| CupCat [Meh pixelart] Open!! | |
|
|
♪ Lisa/Liz ღ 利沙 ✯ Animelover ♥ 436
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! ma 14 mei 2012 - 16:45 | |
| & nog een keertje vragen, omdat ik de vorige keer jammer genoeg te laat was voor deze awesome cupcakes <3 ME LOVES THEM <3Ik wil er ook een!Naam kat(ten): Magicpaw Foto kat(ten): Alstu :3 Kleur cupcake papierje: lila-8tig kleur stippeltjes: donkerpaars Kleur cakeje: turquoise Streepjes/ stippen/ andere dingen op cupcake papiertje?: hoeft niet, tenzij je iets weet wat leuk staat mag je het best doen ^.^ Achtergrond ( ik kan ook een tafeltje maken, raampje, en andere simpele dingen ): zie extra.. Mag hij op het Kattenalbum staan?: tuurlijk ^^ Extra's: mag ik misschien een donkerpaars(indigo8tig) sterretje op m'n cupcake & anders als dat niet kan gewoon eentje op de achtergrond? En dan wil ik jullie vragen wat jullie mening hierover is. Wat vind je van het idee: Super idee! Gewoon GE-NI-AAL!!! <3 Wil je er zelf ook wel een: JAAAAHHHH Rating:[hoeveelheid sterretjes van 1 t/m 5] 6 Vind je ze mooi?: JAAAAAHHHH!!! |
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
21
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! ma 14 mei 2012 - 18:34 | |
| Ik wil er ook een! Naam kat(ten): Ivy, Foto kat(ten): http://fc08.deviantart.net/fs70/i/2012/109/0/f/red_kitten_by_elvirazakharova-d4wveoj.jpgKleur cupcake papierje: Red kleur stippeltjes: Wit Kleur cakeje: Brown Streepjes/ stippen/ andere dingen op je cupcake papiertje: X Achtergrond ( ik kan ook een tafeltje maken, raampje, en andere simpele dingen ): Planten op de achtergrond. Mag hij op het Kattenalbum staan?: tuurlijk! Extra's: Boembah En dan wil ik jullie vragen wat jullie mening hierover is. Wat vind je van het idee: Superr! Wil je er zelf ook wel een: Ja Rating:[hoeveelheid sterretjes van 1 t/m 5]***** Vind je ze mooi?: Zekerrr! - LENIMIKURIN!:
LENMIKURIN!
|
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! ma 14 mei 2012 - 18:36 | |
| - Whitebelly schreef:
- Wat leuk!!!Ik wil er ook een!
Naam kat(ten): Browntail Foto kat(ten): Pf en onderschrift Kleur cupcake papierje: Felroze met gele hartjes kleur stippeltjes:Groen Kleur cakeje: Licht oranje Streepjes/ stippen/ andere dingen op cupcake papiertje?:Gele hartjes Achtergrond ( ik kan ook een tafeltje maken, raampje, en andere simpele dingen ):Wil je een hartje maken? Liefst bewegend als dat kan. Mag hij op het Kattenalbum staan?:Yep Extra's:Kun je er 2 maken? 1 zoals deze en 1 hetzelfde maar dan met een zwart katje met licht blouwe oogjes erbij.
En dan wil ik jullie vragen wat jullie mening hierover is.
Wat vind je van het idee:Geweldig leuk! Wil je er zelf ook wel een:Daarboven??? Rating:[hoeveelheid sterretjes van 1 t/m 5] 5++++ Vind je ze mooi?: Prachtig! Veel leuker dan de balonnen!
Heb je deze ook gezien? en de cookiebag? Ik heb nog een iedee: Cookiebags! Een rieten mandje met allemaal gekleurde koekjes erin en een half opgegeten ernaast. Kijk maar of je het iets vindt! |
|
| |
Ya epic Tazmaria girl 115
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! ma 14 mei 2012 - 21:25 | |
| |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! di 15 mei 2012 - 18:38 | |
| - Iciclea schreef:
- ja jongens. Ik heb ze maar gewoon allemaal in een keer gemaakt, zodat ze makkelijk verstuurd zijn.
Leaf Leopardclaw Devil&Firelion Fireheart & Icestorm (partner) Cinderfall Magicpaw Ivy Browntail
Als ik mensen vergeten ben, graag melden!!
Browntail heeft er 3 he? 1 partner 1 allone en 1 cookiebag. Ff dat je het weet. Partnerlijstje: Welke katten: Nightkit (deze) en Browntail (Whitebelly) Kleur cakeje: Felroze Kleur papiertje: Licht blauw Kleur stippels: Groen Heb je het overlegd met je partner: Yep Extra's: Kan er maybee een strikje om het papiertje? Zo ja: In het groen. Zo nee: Doe dan maar zonder strikje. Achtergrond: Stukje van een tafel er onder
Laatst aangepast door .Nightkit op do 17 mei 2012 - 10:39; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
ϾHŁ ღ 486 Actief
| |
| |
| |
Ya epic Tazmaria girl 115
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! wo 16 mei 2012 - 14:56 | |
|
Laatst aangepast door Iciclea op wo 16 mei 2012 - 15:05; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Hear me roar 422 Actief
| |
| |
| |
noem mij maar: Fury 434
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! wo 16 mei 2012 - 15:46 | |
| Bedankt! Hij is so cute!
{Leopardclaw} Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
Teddybear 101
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! za 19 mei 2012 - 16:19 | |
| Ben je al klaar met de tweeling cake van .Nightkit en Whitebelly en die van Whitebelly? |
|
| |
Charlie O.0 173 Actief
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! za 19 mei 2012 - 17:00 | |
| <3<3<3<3 Ik wil er ook een!Naam kat(ten): Featherleaf Foto kat(ten): Zie Ava (Cream point, blauwe ogen) Kleur cupcake papierje: Geel-Oranje kleur stippeltjes: Paars Kleur cakeje: Licht-Roze Streepjes/ stippen/ andere dingen op cupcake papiertje?: X-jes Achtergrond ( ik kan ook een tafeltje maken, raampje, en andere simpele dingen ): - Mag hij op het Kattenalbum staan?: Ja, Natuurlijk! Extra's: Ik smelt gewoon, sow cute! En dan wil ik jullie vragen wat jullie mening hierover is. Wat vind je van het idee: Creatief^^ Wil je er zelf ook wel een: Ja, duhh Rating:[hoeveelheid sterretjes van 1 t/m 5] 5 Vind je ze mooi?: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! Ik wil er nog een!Naam kat(ten): Gingerpaw Foto kat(ten): https://2img.net/h/i780.photobucket.com/albums/yy83/Flussie/RPG%20Sites/MH900407361.jpg (Grijs, ogen mogen zwart) Kleur cupcake papierje: Licht-Indigo kleur stippeltjes: Roze Kleur cakeje: Als een wolkje, wit vanbinnen en aan de randen een beetje lichtblauw gekleurd (Anders gewoon Wit) Streepjes/ stippen/ andere dingen op cupcake papiertje?:Achtergrond ( ik kan ook een tafeltje maken, raampje, en andere simpele dingen ): - Mag hij op het Kattenalbum staan?: Ja Extra's: Niet echt... Stepping forward out into the day Shrugging off the dust and memory Though it's soaring still above your head It is out of sight and none shall see |
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
128
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! ma 21 mei 2012 - 17:57 | |
| Heb je Avalanchefall nou?
|
|
| |
Tanyaaaa 112
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! ma 21 mei 2012 - 21:07 | |
| Welke katten:Silverleaf x Firelion Kleur cakeje: Geel!!! bah nee doe maar: Groen! Kleur papiertje:Deze moet wel geel!! nee grapje hij moet blauw. Kleur stippels:Geel!! je waagt het niet, deze mag ook blauw Heb je het overlegd met je partner:Nee!!! Extra's:TRALALA Achtergrond: Vuurtje met daarboven sterren? |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! za 26 mei 2012 - 8:59 | |
| Ik wil er ook een!Naam kat(ten): Summerkit ;D Foto kat(ten): (Ik doe het volwassen plaatje, want der vachtkleur veranderd nogal...) - Spoiler:
Kleur cupcake papierje: Blauw, met in het midden een klein roze hartje als dat kan ;D kleur stippeltjes: Roze (zelfde roze als het hartje) Kleur cakeje: Gewn bruin Streepjes/ stippen/ andere dingen op cupcake papiertje?: Staat al bij die andere ^^ Achtergrond ( ik kan ook een tafeltje maken, raampje, en andere simpele dingen ):Mag hij op het Kattenalbum staan?: Natuurlijk :] Extra's: Ik ben echt verliefd op die cupcake katjes van jouu <3 En dan wil ik jullie vragen wat jullie mening hierover is. Wat vind je van het idee: Echt genius, ik vind die cupcakekatjes echt zo schattig! Wil je er zelf ook wel een: ^^ Rating: 5! Vind je ze mooi?: Supermooi!! Srry dat ie zo vroeg komt, wil je hem wel maken? (buiten de openingstijden) Wnt ik moet weg ensoo, dus heb niet veel tijd ;$ Summerkit // Cloudwalker // Zayn // Buzzingkit // Ghostkit. // Chasmkit // Popkit
- Art for Summer ~:
Laatst aangepast door Summerkit op za 26 mei 2012 - 9:05; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Cesanne 265
| |
| |
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! za 26 mei 2012 - 9:06 | |
| |
|
| |