| Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) | |
|
|
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) zo 19 aug 2012 - 13:52 | |
| Ik ben net terug van vakantie, dus ik zal er zo snel mogelijk aan beginnen ^^ And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
hanne 26
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) vr 24 aug 2012 - 11:36 | |
| Naam: Leafpaw* Soort: alledrie Naam erop?: ja Zo ja, lettertype en kleur? al gelijk Afbeelding(en): nou, daar ben ik niet zo goed in, meestal kunnen ze mijn foto's niet gebruiken. Vind je het erg als jij de foto's zoekt het maakt niet uit van welke kat Randje?: ja Zo ja, kleur: wit Tekst: he was born with a reason Achtergrond: veel gras bomen struiken Stukje dat uitsteekt?: hoeft niet Zo ja, welk stukje?:Extra's: maak er iets moois van |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) za 25 aug 2012 - 18:02 | |
| Shadow's setje is af: - Spoiler:
Het meeneemsetje staat op de andere comp, dus die komt zo snel mogelijk. @ Leafpaw* Het maakt dus helemaal niks uit hoe de kat eruit ziet? Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
hanne 26
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) za 25 aug 2012 - 20:09 | |
| - Petalpaw schreef:
- Shadow's setje is af:
- Spoiler:
Het meeneemsetje staat op de andere comp, dus die komt zo snel mogelijk.
@ Leafpaw* Het maakt dus helemaal niks uit hoe de kat eruit ziet? idd. Maar wel liefst niets met littekens. ik wil dat me kat nog al zijn lichaamsdelen heeft xd |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) za 25 aug 2012 - 20:17 | |
| Wat vind je van deze plaatjes? - Spoiler:
And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
The Girl on Fire! 3
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) za 25 aug 2012 - 21:21 | |
| Naam: Katniss Soort: [Ava] [Onderschrift] [Profielplaatje] [Alledrie]Naam erop?: Ja Zo ja, lettertype en kleur? Zwart Afbeelding(en): - Spoiler:
Randje?: Ja Zo ja, kleur: Zwart en wit Tekst: I will survive... Achtergrond: x Stukje dat uitsteekt?: x Zo ja, welk stukje?: x Extra's: x |
|
| |
9
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) za 25 aug 2012 - 21:43 | |
| bedankt voor Shadow steje crowkit andere acc ben ik |
|
| |
Iris en Annemeike 125
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) za 25 aug 2012 - 21:56 | |
| Naam: Bloodyeyes Soort: onderschrift Naam erop?: ja Zo ja, lettertype en kleur? wat mooi is Afbeelding(en): - Spoiler:
Randje?: ja Zo ja, kleur: rood Tekst: a heart and soul from a warrior, but two eyes full of blood. Achtergrond: ehm, eigenlijk wil ik graag dat je inzoomt op mijn ogen, dus... Stukje dat uitsteekt?: nope Zo ja, welk stukje?:Extra's: maak er iets moois van the heart and soul from a warrior, but with two eyes full off bloodKlik klik klik!!!!!! |
|
| |
hanne 26
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) za 25 aug 2012 - 22:00 | |
| - Crowkit schreef:
- Wat vind je van deze plaatjes?
- Spoiler:
heel mooi,vooral die met die bladeren,past bij mijn naam |
|
| |
Floriske 431
| CAT'S PROFILEAge: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 28 aug 2012 - 16:51 | |
| @ Dislike/Katniss Is het de bedoeling dat er geen plaatjes van een kat bij zitten of doen ze het niet? @ Leafblade Het meeneemsetje is klaar ^^ - Spoiler:
EDIT: Leafpaws setje is af ^^ - Spoiler:
Crowcall - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonleap - Spoiler:
|
|
| |
hanne 26
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) do 30 aug 2012 - 19:24 | |
| het is prachtig!!! bedankt! |
|
| |
hanne 12
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) do 30 aug 2012 - 19:45 | |
|
Laatst aangepast door Flowerpaw* op wo 5 sep 2012 - 13:09; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
Katero, the Boe Cow 5
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) ma 3 sep 2012 - 20:57 | |
| b]Naam:[/b] Sunkit Soort: [Ava] [Onderschrift] [Profielplaatje] [Alledrie] Naam erop?: No Zo ja, lettertype en kleur?- Afbeelding(en): http://www.rasclubmainecoon.nl/images/artikelen/cp2.jpgRandje?: Nee Zo ja, kleur:- Tekst:- Achtergrond:- Stukje dat uitsteekt?:- Zo ja, welk stukje?:- Extra's:- |
|
| |
Floriske 431
| CAT'S PROFILEAge: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) wo 5 sep 2012 - 15:08 | |
| Bloodyeyes is af: - Spoiler:
Flowerpaw* is af: - Spoiler:
Demeter en Sunkit komen zo snel mogelijk Crowcall - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonleap - Spoiler:
|
|
| |
hanne 12
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) zo 9 sep 2012 - 19:29 | |
| hey,bedankt voor het setje, hij is erg mooi! |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 11 sep 2012 - 21:07 | |
| Demeters setje is af ^^ - Spoiler:
Die van Sunkit komt zo snel mogelijk. Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
14
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) wo 12 sep 2012 - 22:20 | |
| Naam:Asami Soort: [Ava] [Onderschrift] [Profielplaatje] [Alledrie] Onderschrift Naam erop?:Jup Asami Zo ja, lettertype en kleur?Doe maar een mooi letterrype en de kleur, helder blauw Afbeelding(en):https://2img.net/r/ihimizer/img685/9651/5176ba2796a1c095d5d984d.jpgRandje?:Ja\ Zo ja, kleur: blauw Tekst:Don't do anything stupid Achtergrond:Zee, oceaan. Stukje dat uitsteekt?:x Zo ja, welk stukje?:x Extra's: Ze moet lagune blauwe ogen hebben ( Zie ava en plaatje) dus eigenlijk hoeft je de ogen niet meer te doen xD Ik weet niet of hij nou dicht is of niet. Zo ja dan heb je dit verzoekje niet gezien |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) do 13 sep 2012 - 7:38 | |
| Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) | |
| |
|
| |
|