| CupCat [Meh pixelart] Open!! | |
|
|
Mushroom C: 462
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! wo 9 mei 2012 - 17:16 | |
| Iedereen bedankt voor jullie reacties en cijfers.!! Ik heb ze allemaal met plezier gemaakt! Thnx Fluff |
|
| |
Cesanne 320 Actief
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! wo 9 mei 2012 - 17:17 | |
| Hij past bij mijn onderschrift xD Heb ik niet eens express gedaan ;p |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! wo 9 mei 2012 - 17:19 | |
| Ik wil er ook een!Naam kat(ten): Moonstripe Foto kat(ten): Zie avatar + setje? c: Kleur cupcake papierje: Lichtblauw n.n kleur stippeltjes: Donkerblauw? Kleur cakeje: Lichtbruin Streepjes/ stippen/ andere dingen op cupcake papiertje?: Nope c: Achtergrond ( ik kan ook een tafeltje maken, raampje, en andere simpele dingen ): Hoeft niet hur c: Mag hij op het Kattenalbum staan?: Tuurlijk Extra's: Het zou geweldig zijn als je dit wou doen? =D En dan wil ik jullie vragen wat jullie mening hierover is. Wat vind je van het idee: Stiekem heel leuk =D Wil je er zelf ook wel een: Heb ik juist aangevraagt, guess' so? Rating:[hoeveelheid sterretjes van 1 t/m 5] 4, aangezien je nog veel gaat leren etc, maar ze wel al heel leuk zijn n.n Vind je ze mooi?: Ja<3 =D |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! wo 9 mei 2012 - 17:24 | |
| |
|
| |
Joos 1456
| |
| |
| |
most of you know me as lein. 40
| CAT'S PROFILEAge: Already 9 moons I'm here on this worldGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! wo 9 mei 2012 - 17:36 | |
| size=15]Ik wil er ook een![/size] Naam kat(ten): Goldenshadow, Earthwalker, Ghostkit, darkshadow Foto kat(ten): darkshadow, ps, hij heeft groene ogen, goldenshadow, ghostkit, wit met rode ogen dusXD, EarthwalkerKleur cupcake papierje: allemaal zwartXD kleur stippeltjes: wit Kleur cakeje: normaal bij golden, grijsachtig bij ghost, groen bij earthwalker en rood bij dark Streepjes/ stippen/ andere dingen op cupcake papiertje?: witte streepjess Achtergrond ( ik kan ook een tafeltje maken, raampje, en andere simpele dingen ): bij earthwalker wil ik er graag een kleine aarde ofzo bij? of een pootafdruk, en bij darkshadow, iets van bloed ofzo? Mag hij op het Kattenalbum staan?: natuurlijkXD Extra's: ik vind ze geweldigXD. En dan wil ik jullie vragen wat jullie mening hierover is. Wat vind je van het idee: echt gewoon geniaal. Wil je er zelf ook wel een: jep Rating:[hoeveelheid sterretjes van 1 t/m 5] 6, als het kon Vind je ze mooi?: i love themXD |
|
| |
Viktor 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! wo 9 mei 2012 - 17:37 | |
| Ik wil er ook een! Naam kat(ten): Kearn en Shadowpaw* Foto kat(ten):de ava van Kearn, en kan je misschien kijken naar de ava van Shadowpaw* Kleur cupcake papierje: Rood bij Kearn en blauw bij Shadowpaw kleur stippeltjes: wit bij allebei Kleur cakeje: gewoon licht bruin Streepjes/ stippen/ andere dingen op cupcake papiertje?: nee Achtergrond ( ik kan ook een tafeltje maken, raampje, en andere simpele dingen ): hoeft niet Mag hij op het Kattenalbum staan?: ja Extra's: /
En dan wil ik jullie vragen wat jullie mening hierover is.
Wat vind je van het idee: Leuk Wil je er zelf ook wel een: Ja Rating:[hoeveelheid sterretjes van 1 t/m 5] ***** Vind je ze mooi?: Mega mooi <3
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! wo 9 mei 2012 - 17:50 | |
| @moonstripe Hiersie: @Dotpaw Hiersie: @Ghostkit oke, een grote bestelling, maar ik ga aan de slag!! @kearn Een van je katten zal later komen, heb je een voorkeur? Ik kan voor Kearn ook nog nagels en tanden doen. wil je dat? |
|
| |
Soof 477
| |
| |
| |
Lizzy 35
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! wo 9 mei 2012 - 17:56 | |
| Ik wil er ook een! Naam kat(ten): Electra http://fc00.deviantart.net/fs50/f/2009/268/3/1/31654536bbc128dd636e4a3c6100b3d1.jpgFoto kat(ten):de ava Kleur cupcake papierje: Oranje kleur stippeltjes: wit Kleur cakeje: donkerbruin Streepjes/ stippen/ andere dingen op cupcake papiertje?: Rode streepjes Achtergrond ( ik kan ook een tafeltje maken, raampje, en andere simpele dingen ): Neej Mag hij op het Kattenalbum staan?: ja Extra's: X Wat vind je van het idee: Leuk Wil je er zelf ook wel een: Ja Rating:[hoeveelheid sterretjes van 1 t/m 5] ***** Vind je ze mooi?: Mega! |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! wo 9 mei 2012 - 17:56 | |
| |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! wo 9 mei 2012 - 18:06 | |
| Zie nu pas hoeveel er al voor mij zijn xD keek alleen naar de 1e pagina :3 Dus die van mij post ik over 100 dagen wel weer xD Ik wil er ook een!Naam kat(ten): Spotlight Foto kat(ten): Avatar en onderschrift :3 Kleur cupcake papierje: Zwart met roze streepjes ? kleur stippeltjes: zwart <3 Kleur cakeje: Brownie bruin Streepjes/ stippen/ andere dingen op cupcake papiertje?: Streepjes, roze Achtergrond ( ik kan ook een tafeltje maken, raampje, en andere simpele dingen ): X Mag hij op het Kattenalbum staan?: Jup, tuurlijk Extra's: Awesome actie ! (bezwaar tegen als ik dit met RAWR draakjes doe? :3) En dan wil ik jullie vragen wat jullie mening hierover is. Wat vind je van het idee: Tof!!! Wil je er zelf ook wel een: JAA!!!! Rating:[hoeveelheid sterretjes van 1 t/m 5] 5+ Vind je ze mooi?: Super! Duidelijke lijnen en een origineel idee xD - Thanks peepz c:
|
|
| |
Joos 1456
| |
| |
| |
135
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! wo 9 mei 2012 - 18:25 | |
| Ik wil er ook een! Naam kat(ten): Avalanchefall Foto kat(ten): Kijk maar bij avatar. Kleur cupcake papierje: Geel. kleur stippeltjes: Zwart, rozijntjes! Kleur cakeje: Lichtblauw Streepjes/ stippen/ andere dingen op cupcake papiertje?: Een hartje Achtergrond ( ik kan ook een tafeltje maken, raampje, en andere simpele dingen ): Nee Mag hij op het Kattenalbum staan?: Tuurlijk Extra's: Kan je haar een bloem op haar kop vlak bij haar oor zetten?
Wat vind je van het idee: Groot! Wil je er zelf ook wel een: Jaaa! Rating:[hoeveelheid sterretjes van 1 t/m 5] 5 Vind je ze mooi?: Jep jep. |
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! wo 9 mei 2012 - 18:29 | |
| Oeh!! Die van Tailstorm is soooo cute!!! :3 |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! wo 9 mei 2012 - 18:31 | |
| Super bedankt sgatt<333 Hij staat in m sig, en gaat dr niet meer ook ;D |
|
| |
| |
| |
| |
168 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! wo 9 mei 2012 - 18:57 | |
| ok, ik zal ze allebei doen, op dezelfde tijd sturen nu het winkeltje tijdelijk dicht is. |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! wo 9 mei 2012 - 19:51 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! | |
| |
|
| |
|