|
|
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 10 sep 2011 - 0:26 | |
| Waarom ben je wakker: Wachten op de CS pound =w= Waarom zit je op WC: Tijd doden~ Wat ben je aan het doen: D. Gray man manga lezen Ben je moe: Ja Wil je slapen: Eigenlijk wel Hoe laat ga je slapen: Pas als ik de pound overwonnen heb >3<
HIGH FIVE JOOS~
|
|
| |
Daphne 392
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 10 sep 2011 - 0:56 | |
| Waarom ben je wakker: Ik wacht op de Pound n_n Waarom zit je op WC: Nou kijk, ik moest toch iets doen. Wat ben je aan het doen: niets :3 Ben je moe: Ja best wel haha Wil je slapen: al ongeveer 1uur Hoe laat ga je slapen: Wanneer ik iets leuks uit de pound heb |
|
| |
34
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 10 sep 2011 - 2:17 | |
| Waarom ben je wakker: Geen idee, Omdat ik geen zin heb om te slapen en alleen thuis ben? Waarom zit je op WC: Moet toch wat te doen hebben, Nee maar ik moest een paar dingetjes checken. Wat ben je aan het doen: Ik was aan het msn'en, Natuurlijk dingen doorzoeken op WC, Op FL zitten en HN. En Deviantart doorkijken en berichten verwijderen. Ben je moe: Nah, Een beetje. Komt omdat ik net nog heb gegeten. Wil je slapen: Eigenlijk wel want ik krijg koppijn, En het wordt eng hierzo. Hoe laat ga je slapen: Geen idee, Ik zie wel wat de tijd me brengt xD |
|
| |
383
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 11 sep 2011 - 0:16 | |
| Waarom ben je wakker: Lol, dunno why, had gewoon nog geen zin om te gaan slapen, ik denk dat dat het is. Ik ga in de tussentijd effekes heel WC onder spammen >3 Waarom zit je op WC: Omdat ik WC ga onderspammen natuurlijk -.-' Wat ben je aan het doen: WC onderspammen *Wordt licht ongeduldig* Ben je moe: Nee! Allready told ya! Wil je slapen: No, ofcourse not, ik ben toch nog niet moe?! Hoe laat ga je slapen: Nog niet. Duh?
Jeez wat zijn jullie vervelenda zeg, het lijkt wel een politiebureau! O.o
|
|
| |
186
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 11 sep 2011 - 0:23 | |
| Waarom ben je wakker: Ik ben niet moe, het is weekend en mijn ouders zijn er niet :"3 Waarom zit je op WC: Waarom niet? Ik heb niets beters te doen :3 Wat ben je aan het doen: WC, WS, HPS, MSN en stomme plaatjes zoeken op Tumblr. Ben je moe: Beetje :/ Wil je slapen: Straks. Nu. Eigenlijk wel :'3 Hoe laat ga je slapen: Straks o3o Extra: Het onweert en volgens mij komen mijn ouders zo terug xd
|
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 11 sep 2011 - 0:26 | |
| Waarom ben je wakker: Ben juist terug van een concert Waarom zit je op WC: Omdat ik het hier gewoon leuk vind, en nog wat dingen wou nakijken Wat ben je aan het doen: Dingen aan het nakijken, en hopen dat Seth nog eens online komt, zodat ik hem kan plagen. Ben je moe: Nope -niet meer na 4 cola's xD - Wil je slapen: NOOO 8D Hoe laat ga je slapen: Ik hoop heeel laat ^^ |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 12 sep 2011 - 0:17 | |
| Waarom ben je wakker: geen zin om te slapen xD Waarom zit je op WC: Tjaa postwerk om te doen xD Wat ben je aan het doen: Dit invullen en pots maken Ben je moe:beetje wel ja Wil je slapen: eigenlijk wel Hoe laat ga je slapen: op tijd xD maar wel nadat ik mijn posts heb afgemaakt |
|
| |
Esmee 366 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 12 sep 2011 - 0:22 | |
| Waarom ben je wakker: Ik ben altijd tot 1 uur wakker 83 Waarom zit je op WC: Duh, gewoonte. Wat ben je aan het doen: DA, WC, WD, CS 83 Ben je moe: Nope 83 Wil je slapen: Nope 83 Hoe laat ga je slapen: ?Slapen¿ |
|
| |
Gabs 401
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 1 okt 2011 - 0:23 | |
| Waarom ben je wakker: geen zin om te slapen xD Waarom zit je op WC: Tjaa, moet nog een aantal dingen posten*denkt even na* Ohh 2 topics maar xD Wat ben je aan het doen:dit invullen en en post maken op FL Ben je moe:neuhh Wil je slapen: NADAAAAA Hoe laat ga je slapen: als ik mn posts heb afgemakt en een peukie heb gerookt
(jah ik weet het roken is slecht voor me) |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 1 okt 2011 - 0:28 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik en episode van Ao no Exorcist wou kijken xD Waarom zit je op WC: Cuz' WC owns the world. Wat ben je aan het doen: Typen 8D Ben je moe: Half, mijn ogen beginnen wel een beetje te prikken xD Wil je slapen: Maybe. >3> Hoe laat ga je slapen: Straks denk ik. ;3
|
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 1 okt 2011 - 1:32 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik wil wachten op de nieuwe CS pets en ik nog heel gezellig aan het RPen was op CotN. Waarom zit je op WC: Omdat ik mijn tijd moet doorkomen en ik me verveelde. Wat ben je aan het doen: Aan het wachteenn.. Ben je moe: Redelijk. Wil je slapen: Hmm een beetje. Hoe laat ga je slapen: Als ik al die pets heb. |
|
| |
Gabs 351
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 2 okt 2011 - 1:26 | |
| Waarom ben je wakker: ben niet zo lang geleden thuisgekomen van The Netherlands national military tattoo Waarom zit je op WC: moet eigenlijk even posten xD Wat ben je aan het doen: Ik onderga een poging mijn ogen open te houden xD Ben je moe: Jah zeker wel Wil je slapen: jah dat ook xD Hoe laat ga je slapen: ik denk nadat ik mijn lappie heb uitgezet(na dit gepost te hebben) en nadat ik weer een peukie heb gerookt.
Hmm dan ga ik eerder slapen dan gisteren
|
|
| |
Joziefrozie :D 493
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 2 okt 2011 - 1:37 | |
| Dit gaat heel saai worden T.T
Waarom ben je wakker: Uhh.. Waarom zit je op WC: Kijken of er al reacties waren. Wat ben je aan het doen: Geen idee Ben je moe: Ja Wil je slapen: Ja Hoe laat ga je slapen: Nog niet..
|
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 15 okt 2011 - 0:18 | |
| Waarom ben je wakker: Eh, hallo? Het is vakantie! x'D Waarom zit je op WC: Cuz Wc is awesome<3 Wat ben je aan het doen: Typen xD, en rustige muziekjes luisteren. Ben je moe: *Drool* Wil je slapen: Half jah T3T Hoe laat ga je slapen: Over een minuutje of... eh, 10? O.o
~MEH LIKES THIS TOPIC~
|
|
| |
Badeendje Natasja (: 85
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 15 okt 2011 - 0:27 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat mn moeder in slaap gevallen is in de zetel en ik dr maar laat liggen omdat ik anders weg moet xD Waarom zit je op WC: Omdat ik niets anders te doen heb op dit uur van de nacht x'D Wat ben je aan het doen: Pc en half een film kijken xD Ben je moe: JA, maar ik blijf rofl xD Wil je slapen: Eigenlijk wel, maar dan moet ik me moeder wakker maken en ze gaat boos zijn ahhahhaha xD Hoe laat ga je slapen: OOOOMG ZE IS NET WAKKER O_O sh*t xD |
|
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 3 nov 2011 - 0:29 | |
| Waarom ben je wakker: omdat ik awesome ben en eigenlijk niet echt slim Waarom zit je op WC: even alles checken Wat ben je aan het doen: niet veel, behalve muziek luisteren xD Ben je moe: jah best wel Wil je slapen: eerlijk gezegd wel Hoe laat ga je slapen: best snel |
|
| |
178
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 4 nov 2011 - 1:16 | |
| Waarom ben je wakker: kan niet slapen, ben waarschijnlijk ziek... Waarom zit je op WC: geen idee Wat ben je aan het doen: weinig Ben je moe: nee, niet echt... Wil je slapen: nje, dat betekent zoiets als niet echt . Hoe laat ga je slapen: dunno |
|
| |
22
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 5 nov 2011 - 0:09 | |
| Waarom ben je wakker:Gewoon, ik wou hier schrijven. Waarom zit je op wc:Gw Wat ben je aan het doen: Dit Ben je moe:JA! Wil je slapen:JA Hoe laat ga je slapen: Nu! |
|
| |
Tineke(Tiny) 682
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 6 nov 2011 - 0:38 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat het kan.. Waarom zit je op WC: Om te kijken wie er ook nog op zijn XD Wat ben je aan het doen: Niks...beetje chillen Ben je moe: 0_- nee heb vandaag twee anergy op en dat werkt meestal in de avond pas... Wil je slapen: Why?_? Hoe laat ga je slapen:Als ik er zin in heb
This is stupid.... (niet het idee hoor! D: maar wat ik schrijf!) |
|
| |
290
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 6 nov 2011 - 1:00 | |
| Waarom ben je wakker:tjaa nog geen zin om te slapen xD Waarom zit je op WC: ik moest posten van Mimstaa xD Wat ben je aan het doen: net gepost en nu dit invullen en dan ff kijken voor de rest Ben je moe: jah xD Wil je slapen: jup Hoe laat ga je slapen: Nu xD
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... | |
| |
|
| |
|