| Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) | |
|
|
Ya epic Tazmaria girl 101
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 6 maa 2012 - 22:10 | |
| hoi, Naam: Sparklepaw Soort: [alledrie] Naam erop?: ja, alleen bij het onderschrift Zo ja, lettertype en kleur: lettertype moet met zijn naam te maken hebben. Kleur iets met paars Afbeelding(en): - Spoiler:
Randje?: iets met sprankelende dingen ofzo?? gewoon wat erbij past... Zo ja, kleur: wit Tekst: when you hear my voice, you can hear the sparkling sound of my heart... Manip: wasda?? Extra's: kun je er een leuk ander plaatje bij vinden?? xXI'm only answering your call tonightXx xXI'm only answering your lust for lifeXx xXBelieve me, you're the only oneXx xXSparkle in my mindxX - stamps:
|
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) do 8 maa 2012 - 12:03 | |
| Beautypaws setje is af: - Spoiler:
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) do 8 maa 2012 - 15:03 | |
| WOOOW 0.0 SUPER MOOI! - Thanks <3:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) vr 9 maa 2012 - 16:44 | |
| inderdaad!! xXI'm only answering your call tonightXx xXI'm only answering your lust for lifeXx xXBelieve me, you're the only oneXx xXSparkle in my mindxX - stamps:
|
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) vr 9 maa 2012 - 19:36 | |
| Sig voor Tailstorm: - Spoiler:
@Sparklepaw Het plaatje doet het niet Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
Soof 202
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) vr 9 maa 2012 - 19:47 | |
| *late reactie* Hij is echt super schattig, thankies, ^^ |
|
| |
Derp 220
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) zo 11 maa 2012 - 9:22 | |
| Naam: Darkstorm Soort:[Profielplaatje] [Onderschrift] Naam erop?: ja Zo ja, lettertype en kleur?: Doe maar iets wat bij hem past. Afbeelding(en): Mijn ava! En een rivier of rotsen. Randje?: ja Zo ja, kleur: zwart Tekst: Dark is not all. There is also light. Manip: doe maar iets
Laatst aangepast door Darkstorm op zo 11 maa 2012 - 11:22; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
~SCP 106 108
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) zo 11 maa 2012 - 11:17 | |
| Soort:[Onderschrift] [Profielplaatje] Naam erop?: Ja Zo ja, lettertype en kleur?: Doe maar iets Afbeelding(en): Mijn ava. Randje?: Ja Zo ja, kleur: Zwart ofzo Tekst: Each spot on my coat suggests something Manip: Doe maar iets. - Spoiler:
Als ie het niet doet. Het is een bos. |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) ma 12 maa 2012 - 16:40 | |
| - setje van Darkstorm:
@ Sparklepaw kun je de link van het plaatje geven? Want het plaatje doet het niet. @ Whitenose Ik maak hem zo snel mogelijk ^^ Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
Derp 220
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) ma 12 maa 2012 - 17:06 | |
| Super super super Awesome!!!! Thanx!!! |
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) ma 12 maa 2012 - 17:13 | |
| Naam: Tailstorm. (Sorry maar ik ben er net achter gekomen hoe ik plaatjes enzo hier in kan zetten. Soort: [Profielplaatje] Naam erop?: Ja Zo ja, lettert type en kleur?: Hetzelfde als het onderschrift Afbeelding(en): Hetzelfde als het onderschrift Randje?: Ja Zo ja, kleur: Zwart Tekst: My tail is my past Manip: Doe maar iets Extra's: Jij maakt echt awesome setjes! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 13 maa 2012 - 7:48 | |
| Ik zal hem nu wel even geven: - Spoiler:
xXI'm only answering your call tonightXx xXI'm only answering your lust for lifeXx xXBelieve me, you're the only oneXx xXSparkle in my mindxX - stamps:
|
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 13 maa 2012 - 14:56 | |
| - Sparklepaw:
@Whitenose ik begin zo snel mogelijk @Tailstorm bedoel je dat de tekst gewoon bij dit onderschrift erbij moet? Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
Derp 220
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 13 maa 2012 - 16:28 | |
| Tailstorm bedoelt: Dat het plaatje enz. net als het onderschrift is. En dan die tekst erbij en dat dan als profielplaatje! Er hoeft niks bij het onderschrift te gebeuren, die is gewoon perfect. |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 13 maa 2012 - 19:47 | |
| o ja, tuurlijk, ik had even niet gezien dat ze een profielplaatje wou. Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
Lyan 29
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) wo 14 maa 2012 - 7:27 | |
| Naam: Yaro Soort:[Onderschrift] [Profielplaatje] Naam erop?: ja Zo ja, lettertype en kleur?: Maakt niet uit Afbeelding(en): [url=http: En mijn ava http://browse.deviantart.com/?qh=§ion=&q=Forest#/d6hptfRandje?: Ja Zo ja, kleur: Zwart Tekst: I am the wild in my house Manip: ? Extra's: Je mag kiezen uit de foto's - Spoiler:
Tailstorm
Darkpaw*
Whitenose
Shinekit*
Deathkit
Yaro
|
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) vr 16 maa 2012 - 20:41 | |
| Yaro's setje is af ^^ Op het profielplaatje is de kat wat wazig, omdat ik het plaatje van de ava moest vergroten, sorry daarvoor. - Spoiler:
And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Lyan 29
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) vr 16 maa 2012 - 20:45 | |
| Awesome! - Spoiler:
Tailstorm
Darkpaw*
Whitenose
Shinekit*
Deathkit
Yaro
|
|
| |
Nah, not tellin' ya 21
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) vr 16 maa 2012 - 20:56 | |
| Naam: Hopekit Soort: [Alledrie] Naam erop?: Ja Zo ja, lettertype en kleur? Wat het mooist is. Graag naam sierlijk tekst net Afbeelding(en): Jij zoeken? :$ een Somali kitten echt heel erg op Hollystar lijkend. Randje?: ja 1 pixel Zo ja, kleur: zwart Tekst: OS: Everyday hope destroys madness. Pf: Always remember, my heart is from gold and for you I would let it stop beaten. Manip: x Extra's: Je bewerkingen zijn echt super goed geworden |
|
| |
Saar 154 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) za 17 maa 2012 - 12:51 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) | |
| |
|
| |
|