| Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) | |
|
|
Saar 154 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 15 mei 2012 - 17:50 | |
| Als je geen setje voor een andere site wil maken, geeft niks hoor! Soort: Alledrie Naam erop?: Ja, Sam Lupe Zo ja, lettertype en kleur? Kleur: Even blauw als zijn ogen, de achtergrond graag donker. Afbeelding(en): Zo moeten zijn ogen van kleur zijn: Dit is het ene plaatje: Dit is het andere plaatje: Randje?: Ja Zo ja, kleur: ehh... Doe maar iets! Tekstje: My hole life I was a wolf, I don't let it go. Never. Achtergrond: gewoon donker. Stukje dat uitsteekt?: - Zo ja, welk stukje?:- Extra's: Wil je de wolf en de jongen een beetje in elkaar over laten gaan, alfsof ze bij elkaar horen, maar niet echt helemaal in over elkaar heen. |
|
| |
noem mij maar: Fury 434
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) wo 16 mei 2012 - 15:11 | |
| Crowkit ik heb al een Onderschrift dus laat maar die aanvraag!
Sr. voor dit Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) wo 16 mei 2012 - 15:15 | |
| Moonpaw, een paar posts boven je staat dat het shopje tijdelijk gesloten is Ik zal hem wel maken, maar alleen omdat Fury niet meer hoeft. And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Saar 154 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) wo 16 mei 2012 - 16:51 | |
| Oww dankjeee! Ik had niet gekeken of je shopje gesloten was! Domme ik... |
|
| |
Saar 154 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) wo 16 mei 2012 - 19:00 | |
| Sorry, dubbelpost! Kan je de foto van die jongen nog wijzigen? Ik ben erachter gekomen dat iemand anders al die foto in gebruik heeft... Ik zoek nog een andere... |
|
| |
Saar 154 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) wo 16 mei 2012 - 19:11 | |
| Sorry, weer dubbelpost! Wil je deze foto gebruiken, als het nog kan? |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) wo 16 mei 2012 - 21:05 | |
| Sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten. De setjes van Angelpaw en Blazingkit zijn nu af ^^ - setje voor Angelpaw:
- setje voor Blazingkit:
@Moonpaw Je kan je post ook editen hè ? Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
Nick 97
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) wo 16 mei 2012 - 21:41 | |
| Thx hij is awesome -Blazingkit- •••» My accounts; Matrix, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Cloudtail, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••Where are you looking at, Gast? |
|
| |
Marieke 3
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) wo 16 mei 2012 - 23:18 | |
| weetje, als ik steeds kijk naar mijn profiel denk ik steeds hetzelfde. je setjes zijn echt hééééééééééél mooi, maar zou je het rechtste katje (zoals mijn ava) kunnen aanpassen of van het setje halen? want dat is eigenlyk het enige wat ik niet zo mooi eraan vind. grts, Sandslash |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) zo 20 mei 2012 - 9:45 | |
| @ Moonpaw Ik kon de ogen van de jongen niet echt blauw maken, daar waren ze te donker voor. Ik wist niet of de ogen van de wolf ook blauw moesten, dus dat heb ik nu niet gedaan, maar als dat wel moet zal ik dat nog wel doen ^^ - Sam Lupe:
@ Sandslash Ik zal het proberen weg te halen. Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
Saar 154 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 22 mei 2012 - 19:25 | |
| Wowie!!! Precies goed zo!!!! Dankjeeeee! ^^ |
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) wo 23 mei 2012 - 19:52 | |
| Naam: Splashtail Soort: [Ava] [ Onderschrift] [Profielplaatje] [Alledrie] Naam erop?: Ja Zo ja, lettertype en kleur?: Maakt niet uit Afbeelding(en): Haar ava en profielplaatje Randje?: Ja Zo ja, kleur: Zwart Tekst: I belive in you and you belive in me Achtergrond: Bos Stukje dat uitsteekt?: nee Zo ja, welk stukje?: - Extra's: I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
Just close your eyes, the sun is going down You'll be alright, no one can hurt you now Come morning light, you and I'll be safe and sound
|
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) za 26 mei 2012 - 21:30 | |
| Ze zijn af ^^: - Sandslash:
- Splashtail:
And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Stijn. 378
| |
| |
| |
65
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 5 jun 2012 - 9:23 | |
| Naam:wingkit Soort:Alledrie Naam erop?:ja Zo ja, lettertype en kleur:wit Afbeelding(en):kijk naar profiel veder heb ik er geen Randje?:ja met veeren Zo ja, kleur:wit Tekst:geen Achtergrond:wolken met veeren geen vleugels Stukje dat uitsteekt?:niks Zo ja, welk stukje?: Extra's:have bik smile toe day
|
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) di 5 jun 2012 - 19:03 | |
| Naam: Blossompaw Soort: [Alledrie] Naam erop?: Jup. Zo ja, lettertype en kleur? - Spoiler:
Zwart Afbeelding(en): - Spoiler:
Randje?: Ja, maar niet helemaal aan de rand, maar zoals bij de ava die ik nu heb :3 Zo ja, kleur: Zwart Tekst: - Achtergrond: - Spoiler:
Stukje dat uitsteekt?: Nee Zo ja, welk stukje?: - Extra's: Als je het kan, van die horizontale lijntjes die een beetje half doorzichtig zijn.. als het niet kan, niet erg! |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) wo 6 jun 2012 - 16:54 | |
| @ Wingkit Kun je een groter plaatje zoeken? Want een ava is wel erg klein om een heel setje mee te maken...
@ Blossompaw Wat bedoel je precies met van die horizontale lijntjes die een beetje half doorzichtig zijn? And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
65
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) wo 6 jun 2012 - 17:09 | |
| |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) wo 6 jun 2012 - 17:17 | |
| Met die bovenste en je ava samen kan ik wel iets ^^ And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Stijn. 378
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) | |
| |
|
| |
|