|
|
28
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 8 jan 2012 - 0:12 | |
| Waarom ben je wakker: Ik heb slaapproblemen, waardoor ik s'nachts actiever ben xD. Waarom zit je op WC: Omdat ik de RPG's hier leuk vindt, om te lezen én schrijven o3o. Wat ben je aan het doen: Rpg'en, chatten, en een tattoo ontwerp aan het afmaken voor een vriend van me, waar ik al 10 uur aan werk xD. Ben je moe: Nope. Wil je slapen: Ja, eigenlijk wel. :/ Hoe laat ga je slapen: Geeeeeen idee D: |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 8 jan 2012 - 0:31 | |
| Waarom ben je wakker: post maken, <3 Waarom zit je op WC: Chat<3 Wat ben je aan het doen: Post Ben je moe: Nope Wil je slapen: NEE dan krijg je nachtmerries ;-; Hoe laat ga je slapen: NEVER *valt in slaap* -damm- xD |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 8 jan 2012 - 0:40 | |
| WAAROM ben je wakker;; Verveling overheerst O~o" WAAROM zit je op WC;; 'Cause I Love WC! God, that sounds weird.. WAT ben je aan het doen;; Noooothing at all. BEN je moe;; Jup. WIL je slapen;; Yush~ HOE LAAT ga je slapen;; Als de slaap me gevonden heeft..
|
|
| |
65
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 8 jan 2012 - 1:13 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat mijn opa en oma nog niet naar bed gaan >_< Waarom zit je op WC: Ik verveel me.. Wat ben je aan het doen: Vrij weinig.. eigenlijk alleen aan het oefenen met setjes maken.. Ben je moe: Jaaaa Wil je slapen: Jaaaa, heel graag Hoe laat ga je slapen: Als mijn opa en oma klaar zijn met tennis kijken >.< |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 8 jan 2012 - 1:15 | |
| Waarom ben je wakker: Net verjaardagsfeestje gehad bij vriendin (werd 18) Waarom zit je op WC: Doe ik meestal nog ff voordat ik slapen ga Wat ben je aan het doen: Beetje topics doorkijken enzo Ben je moe: Valt wel mee, ben net thuis. Wil je slapen: Ja Hoe laat ga je slapen: Denk half 2, iig als ik klaar ben met de comp. |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 12 jan 2012 - 0:11 | |
| Waarom ben je wakker: Euhm.. Ik kon niet slapen, moest vaag huilen en ging gedichten schrijven... Waarom zit je op WC: Omdat ik hier eens wou posten ^.^ En WC altijd aanstaat. Wat ben je aan het doen: Op de laptop dit tiepen en daarna slapen Ben je moe: Half... Wil niet slapen maar heb wel iets(door het huilen) dat ik snel ga slapen... Wil je slapen: Niet echt.. Maar weet dat het moet (school ) Hoe laat ga je slapen: Nu dus 0:12 |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 4 feb 2012 - 0:13 | |
| Waarom ben je wakker: ben lekker aan het bellen en wil nie slapen Waarom zit je op WC: ff wat rondsnuffelen xD Wat ben je aan het doen: Skypen <3 Ben je moe: jah xD Wil je slapen:neeeeeee wil ik nie Hoe laat ga je slapen: Wanneer ik word gedwongen >3
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 4 feb 2012 - 0:26 | |
| Waarom ben je wakker: Don't wanna face nightmares ~ Waarom zit je op WC: No Idea, really Wat ben je aan het doen: Posten, nothing, waiting Ben je moe: Maby a little Wil je slapen: Yeah, but then without my first reason ~ Hoe laat ga je slapen: I'll hope not to soon D:
|
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 5 feb 2012 - 0:32 | |
| Waarom ben je wakker: daarom >3 Waarom zit je op WC: imdat dat gwn cool is Wat ben je aan het doen:? Ben je moe: NEEJ ^^ Wil je slapen: NEE Hoe laat ga je slapen: ?
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 5 feb 2012 - 0:45 | |
| Waarom ben je wakker: New skype message bounced my ear Waarom zit je op WC: Posten Wat ben je aan het doen: Nothing Ben je moe: uhuw Wil je slapen: accually, nope D': Hoe laat ga je slapen: In a moment~
|
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 5 feb 2012 - 0:58 | |
| Waarom ben je wakker: kijk oplichters ontmaskerd Waarom zit je op WC: cuz we are one big epic family :3 Wat ben je aan het doen: iets zoeken om mn hoofdpijn te stillen ._. Ben je moe: nee heb enkel hoofdpijn Wil je slapen: ja om te zorgen dat ik geen hoofdpijn meer heb (hehehe wat een hoofdpijn gezeik) Hoe laat ga je slapen: na dit programma x'D |
|
| |
Pen 38
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 5 feb 2012 - 1:16 | |
| Waarom ben je wakker: Ben nog aan het bewerken ;3 Waarom zit je op WC: Geen idee.. probeer actief te worden denk ik.. Wat ben je aan het doen: Bewerken en proberen te posten op Feralis. Ben je moe: Nu niet, maar als ik achter de pc vandaan kom wel. Wil je slapen: Nee.. eigenlijk niet.. Hoe laat ga je slapen: Helaas nu ._. MAAR IK WIL NIET MAN
Roomz uit. |
|
| |
♪ Lisa/Liz ღ 利沙 ✯ Animelover ♥ 436
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 5 feb 2012 - 1:29 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat het kan? ;3 En ben een BEETJE verslaafd aan Anime.. Waarom zit je op WC: Kijken of ik nog iets gemist heb of dat er iets is gebeurd Wat ben je aan het doen: Dit lijstje invullen o.O Ben je moe: Een beetje Wil je slapen: NEE, maar ik moet omdat ik morgen naar school moet! Hoe laat ga je slapen: Als mijn moeder ontdekt dat ik nog steeds niet slaap..
School is verplicht. Iets verplicht zijn is moeten. Moeten is slavernij. WAAROM IS SCHOOL DAN LEGAAL?! ik wil niet naar school :'(
Edit: Kom er net achter dat het morgen Zondag is!!! Whoohooooo!!!! Nog geen School!!! Dat ik gewoon vergeet dat het Zaterdag is.. Of beter gezegd Zondag 1.33. Ik heb geen zin in school >:'( |
|
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 19 feb 2012 - 0:08 | |
| Waarom ben je wakker: Ben aan het wachten, tot de moeder van mijn opas kindjes terug is ^^ Waarom zit je op WC: Nee ik zit niet op de wc, Maar ik zit op Warrior Ctas, becouse its still awsome! Ik heb alleen niks te doen -_-'' Wat ben je aan het doen:Dit aan het schrijven, omdat ik toch niks te doen heb, en animal planet kijken ^^ Ben je moe: Ja, eigenlijk wel. Wil je slapen: ja eigenlijk wel! XD never tough, that i could say that! 0.0'' Hoe laat ga je slapen: i dont know.
|
|
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 19 feb 2012 - 0:12 | |
| Waarom ben je wakker: Ga zo wel naar bed, maar ik was de tijd vergeten.. Waarom zit je op WC: Alle coole mensjes hangen rond deze tijd hier rond, ^^ Wat ben je aan het doen: Niets eigenlijk.. Ben je moe: Ja Wil je slapen: Eigenlijk wel.. Hoe laat ga je slapen: Zodra dit verstuurd is.
|
|
| |
♪ Lisa/Liz ღ 利沙 ✯ Animelover ♥ 436
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 19 feb 2012 - 23:59 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat het vakantie is en in mijn vakantie-ritme blijf ik super lang op en slaap ik heel lang uit.. Waarom zit je op WC: Gewoon omdat WC cuwl is? ;3 En ik gewoon zin heb om dit in te vullen.. Wat ben je aan het doen: IK heb net Soul Eater af gekeken!! Super Anime^^ Er zou eigenlijk een groot Anime topic moeten komen..;o Ben je moe: Nee, ik ben het nu al aardig gewend lang opblijven.. Gelukkig dat ik nu vakantie heb en morgen niet naar school hoef Wil je slapen: Nee, ik wil heel veel Anime kijken!! (\(^.^)/) Hoe laat ga je slapen: Ik weet dat het nu nog niet na twaalven is, maar de laatste dagen ben ik wel zo laat op geweest en ik denk dat het nu ook wel gaat gebeuren dus vul ik dit in :3
Ik hoop dat iedereen een fijne vakantie heeft en als je morgen nog naar school moet dan hoop ik dat je die damn Maandag overleefd ^^ xoxo
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 20 feb 2012 - 0:46 | |
| Waarom ben je wakker: Ik denk beter na 's avonds + pretend to keeping me from nightmares ^^ Waarom zit je op WC: Omdat ik hier nog moet posten, en omdat ik hier als enigste online ben, SHAMEONYOU :'D Wat ben je aan het doen: Staren naar het persoontje dat juist online komt bij skype, omdat hoewel ik ook nog wakker ben, het veel te laat is :3 Ben je moe: Eigenlijk wel ja Wil je slapen: Mweh, ergens wel, en ergens weer niet D: Hoe laat ga je slapen: Als ik het echt niet meer kan uithouden --" Maar dan blijft mijn licht nog wel branden<3 |
|
| |
197
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 26 feb 2012 - 0:08 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik geen zin heb om te slapen en net een film heb gekeken. Waarom zit je op WC: Omdat ik op de com zit en WC is epic! Wat ben je aan het doen: Computeren! Ben je moe: Na een beetje wel. Wil je slapen: Nah, een beetje wel xD. Hoe laat ga je slapen: IK denk nu ongeveer!
|
|
| |
Maria 150
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 26 feb 2012 - 0:46 | |
| Waarom ben je wakker: Kan niet slapen (misschien omdat ik 2 energie op heb?) Waarom zit je op WC: Om hierop te reageren xD Wat ben je aan het doen: Nog even op de laptop en daarna een boek zoeken... Ben je moe: Ja Wil je slapen: Jup... Hoe laat ga je slapen: Zo snel als ik kan :s |
|
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 4 maa 2012 - 0:08 | |
| Waarom ben je wakker: Becouse its possible XD. (nee ben weer aan het opassen. En w8 tot de ouders terug zijn) Waarom zit je op WC: Becouse its again still the awsomeness! Wat ben je aan het doen: Levenloos naar een laptop beeldscherm kijken, en dit typen, en mijzelf dood vervelen X''D Ben je moe: Beetje, weet eigenlijk niet. Heb wel een beetje koppijn. Wil je slapen: Maybe, i dont know. Ik heb toch niks beters te doen XD Hoe laat ga je slapen: and again, idunno XP |
|
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... | |
| |
|
| |
|