|
|
198
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 4 maa 2012 - 0:24 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik niet wil slapen Waarom zit je op WC: Tja, wat zou ik anders moeten doen? Wat ben je aan het doen: Gapen en typen xp Ben je moe: HARTSTIKKE Wil je slapen: NEE Hoe laat ga je slapen: Als m'n batterijen op zijn en als m'n boek uit is
|
|
| |
460
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 7 maa 2012 - 0:03 | |
| Waarom ben je wakker: Koppijn Waarom zit je op WC: Verveling sloeg toe Wat ben je aan het doen: vervelen : D Ben je moe: Half Wil je slapen: JA D: Hoe laat ga je slapen: Als ik te moe ben om rechtop te blijven zitten of als dekoppijn weggaat :3
|
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 11 maa 2012 - 1:04 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat mijn vader naar de verjaardag van zijn broer is! Waarom zit je op WC: Daar zit ik bijna altijd op. (Tenzij schooltijd.) Wat ben je aan het doen: WC, LA en WS aan het spelen + TV kijken! En koekjes eten. (Nu op Nick Toons: Ren and Stimpy!) Ben je moe: Nee!! Ben super druk! Wil je slapen: Natuurlijk niet XD Hoe laat ga je slapen: I dont no!
|
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 11 maa 2012 - 2:38 | |
| Waarom ben je wakker: No idea :') Waarom zit je op WC: Also, no idea, I'm here alone :c Wat ben je aan het doen: Like random stuff, twitteren, youtuben * Is dat een werkwoord?* D: Ben je moe: Beetje, hoofdpijn Wil je slapen: Mweh, stiekem wel <3 Hoe laat ga je slapen: Waarschijnlijk nu
Extra: <33 NH & 1D forever =D I know, ben moe, alles wat ik nu zeg is pure random onzin xD MAAR HET IS NH AND 1D <33 D:
|
|
| |
32
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 18 maa 2012 - 1:40 | |
| Waarom ben je wakker: HONGER Waarom zit je op WC: moet piezen nee flauw omdat ie in mn tabblad stond Wat ben je aan het doen: eten Ben je moe: NEE HONGER Wil je slapen: Kan niet slapend eten Hoe laat ga je slapen: waneer het voedsel op is |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 18 maa 2012 - 1:59 | |
| Waarom ben je wakker: Eh, kan nie slapen x) Waarom zit je op WC: Cuz only WC is epic at 1:58 and Mimi loves wc's (adore) Wat ben je aan het doen: Joos missen, irriteren aan pijnlijkr beenspieren, gapen, niet slapen, beseffen dat mn wii nog aanstaat en herrie maakt, muziekje op mob opzetten, beseffen dat ik nog 29% battarij heb, muziek afzetten, nogmaals gapen, me irriteren aan dronken jongeren buiten. Is dat genoeg? Ben je moe: klein beetje maar Wil je slapen: Jup als het zou lukken.. Hoe laat ga je slapen: Zoneteen denk, hey kijk nog maar 28% lol |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 18 maa 2012 - 4:44 | |
| Waarom ben je wakker: Was fanfictions aan het uitlezen<33 Waarom zit je op WC: Dacht dat ik nog moest posten, blijkbaar niet : D Wat ben je aan het doen: Niets, story is uit, Glee episodes shizzle Ben je moe: Nope Wil je slapen: Nee u_u Hoe laat ga je slapen: Mweh, telt in je bed liggen ook? Dan nu, anders, zodra ik slaap ;3
ONEDIRECTIONFORLIFETIME BooBear x Curlie x Nialler Favs<33 |
|
| |
♪ Lisa/Liz ღ 利沙 ✯ Animelover ♥ 436
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 25 maa 2012 - 1:01 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik dat wil en geen zin heb om te slapen en omdat het weekend is. Waarom zit je op WC: Omdat het kan xp Wat ben je aan het doen: Dit aan het schrijven en ik denk dat ik straks een episode ga kijken van een anime. Ben je moe: Nee Wil je slapen: Nope Hoe laat ga je slapen: Als mijn laptop wordt afgepakt ga ik proberen te slapen..
|
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 9 apr 2012 - 0:34 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik niet slaap xp Neej heb geen flauw idee... Waarom zit je op WC: Eehm, omdat ik me niet wil vervelen? Wat ben je aan het doen: Dit aan het invullen en mijn katje Linepaw op orde aan het krijgen. Ben je moe: hangt er vanaf wat je moe noemt Wil je slapen: Neeeeeej! O.O Hoe laat ga je slapen: nog geen flauw idee van |
|
| |
81
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 13 apr 2012 - 0:02 | |
| Waarom ben je wakker: omdat mijn irritante hamster aan het knagen is en er telkens uitvalt omdat ie gaten bijt Waarom zit je op WC: Wat moet ik anders doen? Een boek lezen? Wat ben je aan het doen: dit invullen en wachten tot mijn hamster Escape ophoud ( snap je waarom ik hem escape noem? Hij ontsnapt!! ) Ben je moe:heel erg Wil je slapen: jaaa hij is opgehouden nee daar gaat ie weer Hoe laat ga je slapen:wanneer mijn hamster zijn kop dichtoud!!! |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 13 apr 2012 - 0:08 | |
| Waarom ben je wakker: Net klaar met 18 saint seiya epi's te kijken, dus nu moeten mijn oren wat rusten voor ik slapen ga x'D Waarom zit je op WC: Omdat ik de hele dag nog niet echt heb gekeken enzo, alleen snel tussen epi's door en wc is gewoon awesome o3o Wat ben je aan het doen: Mijn oren laten rusten en het forum checken enzeuw Ben je moe:Vooral mijn ogen en oren zijn moe, en nu je het zegt mijn hersenen ook ahha x'D Ik moet die 18 epi's eens allemaal verwerken x3x Wil je slapen:Half, als ik slapen ga ben ik meestal weer klaar wakker als ik eindelijk in bed lig :') Hoe laat ga je slapen:1u maximum xD
|
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 15 apr 2012 - 1:44 | |
| Waarom ben je wakker: Geen zin om te gaan slapen. Waarom zit je op WC: Gewoon, het is een hobby. Wat ben je aan het doen: Een verhaal typen. Ben je moe: Ja en nee. Wil je slapen: Ja en nee. Hoe laat ga je slapen: Voor drie uur, sowieso. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 29 apr 2012 - 0:10 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik nog iets wil kijken en ik FF plaatjes kijk Waarom zit je op WC: Dunno xD Wat ben je aan het doen: LightxHope fan zijn xD Ben je moe: Nope Wil je slapen: Nog nie Hoe laat ga je slapen: Wss 2 uur ofzow |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 29 apr 2012 - 0:12 | |
| Waarom ben je wakker:Omdat ik niet wil slapen en er niemand thuis is :3 Waarom zit je op WC:Dunno, ben overal random dit lijstje aan het invullen omdat ik het altijd al wilde. Wat ben je aan het doen:Dunno, gare filmpjes kijken dienergens op slaan+Vriend stalken die wss. nu in bed ligt :3 Ben je moe:Beetje Wil je slapen:Misschien Hoe laat ga je slapen: Dunno, een uur?
|
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 29 apr 2012 - 0:13 | |
| Waarom ben je wakker: Net terug van een verjaardag xD Waarom zit je op WC: Dunno :} Wat ben je aan het doen: Nothing at all. Ben je moe: NEE Wil je slapen: NOpe Hoe laat ga je slapen: Geen idee xD |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 30 apr 2012 - 0:11 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik niet slaap en ik geen zin heb om te slapen. Waarom zit je op WC: Nou... Daar heb ik tenminste wat te doen xD Wat ben je aan het doen: Dit invullen, daarna ga ik nog eens kijken of ik kan posten, misschien dat ik nog postsheetjes maak en anders worden het mijn voorsteltopicjes die ik eens ga aanmaken xD Ben je moe: maybe a little little bit ^^ Wil je slapen: Noooooo D: Hoe laat ga je slapen: dunno, hangt er vanaf, voor 5 uur in ieder geval ^^ |
|
| |
Abigail 295
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 30 apr 2012 - 0:33 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik niet slaap :3 ben gew nie moe Waarom zit je op WC: Zomaar Wat ben je aan het doen: Nix een beeje in bed liggen Ben je moe: Nee Wil je slapen: Nee Hoe laat ga je slapen: I dont know |
|
| |
Viktor 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 1 mei 2012 - 0:48 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik nog niet wil slapen Waarom zit je op WC: ik heb anders toch niet veel te doen Wat ben je aan het doen: hier aan het posten Ben je moe: een beetje Wil je slapen: nog niet Hoe laat ga je slapen: geen idee misschien binnen een half uur ofzo
|
|
| |
♪ Lisa/Liz ღ 利沙 ✯ Animelover ♥ 436
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 20 mei 2012 - 8:01 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik me persoonlijke record wou verbreken in zo lang mogelijk opblijven.. M'n vorige is tot 6.00 (ik weet niet hoeveel uur ik toen wakker ben geweest..) Waarom zit je op WC: Omdat ik gewoon zin had om dit in te vullen & om te kijken of er iemand zo gestoord is om op dit tijdstip wakker te zijn in het weekend.. Wat ben je aan het doen: Voordat ik dit invulde Anime aan het kijken (dat helpt bij mij het beste om wakker te blijven. De vorige keer dat ik dit deed heb ik Glee zitten kijken :3). Ben je moe: Niet echt ook al ben ik al 19 uur wakker.. Wil je slapen: Ja & Nee.. Ja, omdat ik morgen naar school moet en Nee, want ik wil nog wat langer opblijven ^^" Hoe laat ga je slapen: Ik denk als ik me wat meer moeheid voel? Ik denk dat ik ook nog even wat ga eten, want je krijgt echt honger van zo lang opblijven :3 |
|
| |
81
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 3 jun 2012 - 23:58 | |
| Waarom ben je wakker: omdat ik wil janken Waarom zit je op WC: omdat ik anders de com voor niks aan heb staan xD Wat ben je aan het doen: Rue's Lullaby en andere trieste liedjes aan het luisteren Ben je moe: neeh Wil je slapen: neeh Hoe laat ga je slapen: 2 uur 's nachts (ooh.. Ik ben te vroeg, 2 minuten xD) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... | |
| |
|
| |
|