| Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) | |
|
|
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p 446
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) za 25 feb 2012 - 14:46 | |
| naam:nightpaw soort:alledrie naam erop:niet op ava zo ja,lettertype en kleur?:lettertype graag een beetje vrolijk,kleur het liefst een vrolijke kleur zoals blauw of groen afbeelding:http://animals.desktopnexus.com/wallpaper/2654/ randje:ja zo ja,welke kleur:maakt niet uit tekst:/ manip:doe maar iets moois extra,s:zijn er niet |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) zo 26 feb 2012 - 11:06 | |
| Waarschijnlijk is de eerste morgen af en misschien ook de anderen. Ik heb het een beetje druk, maar ik probeer ze zo snel mogelijk alf te maken ^^ Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) ma 27 feb 2012 - 14:33 | |
| sorry voor dubbelpost Cheza's setje is af: - profielplaatje:
- onderschrift:
- ava:
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
Viktor 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 28 feb 2012 - 13:24 | |
| Naam: Kearn Soort: [Alledrie] Naam erop?: niet op ava Zo ja, lettertype en kleur? wat mooi is Afbeelding(en): - Spoiler:
- Spoiler:
Randje?: Ja Zo ja, kleur: wat er mooi is Tekst: nee Manip: wat er mooi is Extra's: |
|
| |
170
| |
| |
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 28 feb 2012 - 20:23 | |
| Soort: [Onderschrift] Naam erop?: ja, Spotfur Zo ja, lettertype en kleur?: Het lettertype dat jij hebt gebruikt en blauw. Randje?:ja Zo ja, kleur: Zwart Tekst: Decide what you do Manip: Maakt niet uit, doe maar iets leuks. Afbeelding(en): Als hij het niet doet moet je op google afbeeldingen: Lapjeskat, typen en dan mijn profielplaatje. En zet er maar een bos, rots, water of rivier achter. - Spoiler:
Laatst aangepast door Tailspot op do 1 maa 2012 - 11:42; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
sas & tess 103 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 28 feb 2012 - 20:33 | |
| Naam: Thistlepaw Soort: [Alledrie] (ava hoeft niet per se...) Naam erop?: ja. Zo ja, lettertype en kleur?: Blauw. Lettertype maakt niet uit. Afbeelding(en): Kan je ze alsjeblieft zoeken?? zie ava voor info. Randje?: ja 1 mm, zwart. Zo ja, kleur: zwart ^.^ Tekst: My silence can be like a thistle. You're words like a thorn. Manip: hoeft niet... Extra's: Doe maar wat je wilt xD je mag zelfs de tekst veranderen enzo People talking without speaking People hearing without listening People writing songs that voices never shared No one dared Disturb the sound of silence ~My Theme Song ~ |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) wo 29 feb 2012 - 10:23 | |
| Smokekit en Nightpaw zijn af ^^ Er mogen nu even geen nieuwe aanvraagjes bij tot ik klaar ben met Dewstream, Tailpaw en Thistlepaws setjes. - Smokekit:
- Nightpaw:
|
|
| |
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p 446
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) wo 29 feb 2012 - 19:35 | |
| |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) do 1 maa 2012 - 11:00 | |
| Dankjuuuuuuh! Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
Thank you Waz! <33 Thanks Jamie!! <3 Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3 |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) do 1 maa 2012 - 14:01 | |
| Hier is Kearns setje: - Spoiler:
de rest komt zo snel mogelijk, sorry voor het wachten. Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
Viktor 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) do 1 maa 2012 - 18:46 | |
| Dankjewel ik vind het super mooi |
|
| |
sas & tess 103 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) do 1 maa 2012 - 19:22 | |
| ik heb zelf al een plaatje (misschien meerdere xd maar je hoeft ze niet allemaal te gebruiken ) gezocht die je eventueel kan gebruiken (Thistlepaw hier ): 1e2e3elaatsteAls je ze gebruikt kan je dan bij diegene die je gebruikt de ogen feller groen maken zoals op mijn ava nu? (als je dat kan :S) People talking without speaking People hearing without listening People writing songs that voices never shared No one dared Disturb the sound of silence ~My Theme Song ~ |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) do 1 maa 2012 - 20:15 | |
| Het groen maken van de ogen is geen probleem, bedankt voor de plaatjes ^^ Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) do 1 maa 2012 - 20:23 | |
| en misschien deze xD die vond ik later pas: Klik:)Ik dacht: het is wel zo aardig om ze zelf te zoeken xD - Thanks peepz c:
|
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) do 1 maa 2012 - 21:18 | |
| - Setje van Dewstream:
- Spotfur/Tailspot:
Thistlepaw, de jouwe komt zo snel mogelijk. Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) do 1 maa 2012 - 21:23 | |
| |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) do 1 maa 2012 - 21:27 | |
| haha xD ik jat gewoon het steje van spotfur hij is the awsome xD Nee just joking... vond het wel een goed idee - Thanks peepz c:
|
|
| |
60
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) vr 2 maa 2012 - 20:17 | |
| Naam: Gray Soort: [Ava] [Onderschrift] [Profielplaatje] [Alledrie]Naam erop?: Ja Zo ja, lettertype en kleur?: Wat erbij past. Afbeelding: - Spoiler:
Randje?: ja Zo ja, kleur: zwart Tekst: A loyal friend Manip:X Extra's: Doe je best. Lolly's zijn gigantisch lekker! |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) za 3 maa 2012 - 14:06 | |
| Thistlepaw, vind je het heel erg als de letters niet blauw zijn? Blauw past namelijk niet heel erg bij een achtergrondplaatje dat ik had gevonden.
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) | |
| |
|
| |
|