| CupCat [Meh pixelart] Open!! | |
|
|
Viktor 212 Actief
| |
| |
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! za 18 aug 2012 - 20:55 | |
| - Swiftheart schreef:
- Ik wil er ook een!
Naam kat(ten): SwiftHeart Foto kat(ten): Ziie ava <3 Kleur cupcake papierje: Paars (: kleur stippeltjes: Groen. Kleur cakeje: Doe maar lichtbruin xD Streepjes/ stippen/ andere dingen op cupcake papiertje?: Stipjes, doe maar gwn wit. Achtergrond ( ik kan ook een tafeltje maken, raampje, en andere simpele dingen ): Bloemetjee x3 Mag hij op het Kattenalbum staan?: Jupp. Extra's: Niet echt. There you go. |
|
| |
224 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! di 21 aug 2012 - 18:17 | |
| Ik wil er ook een!Naam kat(ten): desertpaw Foto kat(ten): http://www.indianspirits.de/bbqueen_bs.jpgKleur cupcake papierje: groen kleur stippeltjes: donkerbruin Kleur cakeje: geel Streepjes/ stippen/ andere dingen op cupcake papiertje?: kunnen er gele streepjes op? Achtergrond ( ik kan ook een tafeltje maken, raampje, en andere simpele dingen ): hoeft niet hoor Mag hij op het Kattenalbum staan?: tuurlijk! Extra's: nee Wat vind je van het idee: super schattig en cool Wil je er zelf ook wel een: jep! :3 Rating:[hoeveelheid sterretjes van 1 t/m 5] ... Vind je ze mooi?: heeeel erg - bedankt thornpaw, crowkit en zim! :
Desertpaw{}Runner{}AJ{}Bravepaw{}Deathspirit{}Herbpaw{}Beekit{}
|
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| |
| |
| |
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| |
| |
Lyraah. 1084
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! di 21 aug 2012 - 19:51 | |
| De slots zijn V O L, Ik maak ze vanavond (begin eraan), zijn ze morgen waarschijnlijk af. Nu dus geen aanmeldingen meer plaatsen!
--
Alone
Sunkit*
Swiftheart
Desertpaw
Mapleleaf
Partner
Malona&Kearn Softcream&Mapleleaf - Spoiler:
Ik wil er ook een! Naam kat(ten): Softcream & Mapleleaf Foto kat(ten): Kijk ava boven je en ava vn Softcream^^ Kleur cupcake papierje: Groen kleur stippeltjes: lichtblauw Kleur cakeje: cremekleurig ^^ Streepjes/ stippen/ andere dingen op cupcake papiertje?: hartjes? Achtergrond ( ik kan ook een tafeltje maken, raampje, en andere simpele dingen ): Een rivier of klein bosje? Mag hij op het Kattenalbum staan?: Jaa Extra's: c:
Summerkit // Cloudwalker // Zayn // Buzzingkit // Ghostkit. // Chasmkit // Popkit
- Art for Summer ~:
|
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| |
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! wo 22 aug 2012 - 11:00 | |
| Pfft dankjewel I love it ;u; |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| |
| |
Danii. 138
| |
| |
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! wo 22 aug 2012 - 12:11 | |
| Ik wil er ook een!Naam kat(ten): Demeter Foto kat(ten): Zie haar pf :3 Fel oranje met wit op borst en felle blauwe ogen Kleur cupcake papierje: rood kleur stippeltjes: donkerrood Kleur cakeje: Maakt niet uit, iets leuks Streepjes/ stippen/ andere dingen op cupcake papiertje?: Ik vroeg me af of je het cakje wat kon laten uitlopen (als een soort bloed snap je? :3) Achtergrond ( ik kan ook een tafeltje maken, raampje, en andere simpele dingen ): / Mag hij op het Kattenalbum staan?: Jupjup Extra's: Me still likes this xD Ik wil er ook een!Naam kat(ten): Tailstorm en spot (weet het die bestaan al maar lees verder) Foto kat(ten): Zie ava's :3 Kleur cupcake papierje: Roze kleur stippeltjes: licht roze Kleur cakeje: een mooie kleur met hartjes stippeltjes. Streepjes/ stippen/ andere dingen op cupcake papiertje?: De tekst: We will miss you. Achtergrond ( ik kan ook een tafeltje maken, raampje, en andere simpele dingen ): een paar hartjes. Mag hij op het Kattenalbum staan?: Jup Extra's: - Thanks peepz c:
|
|
| |
| |
| |
PANDA/BLAZE/IES/ISABELLE/TANYA 256
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! wo 22 aug 2012 - 15:35 | |
| Ik wil er ook een!Naam kat(ten):SolusFoto kat(ten): http://browse.deviantart.com/?qh=§ion=&q=phantom+of+bloodclan#/d37npuv Kleur cupcake papierje: Bloedrood kleur stippeltjes: Zwart Kleur cakeje: LichtroodStreepjes/ stippen/ andere dingen op cupcake papiertje?: Nein Achtergrond ( ik kan ook een tafeltje maken, raampje, en andere simpele dingen ): Mweh, geen idee. Iets wat het eng maakt misschien? En schedel. of wat bloeddruppels ofzo >3Mag hij op het Kattenalbum staan?: Of course :3Extra's: I like this so much.. |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! wo 22 aug 2012 - 15:39 | |
| Thx het is prachtig (ik ben Kearn) |
|
| |
224 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! wo 22 aug 2012 - 15:54 | |
| |
|
| |
Daniëlle, but call me Daan :p 299
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! wo 22 aug 2012 - 16:02 | |
| Ik wil er ook een! Naam kat(ten): Dreamerpaw Foto kat(ten): Look ava ^^ Kleur cupcake papierje: Yellow kleur stippeltjes: Brown Kleur cakeje: Crème Streepjes/ stippen/ andere dingen op cupcake papiertje?: Een hartje Achtergrond ( ik kan ook een tafeltje maken, raampje, en andere simpele dingen ): Wolkjes&Zonnetje, gras waar het op staat Mag hij op het Kattenalbum staan?: Jep Extra's: Kan je haar ogen dicht maken? |
|
| |
Ine 80 Actief
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! wo 22 aug 2012 - 16:44 | |
| Ik wil er ook een!Naam kat(ten): .Snowkit Foto kat(ten): zie ava (witte vacht, blauwe ogen) Kleur cupcake papierje: lichtblauw kleur stippeltjes: lichtblauw Kleur cakeje: wit Streepjes/ stippen/ andere dingen op cupcake papiertje?: donkerblauwe streepjes? Achtergrond ( ik kan ook een tafeltje maken, raampje, en andere simpele dingen ): sneeuwvlokje als dat gaat Mag hij op het Kattenalbum staan?: jep! Extra's: die cakejes zijn echt super cute! |
|
| |
Mark 24
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! wo 22 aug 2012 - 16:56 | |
| Ik wil er ook een! Naam kat(ten):Purepaw Foto kat(ten):profielfoto Kleur cupcake papierje:violet kleur stippeltjes:bruin Kleur cakeje:creme Streepjes/ stippen/ andere dingen op cupcake papiertje?: stippen Achtergrond ( ik kan ook een tafeltje maken, raampje, en andere simpele dingen ):boompje Mag hij op het Kattenalbum staan?:ja Extra's:
Wat vind je van het idee:superleuk Wil je er zelf ook wel een:yep Rating:[hoeveelheid sterretjes van 1 t/m 5]***** Vind je ze mooi?:jajaja
|
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! do 23 aug 2012 - 11:34 | |
| @Spotlight Ik wil niet lullig doen, maar je hebt al twee cupcats, en je mag er maar drie @Purepaw De slots voor alleen zijn vol, jouw aanmelding word dus genegeerd Summerkit // Cloudwalker // Zayn // Buzzingkit // Ghostkit. // Chasmkit // Popkit
- Art for Summer ~:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! | |
| |
|
| |
|