| Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) | |
|
|
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) za 16 jun 2012 - 14:42 | |
| @ Spotlight Ik heb het setje af. Moet er nog tekst op? Dan kan ik dat er namelijk nog op zetten ^^ Hier is in ieder geval vast je ava (want ik neem niet aan dat daar tekst op moet) @ Blossompaw Hij is af ^^: And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) za 16 jun 2012 - 20:54 | |
| Waaah dankjewel!! Love it |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) zo 17 jun 2012 - 8:53 | |
| @ Nightkit Is het eerste plaatje de ava of de tweede? En moet het tweede of het derde plaatje doorzichtig? EDIT: Het tweede meeneemsetje is af - setje 2:
And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Stijn. 378
| |
| |
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) zo 17 jun 2012 - 12:46 | |
| Graag gedaan ^^ And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) ma 18 jun 2012 - 11:14 | |
| Ik ga zo op kamp, dus hij komt waarschijnlijk donderdag, misschien vrijdag. And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
Floriske 431
| CAT'S PROFILEAge: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) zo 24 jun 2012 - 9:35 | |
| Cherrypaw is af ^^ (twee dagen te laat...) Ik hoop dat je het wat vindt. - Spoiler:
@ Nightkit Is het eerste plaatje de ava of de tweede? En moet het tweede of het derde plaatje doorzichtig? Crowcall - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonleap - Spoiler:
|
|
| |
Esmee // Ezzz 124
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) zo 24 jun 2012 - 12:08 | |
| Zow Soort: geef mij ze alledrie maar <3 Naam erop?: Op onderschrift en Profielplaatje Zo ja, lettertype en kleur? wit en het lettertype maakt niet uit Afbeelding(en): - Spoiler:
Randje?: Ja Zo ja, kleur: Wit Tekst: X Achtergrond: 2e foto voor het profielplaatje (Niet voor ava en onderschrift!!) Stukje dat uitsteekt?: ja, Zo ja, welk stukje?: twee van die bloemen bij het Onderschrift Extra's: een soort van lijntjes? (Ik heb dat ergens gezien, maar waar? xD) Wat`s up? - Daylien:
|
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) zo 24 jun 2012 - 12:58 | |
| Oké, het is een beetje ingewikkeld, dus ik vat het hier even samen zodat ik zeker weet dat ik het goed doe:
1. Je wilt bij de ava het osje het eerste achtergrondplaatje (die blauwe) als achtergrond 2. Bij het profielplaatje wil je die roze bloemen als achtergrond 3. Je wilt er van die lijntjes op als op Blossompaws setje
Klopt dat zo? And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Esmee // Ezzz 124
| |
| |
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) zo 24 jun 2012 - 13:59 | |
| Oké, dan ga ik zo snel mogelijk aan de slag ^^
And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Esmee // Ezzz 124
| |
| |
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
Viktor 115
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) ma 25 jun 2012 - 10:18 | |
| Naam: Waterpaw Soort: [Onderschrift] [Profielplaatje] Naam erop?: Ja Zo ja, lettertype en kleur? Blauw misschien Afbeelding(en): - Spoiler:
Randje?: ja Zo ja, kleur: Blauw Tekst: / Achtergrond: Misschien iets met water Stukje dat uitsteekt?: / Zo ja, welk stukje?: / Extra's: /
Laatst aangepast door Waterpaw op vr 29 jun 2012 - 21:52; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Esmee 125 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) ma 25 jun 2012 - 18:23 | |
| |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) ma 25 jun 2012 - 19:07 | |
| ~~ Nu even geen aanmeldingen meer tot ik klaar ben met Nightpaw, Daylien, Waterflower en Dearheart ^^ ~~
Nobody wants a meeneemsetje? ; ; Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) do 28 jun 2012 - 14:45 | |
| Nightpaws setje is af (sorry voor de laatheid) - Spoiler:
Die van Daylien, Waterflower en Dearheart komen zo snel mogelijk. And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Mijn setjeswinkeltje (aanvragen en meenemen) | |
| |
|
| |
|