| CupCat [Meh pixelart] Open!! | |
|
|
♪ Lisa/Liz ღ 利沙 ✯ Animelover ♥ 436
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! vr 11 mei 2012 - 17:22 | |
| WHHHAAAAAATTTTTTT??????!!!! niet eerlijk ):< |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! vr 11 mei 2012 - 17:40 | |
| Rustig maar, na het weekend is hij weer open xD And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! vr 11 mei 2012 - 17:58 | |
| Het hele weekend wachten, maar er staat dat 'ie in het weekend gesloten is (en ik vind dat weekend zaterdag & zondag is) & dat 'ie tot 00.00 open is (en dat is het nog niet) =.= & er staat nergens dat het nu op slot is >.< In ieder geval ik zie het niet en ik kan soms best blind zijn.. |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
433
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! vr 11 mei 2012 - 20:06 | |
| @Sassie EN DAN Niet: Nu maar ik neem aan dat ik gewoon moet wachten tot na het weekend :c |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! vr 11 mei 2012 - 20:08 | |
| - Sparklepaw schreef:
- Ik zal na het weekend de poesjes posten. Ben het weekend weg en dan gaat het winkeltje op slot! aanmeldingen worden genegeerd!
Hier staat het toch ?? Aanmeldingen worden genegeerd EDIT!!: The evil Dino's hebben de cupcakes ten oorlog verklaard O.o: - Thanks peepz c:
|
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! za 12 mei 2012 - 8:43 | |
| |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! za 12 mei 2012 - 8:44 | |
| - Sparklepaw schreef:
- @Nightfoot dat kwam omdat ik hem eerste stantie niet begreep, maar toen wel. Ik ben nu op dit moment bezig met die van jou.
@Petalpaw Dankje wel
Ik stuur de laatste aanmeldingen nog vandaag, maar in het weekend gooi ik hem op slot. Ben namelijk op scoutingweekend dan en ik wil niet als ik terug kom overspoeld worden met aanmeldingen. Oki doki |
|
| |
x 850
| |
| |
| |
Danii 285
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! za 12 mei 2012 - 23:58 | |
| Ik wil er ook een!Naam kat(ten):Firestripe Foto kat(ten): Zie helemaal bovenaan post ^^ Kleur cupcake papierje:lpaars kleur stippeltjes: rood Kleur cakeje: lichtblauw Streepjes/ stippen/ andere dingen op cupcake papiertje?: rode strepen Achtergrond ( ik kan ook een tafeltje maken, raampje, en andere simpele dingen ): neej niks Mag hij op het Kattenalbum staan?: tuurlijk ;] Extra's: Hoe geniaal kan een mens zijn? x] En dan wil ik jullie vragen wat jullie mening hierover is. Wat vind je van het idee: Geniaal Wil je er zelf ook wel een: Jaah Rating:[hoeveelheid sterretjes van 1 t/m 5] 5 Vind je ze mooi?: Mooi? nee fantastisch ! Thank you Joos <3
The fire burns in mine heart In mine soul And in mine fur Mine heart stand in fire and flame if i see you.
|
|
| |
Cesanne 71
| |
| |
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! zo 13 mei 2012 - 11:18 | |
| Die van Finestpaw is zo cool!! |
|
| |
Danii 285
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! zo 13 mei 2012 - 12:55 | |
| - Midgetstripe schreef:
- Eehm, Firestripe, ik wil niet vervelend overkomen ofzow, maar je mag het weekend effe geen aanvraagjes plaatsen.
- Sparklepaw schreef:
- Ik zal na het weekend de poesjes posten. Ben het weekend weg en dan gaat het winkeltje op slot! aanmeldingen worden genegeerd!
Oh , sorry. Er stond namenlijk dat er nog 4 aanmeldigen vrij waren toen ik keek x]. Maar ik kan hem raar genoug niet werwijderen. Dus ik meld me nog wel eeen keer aan als dat weer mag Thank you Joos <3
The fire burns in mine heart In mine soul And in mine fur Mine heart stand in fire and flame if i see you.
|
|
| |
Ya epic Tazmaria girl 101
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! ma 14 mei 2012 - 14:21 | |
| Vanaf nu is het shopje weer open volgens de openingstijden! aanmeldingen zijn welkom gelieve de aanmeldingen die ik vergeten ben te sturen nu te schrijven! xXI'm only answering your call tonightXx xXI'm only answering your lust for lifeXx xXBelieve me, you're the only oneXx xXSparkle in my mindxX - stamps:
|
|
| |
433
| |
| |
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! ma 14 mei 2012 - 14:53 | |
| |
|
| |
Toma dawg 153
| |
| |
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Chi 380
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! ma 14 mei 2012 - 16:32 | |
| Ik wil er ook een!Naam kat(ten): Mintpaw Foto kat(ten): Birmaan , als je ze opzoekt herken je ze direct! Kleur cupcake papierje: Licht blauw kleur stippeltjes: wit Kleur cakeje: mint groen Streepjes/ stippen/ andere dingen op cupcake papiertje?: maybe hartjes? Achtergrond ( ik kan ook een tafeltje maken, raampje, en andere simpele dingen ): hartjes? Mag hij op het Kattenalbum staan?: jepz Extra's: Ik denk wel dat je Linepaw kent he? kun je zo'n eentje apart doen zonder Linepaw, en dan eentje samen Linepaw en Mintpaw? een partner cackje Wat vind je van het idee: awesome! Wil je er zelf ook wel een: ofcourse! Rating:[hoeveelheid sterretjes van 1 t/m 5] ****** ( oei zij al te veel xD ) Vind je ze mooi?: uhu!
Laatst aangepast door Silverleaf op ma 14 mei 2012 - 17:45; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: CupCat [Meh pixelart] Open!! | |
| |
|
| |
|