Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) - Pagina 8
❮
❯
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
Angel
Member
Amber 30
CAT'S PROFILE Age: 16 moons and a curse of days... Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) ma 9 apr 2012 - 15:47
Soort: [Ava] [Onderschrift] [Profielplaatje] [Alledrie] Naam erop?: Ja Zo ja, lettertype en kleur?: Kies maar iets wat erbij past Afbeelding(en): Een hemelachtig iets. Randje?: Ja Zo ja, kleur: Zwart ofzo. Tekst: I look like an angel, but I am the opposite Manip: Doe maar iets Stukje dat uitsteekt?: Ja Extra: Misschein kun je een soort engelvleugels bij het onderschrift en het profielplaatje faken? En Angel moet wel op Frost lijken, anders kloppen mijn posts niet meer. En ze heeft ambere ogen ^^ Zo ja, welk stukje?: De vleugels misschien
Randje?: Nee Zo ja, kleur: - Tekst: As we lie beneath the stars, we realize how small we are. Manip: dat is de achtergrond toch? Dan zoiets als er bij de plaatjes zit, met bloemen en zonlicht als het kan ^^ Stukje dat uitsteekt?: als het mooi is Zo ja, welk stukje?: - Extra's: hai.
♥:
Voice:
Theme:
Crowcall
Member
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) ma 9 apr 2012 - 21:08
Oh kan het toch met randje, als dat er mooi bij is tenminste? zwart dan ^^ als het niet mooi is/minder mooi dan zonder, als het mag.. (als je het tenminste gaat doen haha)
♥:
Voice:
Theme:
Crowcall
Member
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
@ Cherrykit ik vind het wel goed om een ava voor je te maken, alleen ik kan niet helemaal volgen wat je nou precies bedoelt... Het zal wel aan mij liggen, maar kun je toch proberen het iets simpeler uit te leggen? Bedoel je gewoon de ava die te nu hebt, maar dan met een van die kersen erin? Of wil je die plaatjes als achtergrond?
And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
Angel
Member
Amber 30
CAT'S PROFILE Age: 16 moons and a curse of days... Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 10 apr 2012 - 20:54
Sorry voor de late reactie maar hij is echt awesome!
Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) wo 11 apr 2012 - 11:26
Naam:Sealife Soort: [Alledrie] Naam erop?:ja Zo ja, lettertype en kleur?:maakt niet uit Afbeelding(en):http://www.bing.com/images/search?q=white+cat&view=detail&id=AB68896D06FD1522209146E020B472BBB2A51696&first=301&FORM=IDFRIR Randje?:ja Zo ja, kleur:blauw Tekst:nee Manip:doe maar iets moois Stukje dat uitsteekt?:ja Zo ja, welk stukje?:een paar bladeren Extra's:ik heb de tijd
Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) do 12 apr 2012 - 15:32
(Sorry voor dubbelpost)
@ Cherrykit Ik wil wel een ava voor je maken, alleen ik kan niet helemaal volgen wat je nou precies bedoelt... Het zal wel aan mij liggen, maar kun je toch proberen het iets simpeler uit te leggen? Bedoel je gewoon de ava die te nu hebt, maar dan met een van die kersen erin? Of wil je die plaatjes als achtergrond?
Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) do 12 apr 2012 - 16:19
hi Crowkit Dit klinkt misschien een beetje raar, maar ik wil je graag helpen met je plaatjs aangezien je het heel druk hebt. als je dit liever niet wil begrijp ik dat. Maar ik bied het aan, nee is ook een antwoord. Laat ff iets weten.
~Deep in the meadow, under the willow~ ~A bed of grass, a soft green pillow~ ~Lay down your head, and close your sleepy eyes~ ~And when they open, the sun will rise~ ~Here it's safe, and here it's warm~ ~Here the daisies guard you from every harm~ ~Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true~ ~Here is the place where I love you~
Naam:Spotkit Soort: [Alledrie] Naam erop?:ja Zo ja, 1lettertype en 2kleur?:1Pristina, 2maakt niet uit- liefst geen wit Afbeelding(en): http://www.hansallis.nl/static/IMG_5205.jpg Randje?:ja Zo ja, kleur:van mijn naam die erop staat Tekst:ja- i'll always remember you... Stukje dat uitsteekt?:ja Zo ja, welk stukje?:mijn naam en nog wat dingetjes, maakt niet uit Extra's:groene ogen+de achtergrond iets bossiger
|Flamepaw||Spotkit||Sandkit||Rainsong|
my name; Dieuwke, [spreek je uit als Djoeke [vandaar mijn bijnaam [Djoeks]]