We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
CAT'S PROFILE Age: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! zo 26 aug 2012 - 22:01
Mag ik vragen van wie dit shopje nu is? C; Aangezien Summerkit zegt dat Firelion ze maakt. En nu Destinuscar zegt dat ze een regel heeft veranderd? *confused* Sorry als dit ongepast is.
CAT'S PROFILE Age: 18 moons already... Time flies i guess. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! zo 26 aug 2012 - 22:47
Spotlight schreef:
Ik wil er ook een! Naam kat(ten): Demeter Foto kat(ten): Zie haar pf :3 Fel oranje met wit op borst en felle blauwe ogen Kleur cupcake papierje: rood kleur stippeltjes: donkerrood Kleur cakeje: Maakt niet uit, iets leuks Streepjes/ stippen/ andere dingen op cupcake papiertje?: Ik vroeg me af of je het cakje wat kon laten uitlopen (als een soort bloed snap je? :3) Achtergrond ( ik kan ook een tafeltje maken, raampje, en andere simpele dingen ): / Mag hij op het Kattenalbum staan?: Jupjup Extra's: Me still likes this xD
Ik wil er ook een! Naam kat(ten): Tailstorm en spot (weet het die bestaan al maar lees verder) Foto kat(ten): Zie ava's :3 Kleur cupcake papierje: Roze kleur stippeltjes: licht roze Kleur cakeje: een mooie kleur met hartjes stippeltjes. Streepjes/ stippen/ andere dingen op cupcake papiertje?: De tekst: We will miss you. Achtergrond ( ik kan ook een tafeltje maken, raampje, en andere simpele dingen ): een paar hartjes. Mag hij op het Kattenalbum staan?: Jup Extra's:
Awww Jullie zijn zoooo lief (a) Heel erg bedankt :3
Ik wil er ook een! Naam kat(ten): Strawpaw Foto kat(ten): kijk maar naar mijn profielfoto Kleur cupcake papierje: appelblauwzeegroen kleur stippeltjes: zo blauw als mijn ogen Kleur cakeje: lichtroze Streepjes/ stippen/ andere dingen op cupcake papiertje?: stippen graag Achtergrond ( ik kan ook een tafeltje maken, raampje, en andere simpele dingen ): een boompjeMag hij op het Kattenalbum staan?:jazeker Extra's:heel erg bedankt
En dan wil ik jullie vragen wat jullie mening hierover is.
Wat vind je van het idee: ja Wil je er zelf ook wel een:natuurlijk