|
|
28
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 13 nov 2011 - 1:26 | |
| Waarom ben je wakker: Ik was de sims aant spelen om 7uur en nu poef is het al zo laat Waarom zit je op WC: omdat wc hip is Wat ben je aan het doen: Niks Ben je moe: beetje Wil je slapen: Ja Hoe laat ga je slapen:Geen idee
Hey iedereen die nog wakker is!!!!
|
|
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 22 nov 2011 - 0:25 | |
| Waarom ben je wakker: geen zin om te slapen Waarom zit je op WC: moet nog posten =3 Wat ben je aan het doen:Angelo pesten die laatste 6 minuten >3 en posten xD Ben je moe: niet echt Wil je slapen: ook niet echt Hoe laat ga je slapen: over niet al te lang, ik heb geen keus =,=''
|
|
| |
Abigail 295
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 29 dec 2011 - 1:40 | |
| Waarom ben je wakker: ik was aan het lezen Waarom zit je op WC: omdat wc hip is Wat ben je aan het doen: dit in aant vullen veder vervelen Ben je moe: nope Wil je slapen: nope Hoe laat ga je slapen: geen idee
Pfffff this al half twee geweest o *** mijn ma word wakker nu moet ik stil zijn xD na ja die slaapt zo wel weer … lalallaalla oke ik verveel me super erg maar ja xD |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 29 dec 2011 - 1:49 | |
| Waarom ben je wakker: dunno xD Cow of the Wld kijken.. Waarom zit je op WC: cuz meh and wc rulezzz *knuffelt een wc* Wat ben je aan het doen: behalve epic zijn, hyper zijn, mijn slagroom kunstwerk staat na een half jaar nog op de muur bij een vriendin van me xDD hoe epic is da Ben je moe: ja xD Wil je slapen: nee xD Hoe laat ga je slapen: Nu maar denk xD |
|
| |
125
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 29 dec 2011 - 1:55 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik nog geen slaap heb Waarom zit je op WC: Omdat ik het hier fijn ind Wat ben je aan het doen: Aan het rond kijken en lezenw at andere schrijven en reageren als het nodig is Ben je moe: ja, want ik ga zo naar bed Wil je slapen: liever niet, maar ik ga nog wat lezen tot mijn ogen zicht vallen Hoe laat ga je slapen: Zometeen over een kwartier
|
|
| |
Ricardo ^^ Problem? 59
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 29 dec 2011 - 5:44 | |
| Waarom ben je wakker: RPG aant maken Waarom zit je op WC: Toevallig Wat ben je aan het doen: RPG aant maken Ben je moe: Nee Wil je slapen: Ja Hoe laat ga je slapen: Niet |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 30 dec 2011 - 1:49 | |
| Waarom ben je wakker: Wilde nog even mijn netbook afsluiten en kijken hoe Serigala eruit zag op me snelle netbook. Waarom zit je op WC: Omdat ik nog wilde checken of er nog posts waren. Wat ben je aan het doen: Beetje aan het zitten, tv kijken, luisteren naar vuurwerk. Ben je moe: Ja eigenlijk wel. Wil je slapen: Ook wel, hoewel ik nie kan wachten tot forumpje open kan. Hoe laat ga je slapen: Zometeen. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 30 dec 2011 - 1:52 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik Zeldathon aan het kijken ben en omdat ik totaal niet moe ben. Waarom zit je op WC: Omdat ik benieuwd ben wie mijn lotsgenoten zijn Wat ben je aan het doen: Zeldathon kijken, schrijven Ben je moe: Nee Wil je slapen: Neither Hoe laat ga je slapen: Waarschijnlijk wel ergens tussen 2:00 en 3:00 uur, ongezond slaapritme? Check |
|
| |
40
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 30 dec 2011 - 1:53 | |
| Waarom ben je wakker: omdat ik nog geen zin heb om te slapen. Waarom zit je op WC: om te kijken of ik al was toegevoegd in thunderclan Wat ben je aan het doen: uhmm vrij weinig eigenlijk xD Ben je moe: jaa, haha Wil je slapen: eigenlijk wel dus na deeze post ga ik maar eens xD Hoe laat ga je slapen: zometeen ! |
|
| |
TessaLyra 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 31 dec 2011 - 1:18 | |
| Waarom ben je wakker: moest steds hoesten en tv kijken is leuk Waarom zit je op WC: omdat ik me verveel Wat ben je aan het doen:tv kijken en tribal wars Ben je moe:nee Wil je slapen:nee Hoe laat ga je slapen: ooit |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 31 dec 2011 - 1:24 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik niet kan slapen... Waarom zit je op WC: Redenen die snel duidelijk worden I guess.. Wat ben je aan het doen: Tobben... Ben je moe: Eigenlijk wel, Wil je slapen: Nee Hoe laat ga je slapen: Ik weet niet... Ik moet eerst nog iets afmaken |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 31 dec 2011 - 1:24 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat Anna nog filmpjes kijkt XDD Waarom zit je op WC: Even kijken of iemand gepost heeft Wat ben je aan het doen: Setje maken voor Morning, daarna Flower Ben je moe: nah Wil je slapen: iig. niet Hoe laat ga je slapen: zometeen.. |
|
| |
197
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 3 jan 2012 - 0:39 | |
| Waarom ben je wakker:Omdat ik niet wil slapen, en mijn hondje waarschijnlijk gaat blaffen als ik naar bed ga dus nu wacht ik smaen met mijn oma tot mijn hondje slaapt! Daar heb ik wel lol in! LOLLOLLOLLOLLOLLOL!!!!!! Waarom zit je op WC: OMdat ik niks anders te doen heb, behalven ds maar daaar moet ik hersenkraker oplossen. En die lukt niet! Heb als op youtube opgezocht maar staat er niet! Help!!!!!!!!!!!!!!! Wat ben je aan het doen: Uhh achter de com zitten! Ben je moe:Een beetje. Wil je slapen: Ook een beetje! Hoe laat ga je slapen: Over een kwatiertje ofzo. Nouja, dan ga ik naar boven.
*Gaapt* Blgg, wil niet naar bed maar ik verveel me wel een beetje. Maar okey! Het zal wel. Hoef er teminste niet ontzettend vroeg in te liggen!
|
|
| |
44
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 3 jan 2012 - 2:38 | |
| Waarom ben je wakker: had ll\ol gesprek in chat Waarom zit je op WC:daar is de chat Wat ben je aan het doen:in bed liggen, wc, scrubs kijken Ben je moe: nee Wil je slapen:nee Hoe laat ga je slapen: ooit |
|
| |
Your crazy Mimi girl~ 790
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 4 jan 2012 - 3:36 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik aan het kloten ben met Anna en onze amerikaanse vriend Joe XD (echt het is eng..) Waarom zit je op WC: Nou.. Hopen dat SOMMIGE MENSEN nog online zijn, maar ze laten me allemaal in de steek xD Nee howr, hou van jullie :3 Wat ben je nu aan het doen: Euhm.. me zorgen maken om dit gesprek xD en honger hebben Ben je moe: Nope klaarwakker Hoe laat ga je slapen: Wanneer Anna besluit me te vermoorden.. |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 7 jan 2012 - 0:07 | |
| Waarom ben je wakker: IKWILNIETSLAPEN -.-" Waarom zit je op WC: Idunno, just, dunno D: Wat ben je aan het doen: niets<3 Ben je moe: uhu Wil je slapen: ja and nein Hoe laat ga je slapen: over niet al te lang, ik heb geen keus =,=''
|
|
| |
46
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 7 jan 2012 - 0:11 | |
| Waarom ben je wakker: omdat ik niet wil slapen.;D Waarom zit je op WC: omdat wc ubercuwl is. Wat ben je aan het doen: gewoon een paar topicjes lezen.. Ben je moe: helemaal niet. Wil je slapen: nee (: Hoe laat ga je slapen: hmmh.. vandaag toch wel vroeger denk ik. |
|
| |
♪ Lisa/Liz ღ 利沙 ✯ Animelover ♥ 436
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 7 jan 2012 - 0:13 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik nog een kadootje moet afmaken voor de kerstengel-actie en omdat ik niet wil slapen. Waarom zit je op WC: Ik heb geen idee.. Misschien omdat ik niet veel beters heb om op te zitten? Wat ben je aan het doen: deze post typen en proberen kadootje af te maken. Ben je moe: een beetje Wil je slapen: nee Hoe laat ga je slapen: als ik moe ben of m'n moeder m'n laptop afpakt. |
|
| |
Vicky 62
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 7 jan 2012 - 0:21 | |
| Waarom ben je wakker:Omdat ik teveel post no moest doen en het overdag te druk had daarvoor waardoor er dus nóg meer topics kwamen waar ik moest reageren xD Waarom zit je op WC: Omdat WC coooooowl is ! Wat ben je aan het doen: 12 uur topic lijste invullen xD uhuu Ben je moe:jhaaaa en k ga ook hierna xD morgen vróeg op... Wil je slapen:jaaa Hoe laat ga je slapen:nu xD |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 8 jan 2012 - 0:02 | |
| Waarom ben je wakker: Was een film aan het kyken Waarom zit je op WC: omdat deze RPG superde duper leuk is Wat ben je aan het doen: dit aan het typen en dit aan het lezen Ben je moe: Neej Wil je slapen: Ja Hoe laat ga je slapen: Zo |
|
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... | |
| |
|
| |
|