Icy & Lionheart - Pagina 9



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Icy & Lionheart

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 17  Volgende
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 9 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 9 Icon_minitimema 27 sep 2010 - 18:38

Icy hield hem in een greep toen hij zich opeens omdraaide en haar tegen de grond drukte. 'Mrauw?', klonk het en haar kopje ging schuin. ''Ik wou jou net hetzelfde vragen'', grijnsde de kater. Die blauwe ogen... In plaats van iets te zeggen verloor ze helemaal haar zinnen en droomde weg. Ze schudde toen haar kop na een tijdje en keek hem aan. 'Ik geef nooit op', zei ze toen haar woorden weer teruggevonden waren. Icy gooide hem van haar af en zakte door haar voorpoten. Ze rolde over de grond en keek hem toen ondersteboven aan. 'Mrauw?', klonk het grappig. Haar lijf rolde zich weer terug en haar kopje zat schuin met haar oortjes helemaal naar voren. Icy keek naar Lionheart en de schattigheid viel er van af. Ze trippelde naar hem toe en begon hem te besnuffelen. Ze gaf hem nogmaals een lik. 'Mrauw?', klonk het weer en er gebeurde hetzelfde als vorige keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 9 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 9 Icon_minitimema 27 sep 2010 - 19:29

Ze leek even weg te droen en kwam daara weer terug op aarde. "Ik geef nooit op." Zei ze tenslotte en gooide hem van haar af. Ze zakte door haar voor poten en begon over de grond te rollen. 'Mrauw?' Klonk haar stemetje grappig. Hij keek lachend, spinnend en geamuseerd tegelijk toe. Ze was er zo schatig bij dat hij het gevecht totaal vergat en een beetje verliefd verder keek hoe ze door het zand zat te rollen. Ze hield schatig haar kopje schuin met omhoog gestoken oren. Ze keek zo schatig naar hem. Dat hij direct weg was. Ze kwam op hem af gewandeld en besnuvelde hem even en gaf hem daarna een lik. 'Mrauw?' Klonk het nog maals en ze deed het zelfde als vorige keer toen ze dat zei. Ze was zo schatig dat hij niets anders kon doe dan spinnend toe te kijken. En gewoon smoor verliefd te gaan liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 9 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 9 Icon_minitimema 27 sep 2010 - 21:40

Lionheart zat luid te spinnen. Icy spinde ook en moest lachen. Zij met haar 'Mrauw?' ook! Ze lachte. 'Sorry, dat floept er dikwijls uit als ik een beetje getikt ben', lachte ze. Ze keek hem met een schuin kopje aan. Lionheart lag lekker in het zand. 'Bommetje!', zei een bijdehante Icy en ze sprong naast Lionheart zodat er een beetje zand over hem heen kwam. Icy moest moeite doen om haar lach in te houden en ze keek de andere kant op. Als ze nu naar Lionheart keek, wiens vacht helemaal vol zand zat, dan zou ze rollen over de grond van het lachen. Icy verbeet zich en keek naar Lionheart. 'Staat leuk bij je, die zanderige kleur', zei ze haar lach inhoudend. Wie niet goed oplette kon niet horen dat ze haar lach inhield. 'Maar ja, jij bent in alle kleuren mooi', gebruikte ze hààr charmes. Ze gaf een lik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 9 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 9 Icon_minitimema 27 sep 2010 - 22:02

"Sorry, dat floept er dikwijls uit als ik een beetje getikt ben." Lachte ze met een schuin kopje. Hij lachte verliefd mee. "Bommetje!" Riep ze en sprong een haar van hem weg. Het zand vloog over hem en zelfs op hem. "Staat leuk bij je, die zanderige kleur." Zei ze. Hij keek heel goed en zag precies dat ze haar lach moest inhouden maar dacht dat hij dat maar inbeeldde. "Maar ja, jij bent in alle kleuren mooi." Zei ze met charmes die hij nog niet kende. Hij bloosde een beetje en hij kon het maar niet laten een beetje weg te kijken. Nu had hij wel laten zien dat hij bloosde. Ze gaf hem een lik en nu bloosde hij volledig. Hij gaf spinnend een heleboel likken terug. Zij had ook zeer goede charmes. Hij keek weer weg en na een tijdje keek hij in Icy ogen. Die had nu zeker door dat hij bloosde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 9 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 9 Icon_minitimedi 28 sep 2010 - 20:20

Icy zag tot haar verrukking dat Lionheart begon te blozen, maar hij keek te snel weg om dat heel zeker te weten. Toen ze hem een lik had gegeven bloosde hij heel erg. Ze kreeg, onder luid gespin van Lionheart, duizenden likken terug van hem. Icy spinde als een gek. Hij keek weer even weg en na een tijdje in haar ogen. Icy spinde. 'Je mag het heus wel laten zien als je geniet van mijn charmes. Ik heb ze namelijk ook', lachte Icy, ze gaf hem vrolijk een lik. Ze hoorde achterop, heel ver weg, een hoop geblaf. Icy was nou niet echt een bangerik, maar ze vond het wel is leuk om te doen. Ze deed net alsof ze was geschrokken en drukte zich heel dicht tegen Lionheart's vacht aan. Nu nog even het bijpassende zinnetje erbij. 'Lionheart, ik ben bang', zei ze met een klein stemmetje. Het lachen stond haar nader dan het toneelspelen, maar Icy verbeet het en keek hem echt heel erg bang aan. Je kon niet eens zien dat ze toneel speelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 9 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 9 Icon_minitimedi 28 sep 2010 - 20:42

"Je mag het heus wel laten zien als je geniet van mijn charmes. Ik heb ze namelijk ook." Zei ze spinend en gaf hem een vrolijke lik. Hij was een beetje beschaamd dat hij bloosde omdat hij altijd stoer was. Nu meer lief. Hij hoorde in de verte heel luid geblaf en ze drukte zich snel tegen hem aan. "Lionheart, ik ben bang." zei ze met een klein stemmetje en keek hem heel erg bang aan. Hij legde zijn kin boven op haar hoofd en drukte die tegen hem aan. "Kalm maar. Ik bescherm je." Zei hij om haar te kalmeren. Hij had volslagen geen idee dat ze komedie speelde. nu hoorde hij ook pootstappen dichter. of wel kwamen die op hun af of als ze geluk hadden keerde ze voor dat ze hun bereikte. Hij duwde haar nog dichter tegen hem aan en rolde zijn staart rond haar. Hij hoorde dat de honden keerde naar een andere kant. Je kon ze nog duidelijk horen. hij hield haar tegen hem tot de geluiden weg waren. hij gaf haar een lik in haar nek en zei met een geruststellende stem." Kalm maar, ze zijn weg."
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 9 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 9 Icon_minitimedi 28 sep 2010 - 20:55

Icy barstte bijna in lachen uit toen Lionheart's antwoord kwam op haar toneel. ''Kalm maar. Ik bescherm je'', zei de kater. Icy drukte zich tegen zijn vacht aan en beet vanbinnen op haar wang om het lachen in alle mate in te houden. Ze hoorde pootstappen dichterbij komen en haar vacht ging overeind. Nu was ze dus echt bang. Ze hoorde na een tijdje angst dat de honden hun poten afdwaalden en keerden. Icy slaakte een zucht van opluchting. Ze kreeg een lik in de nek. ''Kalm maar. Ze zijn weg'', zei Lionheart's stem tegen haar en Icy kalmeerde. Ze voelde zijn staart rond haar lijf en Icy gaf een gesmoord geluid. Het klonk een snik. Maar als je goed luisterde was het een gegrinnik die niet ingehouden kon worden. Icy drukte zich lekker dicht tegen Lionheart's vacht. 'Denk je dat ze nog terugkomen, Lionheart?', vroeg ze toen met een gespeeld, bang stemmetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 9 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 9 Icon_minitimedi 28 sep 2010 - 21:12

"Denk je dat ze nog terugkomen, Lionheart?" zei ze na een snik met een bang stemmetje. of zo leek het toch. " nee hoor, ze komen niet terug." Zei hij weer met een kalmerende stem. Hij duwde zich tegen haar aan. en zei nog wat geruststellende woorden. "Niet bang zijn, ze zijn weg." Opeens hoorde hij een tweebeen schreeuwen maar hij wist niet naar wat. Maar naar een seconden wist hij al naar wat. Hij woorde snel naderende pootstappen en een gevaarlijk geblaf en gegrom. Hij sprong beschermend voor haar en viel aan voor hij haar kon bereiken. Hij sprong naar de kop en sloeg zijn nagels en zijn snuit. Daarna zelfs nog in zijn ogen en het gevecht was al snel gedaan. Hij werd met veel kracht tegen de grond gegooid waardoor hij niet de kans had om weer op zijn poten te landen. Jankend rende het beest weg. Hij stond snel weer op en keek naar het beest tot hij weg was. Daarna rende hij snel naar Icy en kalmeerde haar. Hij drukte zich tegen haar en drukte haar kop tegen hem aan. "kalm maar. Nu komt die zeker niet meer terug. Dat zweer ik. Ik bescherm je." Zei hij en bleef haar kalmeren. Dat had niet verwacht. Hij hoorde een tweebeen schreeuwen en een de hond janken. Maar die waren al te ver weg om terug te komen. Dit was voorbij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 9 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 9 Icon_minitimedo 30 sep 2010 - 17:39

''Nee hoor, ze komen niet terug'', zei Lionheart en Icy knikte. Icy drukte haar vacht dicht tegen de zijne en deed heftig alsof ze bang was, maar diep vanbinnen lag ze plat van het lachen. Goldtail zou haar nu zeker straffen als ze flauwviel. Lionheart duwde zich dichter tegen haar aan, voelde Icy. ''Niet bang zijn, ze zijn weg'', zei Lionheart en Icy drukte haar vacht dicht tegen die van Lionheart. Opeens was er een reden om bang te zijn: een tweebeen schreeuwde en een enorme hond kwam op hun afgestormd. Icy keek bang maar sloeg haar nagels wel uit en haar vacht ging snel omhoog. Niemand zou aan haar kittens komen! Lionheart begon al te vechten met de hond en naar een paar rake klappen was de hond al weg. Er ging een zachte huivering door Icy heen. Deze hond was zo close bij de kittens geweest. Ze werd gekalmeerd en Lionheart's vacht werd tegen de hare aangedrukt. Icy spinde. Haar kop werd tegen zijn flank aangeduwd. Icy rook de geur van Lionheart en spinde. ''Kalm maar. Nu komt hij zeker niet meer terug. Dat zweer ik. Ik bescherm je'', zei de kater en Icy spinde heel erg luid. Ze werd gekalmeerd en ze hoorde een tweebeen schreeuwen en een hond blaffen. Icy ging liggen, rolde zich op tot een balletje en legde haar hoofd naar boven, zodat ze Lionheart kon zien. 'Mrauw?', zei ze terwijl ze haar kopje schuin hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 9 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 9 Icon_minitimedo 30 sep 2010 - 19:28

"Mrauw?" Zei ze Toen ze zich als een balletje had opgerold. Hij spinde en keek hoe ze haar kopje schuin hield. Ze was er altijd zo schatig mee. Hij likte over haar kop en haar zij. " Je bent toch zo schatig." Spinde hij. Hij legde zich op zijn rug tegen haar aan met zijn kop tegen de hare en spinde luid. Hij streelde haar zij met zijn staart el likte over haar kop. Nu wist hij wel dat ze niet meer bang was. Hij keek in haar ogen en begon al een beetje weg te dromen. Dat kon je ook wel zien. Hij likte luid spinend over haar kop en deed genietend zijn ogen dicht
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 9 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 9 Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 9:38

Icy kreeg een lik over haar kop en eentje over haar zij. Icy spinde. ''Je bent toch zo schattig'', zei Lionheart. Hij spinde en Icy natuurlijk ook weer. Toen legde Lionheart zich op zijn rug en zijn kop ging tegen de hare. Icy begon luider en luider te spinnen en keek Lionheart blij aan. Haar zij werd gestreeld met zijn staart en hij gaf een lik over haar kop. Icy spinde. Icy zag, toen zijn ogen de hare ontmoetten, dat hij begon weg te dromen en Icy lachte haar scherpe tanden bloot. Ze kreeg vol gespin een lik over haar kop en zijn ogen gingen genietend dicht. Icy begon ook te genieten. 'Zal ik je eens iets vertellen?', vroeg Icy met haar lach ingehouden. 'Ik was daarnet niet bang. Ik speelde omdat ik wou weten wat jouw reactie zou zijn', zei ze en ze proestte het uit van het lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 9 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 9 Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 17:15

"Zal ik je eens iets vertellen?" Vroeg ze ineens. Hij deed zijn ogen open en keek haar aan. "zeg het maar." Glimlachte hij. "Ik was daarnet niet bang. Ik speelde omdat ik wou weten wat jouw reactie zou zijn." Zei ze en lachte zich plat. Hij keek haar met een schuine kop aan en na een tijd begon hij te glimlachen. "jij kleine komediant." Lachte hij. Hij lachte zich plat. Dat hij daar nog was in getrapt. Na een tijd stopte hij en keek haar weer aan. "jij hebt mij gewoonweg getest zonder dat ik dat door had." Zei hij. Hij glimlachte en voegde er nog bij. "ben ik geslaagd?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 9 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 9 Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 18:07

Icy stopte na een tijdje met lachen. Wat een lol! Toen keek ze naar Lionheart's gezicht en verwachtte zijn reactie. ''Jij kleine komediant'', zei hij toen en Icy proestte het uit. 'Sorry, het leek me zo leuk om is uit te proberen', grijnsde ze. Hij zat ook hard te lachen. Daardoor werkte Icy's lachspieren weer en Icy lachte vrolijk mee. Hij stopte na een tijdje en zei proestte maar hield de rest gelukkig in. ''Jij hebt mij gewoonweg getest zonder dat ik het door had'', zei hij. Icy zag een glimlach verschijnen en Icy grijnsde. ''Ben ik geslaagd?'', vroeg hij toen. Icy snorde. 'Jazeker', grijnsde ze beschaamd. Laat ik nu eens een nieuwe test uitvoeren dacht ze. Ze hoopte maar dat hij erin trapte. Icy begon heel sierlijk te doen en haar staart rond zijn lichaam te wikkelen. Ze liep onder zijn kin door en liet haar staart zijn kin strelen. Ze snorde en keek hem verleidend in de ogen. Ze gaf hem een dikke knipoog. Ze sprong over zijn rug en kroop onder zijn buik door, met haar staart steeds rond zijn lichaam. Toen ging ze zitten, krulde haar staart rond haar poten en keek hem verleidend aan. Ze stond weer op en toonde even een lang gemaakt lichaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 9 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 9 Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 18:58

"Jazeker." grijnsde ze. Hij snorde tevreden. Icy begon sierlijk rond hem te wandelen. Even dacht hij na wat ze ven plan was maar die gedachten werden onderbroken toen ze onder zijn kin door liep. Ze liet haar staart zijn kin nog strelen en keek met verleidelijke ogen naar hem waardoor hij zijn gedachte zo verloor. Ze gaf hem nog een knipoog en sprong toen over zijn rug gevolgd door dat ze onder zijn buik ging. Nu begon hij zijn helder denken al te verliezen. Ze krulde haar staart rond haar en keek hem verleidend aan. Nu was hij weg een liet dat ook zien. Toen stond ze weer op en maakt zich lang. Hij wandelde met een verliefde draf naar haar en liet zijn vacht strelen lang de hare. Luid spinend liet hij zijn staart volgen. Hij ging liggen op zijn rug, dicht tegen haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 9 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 9 Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 19:49

Icy keek Lionheart aan en was benieuwd wat hij zou doen na haar tafereel. Hij stond op en wandelde op een verliefde pas naar haar toe. Zijn vacht streelde langs die van haar en Icy spinde. Hij spinde ook en hij liet zijn staart volgen. Icy huiverde van de strelingen die door haar heen gingen. Lionheart ging toen, dicht tegen haar aan, op zijn buik liggen. Icy sprong op. 'Ik ga zo bij je liggen, maar ik ga eerst de kittens eten geven!', spinde ze. Ze sprong op en kwam na een hele tijd pas terug. Ze legde zich naast Lionheart neer en keek naar de ondergaande zon. 'Ach, kijk. De dag is alweer voorbij gevlogen. Het is al zonsondergang', zei de poes toen. Ze keek verliefd naar Lionheart en haar staart maakte zachte strelingen over zijn vacht. Toen legde zij zich neer tegen zijn buik en keek naar de zon. 'Ik vind je lief. En knap. En stoer. En cool. En noem maar op', grijnsde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 9 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 9 Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 19:58

Plotseling stond ze op en zei."Ik ga zo bij je liggen, maar ik ga eerst de kittens eten geven!" Spinde ze en wandelde weg. Ze kwam na een hele tijd terug en legde zich naast hem neer. "Ach, kijk. De dag is alweer voorbij gevlogen. Het is al zonsondergang." Zei ze. Hij keek naar de zon en ze had gelijk. Ze keek met verliefde oogjes in de zijne. Haar staart ging met zachte halen over zijn vacht. Hij spinde daar bij. Ze legde zich tegen zijn buik aan en keek naar de zon. Hij ook. "Ik vind je lief. En knap. En stoer. En cool. En noem maar op" Grijnsde ze nog. Hij keek verliefd in haar ogen en zei. " en jij bent lief, mooi, schattig, zorgzaam en nog al de rest van het mooist van de wereld." Hij gaf haar een lik en spinde luid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 9 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 9 Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 20:40

Er werd verliefd in Icy's ogen gekeken door Lionheart. ''En jij bent lief, mooi, schattig, zorgzaam en nog al de rest van het mooist van de wereld'', zei Lionheart toen. Icy spinde. Ze kreeg een lik en ze hoorde hem luid spinnen. 'Weet je, ik denk zeer, zeer, zeer vaak aan het moment dat wij elkaar hadden ontmoet', zei Icy en ze keek in Lionheart's ogen, terugdenkend aan die tijd. Icy streek even met haar staart langs zijn wang. Icy staarde lief in Lionheart's ogen en smolt gewoon bijna van de liefdadigheid die ze in zijn prachtige ogen kon ontdekken. Icy was blij dat ze Lionheart ontmoet had. Toen kwam een beeld in haar op. Kon ze het met Lionheart delen? Icy besloot het wel te doen. 'Lionheart...', begon ze aarzelend. 'Er is iets wat niemand van mij weet. En dat is dat ik vroeger dingen onder dwang van een grove hond en een tweebeen moest doen. Ik ben vroeger mishandeld door tweebenen', zei ze en ze keek neer naar de grond. 'Ik ben helemaal niet in het bos opgegroeid. Ik ben gevangen genomen door een tweebeen, mishandeld voor drie manen en ben toen gevlucht. Ik werd elke dag gebeten door die hond als ik iets fout deed', zei Icy met plat gelegde oren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 9 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 9 Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 21:14

"Weet je, ik denk zeer, zeer, zeer vaak aan het moment dat wij elkaar hadden ontmoet." Zei Icy en keek in zijn ogen. Ze staarde lief naar hem en streelde met haar staart zijn wang. "Lionheart..." Zei ze opeens. "ja?" Zei hij rustig. "Er is iets wat niemand van mij weet. En dat is dat ik vroeger dingen onder dwang van een grove hond en een tweebeen moest doen. Ik ben vroeger mishandeld door tweebenen." Hij keek geschokt naar haar maar zij keek naar de grond en ging verder. "Ik ben helemaal niet in het bos opgegroeid. Ik ben gevangen genomen door een tweebeen, mishandeld voor drie manen en ben toen gevlucht. Ik werd elke dag gebeten door die hond als ik iets fout deed." Hij stond op en drukte zich tegen haar aan. Hij troostte haar en zei. "Het is goed. Ik bescherm je nu. Het is nu gedaan." Hij was blij dat ze dat tegen hem verteld had. Nu haatte hij nog harder honden en tweebenen. Ze hadden ook al zijn ouders afgenomen en nu ook nog Icy mishandeld. Hij legde zich dicht tegen haar en ging verder met troosten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy & Lionheart - Pagina 9 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 9 Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 21:24

Na Icy's verhaal zag ze dat Lionheart opstond en naar haar toeliep. Icy spinde zachtjes. Hij drukte zich tegen haar aan en Icy legde rustig haar kopje op zijn rug. ''Het is goed. Ik bescherm je nu. Het is nu gedaan'', zei Lionheart. Icy's wangen werden vochtig. Tranen dropen van haar wangen op Lionheart's vacht, maar ze besloot er niks over te zeggen. Ze voelde zijn flank dichter tegen de hare en ze werd getroost. Ze legde haar kopje van zijn rug af en plantte haar kopje dicht tegen zijn buik aan. De tranen gingen maar door en door en Icy hield het snikken in. Ze huilde rustig, om alle stress van vroeger eruit te laten. Nu had ze Lionheart, nu zou haar niks meer kunnen overkomen. Icy legde haar kopje zachter gedrukt tegen zijn buik. Ze schoof haar kop wat meer naar boven, tot vlak onder zijn voorpoten en haar lijf drukte zich tegen zijn buik aan. Ze had het een beetje koud en ze huilde zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy & Lionheart - Pagina 9 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 9 Icon_minitimeza 2 okt 2010 - 17:36

Ze drukte zich dicht tegen hem aan hij hij troost haar wat. Veel kon hij nu niet doen maar toch probeerde hij zo veel mogelijk te doen. Ze huilde een beetje en hij duwde zich dichter tegen haar aan. Ze drukte haar lijf tegen zijn buk en en streelde haar met zijn staart om haar te kalmeren. Hij lik haar vacht met zachte halen en streelde met zijn wang over de hare. "Dit zal je nooit meer gebeuren. probeer het achter je te laten en kijk naar de toekomst. Samen met mij." Troostte hij haar en ging verder met haar te troosten tot ze er weer boven op kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Icy & Lionheart   Icy & Lionheart - Pagina 9 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Icy & Lionheart
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 9 van 17Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 17  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: