| Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) | |
|
|
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) vr 8 jun 2012 - 15:55 | |
| Ik bedoel zo iets als dit: - Spoiler:
dus eigenlijk diagonaal XD |
|
| |
Floriske 431
| CAT'S PROFILEAge: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) zo 10 jun 2012 - 16:17 | |
| Ik zal het proberen ^^ sorry dat het zo lang duurt voor ik ze af heb. Ik was ze even vergeten en ik heb het ook best wel druk, maar ik beloof dat ze zullen komen Crowcall - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonleap - Spoiler:
|
|
| |
Daan. 107 Actief
| |
| |
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) zo 10 jun 2012 - 18:31 | |
| Dankjewel en neem de tijd! ^^ |
|
| |
Floriske 431
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) zo 10 jun 2012 - 18:36 | |
| Crowcall - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonleap - Spoiler:
|
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
Floriske 431
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) ma 11 jun 2012 - 7:18 | |
| Ik stuur je een pm Crowcall - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonleap - Spoiler:
|
|
| |
The one who misses this guy <3 356 Afwezig
| |
| |
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 12 jun 2012 - 20:26 | |
| Oh..my... DAT IS ZO AWESOME ASDFGHJKL DANKJEE <3 |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) do 14 jun 2012 - 20:01 | |
| Graag gedaan ^^ Ik maak nu ook meeneemsetjes, daarvoor is nog een apart lijstje. Dit is meeneemsetje 1: - setje 1:
And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| |
| |
Lyraah. 1084
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) do 14 jun 2012 - 20:36 | |
| Naam: Red (T'is voor hem) Soort: [Alledrie] Naam erop?: Ya Zo ja, lettertype en kleur? Lettertype; Iets engs, angstaanjagends - Kleur; Rood Afbeelding(en):- Spoiler:
Randje?: Doe maar Zo ja, kleur: Dun doorzichtig, als dat kan Tekst: Red as my fur, Red as blood, And i like blood,. Achtergrond: Kies maar iets engs ofs Stukje dat uitsteekt?: x Zo ja, welk stukje?: x Summerkit // Cloudwalker // Zayn // Buzzingkit // Ghostkit. // Chasmkit // Popkit
- Art for Summer ~:
|
|
| |
Floriske 431
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) do 14 jun 2012 - 21:20 | |
| Hij is af ^^ Ik heb met het onderschrifte ook iets texture-achtigs uitgeprobeerd, dus je amg kiezen of je met of zonder mooier vindt. - Spoiler:
Crowcall - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonleap - Spoiler:
|
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) do 14 jun 2012 - 21:39 | |
| - Mr. Tips schreef:
- Hij is af ^^
Ik heb met het onderschrifte ook iets texture-achtigs uitgeprobeerd, dus je amg kiezen of je met of zonder mooier vindt. - Spoiler:
Wauw! Supermooi! Dankje! Ik vind hem mmooier zonder die texturen, dus ik gebruik die andere wel ;] Summerkit // Cloudwalker // Zayn // Buzzingkit // Ghostkit. // Chasmkit // Popkit
- Art for Summer ~:
|
|
| |
Floriske 431
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) vr 15 jun 2012 - 7:39 | |
| Oké, het was de eerste of tweede keer dat ik iets met textures doe, dus dat is begrijpelijk. Veel plezier ermee ^^ Crowcall - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonleap - Spoiler:
|
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) vr 15 jun 2012 - 8:10 | |
| Naam: Cherrypaw Soort: [Alledrie] Naam erop?: Jup Zo ja, lettertype en kleur? Iets moois. Een beetje verlegen sfeer. Afbeelding(en):Mijn eigen bewerkte xD Tuutlijk MAG je haar uit knippen Randje?: Ja, maakt niet uit wat voor 1. Zo ja, kleur: Maakt niet uit xD Tekst: Hmm... Moet ik nog overleggen met iemand :3 Is het erg als dat nog later komt? (vanmiddag hoop ik) Achtergrond: Iets moois Stukje dat uitsteekt?: Hoeft niet perse Zo ja, welk stukje?: / Extra's: Love your sets <3 pruts er maar mee tot je iets leuks hebt :3 - Thanks peepz c:
|
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) vr 15 jun 2012 - 16:09 | |
| Zou je misschien ook een ava willen maken? Zelfde plaatjes en alles.. |
|
| |
Floriske 431
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) vr 15 jun 2012 - 20:51 | |
| Ik heb het profielplaatje en het os'je af, dus waarschijnlijk komen het setje en Blossompaws ava morgen of uiterlijk zondag ^^ Crowcall - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonleap - Spoiler:
|
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) vr 15 jun 2012 - 22:03 | |
| |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) za 16 jun 2012 - 10:11 | |
| Naam: Nightpaw Soort:[Alledrie] Naam erop?: Ja Zo ja, lettertype en kleur? Krullig paars Afbeelding(en): - Spoiler:
Genoeg he? Randje?: Nope Zo ja, kleur: Paars Tekst: Looking to the stars, later a will be the best warior of the windclan! Achtergrond: http://browse.deviantart.com/?qh=§ion=&q=stars+in+night#/d4bg1ub ( mensen grag weg als dat lukt) Stukje dat uitsteekt?: Kijk maar Zo ja, welk stukje?:Extra's: Graag de oogjes zelfde kleur blouw, maak er maar iets moois van! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) | |
| |
|
| |
|