| CupCat [Meh pixelart] Open!! | |
|
|
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! ma 4 jun 2012 - 15:36 | |
| |
|
| |
Viktor 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! ma 4 jun 2012 - 17:55 | |
| Welke katten: Malona en Kearn Kleur cakeje: licht bruin Kleur papiertje: rood Kleur stippels: wit Heb je het overlegd met je partner: nee Extra's: (Malona is een zwarte kat met rode ogen en Kearn is een grijze kat met gele ogen) Achtergrond: misschien een hartje als dat kan en anders gewoon niets |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! ma 4 jun 2012 - 18:38 | |
| Ik wil er ook een!Naam kat(ten): Sunkit* Foto kat(ten): Zie haar profiel, maar Dan met Groene ogen :3 Kleur cupcake papierje: Geel kleur stippeltjes: Oranje Kleur cakeje: Lichtbruin Streepjes/ stippen/ andere dingen op cupcake papiertje?: hartjes? Achtergrond ( ik kan ook een tafeltje maken, raampje, en andere simpele dingen ): een zonnetje Mag hij op het Kattenalbum staan?: Ja hoor ^^ Extra's: geen idee of het kan, maar als het kan wil je Dan het zonnetje laten bewegen? Op en neer als het kan, maar als het niet kan dan is het niet erg! En dan wil ik jullie vragen wat jullie mening hierover is. Wat vind je van het idee: Super cute! Wil je er zelf ook wel een: Jaaah Rating:[hoeveelheid sterretjes van 1 t/m 5] 5 Vind je ze mooi?: Zeker (:
Laatst aangepast door Blossompaw op vr 8 jun 2012 - 21:15; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! ma 4 jun 2012 - 18:44 | |
| Ik wil er ook een! Naam kat(ten): SwiftHeart Foto kat(ten): Ziie ava <3 Kleur cupcake papierje: Paars (: kleur stippeltjes: Groen. Kleur cakeje: Doe maar lichtbruin xD Streepjes/ stippen/ andere dingen op cupcake papiertje?: Stipjes, doe maar gwn wit. Achtergrond ( ik kan ook een tafeltje maken, raampje, en andere simpele dingen ): Bloemetjee x3 Mag hij op het Kattenalbum staan?: Jupp. Extra's: Niet echt. |
|
| |
♪ Lisa/Liz ღ 利沙 ✯ Animelover ♥ 436
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! zo 10 jun 2012 - 14:23 | |
| - Magicpaw schreef:
- & nog een keertje vragen, omdat ik de vorige keer jammer genoeg te laat was voor deze awesome cupcakes <3
ME LOVES THEM <3
Ik wil er ook een! Naam kat(ten): Magicpaw Foto kat(ten): Alstu :3 Kleur cupcake papierje: lila-8tig kleur stippeltjes: donkerpaars Kleur cakeje: turquoise Streepjes/ stippen/ andere dingen op cupcake papiertje?: hoeft niet, tenzij je iets weet wat leuk staat mag je het best doen ^.^ Achtergrond ( ik kan ook een tafeltje maken, raampje, en andere simpele dingen ): zie extra.. Mag hij op het Kattenalbum staan?: tuurlijk ^^ Extra's: mag ik misschien een donkerpaars(indigo8tig) sterretje op m'n cupcake & anders als dat niet kan gewoon eentje op de achtergrond?
En dan wil ik jullie vragen wat jullie mening hierover is.
Wat vind je van het idee: Super idee! Gewoon GE-NI-AAL!!! <3 Wil je er zelf ook wel een: JAAAAHHHH Rating:[hoeveelheid sterretjes van 1 t/m 5] 6 Vind je ze mooi?: JAAAAAHHHH!!!
Ik ben de laatste tijd een beetje inactief dus heb zie ik net van dat het is overgenomen ensow, maar mag ik misschien nog m'n cupcakje? ^^' xoxo |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! zo 10 jun 2012 - 16:14 | |
| @ Strawfur Je moet je kopiëren en dat in je OS plakken. Als je niet weet hoe dat moet vraag je het maar iemand die dat wel weet. |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| |
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! zo 10 jun 2012 - 18:29 | |
| Oke, dankjewel en neem de tijd ^^ |
|
| |
Chi/teddybear 63
| |
| |
| |
Lyraah. 1084
| |
| |
| |
128
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! do 14 jun 2012 - 17:47 | |
| Ik had mijn inzending op Lumiere.
Hier is ie alsnog:
Ik wil er ook een! Naam kat(ten): Avalanchefall Foto kat(ten): Kijk maar bij avatar. Kleur cupcake papierje: Geel. kleur stippeltjes: Zwart, rozijntjes! Kleur cakeje: Lichtblauw Streepjes/ stippen/ andere dingen op cupcake papiertje?: Een hartje Achtergrond ( ik kan ook een tafeltje maken, raampje, en andere simpele dingen ): Nee Mag hij op het Kattenalbum staan?: Tuurlijk Extra's: Kan je haar een bloem op haar kop vlak bij haar oor zetten?
Wat vind je van het idee: Groot! Wil je er zelf ook wel een: Jaaa! Rating:[hoeveelheid sterretjes van 1 t/m 5] 5 Vind je ze mooi?: Jep jep.
Sorry dat ik te laat ben...
|
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! do 14 jun 2012 - 21:27 | |
| |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| |
| |
♪ Lisa/Liz ღ 利沙 ✯ Animelover ♥ 436
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! ma 18 jun 2012 - 12:31 | |
| - Summerkit schreef:
- Kearn, Blossompaw, Swiftheart en Magicpaw hebben nu een slot. Ik maak ze zo snel mogelijk, maar ik ga 3 dagen op kamp maandag, dus het word waarschijnlijk daarna.
Okay maakt niet uit ^^ Bedankt dat u 'em wil maken <3 |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! za 23 jun 2012 - 15:45 | |
| |
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! ma 25 jun 2012 - 8:07 | |
| Hij is mooi ! Komt in m'n onderschrift te staan I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
Just close your eyes, the sun is going down You'll be alright, no one can hurt you now Come morning light, you and I'll be safe and sound
|
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! di 26 jun 2012 - 7:12 | |
| Ik wil er ook een!Naam kat(ten): Skippy Foto kat(ten): Avatar&Onderschrift Kleur cupcake papierje: zwart kleur stippeltjes: rood Kleur cakeje: Crème kleurig Streepjes/ stippen/ andere dingen op cupcake papiertje?: Bloedvlekken Achtergrond ( ik kan ook een tafeltje maken, raampje, en andere simpele dingen ): - Mag hij op het Kattenalbum staan?: Ja Extra's: Dit is zoooo gaaf ! En dan wil ik jullie vragen wat jullie mening hierover is. Wat vind je van het idee: MEGA LEUK ! ECHTWAAR |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! za 18 aug 2012 - 12:25 | |
| Oke, ik volg het niet helemaal meer. Wie kreeg er nou een? Ik maak ze zometeen voor Magicpaw en Skippy, maar de rest moet zijn aanmelding dan nog maar ff reposten. EDIT; Hier zijn ze; - Magicpaw:
Ik hoop dat dit sterretje ook goed is...?
- Skippy:
Ik hoop dat je de bloedvlekken een beetje mooi vind....
Summerkit // Cloudwalker // Zayn // Buzzingkit // Ghostkit. // Chasmkit // Popkit
- Art for Summer ~:
|
|
| |
Maartje 53
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! za 18 aug 2012 - 18:16 | |
| |
|
| |
Lyraah. 1084
| |