| CupCat [Meh pixelart] Open!! | |
|
|
Bo ~ 334 Afwezig "J’ai cherché un sens à mon existence, J’y ai laissé mon innocence, J’ai fini le cœur sans défense."
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! do 23 aug 2012 - 11:50 | |
| Dan neem ik een partner cupcake xD
Welke katten: Beautysoul x Darkstorm Kleur cakeje: licht Blauw c: Kleur papiertje: eeh die maar Paars xD Kleur stippels: lichter paars xD Heb je het overlegd met je partner: nee ;A; het is een suprise dan voor haar snappie : D Extra's: ehh hartjes <3 Achtergrond: rivier <3
|
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
Lyraah. 1084
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! do 23 aug 2012 - 14:15 | |
| - Spotlight schreef:
- Sinds wanneer mag je er maar 3? :3 Ik bedoel 1tje is voor tail he?
Dat staat in de regels, 3 per persoonAls jij hem aanvraagt, hoort hij dus bij jou aanmeldingen Summerkit // Cloudwalker // Zayn // Buzzingkit // Ghostkit. // Chasmkit // Popkit
- Art for Summer ~:
|
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! do 23 aug 2012 - 17:18 | |
| Ik wil er ook een!Naam kat(ten): Aurora Foto kat(ten): Kijk maar naar haar profiel Kleur cupcake papierje: Lichtblauw kleur stippeltjes: Zwarte stipjes Kleur cakeje: Lichtbruin Streepjes/ stippen/ andere dingen op cupcake papiertje?: Roze streepjes Achtergrond ( ik kan ook een tafeltje maken, raampje, en andere simpele dingen ): Sterretjes eromheen Mag hij op het Kattenalbum staan?: Tuurlijk :3 Extra's: Its cool! Deze oo maar ;3 Wat vind je van het idee: Super leuk en cool <333 Wil je er zelf ook wel een: Ik wel xD Rating:[hoeveelheid sterretjes van 1 t/m 5] 5! Vind je ze mooi?: jUPP, wat denk je @.@ __ |
|
| |
Annemeike 353
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! vr 24 aug 2012 - 16:41 | |
| Ik wil er ook een! Naam kat(ten): Snatcher Foto kat(ten): http://www.dipity.com/tickr/Flickr_kitten/Kleur cupcake papierje: Rood kleur stippeltjes: rood Kleur cakeje: Crème Streepjes/ stippen/ andere dingen op cupcake papiertje?: streepjes, iets donkerder dan papiertje Achtergrond: Nee, liever nope Mag hij op het Kattenalbum staan?: Ja Extra's: Kunnen er tandjes bij maar dat hij niet evil wordt? En dan wil ik jullie vragen wat jullie mening hierover is. Wat vind je van het idee: Leeuuk<3 Wil je er zelf ook wel een: Ja duuuuh! Rating:[hoeveelheid sterretjes van 1 t/m 5] 5 Vind je ze mooi?: Zekur! |
|
| |
cheyenne ^_^ 40
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! vr 24 aug 2012 - 17:00 | |
| Ik wil er ook een!Naam kat(ten):moonkit. Foto kat(ten):Kleur cupcake papierje:paars kleur stippeltjes:bruin Kleur cakeje:creme Streepjes/ stippen/ andere dingen op cupcake papiertje?:streepjes(horizontaal) Achtergrond ( ik kan ook een tafeltje maken, raampje, en andere simpele dingen ):nope Mag hij op het Kattenalbum staan?:jep Extra's:En dan wil ik jullie vragen wat jullie mening hierover is. Wat vind je van het idee:amazing! Wil je er zelf ook wel een:who not? Rating:[hoeveelheid sterretjes van 1 t/m 5] kan je ook zes geven Vind je ze mooi?: ja zeker! |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| |
| |
Lyraah. 1084
| |
| |
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! vr 24 aug 2012 - 20:52 | |
| [quote="Frostclaw"] kheb de foto wat vergroot zodat het makkelijker te zien is hey, Ik weet dat Ballon Army een big succes is, en toen dacht ik: Waarom maak ik ook niet Pixelart? Poezels op het plaatje: [left]1e: een wit poesje, niet echt een naam 2e: naamloos 3e: Mijn scars 4e: Spottedleaf <3 (lievelings med. cat.) 5e: Graystripe <3 (lievelings warrior ) (1e en 2e geef ik weg, Spottedleaf aan een tortoiseshell, en Graystripe geef ik aan een kat die erop lijkt.
|
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! za 25 aug 2012 - 10:29 | |
| [quote="Spottedleaf"] - Frostclaw schreef:
kheb de foto wat vergroot zodat het makkelijker te zien is hey, Ik weet dat Ballon Army een big succes is, en toen dacht ik: Waarom maak ik ook niet Pixelart? Poezels op het plaatje: [left]1e: een wit poesje, niet echt een naam 2e: naamloos 3e: Mijn scars 4e: Spottedleaf <3 (lievelings med. cat.) 5e: Graystripe <3 (lievelings warrior ) (1e en 2e geef ik weg, Spottedleaf aan een tortoiseshell, en Graystripe geef ik aan een kat die erop lijkt.
Daar zou je Firelion ff voor moeten pb'en Hij maakt ze nml! Summerkit // Cloudwalker // Zayn // Buzzingkit // Ghostkit. // Chasmkit // Popkit
- Art for Summer ~:
|
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| |
| |
84
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! za 25 aug 2012 - 16:51 | |
| Ik wil er ook een!Naam kat(ten): Shellbell Foto kat(ten): - Spoiler:
Kleur cupcake papierje: Geel kleur stippeltjes: Groen Kleur cakeje: Creme kleurig xD Streepjes/ stippen/ andere dingen op cupcake papiertje?: Een ~ in het oranje xd Achtergrond ( ik kan ook een tafeltje maken, raampje, en andere simpele dingen ): x Mag hij op het Kattenalbum staan?: Waarom ook niet x3 Extra's:x En dan wil ik jullie vragen wat jullie mening hierover is. Wat vind je van het idee: Stoer <3 Wil je er zelf ook wel een: Duuh ;3 Rating:[hoeveelheid sterretjes van 1 t/m 5] 5 x3 Vind je ze mooi?: Wie niet ? x3 |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
Lyraah. 1084
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! zo 26 aug 2012 - 20:08 | |
| - Spotlight schreef:
- Awww :3 Mag ik nu helemaal geen meer? :3
Natuurlijk wel! Kies maar een van ej twee uitnodigingen en dan zet ik hem als uitzondering erbij ;D -- @Aurora, Snatcher, Moonkit. & Shellbell; Het is duidelijk vól. Jullei aanmeldingen worden dus genegeerd. Sorry. Summerkit // Cloudwalker // Zayn // Buzzingkit // Ghostkit. // Chasmkit // Popkit
- Art for Summer ~:
|
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
cheyenne ^_^ 40
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! zo 26 aug 2012 - 20:27 | |
| okey gwn genegeerd worden enorm leuk |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
Lyraah. 1084
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! zo 26 aug 2012 - 21:28 | |
| @Spotlight;; Ik wil niet dat mensen ontevreden worden dus als je ze re-post doe ik ze allebei wel Ik heb nu toch nog tijd zat... Goed? EDIT; Firelion had ook niet met mij meegedeeld dat de regel veranderd was. Sorry daarvoor. Zou je ff je aanmeldingen willen re-posten? Summerkit // Cloudwalker // Zayn // Buzzingkit // Ghostkit. // Chasmkit // Popkit
- Art for Summer ~:
|
|
| |
Tazz 670
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! | |
| |
|
| |