|
|
Nath 204 Actief "No one hurts my family and lives. No one."
| |
| |
| |
★ 205 Actief A heart that’s broken
is a heart that’s been loved
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 26 mei 2017 - 1:48 | |
| Waarom ben je wakker: Geen idee geen zin om te slapen en me lichaam laat niet toe Waarom zit je op WC: Duhu mensen poepen en plasen Wat ben je aan het doen: me vervelen Ben je moe: nee Wil je slapen: ja xD maar me lichaam laat niet toe Hoe laat ga je slapen: idk zo laat mogelijk
|
|
| |
Nath 204 Actief "No one hurts my family and lives. No one."
| |
| |
| |
Bo2 448 Actief Pick a star on the dark horizon and follow the light
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 6 jul 2017 - 0:49 | |
| Waarom ben je wakker: Hallo ik ben bo en ik kan niet tegen stress Waarom zit je op WC: Omdat ik nog letterlijk op 100 topics moet posten lol Wat ben je aan het doen: Ik probeer te posten maar DR another episode zit me met lustvolle ogen aan te kijken Ben je moe: heel erg maar mijn lichaam heeft een stressrush Wil je slapen: ja nee idk really Hoe laat ga je slapen: morgenochtend om 10u nee idk wss probeer ik straks wel ➢ WHAT IS MEANT TO BE ALWAYS FINDS A WAY
112 |
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 13 jul 2017 - 0:56 | |
| Waarom ben je wakker: Vriendin is in een negatieve bui Waarom zit je op WC: Is chill~ Wat ben je aan het doen: Vriendin opvrolijken Ben je moe: Nah Wil je slapen: Maybe Hoe laat ga je slapen: Soon, want ik overtuig haar dat ze moet gaan slapen~ |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| |
| |
Beer 277 Actief Never wound a snake, kill it
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 13 jul 2017 - 2:04 | |
| Waarom ben je wakker: Ik heb net een film gekeken en ik houd watch over mn jongere zus want ze is hier met haar lief hmmpfff Waarom zit je op WC: Omdat ik nog wel wat moet posten c: Wat ben je aan het doen: Posten en misschien ga ik ook de Cat questions nog eens invullen Ben je moe: Nee Wil je slapen: Nee Hoe laat ga je slapen: tot dat die jongen weg is
The itsy bitsy spider climbed up the water spout |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 27 jul 2017 - 0:27 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat er een disco is ergens op de camping en ik ben een hele lichte slaper zeg maar Waarom zit je op WC: Omdat het kan XD Wat ben je aan het doen: Wachten totdat de disco ophoudt, en dit invullen Ben je moe: JA Wil je slapen: JA Hoe laat ga je slapen: zodra het lawaai klaar is
|
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 7 aug 2017 - 5:18 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik eigenlijk niet moe ben (wat vreemd is want ik heb een paar zware nachten achter de rug xD) Waarom zit je op WC: Omdat ik even wilde kijken of ik nog iets gemist had. Wat ben je aan het doen: Verder ben ik een oude tekening aan het her-tekenen. Ben je moe: Bwa.. Wil je slapen: Eigenlijk zou ik wel moeten, moest ik morgen nog iets aan m'n dag willen hebben. Hoe laat ga je slapen: Ik wilde net alles afsluiten. |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 10 aug 2017 - 1:52 | |
| Waarom ben je wakker: Dream daddy met kip omdat bae een good fun night nodig had B) <3 Waarom zit je op WC: Omdat kip Wat ben je aan het doen: Kip & daarnet dream daddy Ben je moe: Ja, ik had maar 3u slaap vannacht~ Wil je slapen: Yea... x'D Hoe laat ga je slapen: *stares @ kip* If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
Nath 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 18 aug 2017 - 1:24 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat mijn ritme naar de *** is Waarom zit je op WC: Omdat ik wil posten Wat ben je aan het doen: Opzoek naar topics om op te reageren Ben je moe: Nee, helaas Wil je slapen: Ja, zou wel verstandig zijn ofzo Hoe laat ga je slapen: Met een uurtje I guess, langzaam ritme terug naar normaal krijgen, right... I hate myself xD |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 18 aug 2017 - 6:09 | |
| Waarom ben je wakker: omdat ik een liveshow van een youtuber wou kijken Waarom zit je op WC: verveelde me ondertussen? Idk Wat ben je aan het doen: dit aan het schrijven, vriendin appen Ben je moe: ja Wil je slapen: ja Hoe laat ga je slapen: zodra mn vriendin me toelaat ;-; |
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 11 sep 2017 - 0:29 | |
| Waarom ben je wakker: pijn door de tijd van de maand :c Waarom zit je op WC: ff afleiden Wat ben je aan het doen: in bed liggen Ben je moe: ja Wil je slapen: ja Hoe laat ga je slapen: nouja hopelijk zo snel mogelijk
|
|
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 11 sep 2017 - 0:57 | |
| |
|
| |
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 26 dec 2017 - 0:50 | |
| Waarom ben je wakker: Ik maak kerstcadeau's en ik ben te hyped over Noenoe & Pollux en GAME OF THRONES AAH Waarom zit je op WC: Voor mijn kerstcadeau's te showen XD Wat ben je aan het doen: Momenteel ben ik tomatenbrood aan het eten en aan het wachten totdat Daan reageert in Discord Ben je moe: Niet echt Wil je slapen: Ook niet Hoe laat ga je slapen: Tot ik moe ben, probs veel te laat en ben ik morgen dood ♡ |
|
| |
Daniëlle 257 Actief Be proud of all the scars, they make you who you are
| CAT'S PROFILEAge: Forever young, I want to be forever young (32 moons)Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 1 jan 2018 - 0:11 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat het nieuwjaar is! Waarom zit je op WC: Om iedereen happy new year te wensen. En omdat ik op zondag niet op de media mag en het nu officieel maandag is! Wat ben je aan het doen: posten? Ben je moe: Best wel Wil je slapen: Mwah. Ik ben ook ziek dus moet het eigenlijk wel doen. Hoe laat ga je slapen: Weet ik niet. Als dat vuurwerk ophoudt met knallen. (ik ben geen vuurwerkfan) Be proud of all the scars, they make you who you are Mudpuddle | Moraine • | Lilise | Dogpaw | Marshfire | Stonekit | Mourningchant | Watercolour | Butterflykit |
|
| |
Empress H 894 Actief That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 1 jul 2018 - 4:20 | |
| |
|
| |
Lianne 325 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 9 jun 2019 - 2:19 | |
| Waarom ben je wakker: Deadline stress + mijn kussen ligt niet lekker Waarom zit je op WC: Ik opende chrome en warrior cats stond nog aan Wat ben je aan het doen: Op zoek naar filmpjes op Youtube om me te helpen slapen Ben je moe: Ja Wil je slapen: Ja Hoe laat ga je slapen: Nu! Als het ter plekken kon gebeuren, maar mijn hoofd werkt niet mee from love i do come B L U E F L O W E R from love i do go |
|
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... | |
| |
|
| |
|