| Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) | |
|
|
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) wo 28 maa 2012 - 7:19 | |
| Dankjewel :3
Nu nog zo snel mogelijk die voor Silverflow maken. Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
Saar 154 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) wo 28 maa 2012 - 15:46 | |
| Doe je ook aanvraagjes voor andere sites? *Please zeg ja!* Xx |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) wo 28 maa 2012 - 15:57 | |
| Ik vind het goed, als het allemaal maar niet te veel wordt. Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
Saar 154 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) wo 28 maa 2012 - 16:02 | |
| |
|
| |
Saar 154 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) wo 28 maa 2012 - 17:48 | |
| Sorry, dubbelpost Ik kwam erachter dat mijn afbeelding al in gebruik is, en dus kan ik je prachtige setje ook niet meer gebruiken! *HUIL!* Wil je alstjeblieft een nieuwe maken met nieuwe afbeeldingen? Als je geen zin hebt, of anderen gaan voor, no problem! Naam: Moonpaw Soort: [Alledrie] Naam erop?: Ja! Zo ja, lettertype en kleur? Kweenie, iets stoers en een schuin lettertype! Afbeelding(en): zie onderaan Randje?: ja Zo ja, kleur: Zwart Tekst: The wilderness is my home, forever ... Manip: ? Extra's: Blauwe ogen |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) wo 28 maa 2012 - 21:03 | |
| Het is niet erg hoor Alleen jammer... maar daar kan jij ook niks aan doen ^^ Ik zal hem wel maken, maar eerst die van Silverflow en je andere aanvraagje natuurlijk ^^
Er mogen nu even GEEN nieuwe aanvraagjes komen, tot ik klaar ben met deze drie. Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
Saar 154 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) do 29 maa 2012 - 16:03 | |
| Ja, ik vond het ook heeeeeeel jammer... Bedankt dat je hem toch wil maken!!!!! ^^ [Ik wacht met eeuwig geduld.... ] |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) do 29 maa 2012 - 20:20 | |
| Silverflows setje (ik heb twee ava's gemaakt, ik heb een beetje uitgeprobeerd, dus je mag zelf kiezen welke je leuker vindt): - Spoiler:
@ Moonpaw ik maak jouw setjes zo snel mogelijk ^^ Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
11
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) vr 30 maa 2012 - 15:14 | |
| WAUWIEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Die is echt super mooi! Bedankt!!! Love it!!! <3 |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) zo 1 apr 2012 - 11:51 | |
| @ Moonpaw Van de plaatjes van Triell kan ik er maar één kopiëren-plakken, dus ik gebruik alleen die ene, goed?
In ieder geval, het profielplaatje voor Triell is eindelijk af en om heel eerlijk te zijn ben ik er best wel trots op Je krijgt hem als de rest van het setje ook klaar is ^^ And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Saar 154 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) zo 1 apr 2012 - 13:53 | |
| Ok, prima! ^^ [Ik wacht met spanning...!] |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) zo 1 apr 2012 - 17:53 | |
| Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
Djoex 40
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) ma 2 apr 2012 - 16:56 | |
| Wowie!!!!!!!!! wat schattig!
|Flamepaw||Spotkit||Sandkit||Rainsong|my name; Dieuwke, [spreek je uit als Djoeke [vandaar mijn bijnaam [Djoeks]] - More Spots::
|
|
| |
Saar 154 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) ma 2 apr 2012 - 20:19 | |
| WAUW!!!!! Heel erg bedankt! |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) ma 2 apr 2012 - 20:22 | |
| Ik ben best wel trots op het bordje Neuh, ik ben geen opschepper :3 And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Saar 154 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) ma 2 apr 2012 - 20:24 | |
| Is Moonpaw's setje ook al bijna af? [Niet opdringerig bedoeld, hoor! ^^ ] |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) ma 2 apr 2012 - 20:37 | |
| kan het nu wel of niet meer? Hoef geen geheel setje alleen zo'n super gaaf tekstje erop <3: Naam: Wolf Soort: [Onderschrift] Naam erop?: Jup Zo ja, lettertype en kleur?: Iets moois en stoers. Hij is neutraal en is hoort bij de kant die hem het meeste bied. Als die info je wat helpt ^.^ Afbeelding(en): deze als je die goed vind ^.^ het is al een onderschrift... Je mag als je tijd genoeg hebt wel een andere maken maar van mij hoeft het niet. als je er op staat moet je zoeken naar grey wolf op google. Randje?: ja 1 mm Zo ja, kleur: wat mooi is, liefst zwart. Tekst: naam (groot) + Playing my own game (klein) Manip: nope Extra's: Zoals hierboven staat: Je mag een nieuwe maken maar het hoeft echt niet. Alleen de tekst erop zetten vind ik prima <3 - Thanks peepz c:
|
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) ma 2 apr 2012 - 21:11 | |
| @ Moonpaw Ik ben al best ver, ik heb alleen vandaag h=geen tijd om hem af te maken. Ik doe heel erg mijn best om hem morgen af te maken en te posten ^^
@ Spotpaw Ik zal die ook morgen of overmorgen maken, aangezien het al een onderschrift is zou het best snel af moeten zijn. Zou je een lettertype uit kunnen kiezen? Ik weet zelf namelijk niet echt wat voor lettertype mooi en stoer is. Zoiets als op Triells setje? And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
43
| |
| |
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 3 apr 2012 - 7:52 | |
| - Moonpaws nieuwe setje ^^:
Ook voor deze gold dat ik maar één plaatje kon gebruiken. Je ziet als je op het plaatje klikt een stukje boven het plaatje 'Download' staan. Als daar staat dat je hem niet kan downloaden kan ik hem niet kopiëren/plakken. @ Spotpaw De jouwe is waarschijnlijk vanmiddag af ^^ Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) | |
| |
|
| |
|