wormkruid juist eten." Eerst nam hij de smeerwortel en gaf die aan haar. Pas daarna het wormkruid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 12 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 12 Icon_minitimevr 15 okt 2010 - 10:08

Icy staarde boos naar haar poot en wou net weer een haal doen, toen er een grijsgestreepte poot tussengestoken werd en Icy stopte midden in een aanval. ''Zo is het wel genoeg voordat je het verergerd'', zei Lionheart en Icy haalde haar schouders even kort op. Lionheart stond op en Icy keek hem na. Ging hij nu weg? Wat had ze ofut gedaan? Was hij boos op haar? Lionheart was al een tijdje in de grot en Icy legde zichzelf zielig op haar poten neer. Toen ze hem zag spitste haar oren zich, maar Lionheart had iets bij en Icy keek met een schuine blik erna. Wat was dat nu weer? ''Hier, daar knap je wel van op. je moet het sap van de smeerwortel drinken. Niet opeten. De wormkruid juist eten'', zei Lionheart en Icy keek met een vies gezicht naar de smeerwortel en de wormkruid. Icy keek hem ongeloofwaardig aan, maar toen zijn gezicht serieus bleef, haalde ze haar schouders op en begon het sap van de smeerwortel de drinken. Toen begaf ze izch over de wormkruid en at dat op. Het was niet erg lekker, maar ook niet vies en die smeerwortelsap had ook flink meegevallen. 'Wat is de functie van die medicijnen? En je mag straks heus wel bij de kittens slapen hoor, vind ik niet erg', zei ze stoer terwijl ze haar schouders ophaalde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
Icy & Lionheart - Pagina 12 DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 12 Icon_minitimeza 16 okt 2010 - 14:04

Goldtail slenterde pijnlijk achter de geur van Icy aan. Hij was net ontsnapt van twee tweebenen en ze hadden hun honden achter hem aan gestuurd. Twee honden. Hij zat vol bloed maar hij moest haar bereiken. Hij kwam steeds dichter tot hij de honden in de verte hoorde naderen. Ze blafte luid en rende met een hoge snelheid zijn richting op. Het enige wat hij kon hopen was dat Icy hem hoorde. De honden beten zijn richting in en hij sprong snel achteruit. Snel haalde hij uit naar hun snuiten maar dat maakte die honden niet veel uit. Deze waren getraind om te moorden. Zonder hulp hield hij dit niet lang vol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 12 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 12 Icon_minitimeza 16 okt 2010 - 14:09

Icy spitste haar oren terwijl ze Lionheart aankeek. De honden kwamen hun kant op! Icy stond op, ondanks haar gebroken poot en rende naar buiten. Ze hinkelde echter. Ze zag een kater rennen. Wie was dat? Veel tijd om daarover na te denken had Icy niet, want de kater was dichtbij en de honden ook. Het waren er twee. Dezelfde als die haar hadden verwond. Icy sprong voor de kater en haar ogen leken wel te vlammen. De honden remden af en Icy ontblootte zowel haar tanden als haar nagels. Ze sprong op haar achterpoten en maakte een zwaaiend gebaar met haar klauw. Eentje was raak, recht tegen het oog van de hond. Icy was blind van woede. De honden deden een stap achteruit. Icy deed er eentje naar voren. Ze negeerde haar gebroken linkervoorpoot en sprong op de rug van de hond. Korrtsachtig rijkte ze naar zijn nek en beet die zo hard door dat er een misselijk gekraak luidde. De hond schudde haar af en rende jankend weg. Icy keek vol haat naar de andere, die gromde naar haar en toen ook wegrende. Icy zakte neer op haar kont en keek de kater aan. Hij leek wel op... 'Goldtail?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
Icy & Lionheart - Pagina 12 DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 12 Icon_minitimeza 16 okt 2010 - 14:19

Goldtail verdedigde zich met alle macht maar met al zijn verwonding was dat al moeilijk genoeg. Hij zag een vreemde poes aanvallen en de honden al snel weg jagen. Vermoeid viel hij neer en zag hij de poes naderen. "Goldtail?" Vroeg ze. Hij herkende meteen de stem en vroeg." Icy? Ben jij het echt? Niet te geloven. Ik heb je gevonden." Hij kreunde nog wat. Het was hem eindelijk gelukt haar te vinden. Nu hoopte hij dat ze ook iets van medicijnen kende. Anders duurde het niet lang of ze was haar weer kwijt." Icy ken jij toevallig iets van medicijnen. Ik heb vreselijke pijn."
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 12 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 12 Icon_minitimeza 16 okt 2010 - 14:24

''Icy? Ben jij het echt? Niet te geloven. Ik heb je gevonden'', zei Goldtail en Icy sprong naar voren en duwde haar neusblij tegen Goldtail's neus aan en ze likte over zijn kop en keek hem diep in zijn ogen aan. Haar ogen glommen. Toen kreunde hij en Icy keek hem verschrikt aan. ''Icy ken jij toevallig iets van medicijnen. Ik heb vreselijke pijn'', zei Goldtail en Icy keek rond. Ze zag algauw Goudsbloem liggen. Ze zag ook nog een voorraadje spinrag liggen. Ze likte over zijn wonden en zorgden dat die schoon waren. Was het nu eerst Goudsbloem of spinrag? Ze maakte een keuze voor Goudsbloem. Ze kauwde op de Goudsbloem en smeerde zijn wonden zorgvuldig in. Daarna deed ze spinrag rond alle wonden heen en daarna keek ze hem aan. 'Niet te geloven dat ik je na al die manen weer zie! Ik dacht dat je dood was na de aanvaring met die das', zei ze en ze begon hem een lik over zijn kop te geven en hem vol gespin een kopje te geven. Ze keek om of Lionheart er ook nog is aankwam. Had hij het rumoer buiten soms niet gehoord?
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
Icy & Lionheart - Pagina 12 DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 12 Icon_minitimeza 16 okt 2010 - 18:44

Icy verzorgde al zijn wonden een voor een goed en hij keek haar verwonderd aan. " Hoe ben jij dit allemaal te weten gekomen. Toen ik je voor het laatst zag wist je dit nog niet allemaal." Vroeg hij aan haar. Hij had iemand in haar buurt toen proberen te bereiken maar hij dacht dat hij daar niets mee te maken had. Vragend bleef hij haar aan kijken. Ze rook ook anders. Naar iemand anders. " Icy, heb jij iemand leren kennen?" Vroeg hij toen. Hij dacht van wel. Misschien toch die ene kater die hij probeerde te bereiken. Hoe hete die ook al weer. O, ja Lionheart. " Heet hij Lionheart?" Voegde hij er toen maar snel bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 12 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 12 Icon_minitimeza 16 okt 2010 - 20:45

''Hoe ben jij dit allemaal te weten gekomen? Toen ik je voor het laatst zag wist je dit nog niet allemaal'', zei Goldtail toen en Icy keek hem geheimzinnig aan. Ze lachte haar tanden bloot naar hem en negeerde toen zijn verdere aanstalten om het te weten te komen. Hij zou er wel achter komen. ''Icy, heb jij iemand leren kennen?'', vroeg hij toen en Icy kon niet langer de waarheid weerhouden. Ooit ging Goldtail toch moeten weten dat haar hart verovert was door iemand anders dan hem. ''Heet hij Lionheart?'', vroeg Goldtail en Icy keek hem vragend aan. 'Ja, zo heet hij. Hij is hier ook de grot. Net zoals onze kits. Hoe ken je hem?', vroeg Icy en ze keek hem scherp in zijn ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
Icy & Lionheart - Pagina 12 DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 12 Icon_minitimeza 16 okt 2010 - 23:18

"Ja, zo heet hij. Hij is hier ook de grot. Net zoals onze kits. Hoe ken je hem?" Vroeg ze met scherpe ogen op hem gericht. Dat was moeilijker uit te leggen. Daar hielp de starclan hem mee. " Dat is nog al moeilijk uit te leggen. De starclan hielp me zijn droom binnen te dringen en hem om hulp te vragen. Ik wist niet dat hij jou partner was maar nu weet ik dat wel." Zei hij na een tijdje denken. Waar was Lionheart eigelijk. Hij was niet komen op dagen. Maar daar was tijd genoeg voor, hij ging hem wel ooit ontmoeten. " En, nu dat je mij hier nu ziet liggen. Heb je nu spijt dat je Lionheart hebt leren kennen?" Vroeg hij om te weten of ze haar wel thuis voelde bij hem. Anders had hij nog wat te bespreken met hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 12 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 12 Icon_minitimeza 16 okt 2010 - 23:24

''Dat is nog al moeilijk uit te leggen. De starclan hielp me zijn droom binnen te dringen en hem om hulp te vragen. Ik wist niet dat hij jou partner was maar nu weet ik dat wel'', zei Goldtail en Icy kon niet opmaken of dit jaloers klonk of niet. Ze keek Goldtail rustig aan. ''En, nu dat je mij hier nu ziet liggen. Heb je nu spijt dat je Lionheart hebt leren kennen?", zei hij en Icy hield haar gezicht kalm en neutraal, maar vanbinnen kookte haar lichaam. Hoe durfde hij dit te vragen? Eigenlijk was het een goede vraag. Ze had zeker geen spijt van de ontmoeting met Lionheart, want die was er gewoon en de euro was gevallen, zoals sommige dat wel is zeiden. 'Het is gewoon het lot waarmee ik Lionheart heb ontmoet. Ik vind hem nog steeds leuk. Heel leuk. Ik denk niet dat jouw komst er iets aan veranderd', zei ze zuchtend en ze keek hem scherp aan. Hij had wel lef zeg. Maar dat had Icy ook. Daarom passen jullie zo goed bij elkaar klonk een stem in haar hoofd. Icy kookte van woede. Vanbinnen, dan. Ze liet het niet zien of blijken. Houd toch je ontzettend stomme rottige kop, vervelende stem vloekte ze tegen zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
Icy & Lionheart - Pagina 12 DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 12 Icon_minitimeza 16 okt 2010 - 23:37

"Het is gewoon het lot waarmee ik Lionheart heb ontmoet. Ik vind hem nog steeds leuk. Heel leuk. Ik denk niet dat jouw komst er iets aan veranderd." Zei ze met een zucht. Hij knikte goedkeurend." Mooi, want ik wou niets tussen jullie veranderen. Anders was ik weer weg. Een kat zien leiden door mij kan ik niet aan. En daarom wou ik het slachtoffer zijn voor die das. Maar hij kreeg me er toch niet onder." Zei hij. Hij stond rustig weer op. Zijn spieren protesteerde wat maar dat maakte hem niet uit. Toen ging hij zitten en keek haar onderzoekend aan. " Je ziet er nog steeds even mooi uit toen ik je heb moeten laten gaan. Lionheart verzorgt je wel goed zeg." Zei hij met een vrolijke blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 12 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 12 Icon_minitimeza 16 okt 2010 - 23:55

Icy zag Goldtail goedkeurend knikken en ze staarde Goldtail aan. ''Mooi, want ik wou niets tussen jullie veranderen. Anders was ik weer weg. Een kat zien leiden door mij kan ik niet aan. En daarom wou ik het slachtoffer zijn voor die das. Maar hij kreeg me er toch niet onder'', zei hij en Icy keek hem op haar beurt goedkeurend aan. 'Ze krijgen jou er niet gauw onder, dat weet ik', fluisterde ze terwijl ze op hem afliep en hem een lik over zijn mond gaf. Ze had zichzelf even niet meer in de hand. Wat was ze in godsnaam aan het doen? Ze bedoelde dit vriendschappelijk. Ja, toch? Goldtail stond op en ging weer zitten. Het was stom wat ze deed en ze keek weg. ''Je ziet er nog steeds even mooi uit toen ik je heb moeten laten gaan. Lionheart verzorgt je wel goed zeg'', zei Goldtail en Icy's gevoelens speelde zich weer op. Ze ging naar achter toe. 'Sorry. Ik heb mezelf niet echt in de hand, denk ik', zei ze zuchtend terwijl ze Goldtail's blik ontweek. Ze was dom bezig. Wat was er nu weer met haar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
Icy & Lionheart - Pagina 12 DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 12 Icon_minitimezo 17 okt 2010 - 13:55

"Ze krijgen jou er niet gauw onder, dat weet ik." Zei ze en liep op hem af. Zei gaf hem een lik over zijn mond en hij keek haar verbaasd aan. Wat deed ze nu weer? "Sorry. Ik heb mezelf niet echt in de hand, denk ik." Hij keek wat rond en zei. " Ja eh, ik eh..." Zei hij. Gelukkig zag ze niet onder zijn vacht dat hij bloosde. Hij snapte niet wat ze deed. " Het is goed maar dat zou ik niet doen als Lionheart er bij is." Zei hij om zijn zin te verbeteren. Hij stond er verstomt van wat ze had gedaan. Hij hoopte dat dat niet bedoeld was als partner. Ja, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 12 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 12 Icon_minitimezo 17 okt 2010 - 14:06

''Ja eh, ik eh...", zei Goldtail en Icy schaamde zich echt zo. Ze was nu geneigd om het tegen Lionheart te vertellen. Was het vriendschappelijk bedoelt? Ja, eigenlijk wel. Er viel een last van Icy's schouders af. ''Het is goed maar dat zou ik niet doen als Lionheart er bij is'', zei Goldtail en Icy's zelfvertrouwen wekte zich meer en meer op en ze keek hem even uitdagend aan. 'Ik deed niks verkeerds. Het was puur vriendschappelijk met gemengde gevoelens, dat is toch niet zo gek als je elkaar al vijf manen niet meer hebt gezien?', vroeg Icy aan Goldtail en ze lachte naar hem. 'Geen zorgen. Ik werd zelf ook heel even benauwd, maar, ik weet zeker dat mijn gevoel het gewoon zei, dat ik je een lik moest geven. We zijn goede vrienden en tenslotte erg close. Ja, toch?', vroeg Icy en ze staarde hem aan en gaf tientallen likjes over zijn wang. 'Ik heb je gemist', zei ze. Ze sloot haar ogen en knuffelde Goldtail door haar hoofd tegen zijn borst te leggen en ze snorde zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
Icy & Lionheart - Pagina 12 DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 12 Icon_minitimezo 17 okt 2010 - 17:30

"Ik deed niks verkeerds. Het was puur vriendschappelijk met gemengde gevoelens, dat is toch niet zo gek als je elkaar al vijf manen niet meer hebt gezien?" Zei ze vol zelfvertrouwen. " Daar heb je wel gelijk in." Antwoordde hij toegevend. "'Geen zorgen. Ik werd zelf ook heel even benauwd, maar, ik weet zeker dat mijn gevoel het gewoon zei, dat ik je een lik moest geven. We zijn goede vrienden en tenslotte erg close. Ja, toch?" " Tuurlijk ik moest mij ook inhouden." Antwoordde hij weer. "Ik heb je gemist" Zei ze. Ze duwde haar kopje tegen zijn borstkas waardoor je haar kopje niet maar zag. "ik heb jou ook gemist. En geen klein beetje." Hij legde zijn kopje op de hare en drukte haar tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 12 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 12 Icon_minitimema 18 okt 2010 - 17:22

''Ik heb jou ook gemist. En geen klein beetje'', zei Goldtail en Icy snorde zachtjes. Ze voelde zijn kopje op de hare en voelde dat ze tegen hem werd aangeduwd. 'Waarom moest je dan ook weer zo nodig de held uithangen om mij weg te sturen bij die das? Ook al lagen we samen op sterven, ik wist zeker dat we het gered hadden', zei Icy en opeens drong een verhaal over de das haar binnen die ze nog moest vertellen. Ze maakte zich los en keek Goldtail met glimmende ogen aan. 'Die das, ik heb hem horen spreken in mijn hoofd. Ik heb hem opgezocht en samen met SilverCoat hebben we hem gedood. Zijn klauwen waren flink gegroeid en hij zat vol littekens. Hij vertelde dat jij dood was en dat mijn ouders ook dood waren door hem. Ik heb puur uit woede mijn tanden zo hard in zijn nek gezet dat hij doodviel', vertelde Icy en ze keek Goldtail aan. De tranen liepen nu over haar wangen. 'We hadden beter moeten uitkijken, Goldtail.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
Icy & Lionheart - Pagina 12 DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 12 Icon_minitimema 18 okt 2010 - 17:42

"Waarom moest je dan ook weer zo nodig de held uithangen om mij weg te sturen bij die das? Ook al lagen we samen op sterven, ik wist zeker dat we het gered hadden." Zei ze. Hij keek haar verwonderd aan dat ze weer over dit onderwerp begon. " Ik deed het niet om de held uit te hangen maar om jou te beschermen. Ik wou je niet verliezen." Antwoordde hij en ze ging verder. "'Die das, ik heb hem horen spreken in mijn hoofd. Ik heb hem opgezocht en samen met SilverCoat hebben we hem gedood. Zijn klauwen waren flink gegroeid en hij zat vol littekens. Hij vertelde dat jij dood was en dat mijn ouders ook dood waren door hem. Ik heb puur uit woede mijn tanden zo hard in zijn nek gezet dat hij doodviel." Hij zei dit keer niets maar knikte en ze zei nog als laatste zin met tranen over haar wangen. "We hadden beter moeten uitkijken, Goldtail." Hij troostte haar met een paar likken en zei. " Kalm maar het is nu voorbij. Ik ben nu toch bij je. Laten we achter ons laten." Hij drukte zijn wang tegen haar aan en ging met zachte, troostende halen over haar kopje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 12 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 12 Icon_minitimema 18 okt 2010 - 17:50

Icy kreeg een paar likken, maar ze staarde hem boos en verdrietig aan. Ze was een beetje koppig geworden, door de gebeurtenissen van vroeger. ''Kalm maar het is nu voorbij. Ik ben nu toch bij je. Laten we achter ons laten'', zei Goldtail en Icy keek hem vragend aan. Zou hij misschien iets meer weten over haar ouders? Alhoewel ze ze niet wilde kennen, was ze toch wel benieuwd. Goldtail's wang ging tegen de hare en hij ging met zachte halen over haar kopje. 'Goldtail, heb jij mijn ouders ooit is gezien? Ik weet dat ik op straat ben gesmeten, maar nu realiseer ik me dat mijn ouders dat niet gedaan hebben. Heb je ze ooit is gezien, of gesproken?', vroeg Icy terwijl ze Goldtail nieuwsgierig aankeek. Waren ze dood? Icy moest al huilen bij de gedachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
Icy & Lionheart - Pagina 12 DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 12 Icon_minitimema 18 okt 2010 - 18:30

"Goldtail, heb jij mijn ouders ooit is gezien? Ik weet dat ik op straat ben gesmeten, maar nu realiseer ik me dat mijn ouders dat niet gedaan hebben. Heb je ze ooit is gezien, of gesproken?" Vroeg ze toen en er kwamen tranen in haar ogen. Hij wist dat ze het ooit ging vragen dus had hij al die manen naar de juiste woorden gezocht en nu was het tijd het haar te zeggen. " Icy, ga maar even zitten." Begon hij en het ging als volgt verder." Je ouders waren al altijd bij je. Alleen zag je ze nooit omdat ze zich verstopte. Ze hebben me nooit verteld waarom. En ik mocht ook niet zeggen dat ze er waren. Op de dag van de aanval waren ze al onderweg. Ze zijn mij komen redden. Ze zijn overleden om mij te beschermen. Icy, ze waren echte helden." Vertelde hij het hele verhaal met tranen. Hij zag het beeld nog voor hem hem ze hun leven gaven om hem te redden. " Daarom leef ik ook nog." Mompelde hij met verdriet en zocht wat troost bij haar. Hij dacht dat zij zich juist zo voelde als hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 12 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Icy & Lionheart
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 12 van 17Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: