[Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX) - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Angelos
Member
[Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX) - Pagina 2 DPKsfdL
100

CAT'S PROFILE
Angelos
BerichtOnderwerp: Re: [Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX)   [Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX) - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 aug 2010 - 17:21

'En, hoe was je reis Angelos?' Angelos keek hem aan en zei "Nogal haastig, ik had vlug iedereen vaarwel geroepen en was toen zo snel mogelijk het gebied uitgerend, want ze konden het misschien wel zien als verraad. Toen rook ik een geur waar ik direct achter na ging die leidde me om het donderclangebied heen. Toen rook ik 2 geuren, deze rook wat wilder dus ging ik hier naar toe. Het was dus een rare en haastige reis." Hij rekte zich even uit en zocht toen ook een hooibaal en vroeg "Is deze bezet, trouwens hoe heten jouw kinderen." Hij zuchte even bij de gedachte aan zijn eigen kittens die hij achterliet bij Leopardfur en Beetlhewhisker.
Terug naar boven Ga naar beneden
SilverCoat
Member
[Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX) - Pagina 2 DPKsfdL
156

CAT'S PROFILE
SilverCoat
BerichtOnderwerp: Re: [Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX)   [Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX) - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 aug 2010 - 18:48

Silvercoat luisterde aandachtig. "Is deze bezet, trouwens hoe heten jouw kinderen." vroeg de kater hem. 'Ja hoor daar kan je best liggen.' zei hij met een vriendelijke grijns. 'Ik weet eigenlijk maar één kitten waarvan ik zeker weet dat het mijn dochter is, en dat is Sunpaw.' vertelde hij helder, maar ook zuchttend. 'Mijn vrouw is omgekomen weet je, door de Shadowclan. Nu haat ik die clan uit de grond van mijn hart. Alle clans eigenlijk.' Legde Silvercoat uit. Hij legde zijn kop even in het zachte stro en staarde voor zich uit. Klaarwakker om te antwoorden aan de ene kant, maar dromerig en van de wereld aan de andere kant.
Angelos
Member
100

CAT'S PROFILE
Angelos
BerichtOnderwerp: Re: [Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX)   [Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX) - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 aug 2010 - 16:32

"De rivierclan was wel goed alleen saai en ik kon het niet aan zien hoe mijn 5 kittens niet van me af wisten, dus ben ik een Roque geworden." Hij ging languit liggen op de hooibaal en het lag zachter dan het mos, ook zakte hij gelijk er in en bleef liggen. "Mijn ouders zijn omgekomen door schaduwclan." hij deedzijn ogen dicht maar zijn oren en staart veraadde dat hij wakker was en niet lag te slapen. Hij keek nog even rond en gaapte, het was een mooie plaats en die Silvercoat leek te vertrouwen dus zou hij gerust kunnen zij s´nachts en overdag. Hij dacht even na ´Waar zou Tigerkit toch nu zijn en wat zou hij doen´. Hij was nieuwsgierig maar zoveel maakte het hem niet meer uit.
SilverCoat
Member
156

CAT'S PROFILE
SilverCoat
BerichtOnderwerp: Re: [Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX)   [Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX) - Pagina 2 Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 17:07

Silvercoat knikte. 'De Schadowclan moet een keer voor eens en voor altijd opgeruimd worden!' mauwde hij hard. Het was een vreselijk ervaring voor hem geweest toen zijn dierbaren vermoord werden door die clan. Gelukkig had hij enkele familieleden teruggevonden. Hij ging naar de meelzakken en joeg één van de muizen op. De muis manouvreerde tussen de balen door maar Silvercoat kreeg hem uiteindelijk wel. Hij grijnsde naar het knaagdiertje en met het beestje in zijn bek liep hij terug naar zijn plek en at hem op.
Icy
Member
[Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX) - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX)   [Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX) - Pagina 2 Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 18:17

Icy zag een paar katten staan. Ze wist dat dit een territorium was. Ze miauwde drie keer heel luid, om de aandacht van de katten te trekken. Wat was hier gaande? Ze leken wel vijandig tegenover elkaar! Het waren zo te zien oudere katten dan haar. Ze deed haar oren plat. Als ze niet uitkeek, werd ze in stukken gebeten door deze grotere katten. Ze stapte voorzichtig binnen, alert voor elke aanval dat kon opduiken als ze niet uitkeek. Ze miauwde nogmaals, en hoopte daarmee op een vriendelijke manier te aandacht te trekken.
SilverCoat
Member
156

CAT'S PROFILE
SilverCoat
BerichtOnderwerp: Re: [Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX)   [Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX) - Pagina 2 Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 18:24

Na de muis verteerd te hebben trok drie luide miauw's zijn aandacht. Silvercoat was erg op zijn hoede en verbergde zich achter een van de hooibalen om de indringer te bestuderen. Het was een rood-witte kat. En aan vorm van de kat kon je opmaken dat het hier om een vrouwtje ging. Silvercoat had allang geen contact meer gehad met vrouwelijke katten, sunpaw zijn dochter niet mee tellend. 'Wat doe je hier?' vroeg Silvercoat aan de kat zonder te verraden waar hij zat. Hij wenkte Angelos. Als dit een vijand was moesten ze zich gereed maken om toe te slaan. 'Wat doe je hier en wat is je naam?' sprak Silvercoat herhalend maar duidelijker dit keer.
Icy
Member
[Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX) - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX)   [Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX) - Pagina 2 Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 19:24

'Wat doe je hier en wat is je naam?', hoorde ze een van de twee zeggen. 'Oh. Ik kwam de buurt is verkennen, en zag jullie staan, ik dacht, ik kon wel is een praatje maken, en mijn naam is Icy', zei de rood-witte poes vriendelijk. Ze keek rond, waar zaten ze eigenlijk? Ze wou dat ze het wist. Ze ontspande haar spieren, en hoopte dat de andere twee katten dat ook deden. Ze merkte dat ze trilde. Als deze kat zo vijandig als wat waren, had ze beter kunnen hopen dat ze hier nooit een poot had neergezet op dit gebied.
SilverCoat
Member
156

CAT'S PROFILE
SilverCoat
BerichtOnderwerp: Re: [Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX)   [Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX) - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 aug 2010 - 11:26

Silvercoat ontsnapde zich engizins. Hij kon eruit opmaken dat Icy een rogue was. Hij kwam achter een hooibaal vandaan en liep op de poes af. Hij ging voor haar zitten en deed een buiging. 'Mijn excuses voor het ongemak mevrouw.' zei Silvercoat netjes. Hij had nog steeds manieren tegenover vrouwen. 'Wat doet een vrouwtje in mannenrogue's terrein?' vroeg hij de poes nieuwsgierig. Normaal gesproken waren poezen te bang om mannenrogue's territoria te betreden zonder dat ze hem kenden. Maar deze poes was duidelijk anders.
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX)   [Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX) - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 aug 2010 - 11:42

'Mijn excuses voor het ongemak mevrouw', hoorde ze de wat bleek cyperse kater zeggen. Ze spinde bij die woorden. 'Wat doet een vrouwtje in mannenrogue's terrein?', vroeg de cyperse kater. 'Ik wou de buurt is verkennen. Ik voel me niet echt bang bij andere katten', antwoordde ze. 'Maar als je me niet in je buurt wil hebben, ga ik wel weg hoor', zei ze gegeneerd. Ze was altijd al een beetje verlegen geweest. Ze was nou niet bepaald snel vijandig, maar als het moest, kon ze best wel vechten. Ze keek hem met een mengeling van liefdadigheid & vriendelijkheid aan.
SilverCoat
Member
156

CAT'S PROFILE
SilverCoat
BerichtOnderwerp: Re: [Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX)   [Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX) - Pagina 2 Icon_minitimewo 18 aug 2010 - 10:15

Silvercoat hield zijn kop schuin. Een poes die haar leven op het spel zette om even de territoria te verkennen? Dat is niet slim & logisch dacht Silvercoat bij zichzelf. Maar hij had er vrede mee en begon van genot te spinnen toen hij door had dat deze poes geen directe bedreiging vormde. Silvercoat vroeg zich ook af wat Angelos aan het doen was. Zou hij nog steeds achter die hooibaal zitten. 'Angelos je kan komen hoor!' schreeuwde Silvercoat opgewekt naar zijn nieuwe maatje.
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX)   [Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX) - Pagina 2 Icon_minitimewo 18 aug 2010 - 10:33

Ze zag dat de cyperse kater haar aankeek. Hij zat te spinnen zo te zien. 'Angelos je kan komen hoor!', riep hij op een gegeven moment zo hard dat haar vacht even onvereind schoot. Wie was Angelos? Was hier dan nog een kat? Oh ja, dat was vast de kat die ze had gezien! Hij was ook cypers, alleen wist ze niet welke kleur cypers hij was. Ze benutte de tijd door even rond te kijken. Het was een schuur zo te zien. Best wel oud. Maar, als dit een schuur was, waar was de tweebeen dan? 'Ik heb even een vraagje. Dit is een schuur. Maar waar is de tweebeen die deze schuur gebruikt?', vroeg ze zich af. 'Of geeft die jou soms te eten?', vroeg ze. Ze dacht van niet. De cyperse kater was tenslotte een eenling.
Angelos
Member
100

CAT'S PROFILE
Angelos
BerichtOnderwerp: Re: [Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX)   [Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX) - Pagina 2 Icon_minitimevr 20 aug 2010 - 11:47

Angelos sprong op de hooibaal hij had zitten luisteren en was half in slaap gesukkeld. "Sorry, was nog even moe van de reis" Hij schudde zijn hoofd en sprong in de buurt van Silvercoat en zag dat die niet blies of op zijn hoede was dus ging Angelos rustig zitten en zei "Zoals mijn ..... vriend hier zei, mijn naam is Angelos" Hij keek naar de poes ze leek totaal niet op Leopardfur dus dat luchtte op, geen herrinneringen hier. Hij keek de poes aan en vroeg "Wat was je naam ookalweer...... als je die tenminste al heb gezegd." Even keek hij naar Silvercoat. ´Zou het een valstrik zijn´ dacht Angelos. Wazig staarde hij voor zich uit en plots ging hij liggen. Het zou vast geen valstrik zijn want Silvercoat had hem ontvangen als een vriend en was eerlijk geweest vanaf het begin. Hij kon hem vertrouwen en keek hem even aan en toen weer naar de poes. Hij trok ze mond open om wat te zeggen en zijn maag rommelde luid. Hij deed zijn mond weer dicht en keek even naar Silvercoat en weer naar de poes.
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX)   [Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX) - Pagina 2 Icon_minitimevr 20 aug 2010 - 12:16

"Sorry, was nog even moe van de reis", hoorde ze een stem in de schuur. "Zoals mijn ..... vriend hier zei, mijn naam is Angelos", hoorde ze de cyperse kater die tevoorschijn kwam zeggen. Ze zette haar vacht op, en keek vijandig. Was dit een valstrik van de katten? Ze blies. "Wat was je naam ookalweer...... als je die tenminste al heb gezegd'', hoorde ze hem vermoeid zeggen. 'Icy', zei ze op een felle toon. Haar vacht had zich intussen helemaal overeind gezet, klaar voor de aanval. De kat ging liggen. Icy's vacht daalde een beetje af, maar ze bleef nog steeds alert voor eventuele valstrikken. Ze trok haar nagels weer in, ging zitten, en likte haar poot. Intussen bleef ze de kat rustig aanstaren. Ze straalde zelfs iets rustigs uit.
SilverCoat
Member
156

CAT'S PROFILE
SilverCoat
BerichtOnderwerp: Re: [Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX)   [Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX) - Pagina 2 Icon_minitimevr 20 aug 2010 - 12:30

'Ik heb even een vraagje. Dit is een schuur. Maar waar is de tweebeen die deze schuur gebruikt?', vroeg ze zich af. 'Of geeft die jou soms te eten?', vroeg de poes. 'De echte eigenaar is een jaar geleden overleden, hij was al oud. En zijn kinderen en kleinkinderen geven nu geen waarde meer aan deze schuur, maar ik wel.' legde Silvercoat uit. Angelos sprong op een gegeven moment naast hem en de kat die duidelijk Icy heette zette haar vacht op. 'Rustig maar......Icy....' zei hij aarzelend. 'Het is Angelos, ook een rogue en sinds enkele uren mijn vriend.' zei hij serieus. Als Icy nu nog steeds door zou gaan met vijandelijk gedrag moest hij serieuze stappen ondernemen.
Angelos
Member
100

CAT'S PROFILE
Angelos
BerichtOnderwerp: Re: [Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX)   [Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX) - Pagina 2 Icon_minitimevr 20 aug 2010 - 12:34

"Icy. Ligt wel lekker op de tong en je hebt het recht om schuw te zijn. Was ik hier net ook maar Silvercoat is te vertrouwen." Hij keek Icy aan en zei met zijn vroegere kenmerk of tewel een betrouwbare aardige stem "Ik val je niet aan, ik val alleen aan wanneer ik bedreigd wordt en dat is niet nu." Hij knikte vriendelijk en ging weer zitten en liep rustig naar Icy en ging voor haar staan en keek recht in haar ogen en zei "Zijn dit de ogen van een vijand." Hij liep weer terug en sprong op een hooibaal maar zo dat hij zowel Silvercoat als Icy kon zien. Hij hoopte eerlijk gezegd dat ze met Silvercoat zou praten en hem negeren. Ze leek hem wel aardig en redelijk eerlijk alleen ze had iets ijzigs toen ze hem net aankeek.
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX)   [Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX) - Pagina 2 Icon_minitimevr 20 aug 2010 - 12:47

'Rustig maar......Icy....', zei de cyperse kater naast Angelos. 'Het is Angelos, ook een rogue en sinds enkele uren mijn vriend', vervolgde hij. Haar vacht daalde nu helemaal, en ze zette zich weer terug in haar vriendelijke houding. "Icy. Ligt wel lekker op de tong en je hebt het recht om schuw te zijn. Was ik hier net ook maar Silvercoat is te vertrouwen'', hoorde ze Angelos zeggen. Ze knikte. "Ik val je niet aan, ik val alleen aan wanneer ik bedreigd wordt en dat is niet nu'', zei Angelos. Hij liep toen naar haar toe. Ze kon het nog net laten om haar tanden te laten zien. "Zijn dit de ogen van een vijand'', zei hij kijkend in haar ogen. 'Misschien wel, misschien niet', zei ze schuw. Toen liep Angelos terug en sprong op een hooibaal. Haar vacht had zich intussen helemaal plat gelegd. Ze likte haar achterpoot. Die deed trouwens nog steeds pijn na wat de tweebeen in het park had aangericht. Haar staart was ook nog niet helemaal de oude.

(lees van boven twee zinnen het topic 'het leven begint nu.' in Tuinen van Kittypets als je wilt weten hoe ik aan de pijn kwam)
Angelos
Member
100

CAT'S PROFILE
Angelos
BerichtOnderwerp: Re: [Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX)   [Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX) - Pagina 2 Icon_minitimevr 20 aug 2010 - 13:02

'Misschien wel, misschien niet', zei ze schuw. Angelos keek haar aan en zei "misschien is een simpel antwoord dat vaak gebruikt wordt door zwakkelingen die hun ware aard niet durven te tonen." Angelos stond op de hooibaal en keek haar aan en had haar expres nu een soort van uitdagint te tonen. Vanuit zijn zicht had ze 3 keuze´s. Ze zou kunnen vechten, ze zou rustig antwoorden of ze zou hem ontlopen. Het maakte hem nu wel uit. Hij had wel zin om die poes een lesje te leren zonder haar hevig te verwonden of te hoeven moorden. Angelos had geen zin in een dode poes op zijn geweten.
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX)   [Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX) - Pagina 2 Icon_minitimevr 20 aug 2010 - 13:09

"misschien is een simpel antwoord dat vaak gebruikt wordt door zwakkelingen die hun ware aard niet durven te tonen'', hoorde ze Angelos een tikkeltje uitdagend zeggen. Ze zette zich schrap. Ze ontblootte haar tanden. Ze sprong op de hooibaal. Ze gaf hem een kopje. 'Eigenlijk is het verhaal simpel: ik ben op straat gesmeten toen ik net geboren was, en ben in de bossen opgegroeid. Een kat, volgens mij mijn vader, heeft me dat verteld, een lik gegeven, en is weggaan', zei ze. Ze bleef naast Angelos zitten. Waarschijnlijk had hij verwacht dat ze hem ging aanvallen. Ze snorde van plezier. Ze bekeek de schuur. Heel mooi. Stabieler in ieder geval dan haar schuilplaats, dacht ze.

(probeer 5 regels te posten, anders krijg je procenten!)
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX) - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX)   [Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX) - Pagina 2 Icon_minitimevr 20 aug 2010 - 13:24

(Waar zie jij die minder dan 5 regels.
En Icy ik wil je erop wijzen dat het niet aan jou is om dit te zeggen. Dit valt onder moderator gedrag en als je dit nog eens doet zullen we iets ondernemen. Je kunt het natuurlijk wel gewoon laten herinneren of de post aanvinken zodat ik hem of haar kan waarschuwen.)
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX)   [Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX) - Pagina 2 Icon_minitimevr 20 aug 2010 - 13:32

Firepaw schreef:
(Waar zie jij die minder dan 5 regels.
En Icy ik wil je erop wijzen dat het niet aan jou is om dit te zeggen. Dit valt onder moderator gedrag en als je dit nog eens doet zullen we iets ondernemen. Je kunt het natuurlijk wel gewoon laten herinneren of de post aanvinken zodat ik hem of haar kan waarschuwen.)

Dat was herinneren.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX)   [Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX) - Pagina 2 Icon_minitime

[Oude Koeienschuur & Erf] Silvercoat's 'vesting' & territorium (XX)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: