| Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) | |
|
|
Soof 202
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) za 3 maa 2012 - 14:26 | |
| |
|
| |
sas & tess 103 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) za 3 maa 2012 - 15:13 | |
| Nee hoor maakt me niets uit zoals het eronder staat: Maak het maar zoals als jij wilt xD zolang hij maar mooi is. People talking without speaking People hearing without listening People writing songs that voices never shared No one dared Disturb the sound of silence ~My Theme Song ~ |
|
| |
170
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) za 3 maa 2012 - 18:24 | |
| Wauw, echt mooi hoor! Maar ik heb een klein klein vraagje... Kan je de letters misschien wat leesbaarder maken? En kan je miss een ava maken van die andere foto op haar siggie? Ik vind die een beetje mooier Als je te veel werk hebt hoeft het niet hoor! - So cute!:
Made by Babs (L)
|
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) za 3 maa 2012 - 19:03 | |
| Is goed hoor ^^ Vreemd trouwens dat die letters zo wazig geworden zijn, dat had ik niet expres zo gedaan. - Spoiler:
@Thistlepaw hij is af ^^ Ik heb maar 1 van de plaatjes gebruikt, maar ik hoop dat je tevreden bent. - Spoiler:
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) ma 5 maa 2012 - 14:29 | |
| Sorry voor dubbelpost. @Dewstream O.O de letters zijn weer wazig, sorry, ik kan het niet veranderen, het wordt vanzelf ineens wazig. @Gray GIMP sluit steeds af als ik probeer het plaatje erin te plakken. Heb je het plaatje iets kleiner (misschien ligt het aan de grootte) of heb je een ander plaatje? @Blizzardstorm Hier is je onderschrift ^^ - Spoiler:
And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) ma 5 maa 2012 - 16:18 | |
| hoe kom je aan die awesome lettertypes? |
|
| |
Lyan =3 157
| CAT'S PROFILEAge: I'm dead, all is good now, I think..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) ma 5 maa 2012 - 16:41 | |
| Naam:Hoeps Soort: [Ava] [Onderschrift] Naam erop?: Alleen op OS Zo ja, lettertype en kleur?:Beetje krullerig, zwart Afbeelding(en):http://browse.deviantart.com/?qh=§ion=&q=Brown-white+cat#/d2qgr99 Randje?: Ja bruin Zo ja, kleur; Bruin :3 Tekst: I'm begging you for mercy... Manip:http://browse.deviantart.com/?q=Ink&order=9&offset=0#/dipr9f of iets anders met inktvlekken. Extra's: Hoeps zat ooit in de windclan :3
|
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) ma 5 maa 2012 - 17:55 | |
| @Suntail
Ink in the Meat (die op Blizzards sig) heb ik niet, maar ik heb gekopieerd/geplakt van een site.
@Hoeps ik begin zo snel mogelijk^^ Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
Sascha 148
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) ma 5 maa 2012 - 20:52 | |
| Naam: Bubbles Soort: [Alledrie] Naam erop?: Niet op ava Zo ja, lettertype en kleur?: Sierlijk, liefst blauw Afbeelding(en): - Spoiler:
- Kan je bij deze de ogen blauw maken?:
Randje?: Nee Zo ja, kleur: x Tekst: x Manip: Water, met bubbels ofzo Extra's: Neem de tijd <3 |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 6 maa 2012 - 7:20 | |
| Ik zal die van Hoeps en Bubbles vanmiddag maken. Lol, Bubbles tweede plaatje heb ik ook in mijn onderschrift Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 6 maa 2012 - 9:14 | |
| Naam: Beautypaw Soort: [Ava] [Onderschrift] [Profielplaatje] [Alledrie] Naam erop?: Jep Zo ja, lettertype en kleur?:"Verras me ^^ Afbeelding(en): Deze En deze?Randje?: nee Zo ja, kleur: X Tekst: The Beauty finds me. Manip: Jep wat mooi is. Extra's: Wow jij kan het goed! 0.0 - Thanks <3:
|
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 6 maa 2012 - 15:11 | |
| And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Lyan =3 157
| CAT'S PROFILEAge: I'm dead, all is good now, I think..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 6 maa 2012 - 15:49 | |
| |
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 6 maa 2012 - 17:45 | |
| Naam: Tailstorm. (Sorry voor nog een setje.) Soort: [Onderschrift] Naam erop?: ja Zo ja, lettertype en kleur? blauw of donkerblauw. Lettertype maakt niet echt uit. Doe maar wat mooi is. Afbeelding(en): hetzelfde als de vorige. Randje?: ja Zo ja, kleur: bruin of zwart Tekst: Alleen de naam Manip: kijk zelf maar. |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 6 maa 2012 - 19:29 | |
| Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 6 maa 2012 - 20:21 | |
| Heey welk programma gebruik je? Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
Thank you Waz! <33 Thanks Jamie!! <3 Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3 |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 6 maa 2012 - 20:41 | |
| Ik gebruik Gimp, het is gratis en ik vind het fijn werken ^^ Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 6 maa 2012 - 20:46 | |
| ok thnx! Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
Thank you Waz! <33 Thanks Jamie!! <3 Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3 |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 6 maa 2012 - 20:47 | |
| Ik weet niet hoe het komt, maar opeens wordt tekst die ik in een plaatje zet helemaal wazig, ik zal eens kijken of er iets toch niet gewoon verkeerd ingesteld staat. Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) | |
| |
|
| |
|