| Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) | |
|
|
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 8 mei 2012 - 17:25 | |
| O, wacht, op Plumekits profiel staat dat het Plumetail wordt. Dan wordt Fluffytail dus Flufftail (of lijkt dat teveel op fluffy?) And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 8 mei 2012 - 17:28 | |
| Birdnest xD Foxtail? And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
x 850
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 8 mei 2012 - 17:30 | |
| Yep Plumekit word Plumetail ( he's of mine ) , wat vind je van Softtail, of creamtail :3 »People keep fighting about the same thing until it breaks them apart.
|
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
Ya epic Tazmaria girl 36
| CAT'S PROFILEAge: 24 moons already.. The time flies!Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 8 mei 2012 - 21:57 | |
| elleuw!! Als ik je mag helpen, Spotlight, dan kun je ook nog altijd Linttail toen (Lint is pluis)
|| Lionfear || Scars || Frostclaw || Sparklepaw || Weaselsoul || Blackpoint || Whitekit* || Charme || Eclipsepaw || .:I only said it i'd be better if we weren't friends:. .:Not that I didn't wanna be:. .:It means if you're smart... you'll stay away from me:. .:What if I'm not the hero?What if I'm... the bad guy?:. .:Oh yeah, I forgot to say. Lolly's are extremly tasty and I love them ;D:.
Laatst aangepast door Lionfear op wo 9 mei 2012 - 0:17; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
Ya epic Tazmaria girl 36
| CAT'S PROFILEAge: 24 moons already.. The time flies!Gender: Rank: |
| |
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) do 10 mei 2012 - 16:40 | |
| Ik heb nu niet zo veel tijd, ik zal proberen hem morgen te maken. And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) do 10 mei 2012 - 19:27 | |
| |
|
| |
Stijn. 378
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) do 10 mei 2012 - 21:19 | |
| Naam: Angelpaw Soort: allen drie Naam erop: ja Zo ja, lettertype en kleur: blauw of wit, rood Afbeelding(en): maakt niet uit Randje: maakt niet uit Zo ja, kleur: blauw of wit, rood Tekst: Angelpaw Achtergrond: maakt niet uit groetjes Angelpaw im crazy and i like it Angelwing |
|
| |
2
| |
| |
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) zo 13 mei 2012 - 12:44 | |
| @ Spotlight Hier is het setje voor Linttail, sorry dat hij zo laat is - Spoiler:
And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
noem mij maar: Fury 434
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) zo 13 mei 2012 - 12:44 | |
| Soort: Onderschrift Naam erop?: Ja Zo ja, lettertype en kleur? Kleur rood en lettertype doe maar wat jij mooi vind! Afbeelding(en): zoek jij ff mooie? Randje?: Ja Zo ja, kleur: Rood Tekstje: blood is my life. I drink it. I kill anyone who bothers me. Forget this I kill you! Achtergrond: Jij mag ook zoeken! Stukje dat uitsteekt?: - Zo ja, welk stukje?:- Extra's: - |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) zo 13 mei 2012 - 12:47 | |
| Het shopje is tijdelijk gesloten tot ik deze drie aanvraagjes af heb @ Spotlight Bedankt, ik was zelf wel trots op de vergeelde koffievlekken xDAnd it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) ma 14 mei 2012 - 16:50 | |
| @ Angelpaw Je hebt ook al een setje aangevraagd bij een ander shopje. Als ik jou een ander setje geef, ga je die dan wel gebruiken? And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Stijn. 378
| |
| |
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) ma 14 mei 2012 - 20:26 | |
| Ja, maar omdat je ook bij iemand anders een setje had aangevraagd en je moeilijk twee setjes tegelijk kan gebruiken Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) | |
| |
|
| |
|