| CupCat [Meh pixelart] Open!! | |
|
|
Lyraah. 1084
| |
| |
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! zo 3 jun 2012 - 10:15 | |
| Valt me ook op ja, zijn jullie gestopt? |
|
| |
Iro 302
| CAT'S PROFILEAge: Does that madder ? Okay, 12 Moons.Gender: Rank: |
| |
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! zo 3 jun 2012 - 11:42 | |
| Weet je.. Ik zou even wachten, er staan nog een heleboel aanmeldingen en die zijn ook nog niet behandeld. (Ik zit al 3 weken op mijn 2 cakjes te wachten!!) |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| |
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! zo 3 jun 2012 - 12:16 | |
| - Iciclea schreef:
Anderen komen later. aanmelden tijdelijk gesloten totdat ze allemaal klaar zijn! *Kucht zachtjes* Gelieve eerst even verder te kijken dan twee posts voor jullie topic onderspammen. (: |
|
| |
Ya epic Tazmaria girl 36
| CAT'S PROFILEAge: 24 moons already.. The time flies!Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! zo 3 jun 2012 - 17:57 | |
| Zoals ik al zei, is het shopje gesloten en de aanmeldingen zijn dus bij deze geweigerd. Sorry voor het ongemak van het hele lange wachtenNightkit: De cookiebag is niet gelukt. || Lionfear || Scars || Frostclaw || Sparklepaw || Weaselsoul || Blackpoint || Whitekit* || Charme || Eclipsepaw || .:I only said it i'd be better if we weren't friends:. .:Not that I didn't wanna be:. .:It means if you're smart... you'll stay away from me:. .:What if I'm not the hero?What if I'm... the bad guy?:. .:Oh yeah, I forgot to say. Lolly's are extremly tasty and I love them ;D:.
|
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| |
| |
Ya epic Tazmaria girl 36
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! zo 3 jun 2012 - 17:59 | |
| @Summerkit ik vind het goed, heel graag zelfs :-D dus, ik ga weer doen wat ik eerder heb gedaan: Mensen die ik overgeslagen heb/niet gemaakt heb, kunnen die even de aanmelding overnieuw sturen? @cherrypaw & Avalancefall ik heb niks gekregen, gelieve het even overnieuw te sturen || Lionfear || Scars || Frostclaw || Sparklepaw || Weaselsoul || Blackpoint || Whitekit* || Charme || Eclipsepaw || .:I only said it i'd be better if we weren't friends:. .:Not that I didn't wanna be:. .:It means if you're smart... you'll stay away from me:. .:What if I'm not the hero?What if I'm... the bad guy?:. .:Oh yeah, I forgot to say. Lolly's are extremly tasty and I love them ;D:.
Laatst aangepast door Lionfear op zo 3 jun 2012 - 18:02; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| |
| |
Lyraah. 1084
| |
| |
| |
Ya epic Tazmaria girl 36
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! zo 3 jun 2012 - 18:05 | |
| ja, ik log ff in op mijn andere account. Die van cherry en Avalanche krijg ik niet gevonden, ik weet niet of jij ze ziet? || Lionfear || Scars || Frostclaw || Sparklepaw || Weaselsoul || Blackpoint || Whitekit* || Charme || Eclipsepaw || .:I only said it i'd be better if we weren't friends:. .:Not that I didn't wanna be:. .:It means if you're smart... you'll stay away from me:. .:What if I'm not the hero?What if I'm... the bad guy?:. .:Oh yeah, I forgot to say. Lolly's are extremly tasty and I love them ;D:.
|
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| |
| |
Merel. 96
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! zo 3 jun 2012 - 18:32 | |
| Ik wil er ook een!Naam kat(ten): Honeyfur Foto kat(ten): - Spoiler:
Kleur cupcake papierje: Oranje kleur stippeltjes: Geel Kleur cakeje: Goud bruin Streepjes/ stippen/ andere dingen op cupcake papiertje?: Gele sterretjes Achtergrond ( ik kan ook een tafeltje maken, raampje, en andere simpele dingen ): x Mag hij op het Kattenalbum staan?: Is goed ;d Extra's: x En dan wil ik jullie vragen wat jullie mening hierover is. Wat vind je van het idee: Origineel ;d Wil je er zelf ook wel een: Jaawh ! Rating:***** Vind je ze mooi?: Ofcourse ! ;d |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! zo 3 jun 2012 - 18:54 | |
| @ Summerkit,
Ten eerste, sorry zeggen voor dubbelpost laat je nog steeds dubellposten. En hier nog een keer. Gelieve dit niet meer te doen, niet in dit topic, maar in pb reageren. Mvg, |
|
| |
Iro, EpicNameGirl :3 200
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! zo 3 jun 2012 - 19:35 | |
| Lier, kijk ff bij die vn mij, Swifthead :$ |
|
| |
Daanz 528 Actief
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! zo 3 jun 2012 - 19:39 | |
| Kleur cupcake papierje: Groen (Licht) kleur stippeltjes: Wit Kleur cakeje: Bruin Streepjes/ stippen/ andere dingen op cupcake papiertje?: Donkergroene blaadjes Achtergrond ( ik kan ook een tafeltje maken, raampje, en andere simpele dingen ): Een boompje Mag hij op het Kattenalbum staan?: Jah Extra's: Hij is voor Leafstorm, die is wit met felgroene ogen En dan wil ik jullie vragen wat jullie mening hierover is. Wat vind je van het idee: MEGA LEUK Wil je er zelf ook wel een: JAH ! Rating:[hoeveelheid sterretjes van 1 t/m 5] ***** Vind je ze mooi?: JAH ! |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! zo 3 jun 2012 - 20:18 | |
| @Swifthead; Alleen Strawfur, Loudkit komt later ;D En het raampje was mislukt, dus, wolkje ook goed? @Scarkit @Thornpaw EDIT; Owh, sh*t srry Thornpaw, boompje vergetn... Moet ie opnieuw? Summerkit // Cloudwalker // Zayn // Buzzingkit // Ghostkit. // Chasmkit // Popkit
- Art for Summer ~:
|
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! zo 3 jun 2012 - 20:21 | |
| Ik wil er ook een! Naam kat(ten): Whispersong Foto kat(ten): Zie ava (blauwgrijs met donkerdere snuit, poten, rug en staartpunt. Ogen zijn mintgroensig) Kleur cupcake papierje: lichtbruin kleur stippeltjes: Wit Kleur cakeje: Bruingrijs Streepjes/ stippen/ andere dingen op cupcake papiertje?: Sele streepjes of sterretjes (jij mag het weten) Achtergrond ( ik kan ook een tafeltje maken, raampje, en andere simpele dingen ): ? Mag hij op het Kattenalbum staan?: Why not? Extra's: ×
En dan wil ik jullie vragen wat jullie mening hierover is.
Wat vind je van het idee: Leuk Wil je er zelf ook wel een: Why not? Rating:[hoeveelheid sterretjes van 1 t/m 5] ***½ Vind je ze mooi?: Yes |
|
| |
Iro, EpicNameGirl :3 200
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! ma 4 jun 2012 - 12:26 | |
| Omg thnx !
EDIT;; Ik krijg hem niet in onderschrift ? >.< |
|
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! | |
| |
|