| Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) | |
|
|
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 20 maa 2012 - 15:27 | |
| Hopekits setje is af ^^: - Spoiler:
@ Moonstorm ik begin zo snel mogelijk And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 20 maa 2012 - 16:03 | |
| Sorry voor dubbelpost Hier is Whitenose's setje nog, ik was hem helemaal vergeten hier te posten, sorry. - Spoiler:
And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
~SCP 106 108
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 20 maa 2012 - 16:05 | |
| Echt awesome! En dankje dat je hem gepost hebt! |
|
| |
Saar 154 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) wo 21 maa 2012 - 19:52 | |
| Kan mijn naam nog veranderd worden in Moonpaw? Ik heb besloten dat ik toch als leerling wil beginnen. Als het niet kan, don't worry! geen probleem hoor! |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) do 22 maa 2012 - 7:20 | |
| Dat kan ^^ And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Saar 154 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) do 22 maa 2012 - 17:00 | |
| Thanx! [Ik wacht met spanning op m'n setje.....!] |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) do 22 maa 2012 - 20:03 | |
| sorry dat ik zo langzaam ben, ik heb het druk met huiswerk enzo (blegh, huiswerk), dus vandaar. Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
141
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) vr 23 maa 2012 - 16:18 | |
| naam:devil soort:[alledrie] naam erop?:niet op ava zo ja,lettertype en kleur:lettertype=kies jij maar kleur=rood afbeelding(en): - Spoiler:
- Spoiler:
randje:nee tekst:I am a dangerous cat and friends with the devil manip:doe maar iets moois extra's:maak het alstjeblieft een beetje angstaanjagend - Van alles en nog wat:
ja dat ben ik!!! ;p
|
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) za 24 maa 2012 - 10:54 | |
| Moonpaws setje is eindelijk af ^^ - Spoiler:
@ Devil Ik begin zo snel mogelijk ^^ And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Saar 154 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) ma 26 maa 2012 - 20:16 | |
| |
|
| |
Ya epic Tazmaria girl 101
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 27 maa 2012 - 13:12 | |
| wauw!! hopelijk wordt die van mij net zo mooi xXI'm only answering your call tonightXx xXI'm only answering your lust for lifeXx xXBelieve me, you're the only oneXx xXSparkle in my mindxX - stamps:
|
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 27 maa 2012 - 14:41 | |
| @ Sparklepaw de jouwe is al af, hij staat op pagina 5 ^^
And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
141
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 27 maa 2012 - 17:40 | |
| sorry als ik ongeduldig klink maar ik zou graag willen weten wanneer mijn setje ongeveer klaar is, nog eens sorry dat ik een beetje ongeduldig klink - Van alles en nog wat:
ja dat ben ik!!! ;p
|
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 27 maa 2012 - 19:43 | |
| Is niet erg hoor ^^ Sorry dat ik er zo lang over doe, ik heb het druk met school en ben sowieso behoorlijk langzaam, maar ik ben je niet vergeten en ik probeer hem zo snel mogelijk af te krijgen ^^ Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
11
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 27 maa 2012 - 19:45 | |
| Naam: Silverflow Soort: [Alledrie] Naam erop?: Ja! Zo ja, lettertype en kleur? kristen ICT en een schuin lettertype! Afbeelding(en): http://users.telenet.be/zid/Grijze-kat.jpg Randje?: ja Zo ja, kleur: Zwart Tekst: i'll never forget you mijn geduld is voor eeuwig. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 27 maa 2012 - 19:49 | |
| uw... ik ga kijken xXI'm only answering your call tonightXx xXI'm only answering your lust for lifeXx xXBelieve me, you're the only oneXx xXSparkle in my mindxX - stamps:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 27 maa 2012 - 19:51 | |
| hij is prachtig!!! (L) xXI'm only answering your call tonightXx xXI'm only answering your lust for lifeXx xXBelieve me, you're the only oneXx xXSparkle in my mindxX - stamps:
|
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 27 maa 2012 - 19:56 | |
| Ik vind je setjes erg mooi! <3 Mag ik vragen met welk programma & lettertype die van Thistlepaw en Hoeps hebt gedaan? :3 |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 27 maa 2012 - 20:03 | |
| Bij Thistlepaw en Hoeps heb ik Ink in the Meat gebruikt als lettertype (ik zag het in Shy's sig) en ik gebruik Gimp voor het bewerken. Devils setje, sorry dat hij zo laat is: - Spoiler:
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
141
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 27 maa 2012 - 21:39 | |
| hij is echt mooi!!! - Van alles en nog wat:
ja dat ben ik!!! ;p
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) | |
| |
|
| |
|