|
|
Teddy 472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 4 mei 2014 - 5:21 | |
| Waarom ben je wakker: Ik heb geen idee, geen zin om te slapen I quess Waarom zit je op WC: Automatisme xD Wat ben je aan het doen: Zoeken naar posts die ik nog moet doen Ben je moe: nope, over mn slaap heen denk Wil je slapen: ja -.- Hoe laat ga je slapen: met 10 minuten, k zal wel moeten |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 274
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 7 mei 2014 - 1:04 | |
| Waarom ben je wakker: Livestream + Hugelol Waarom zit je op WC: Ik vroeg me af of Eef nog zou posten bij Burned xD Wat ben je aan het doen: Hugelol afstruinen Ben je moe: Niet echt Wil je slapen: Best wel Hoe laat ga je slapen: Mèh? |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 14 mei 2014 - 0:59 | |
| Waarom ben je wakker: Doctor Who is verslavend >3 Waarom zit je op WC: geen idee xD Wat ben je aan het doen: Doctor who kijken Ben je moe: meh Wil je slapen: meh, maar als ik wakker blijf loop ik morgen te zeuren dat ik moet ben xD Hoe laat ga je slapen: nu |
|
| |
Roos 124 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 15 mei 2014 - 0:23 | |
| waarom ben je wakker: ik denk: ik wil slapen. Mijn geest denkt: je moet nu vooral gaan nadenken over alle problemen waarom zit je op WC: uhm... omdat het kan xD wat ben je aan het doen: dit invullen ben je moe: nu niet, maar morgenochtend denk k wel :/ wil je slapen: jaaa hoe laat ga je slapen: ik hoop straks |
|
| |
»Quinty« 414 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 15 mei 2014 - 0:45 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik niet slaap *sassy-mode* Waarom zit je op WC: Omdat er toen nog mensen waren Wat ben je aan het doen: Youtube luisteren, Hugelol, 500px, ik ga zo dadelijk maar es schrijven Ben je moe: Niet echt Wil je slapen: Nèh Hoe laat ga je slapen: Als ik zin heb xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 15 mei 2014 - 0:57 | |
| [quote="Stormkit."]Waarom ben je wakker: Gewoon, het kon ^^ Waarom zit je op WC: Omdat ik een gesprek heb >3 Wat ben je aan het doen: Aan 't nietsen xD Ben je moe: Niet meer Wil je slapen: Mwah, valt wel mee Hoe laat ga je slapen: Noooit! Nee hoor, als ik zin heb ofzo.. |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 16 mei 2014 - 2:44 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik net een Pokémon film heb gekeken. Waarom zit je op WC: Even kijken wat hier nog gaande is. Wat ben je aan het doen: Luisteren/kijken naar mijn egeltje, facebook in de gaten houden. Ben je moe: Beetje maar Wil je slapen: Eigenlijk wel Hoe laat ga je slapen: Laten we hopen binnen nu en een half uur.
God bless insomnia en egels. Also Pokémon films. |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 17 mei 2014 - 0:25 | |
| Waarom ben je wakker: Can't sleep Waarom zit je op WC: Roughkit tot leven wekken. Wat ben je aan het doen: Ik heb net nog Yellowfang's secret besteld ;') Ben je moe: Zeker Wil je slapen: Ja Hoe laat ga je slapen: Na dit gepost te hebben. |
|
| |
»Quinty« 414 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 17 mei 2014 - 0:47 | |
| Waarom ben je wakker: Net Guild Wars afgesloten xD Waarom zit je op WC: -shrugs- Er waren mensen? Wat ben je aan het doen: Ik doe een poging om mn headset aan te sluiten en OpenOffice te openen xD Ben je moe: Lichamelijk een beetje, geestelijk niet echt xD Wil je slapen: Mwha Hoe laat ga je slapen: 2u? Half 3? |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 17 mei 2014 - 1:03 | |
| Waarom ben je wakker: Kan nooit vroeg slapen Waarom zit je op WC: It's awesome Wat ben je aan het doen: Dit invullen & YT videos kijken. Ben je moe: Meh, niet echt. Wil je slapen: Nee Hoe laat ga je slapen: half 3, 3 uur, 4 uur, geen idee, rond die tijden. |
|
| |
Liz 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 17 mei 2014 - 1:48 | |
| Waarom ben je wakker: Net terug van fissa Waarom zit je op WC: ff checken of er nog wat gebeurd is Wat ben je aan het doen: in bed liggen Ben je moe: juah Wil je slapen: uhuh Hoe laat ga je slapen: nu anders ben ik morgen kapot met paardrijden want daar moet ik vroeg voor op |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 17 mei 2014 - 3:38 | |
| Waarom ben je wakker: Ik kom ook net terug van een feest. Finals party wordt 2x per jaar gevierd (aan het eind van het semester), en heeft door de grote opkomst altijd een enorm budget. Dus het zijn altijd wel heeele toffe feesten ^^ Waarom zit je op WC: Ik moest nog op wat topics reageren enzo, en nog een aflevering van m'n serie kijken. Wat ben je aan het doen: tv kijken Ben je moe: hmm, beetje. Wil je slapen: nog niet Hoe laat ga je slapen: ik denk over een halfuur ofzo? Uurtje? |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 17 mei 2014 - 3:51 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik meestal tot 12u wakker ben en ik morgen toch nergens heen moet. Waarom zit je op WC: Last check ^^ Wat ben je aan het doen: ik was nog wat shingeki no kyojin aan het kijken ^^ Ben je moe: nope xD. Wil je slapen: eig wel x3 Hoe laat ga je slapen: nu, anders word ik maar laat wakker xD |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 18 mei 2014 - 0:02 | |
| Waarom ben je wakker: ik kom net terug van BLØf concert dus mja xD Waarom zit je op WC: ik ga nog wat posten en dan slapen xD Wat ben je aan het doen: ik ga posten :3 Ben je moe: nope Wil je slapen: nope Hoe laat ga je slapen: tussen 1-2 uur denk ik xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 18 mei 2014 - 0:20 | |
| Waarom ben je wakker: NCIS forever!!! Waarom zit je op WC: Jullie zijn zo aardig ;D Wat ben je aan het doen: NCIS!! Ben je moe: Nee >3 Wil je slapen: Nooo Hoe laat ga je slapen: nog langer niet!
|
|
| |
»Quinty« 414 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 18 mei 2014 - 0:22 | |
| Waarom ben je wakker: Net mn game afgesloten Waarom zit je op WC: Omdat ik nergens anders ben *sassy* Wat ben je aan het doen: Nothing Ben je moe: Beetje Wil je slapen: Joah xD Hoe laat ga je slapen: Nu :') |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 18 mei 2014 - 0:50 | |
| Waarom ben je wakker: Ik heb geen slaap Waarom zit je op WC: Hier is het AOT, dull xD Wat ben je aan het doen: Zeuren en tot net praten met een vriend Ben je moe: Niet echt Wil je slapen: Nee, danku vriendelijk Hoe laat ga je slapen: Once again ~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 19 mei 2014 - 0:04 | |
| Waarom ben je wakker: gewn Waarom zit je op WC: omdat er nergens op de wereld mensen net zo gaaf en gek zijn om tot zo laat met mij op te blijven xD Wat ben je aan het doen: praten met Esmee Ben je moe: Ja! Wil je slapen: Mwah Hoe laat ga je slapen: Ehm. |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 19 mei 2014 - 0:07 | |
| Waarom ben je wakker: Luisteren naar gekgaande huisdieren xD Waarom zit je op WC: Ik moest melden dat die huisdieren beïnvloed worden door spoken/geesten, duhll Wat ben je aan het doen: Emma wakker houden >3 Ben je moe: Valt mee Wil je slapen: Niet echt, maar moet wel ooit hé. Hoe laat ga je slapen: Liever nooit, maar dunno, tiental minuutjes, I guess |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 20 mei 2014 - 0:08 | |
| Waarom ben je wakker: Dunno Waarom zit je op WC: Gewn Wat ben je aan het doen: Esmee en Esmee aan het stalken Ben je moe: JA Wil je slapen: ja xD Hoe laat ga je slapen: Zometeen >3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... | |
| |
|
| |
|