|
|
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 22 aug 2011 - 1:17 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik niet wíl slapen. Waarom zit je op WC: Omdat ik WC verslaafd ben «3 Wat ben je aan het doen: Ehh, dingetjes checken, verhaal schrijven enz. Ben je moe: Nee, stiekem niet. Wil je slapen: Nop. Hoe laat ga je slapen: Wanneer mijn accu van laptop leeg is ^w^' |
|
| |
~Nathalie/ Nath~ 337
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 22 aug 2011 - 1:53 | |
| Waarom ben je wakker: Geen zin om te slapen c: Waarom zit je op WC: Mijn hang plek Wat ben je aan het doen: Zingen en rond snuffelen Ben je moe: Je eigenlijk wel Wil je slapen: Nee Hoe laat ga je slapen: Ik zou zo meteen wel moeten, anders ben ik morgen 2/3 uur pas wakker! |
|
| |
460
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 22 aug 2011 - 2:10 | |
| -------------------------------------------------------------------------------- Waarom ben je wakker: Slaapproblemen en inspiratie vloedgolf Waarom zit je op WC: idk Wat ben je aan het doen: Posten, vertalen, schrijven Ben je moe: Nop Wil je slapen: Nee Hoe laat ga je slapen: uurtje
|
|
| |
171
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 25 aug 2011 - 0:22 | |
| Waarom ben je wakker: Eindelijk mn lappie mee naar boven gesmokkeld dus dat word tot lekker laat doorgaan Waarom zit je op WC: Ik moet nog teveel posten xD Wat ben je aan het doen: Posts typen Ben je moe: Niet echt Wil je slapen:NADAAA Hoe laat ga je slapen: geen idee, ik zie wel wanneer ik zin heb, waarschijnlijk rond 3 uur |
|
| |
432
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 25 aug 2011 - 1:12 | |
| Waarom ben je wakker: Weet niet.. Ik ben altijd wakker tot rond 1 uur Waarom zit je op WC: Omdat dat het enige leuke is wat ik kan verzinnen om 1 uur Wat ben je aan het doen: Dat eh.. Is top geheim.. Nee, ik zoek een plaatje voor Blue Ben je moe: Nope Wil je slapen: Maybe Hoe laat ga je slapen: 2 uur? Afgesproken?
|
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 26 aug 2011 - 0:24 | |
| Waarom ben je wakker: Chicken Smoothie Pound. Wachten. 35 minuten. Waarom zit je op WC: Dat is mijn tijdverdoener >3 Wat ben je aan het doen: Wachten, dit invullen.. Ben je moe: njah.. Beetje Wil je slapen: Wat? Nee.. Hoe laat ga je slapen: Na de Pound ongeveer..
|
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 26 aug 2011 - 0:32 | |
| Waarom ben je wakker: Had nog niet de behoefte om te slapen en ik wacht tot de pound op CS open gaat. Waarom zit je op WC: Omdat er hier gepost wordt en ik moet me toch ergens mee bezig houden. x'D Wat ben je aan het doen: Wachten tot de pound open gaat, proberen de tijd een beetje te verdrijven. Ben je moe: Redelijk. Wil je slapen: Mwah zo wel ja. Hoe laat ga je slapen: Denk na de pound ofzow.
|
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 26 aug 2011 - 0:36 | |
| Waarom ben je wakker: CS POUND x') Waarom zit je op WC: Omdat andere mensen er ook nog opzitten o3o Wat ben je aan het doen: Transformice. Ben je moe: Nop. Wil je slapen: Nop. Hoe laat ga je slapen: Geen idee 8D |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 29 aug 2011 - 0:17 | |
| Waarom ben je wakker: CS Pound wachten =.=' Waarom zit je op WC: Ehhh.. Ik zit of op WC, of op dA, of op CS, of op DW, so.. Wat ben je nog meer aan het doen: dA, DW, CS c: Ben je moe: Nehh Wil je slapen: Ik ben een van de twee enige op WC, op dit moment, ja Hoe laat ga je slapen: Wanneer de CS Pound dicht is :3
|
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 29 aug 2011 - 2:04 | |
| Waarom ben je wakker: Een van de meest epic episodes van Inuyasha waren de volgende die ik ging zien.. Ik kon niet wachten. 0.0 Waarom zit je op WC: Ik stop nu cuz I'm tired, en ik wou gewoon een keer in dit topic staan xD Wat ben je aan het doen: Aan de computer zitten, net 5 episodes van elk 20 min. zitten kijken O.o Ben je moe: Omg, I'm so tired..... Wil je slapen: Omg, YEAHH. Hoe laat ga je slapen: Nu. =.=
|
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 4 sep 2011 - 0:50 | |
| Waarom ben je wakker: Heb net verjaardag gevierd en lig eigenlijk net in bed. Waarom zit je op WC: Doe ik bijna elke dag, dus waarom niet om 1 uur 's nachts? 8D Wat ben je aan het doen: Aan het laptoppen terwijl ik lekker in me bedje lig. c: Ben je moe: Niet echt.. Misschien een beetje. Wil je slapen: Straks wel ja. Hoe laat ga je slapen: Ik denk over een halfuurtje ofzo. xD
|
|
| |
Gail 952
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 4 sep 2011 - 0:53 | |
| Waarom ben je wakker: omdat ik net terug ben van vakantie, nou ja net... paar uur terug... Waarom zit je op WC: omdat ik onder gespamt ben x) Wat ben je aan het doen: het onderspam gedeelte verwijderen Ben je moe: nee eigenlijk niet Wil je slapen: zal zo wel moeten he Hoe laat ga je slapen: uurtje of twee nog |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 4 sep 2011 - 0:59 | |
| Waarom ben je wakker: Geen idee Waarom zit je op WC: Meeting topic kijken ;3 Wat ben je aan het doen: Tja beetje replies aan het lezen Ben je moe: HEEEL ERG Wil je slapen: JA Hoe laat ga je slapen: Als ik straks omval. |
|
| |
201
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 4 sep 2011 - 1:08 | |
| Waarom ben je wakker: idk, ik hoor te slapen. Waarom zit je op WC: ik kwam even langswippen. =) Wat ben je aan het doen: dit lijstje aan het invullen. Ben je moe: ja, Wil je slapen: ja xd Hoe laat ga je slapen: zo meteen waarschijnlijk. |
|
| |
Anna/Duckface 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 4 sep 2011 - 23:40 | |
| Waarom ben je wakker: om te kijken hoe het gaat sinds ik het druk heb met alles Waarom zit je op WC: door topijes kijken en voor me berichten Wat ben je aan het doen: als een zombie achter ed pc zitten Ben je moe: bijde actief en moe xD vraag niet hoe dat kan Wil je slapen: gaat wel Hoe laat ga je slapen: zometeen |
|
| |
Joos // MissDinosaur // Soja Sauce 64
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 4 sep 2011 - 23:58 | |
| Waarom ben je wakker: The Pound «3 Waarom zit je op WC: Euhh.. Good question.. I'm like, you kow, ALWAYS on c Wat ben je aan het doen: Wishing a damn mosquito to the death Ben je moe: Littlebit, yeah Wil je slapen: No?! Hoe laat ga je slapen: When the Pound is closed.
|
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 6 sep 2011 - 0:47 | |
| Waarom ben je wakker: posten met mensjes op fl ;3 Waarom zit je op WC: Even kijken of hier nog wat spannends was, niets :O Wat ben je aan het doen: nu muziek luisteren omdat de mensjes niet opschieten Ben je moe: best wel... Wil je slapen: nee Hoe laat ga je slapen: moet zo, moet namelijk vroeg op om rooster te halen |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 7 sep 2011 - 0:00 | |
| Waarom ben je wakker: No idea Waarom zit je op WC: BSE* Wat ben je aan het doen: hierop reageren.. Ben je moe: Ja! Wil je slapen: Ja! Hoe laat ga je slapen: Nu
*Best Site Ever |
|
| |
Juul Koujirou. 798
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 8 sep 2011 - 5:09 | |
| Waarom ben je wakker:mijn kat sprong op mn bed om 4 uur Waarom zit je op WC:Cuz its awsome! Wat ben je aan het doen:Tpoicjes kijken enzzo Ben je moe:ja duuh Wil je slapen:ja maar lukt niet meer en mag niet meer van meself Hoe laat ga je slapen: niet meer moet om acht uur naar school!
|
|
| |
125
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 10 sep 2011 - 0:17 | |
| Waarom ben je wakker: Pound «33 Waarom zit je op WC: Lolz, ik hou van WC Wat ben je aan het doen: Behalve dit invullen? Helemaal niks D: Ben je moe: Beetje Wil je slapen: Noh.. Hoe laat ga je slapen: Na de Pound EDIT - Strawberry schreef:
- HIGH FIVE JOOS~
HIGH FIVE BABZEL~ «33
Laatst aangepast door Whitestorm op za 10 sep 2011 - 0:33; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... | |
| |
|
| |
|