| Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) | |
|
|
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) zo 12 feb 2012 - 17:56 | |
| Ik heb nu dus ook mijn eigen setjesshopje ^^ Ik ben niet heel snel, dus word niet boos als het lang duurt. Voor voorbeelden: zie vorige aanvraagjes Als je een setje wilt, vul dan dit lijstje in: - Code:
-
[b]Naam:[/b] [b]Soort:[/b] [Ava] [Onderschrift] [Profielplaatje] [Alledrie] [b]Naam erop?:[/b] [b]Zo ja, lettertype en kleur?[/b] [b]Afbeelding(en):[/b] [b]Randje?:[/b] [b]Zo ja, kleur:[/b] [b]Tekst:[/b] [b]Achtergrond:[/b] [b]Stukje dat uitsteekt?:[/b] [b]Zo ja, welk stukje?:[/b] [b]Extra's:[/b] Wil je een meeneemsetje, vul dan dit lijstje in: - Code:
-
[b]Naam:[/b] [b]Welk setje?:[/b] [b]Naam erop?:[/b] [b]Overige tekst:[/b] [b]Lettertype:[/b] [b]Kleur:[/b] [b]Plaats van naam en tekst:[/b] [b]Extra's:[/b] Dit zijn de meeneemsetjes:Bij sommige setjes staan een naam en een tekstje als voorbeeld. Deze kunnen natuurlijk veranderd worden, maar je mag ze ook houden. - setje 1 - kitten/apprentice:
- setje 2 - warrior:
- setje 3 - kitten = bezet:
- setje 4 - warrior:
- setje 5 - apprentice/warrior:
Als je niet tevreden bent mag je dat gerust zeggen, dan kijk ik of ik iets kan verbeteren ^^ And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
Laatst aangepast door Crowkit op di 28 aug 2012 - 17:07; in totaal 8 keer bewerkt |
|
| |
- 168 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) ma 13 feb 2012 - 21:02 | |
| |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 14 feb 2012 - 14:46 | |
| Hij is af ^^ Hopelijk ben je tevreden, zo niet, dan zeg je het maar, dan zal ik hem verbeteren. - Spoiler:
And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 14 feb 2012 - 16:19 | |
| OMG DIE IS MOOI!!!!!!! I LOVE UW SETJES <3 Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
Thank you Waz! <33 Thanks Jamie!! <3 Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3 |
|
| |
73921 253
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 14 feb 2012 - 16:45 | |
| Naam: Silverfur Soort: [Ava] [Onderschrift] [Profielplaatje] [Alledrie] Naam erop?: ja Zo ja, lettertype en kleur? maakt niet uit Afbeelding(en): - Spoiler:
- Spoiler:
Randje? ja Zo ja, kleur: zwart Tekst:: I know no mercy but beware Manip: X Extra's: Neem de tijd |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 14 feb 2012 - 20:10 | |
| Hij is af. Ik weet alleen niet zeker of de achtergrond bij hem past, dus zeg het als het niet goed is. - Spoiler:
And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
12
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 14 feb 2012 - 21:36 | |
| Wauw wauw wauw!! Echt mooie onderschriftjes, ik neem er een!! =D Naam: Tawnypelt Soort: [Ava] [Onderschrift] [Profielplaatje] [Alledrie] Naam erop?: Jaa Zo ja, lettertype en kleur?: Wat bij de achtergrond past ^^ Afbeelding(en): - klik:
Randje?: Ja Zo ja, kleur: Zwart Tekst: I am always ready to help family and friends, even if I must challenge the thing I fear most. Manip: - Extra's: De tekst past waarschijnlijk niet, dus als dat niet lukt, wil ik hem er ook best ondertypen hoor ^^ |
|
| |
73921 253
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) wo 15 feb 2012 - 13:03 | |
| Echt super bedankt! De achtergrond past er juist wel bij. nog een vraagje: Welk programma gebruik je?
|
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) wo 15 feb 2012 - 15:34 | |
| Ik heb de tekst er in gekregen, maar misschien is hij niet heel goed leesbaar. Hier is hij dus met en zonder tekst, dan mag je kiezen welke beter is. - met tekst:
- zonder tekst:
@ Spyclaw ik gebruik Gimp 2.6 And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Sascha 148
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) wo 15 feb 2012 - 15:50 | |
| Naam: Frost Soort: [Alledrie] Naam erop?: Alleen niet op ava Zo ja, lettertype en kleur?: Kleur, lichtblauw (Als dat erbij past). En lettertype, kijk maar wat erbij past ^^ Afbeelding(en): - Spoiler:
- Spoiler:
Randje?: Ja, 1 pixel Zo ja, kleur: Lichtblauw (Als dat erbij past) Tekst: "Don't try to attack me. I shall freeze your heart with one touch!" Manip: Doe maar wat mooi is Extra's: Kan je de ogen rood maken? |
|
| |
12
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) wo 15 feb 2012 - 19:53 | |
| Wauw... Je bent er echt heeel goed in... Dankje dankje dankje dankjee <3 Ik ga hem gelijk in mijn onderschrift zetten ^^ |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) do 16 feb 2012 - 17:16 | |
| Het setje voor Frost is af: - ava:
- onderschrift (sorry, de tekst is nogal onleesbaar. Als je wilt zal ik hem zonder tekst maken):
- profielplaatje:
|
|
| |
Joos 1456
| |
| |
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) do 16 feb 2012 - 20:30 | |
| Bedankt Dotpaw, ik ben blij dat ik eraan ben begonnen ^^
@ Frost ik zou de letters ook donkerrood kunnen maken als je wilt, dan is het misschien duidelijker leesbaar. And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
4
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) zo 19 feb 2012 - 21:59 | |
| Naam: Drownsoul Soort: [Alledrie] Naam erop?: Niet op ava Zo ja, lettertype en kleur?: Lettertype het liefst beetje krullerig, kleur kijk maar wat mooi is :p Afbeelding(en): - Spoiler:
- Spoiler:
Randje?: Ja Zo ja, kleur: Kijk maar wat mooi is Tekst: x Manip: Kijk maar wat mooi is Extra's: Lol |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 21 feb 2012 - 14:40 | |
| Sorry voor de laatheid, nu is het setje af. - profielplaatje:
- ava:
- onderschrift:
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
198
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) vr 24 feb 2012 - 11:02 | |
| Thnx! Late reactie, maar toch... Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind |
|
| |
65
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) vr 24 feb 2012 - 15:26 | |
| Naam: Cheza Soort: [Alledrie] Naam erop?: ja Zo ja, lettertype en kleur?: Wat bij de achtergrond past. Afbeelding(en): - Spoiler:
- Spoiler:
Randje?: 1 pixel Zo ja, kleur: zwart Tekst: X Ik hoef geen tekst srry Manip: Ja Extra's: Zo neem je tijd |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) vr 24 feb 2012 - 18:21 | |
| OMG jij moet setje maken voor een kitten van me :3 Naam: Smokekit Soort: [Ava] [Onderschrift] [Profielplaatje] [Alledrie]Naam erop?: op onderschrift en onderschrift. Zo ja, lettertype en kleur?: ehm veras me! Afbeelding(en): https://2img.net/h/oi41.tinypic.com/m7uql1.jpgRandje?: nop. zit er al om ^^ of nouja... om de ava en onderschrift wel een randje ^^ Zo ja, kleur: wit Tekst: you better get warned. Manip: look whats good :3 Extra's: I uw setjes 0.0 Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
Thank you Waz! <33 Thanks Jamie!! <3 Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3 |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) vr 24 feb 2012 - 19:38 | |
| Oeh, twee aanvraagjes tegelijk! Ik heb vandaag geen tijd meer, maar morgen zal ik beginnen. And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) | |
| |
|
| |
|