Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) - Pagina 15
❮
❯
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Randje?: 1 pixl Zo ja, kleur:wit Tekst:My only love is blood Achtergrond: iets met bos ofzo? Stukje dat uitsteekt?: ja Zo ja, welk stukje?:misschien die staart? of kies anders maar n.n Extra's:Ik vind je setjes echt mooi!
»People keep fighting about the same thing until it breaks them apart.
Ik heb ook een meeneemsetje gemaakt Er staat een naam en tekstje op als voorbeeld, die kunnen natuurlijk veranderd worden, maar als je wilt mag je de naam en tekst erbij houden.
Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) zo 15 jul 2012 - 20:34
Foto's! ♥:
Als het kan, wil je bij deze de ogen dan dezelfde kleur doen als in het bovenste plaatje? xd (als het niet kan is dat niet erg of course ^^)
Naam: Sunkit*, wordt veranderd in Sunpaw Soort: [Alledrie] Naam erop?: Ja Zo ja, lettertype en kleur?http://www.dafont.com/janda-shine-your-light-on-us.font?text=Sunpaw zwart Afbeelding(en): zie spoiler Randje?: als het mooi is Zo ja, kleur: zwart Tekst: The sun goes up And the sun gets down But like the heart of the sun My heart continues to pound
Deze tekst graag in een simpel lettertype, wit met zwart randje ^^
Achtergrond: Gwn de achtergrond van het eerste plaatje in de spoiler ^^ Stukje dat uitsteekt?: Nee Zo ja, welk stukje?: - Extra's: I still love her old one, maar ze is nu apprentice dusja xd en wil je misschien weer van die lijntjes doen als bij Blossompaw?
♥:
Voice:
Theme:
Spottedleaf
StarClan
Chi c: 2800 Actief
CAT'S PROFILE Age: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) ma 16 jul 2012 - 17:50
OMG! bedankt voor snowfire's setje! (ziet dit nu pas xD)
Crowcall
Member
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) do 26 jul 2012 - 16:31
-sorry dubbelpost
Wil je bij deze de oogkleur ook weer zo doen? Maar wel een beetje tsja, "gedempt" als dat kan zodat het wel bij de sfeer van het effect past xD beetje ingewikkeld sorry
Spoiler:
Never mind
Laatst aangepast door Blossompaw op do 26 jul 2012 - 16:48; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) do 26 jul 2012 - 16:38
Blossompaw schreef:
-sorry dubbelpost
Wil je bij deze de oogkleur ook weer zo doen? Maar wel een beetje tsja, "gedempt" als dat kan zodat het wel bij de sfeer van het effect past xD beetje ingewikkeld sorry
Spoiler:
Sorry dat ik me hier mee bemoei. Maar als je zo graag de oogkleur veranderd had willen hebben, had je het ook aan mij kunnen vragen. Ik had het best voor je willen doen. Ik zou alleen niet graag zien dat andere gaan lopen klooien met mijn dingen...
Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) do 26 jul 2012 - 16:47
Mottledpelt schreef:
Blossompaw schreef:
-sorry dubbelpost
Spoiler:
Sorry dat ik me hier mee bemoei. Maar als je zo graag de oogkleur veranderd had willen hebben, had je het ook aan mij kunnen vragen. Ik had het best voor je willen doen. Ik zou alleen niet graag zien dat andere gaan lopen klooien met mijn dingen...