|
| [The Final Prophecy] The Gathering | |
| |
Chi 204
| |
| Onderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering zo 8 sep 2013 - 16:46 | |
| "Hallo," Kreeg hij als antwoord. Hij betrapte zichzelf erop dat hij aan het glimlachen was en smeet de lach dus meteen van zijn gelaat af. Niemand mocht iets doorhebben, niemand.. "Thunderclan, toch?" Vroeg ze, waarop hij vriendelijk knikte. "Ja, Snowstorm is de naam." Bracht hij haar bij waarna hij even zijn spieren liet rollen en zich uitstrekte. "Skyclan?" Lichte nieuwsgierigheid vlamde op in zijn ijsblauwe ogen, maar deze verstopte hij algauw weer toen hij de kattin terug aankeek.
|
| | | WazBeer 175 Actief Although I lost my mind, sir,
I think you lost yours quicker.
| |
| Onderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering zo 8 sep 2013 - 16:50 | |
| Nightstream glimlachte even toen ze het enthousiasme, maar tegelijkertijd de nervositeit van de apprentice opmerkte. Het herinnerde haar aan haar eigen ervaringen met gatherings. Littlepaw wendde haar blik af naar een ander paar katten en omdat Nightstream wist dat dit niets met haar te maken had, gebruikte ze de korte stilte tussen hen om de katten op de gathering af te speuren. Er zaten een hoop nieuwe gezichten tussen, maar ook bekenden. Gelukkig geen Ashcloud of Sandspots. Toen Littlepaw weer begon te spreken keek ze de apprentice weer aan. Haar gepijnigde stem en de vraag die ze stelde deden de medicine cat even verstijven. Voor een moment schoot er verdriet door haar ijsblauwe ogen, maar al snel veranderde haar houding weer naar de vriendelijke, kalme uitstraling die ze altijd had. "Dat is inderdaad tegen de regels. Heeft Smokebreath dat niet verteld?" zei ze vriendelijk, maar in haar stem klonk ook begrip. (TAG: Littlepaw) NIGHTSTREAM |
|
| | | Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering zo 8 sep 2013 - 16:52 | |
| TAG: Snowstorm
Dogdance liet haar tong eventjes ietwat nerveus over haar borstkas raspen, waarna ze de sneeuwwitte kater weer aankeek. "Ja, Snowstorm is de naam." Miauwde de kater, waarna hij zijn spieren eventjes liet rollen. Dogdance hield haar kopje wat scheef terwijl ze dit aanschouwde. "Aangenaam, Snowstorm, Dogdance is de naam." Miauwde de poes daarna, nog steeds ietwat stijfjes. "Skyclan?" Vroeg de kater vervolgens. Een ietwat scheve glimlach verscheen op haar gezicht. "Skyclan ja," Miauwde ze, waarna haar glimlach zowaar in een eerlijke, ietwat vriendelijke glimlach veranderde.
|
| | | 320 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering zo 8 sep 2013 - 16:53 | |
| Bulletpaw TAGS: - De langharige kater trippelde wat nieuwsgierig door de kattenmassa, kijkend naar de vele katten. Dit was zijn eerste gathering, dacht hij enigszins blij. Het was anders dan hij verwachtte, drukker dan hij verwachtte. Hij staarde naar de vier reusachtige bomen, die had hij al eerder gezien. De kater keek met zijn amberkleurige ogen naar de katten, die uit elke clan kwamen. Bulletpaw ging rustig zitten en staarde met een grijns rond. Het duurde, dacht hij, niet meer zo lang.
|
| | | Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;) 474 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering zo 8 sep 2013 - 17:00 | |
|
Een kleine tabby kater hupte door het ThunderClan territoria. Hij had gehoord dat er een Gathering was en ging dus naar Fourtrees. Toen de grote eikenbomen opdoemde sloeg zijn hart een tikje over. Specklepaw was nog nooit naar een Gathering gegaan. Dit was dus zijn eerste keer. Opwinding stroomde door zijn hele lijf. Enthousiast rende hij het dal in. Er waren nog maar weinig katten. Hij herkende een paar ThunderClan katten, maar voor de rest kwamen ze hem allemaal onbekend voor. Willekeurig liep hij naar een onopvallende kater. Hij droeg een geur dat hij nog nooit had geroken. "Hoi.", miauwde hij wat ongemakkelijk.
#Words: 107 #Tags: Bulletpaw #Notes: Yey, first Gathering
Laatst aangepast door Specklepaw op zo 8 sep 2013 - 17:04; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | sas & tess 103 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering zo 8 sep 2013 - 17:02 | |
| Thistlefrost at rustig de laatste paar happen van zijn zelfgevangen vis op. Hij had een drukke dag gehad: 's ochtends had hij met zijn apprentice Swallowpaw eerst een paar technieken geleerd voor landprooi, zijn apprentice had daarna zijn eerste vogel gevangen. Daarna hadden ze, omdat het jagen op landprooi te lang duurde, bij de rivier gevist tot zonhoog. Ze hadden samen 2 keer moeten lopen om al hun vangst naar het kamp te kunnen brengen. Swallowpaw was een uitstekende visser maar door haar grootte kon ze nog niet zoveel vissen meesjouwen. Ze was moe geweest na het vele lopen en jagen onder de heerlijk warme zon en Thistlefrost had haar naar haar nest gestuurd en geprobeerd haar duidelijk te maken dat ze vanavond een speciale nachttraining zouden hebben. Hij keek op en zag dat de zon al behoorlijk laag stond. Hij nam de allerlaatste hap en stond op. Meteen voelde hij zijn vermoeide spieren weer, want in plaats van te rusten had hij deze middag nog een patrol mee gedaan. Hij zuchtte geluidloos en liep weer naar de prooistapel. Hij zag de zwaluw die zijn apprentice had gevangen nog liggen en pakte hem met een glimlach op. Vervolgens liep hij op zijn gemak naar de Apprenticeden waar Swallowpaw nog lag. Hij liep rustig naar binnen om niemand anders wakker te maken en legde de zwaluw naast zijn in slaap lijkende apprentice. Hij gaf haar een klein duwtje met zijn poot om haar wakker te krijgen. Voor de zekerheid gaf hij er nog 1 en toen ging hij weer met de Zwaluw buiten staan, wachtend tot ze naar buiten kwam. Toen dat eenmaal gebeurde knikte hij kort naar de zwaluw voor zijn poten. Langzamerhand hadden hij en Swallowpaw een tactiek ontwikkeld om toch te kunnen communiceren. Hij ging zitten en wachtte rustig af en keek toe hoe ze at. -Swallowpaw- |
| | | Cesanne 73
| CAT'S PROFILEAge: Old age: the crown of life, our play's last act.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering zo 8 sep 2013 - 17:15 | |
| ''Bedankt, Icerock.'' Miauwde ze, ''En dat elder worden stond inderdaad nog niet op mijn planning, maar het was StarClans wil.'' Miauwde ze met een knikje. ''Fijn om het gras weer onder je poten te kunnen voelen, in plaats van die sneeuw.'' De kater knikte bevestigend. 'Inderdaad, die Leaf-bare heeft veel te lang geduurd naar mijn part. Al ben ik al lang blij dat hij niet zo streng was, als die van toen ik nog een apprentice was. Toen zijn er een heleboel katten van de honger omgekomen, samen met een ziekte die toen door het gebied trok. Alle clans kwamen er maar moeilijk door.' Het had hem altijd een plezier gedaan als hij het gras weer kon zien. Het betekende over het algemeen dat de voedselvoorraad weer ging groeien, er weer kittens kwamen en noem het maar op. Die kleine pluizenballetjes waren immers best schattig.
[ I v y p o o l ]
|
| | | Bяσσ∂яσσѕтєя χρ 19
| |
| Onderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering zo 8 sep 2013 - 17:23 | |
|
Een jonge Apprentice verscheen bij de vierboom. Er was al een grote massa van katten van verschillende clans. Cutepaw voegde zich erbij en keek even in het rond. Ze had nog geen bekende opgemerkt, alleen dacht ze wel dat ze ergens Peachpaw, haar zusje, zag. De kattin ging met een plof op de grond zitten. Ze was eigenlijk als eerst best wel zenuwachtig geweest voor de Gathering, maar dat was eigenlijk nergens voor nodig nu ze er was. Stilletjes keek de kattin rond naar de andere katten, ze had geen een iemand om mee te praten, ze was verlegen om op zomaar iemand af te stappen en te praten.
// Cutekit is nog niet veranderd in Cutepaw. Wie wilt trouwens met haar praten? c:
|
| | | Cesanne 73
| CAT'S PROFILEAge: Old age: the crown of life, our play's last act.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering zo 8 sep 2013 - 17:24 | |
| Timefall Rustig keek hij om zich heen. Al snel waren er een heleboel katten verzameld. Windclan, Thunderclan, Riverclan, Shadowclan, Skyclan. Van alle clans waren er wel katten te vinden. Verveeld wurmde hij zich door de menigte heen en besloot toen maar een poes aan te spreken van Skyclan. Waarom ook niet. 'Hallo,' klonk zijn stem kalm, 'Ik ben Timefall, en jij bent?' Hij sprak niet altijd katten aan, maar op een Gathering kon hij toch niet gewoon blijven zitten kijken, niet waar? De meeting was er een keer per maan. Daar moesten ze gebruik van maken. Het was immers een van de weinige nachten, waar men in vrede leefde.
[ C h a r c o a l f l a r e ]
|
| | | « Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering zo 8 sep 2013 - 17:32 | |
| Frostlake OCC: x De zwarte kater bewoog zich tussen de massa katten door. Hij zocht naar een goed plekje, zodat hij alle leiders goed kon horen en zien wat er gebeurde. Toen hij een plek dicht in de buurt had gevonden zette hij zich neer en begon zijn poten te wassen, die nog een beetje naar het Thunderpath stonken. Hij was benieuwt of hij tijdens deze Gathering nog met iemand zou praten, of dat hij gewoon alleen bleef zitten. Zijn groene ogen stonden helder en best intelligent, maar dat was hij ook wel. Zijn ogen gleden over de massa katten, het leken er per ceremonie wel meer te worden, maar dat merkte je in de Clan zelf ook wel.
Ivypool OCC: Icerock De kater had bevestigend geknikt. ''Inderdaad, die Leaf-bare heeft veel te lang geduurd naar mijn part. Al ben ik al lang blij dat hij niet zo streng was, als die van toen ik nog een apprentice was. Toen zijn er een heleboel katten van de honger omgekomen, samen met een ziekte die toen door het gebied trok. Alle clans kwamen er maar moeilijk door.'' Ze luisterde geboeid naar het verhaal van de elder. ''Dat moet wel een moeilijke periode geweest zijn.'' Miauwde ze bedenkelijk. Dit verhaal was ver voor haar tijd geweest. ''Ik heb nog nooit z'n strenge Leaf-bare meegemaakt, gelukkig.'' Ze glimlachte even naar de oude kater.
Ashdrop OCC: Strawberry De grijzige kater stapte mee in de stoet van zijn Clan. Zo nu en dan botste een kat tegen hem op, en deze ging hij dan uit de weg. Na een tijdje kwam hij naast een poes te lopen, die hij herkende als Strawberry. ''Ha, Strawberry!'' Miauwde hij vrolijk en knikte naar haar. ''Ik ben benieuwt wat de Clans allemaal te melden hebben na deze Leaf-bare.'' Waarschijnlijk voelde de hele ThunderClan zich sterk met hun nieuwe, kersverse leider. Toen hun Clan zich mengde met de andere katten bij de vierboom zorgde hij ervoor naast de kattin te blijven lopen, want hij kende, ook al was hij dan Warrior, niet zo super veel katten. |
| | | Wazzy 103 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering zo 8 sep 2013 - 17:34 | |
| Charcoalflare drong zich door de menigte katten, Peachpaw nog altijd in haar kielzog, toen er een kater op haar af gestapt kwam. Ze had hem eerst nog naast de rots zien zitten en kende hem niet, maar het feit dat hij daar vandaag kwam moest wel betekenen dat hij een belangrijk persoon was. "Hey" groette ze hem vriendelijk terug. "Leuk je te ontmoeten. Mijn naam is Charcoalflare en dit is Peachpaw." Ze wenkte even naar de apprentice die bij haar stond, om haar ook te betrekken. Ze had spreken met anderen, zelfs totaal vreemden, altijd al makkelijk gevonden dus de gathering was geen uitzondering. "Als ik me niet vergis moet jij de deputy van ThunderClan zijn? Gezien je net bij de Great rock zat en Fireheart nu op de rots zit" vroeg ze hem. Natuurlijk kon ze het ook fout hebben, maar het was het vragen waard. Ze had niets gehoord van wat er in ThunderClan was gebeurd en haar vermoedens waren enkel gewekt door de dingen die ze vanavond waarnam. (&Peachpaw, Timefall)
|
| | | Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering zo 8 sep 2013 - 17:35 | |
| Meerdere gatherings waren voorbij gekomen sinds Dustar's ziekte, en meerdere gatherings was Silverfang in zijn plaats gegaan. Maar, dit keer waren zijn passen minder somber, terwijl hij de daling maakte van Higstones naar Fourtrees. Dit keer had hij de goede hoop dat zijn goede vriend volgende maand gewoon weer de gathering kon bijwonen, gezien zijn conditie eindelijk leek te verbeteren. Dan zou hij weer zijn plaats op de Great Rock kunnen opeisen als leider van Skyclan. Maar, voor nu zou Silverfang nog één keer de afwachtende blikken van de andere clans moeten trotseren en hen duidelijk maken dat Skyclan nog altijd even sterk was als altijd. Met die gedachte hief de deputy even zijn kop en liet hij zijn blik vallen op het groepje warriors en apprentices achter hem. Het geluid van vlotte poten rinkelden in zijn oren, terwijl de volle maan weerspiegelden in de smeulende ogen van de katten. Iedereen leek in een opgewekte stemming om naar de gathering te gaan. Silverfang glimlachte even en liet zijn blik toen weer op het vertrouwde uitzicht van Fourtrees vallen, met diens reuzachtige eiken die fel afstaken tegen de heldere hemel. Hij kondigde zijn intrede aan tegenover de rest van de clans, door zijn staart trots omhoog te steken en soepel, zoals een katachtige dat beaamde, op de grote rots te springen. Het was niet zijn plaats als deputy, maar de andere leiders waren inmiddels wel op de hoogte van Duststar's situatie en hij verwachtte geen vreemde blikken meer. In plaats hiervan was het zijn beurt om verrast te kijken, gezien hij een rode pels zag op de plaats waar normaal een blauwe vacht hoorde te glanzen. Hij knikte even begroetend naar Fireheart, terwijl hij zijn nieuwsgierigheid naar Bluestar niet kon verbergen in zijn bleekgroene ogen, en toen naar de zwart-witte katin die voor hem nog compleet onbekend was.
|
| | | FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering zo 8 sep 2013 - 17:43 | |
| - Firestar schreef:
F I R E S T A R The fire that saved our Clan
Zoals bij eerdere gatherings, zag hij niet Duststar, maar Silverfang aan komen lopen. De leider van SkyClan was er dus nog niet bovenop, maar aan de tred van de deputy te zien, kon hij niet met slecht nieuws komen. Gelukkig, anders hadden ze hier straks met drie nieuwe leiders gestaan. Hij vond het zelf nog veel te vroeg om de oude generatie in te wisselen voor een nieuwe, maar helaas had StarClan anders besloten. Brokenstar en Raindrop waren dood, evenals Bluestar. Meer ellende hoefde ze er niet bij. Toen de zilveren kater naast hem plaatsnam op de rots, deed hem dat even denken aan hun moment in de boom. Firestar volgde Silverfang's voorbeeld en gaf ook een knikje. De nieuwsgierige blik in de ogen van de SkyClan deputy was hem niet ontgaan. "Bluestar jaagt nu met StarClan" zei hij kalm. Ook SkyClan had het recht dit te weten.
WORDS ### TAGS Silverfang & Shrewstar NOTES None
|
|
| | | Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering zo 8 sep 2013 - 17:44 | |
| .: SWALLOWPAW :. Ze was eindelijk na een lange training in slaap gevallen. Het was een zware training en ze was echt moe. Ze voelde een poot tegen haar lichaam en de geur van Zwaluw in haar neus. Ze haar blauwe ogen gingen open en ze keek richting Thistlefrost. Ze had eigenlijk best honger en pakte de zwaluw op. Ze ging naar buiten en nam snel een paar happen van de Zwaluw, meer had ze ook niet nodig. Ze wenkte met haar staart dat ze konden gaan. Ze liepen samen het kamp uit maar het was stil tussen hun, dat was ook geen wonder, aangezien ze beide niet konden praten. Al snel waren ze bij de rivier waar ze diezelfde ochtend nog hadden staan vissen. Swallowpaw lette even niet op en viel zo het water in. Het was koud, té koud! Het was ook nog afgekoeld die avond ook, dus het was te koud voor zo'n mager poesje als haar. Ze snakte naar adem toen ze onderwater ging, dit tweede keer in 1 maan dat ze het water inviel en bijna verdronk. "Thistlefrost, help me alsjeblieft!" dacht ze bij zichzelf. Thistlefrost zou haar eigenlijk eerst moeten laten leren zwemmen! .: Thistlefrost :. .: JAYTAIL :. Nog steeds zat hij alleen. Steeds meer katten kwamen aan, een klein rood poesje kwam binnen, SkyClan. Hij besloot met haar te gaan praten. "Goedeavond" zei hij tegen de jonge apprentice. "Ik ben Jaytail, een nieuwe Warrior van ThunderClan." zei hij tegen de apprentice. "en jij bent? Ik heb je nog nooit eerder op een Gathering gezien. Ben je net apprentice?" vroeg hij aan het oranje poesje. Ze zag er jong uit, 6 moons ofzo. Een oranje poesje met groen-blauwe ogen. .: Cutekit :. .: RAISINGPAW :. Hij liep rustig uit het kamp. "Raisingpaw wacht!" riep een vrouwelijke stem, het was zijn moeder. "Wat is er mam?" vroeg hij aan haar. Ze likte hem even. "Maaaam." zei hij. "Ik moet gaan!" "doe de groetjes aan je zusjes!" Riep ze hem nog na. Hij zuchtte even, ze was zó overbezorgd over hen. Hij begon te rennen, eindelijk vrijheid! Hij kwam bij de Fourtrees aan, en hij ging opzoek naar andere Clans. Maar voor nu, was hij eigenlijk alleen... .: Alleen :. |
| | | Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering zo 8 sep 2013 - 17:48 | |
| Icerock
''Dat moet wel een moeilijke periode geweest zijn.'' Miauwde ze bedenkelijk, ''Ik heb nog nooit z'n strenge Leaf-bare meegemaakt, gelukkig.'' De kater glimlachte even, 'Het was inderdaad een harde tijd, maar we zijn erdoor gekomen, we hebben het doorstaan. Anders stond ik hier niet en jij waarschijnlijk ook niet. Maar ik moet toegeven dat de katten vroeger een stuk sterker waren, veel ruwer. Sommige katten beginnen nu al bij het minste geringste te piepen. Vroeger konden we wel tegen een steekje of tegen een kleine verkoudheid. Maar nu moeten ze voor het minste naar de Medicine Cat, zijn ze bij de minste inspanning moe en hebben ze altijd honger. Soms snap ik niet waar wij, katten, naartoe gaan. Maar ach, ik zal er maar mee moeten leven. Wat was je naam ook al weer?' Natuurlijk kon ook hij klagen en klagen, het was niet echt klagen. Hij uitte alleen maar zijn mening. De meeste elders waren het met hem eens en de anderen konden het enkel aannemen. Best handig soms.
[ I v y p o o l ]
Timefall "Hey" groette ze hem vriendelijk terug. "Leuk je te ontmoeten. Mijn naam is Charcoalflare en dit is Peachpaw." Hij knikte even en richtte zijn blik op de apprentice, waarna hij de warrior weer aankeek. 'Aangenaam,' miauwde hij glimlachend. De poes ging duidelijk erg makkelijk om met het praten met vreemden. Hoe dat bij de apprentice lag, kon hij nog niet echt peilen. "Als ik me niet vergis moet jij de deputy van ThunderClan zijn? Gezien je net bij de Great rock zat en Fireheart nu op de rots zit" vroeg Chocoal hem toen. De kater knikte even rustig. 'Sinds kort inderdaad. Timefall is de naam,' sprak hij rustig, 'En het is nu Firestar hoor. Hij heeft zijn levens al gehaald.' Een vrolijke glimlach sierde zijn gezicht. Het was vrij logisch dat de poes dat nog niet wist, het kon immers zijn dat dat nieuws de Skyclankatten nog niet had bereikt.
[ C h a r c o a l f l a r e ] |
| | | Chi 204
| |
| Onderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering zo 8 sep 2013 - 17:51 | |
| "Aangenaam, Snowstorm, Dogdance is de naam." Dogdance heette ze dus? Dat was 'n mooie naam, een naam die dus bij haar paste. "Mooie naam," Beaamde hij dus ook maar oprecht eerlijk terwijl hij glimlachte. "Skyclan ja," Hij fronste even en knikte. Hierna keek hij naar de grote rots waar hij de zilveren kater genaamd Silverfang herkende. "Ik neem aan dat Duststar nog steeds niet in staat is de Gathering bij te wonen?" Vroeg hij, zonder de interesse te laten doorklinken in zijn stem. Snowstorm wou Dogdance ook weer niet het gevoel geven dat hij alleen maar op informatie uit was, want dat was hij dus niet.
|
| | | Anna/Duckface 73 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering zo 8 sep 2013 - 17:55 | |
| Graypaw opende zijn ogen. Hij lag tegen een boom. Het geluid van pratende katten overstemde de gewone moerasgeuren. Hij stond op en schudde zijn brede grijze kop. De fluffige kater liep naar de stemmen toe. Maar voor hij daar naar toe kon moest hij het Thunderpath oversteken. Graypaw haalde diep adem en spurtte het stinkende pad over. Zijn pootkussentjes schramde pijnlijk over de steentjes. Toen hij de rand vettig gras bereikte viel hij uitgeput neer in het gras. Met een zucht stond de kater op en liep af op Fourtrees. Dit was zijn eerste Gathering. Maar niet zijn laatste. Slecht gehumeurd liep hij het dal in. Hij pakte niet de enige moeite om de nieuwe leader van de ThunderClan te feliciteren. Bluestar was nergens dus zijn conclusie was dat ze dood moest zijn. De perzishe-grijze kater kwam toe op een kleine apprentice. Hij herkende haar niet. Een beetje bokkig mompelde hij; "Hoe gaat ie?"
#Words: 154 #Tags: Cutekit-paw #Notes: -- |
| | | Esmee 462 Actief Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.
| |
| Onderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering zo 8 sep 2013 - 17:56 | |
| De hele tijd al was ze zenuwachtig geweest voor dit moment. Eigenlijk was zenuwachtig zijn helemaal niks voor haar. Vandaag kennelijk wel. Ze zuchtte, zette haar liefste gllimlach op, en probeerde te ontdekken wie ze herkende. Soms wist ze er een, maar het ging allemaal zo snel. Katten dromden om elkaar heen, en verhieven hun stem om hun gesprekspartner goed te kunnen verstaan en te informeren. Ze keek even verlegen naar de grond toen er een knappe kater langs kwam. Maar hij srak haar niet aan en verdween alweer tussen alle katten. Nog een beetje in de war, propte de kleine Winterpaw zich langs haar soortgenoten. Ze zocht een leeftijdsgenootje, geslacht maakte haar niet uit, maar ze moest nu echt iets gaan doen. Even later werd ze omgeduwd, en belandde in de modder. Lichtelijk overstuur probeerde het knappe poesje overeind te komen, maar het lukte niet. De klap die ze een tijdje geleden van die uil had gekregen, had haar wat zwakker gemaakt. Ze was nog niet helemaal beter, en nu was ze toch al zo klein tussen die grote leiders. Ze kreeg het idee dat niemand zich maar bekommerde over een dochter van Honeyfeather. Och, wie herkende nu iets van Honeyfeather in een bemodderde apprentice?
Lonely
|
| | | Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering zo 8 sep 2013 - 17:59 | |
| Ze wist niet hoe, waarom en wanneer maar toen ze Nightstream aankeek nadat ze haar vraag had gesteld zag ze dat de houding van de zilverkleurige poes ietwat veranderd was. Al kon ze niet goed zien wat, er was ièts anders aan haar. "Dat is inderdaad tegen de regels. Heeft Smokebreath dat niet verteld?" Ze greens even en probeerde de teleurstelling niet te tonen op haar gelaat. Hierna haalde ze haar smalle schouders op en zuchtte ze. Neen, Smokebreath had dat uiteraard niet verteld. "Ik durfde het niet aan hem vragen," Miauwde ze eerlijk terwijl ze weer naar de grijze kater keek. Ze moest hem dus laten gaan.. Maar ze zou hoe dan ook er voor zorgen dat Snowynight hem niet te pakken kreeg, koste wat het koste. "Waarom mogen we eigenlijk geen partners krijgen?" Teleurstelling viel te lezen in haar groene ogen toen ze zich weer op Nightstream focuste.
Zit bij Nightstream.
|
| | | Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering zo 8 sep 2013 - 18:01 | |
| De ogen van de witte Queen gleden over de menigte heen. Haar buik werd met de dag dikker en zwaarder, en de kittens die binnen in haar waren vol leven. Zo nu en dan voelde ze ze zelfs bewegen, dat was een goed teken. Nieuwblad was aangebroken, en dus dé tijd voor kittens. Ze zette zich een beetje aan de rand van de vierboom neer, zodat er geen katten tegen haar aan konden lopen, nee, Brindlepool heeft haar gewaarschuwd dat dat gevaarlijk kon zijn voor haar kittens, en ze wilde een gezond nestje ter wereld brengen en ze dan stuk voor stuk zien opgroeien. Een waterige glimlach was op haar gezicht te lezen.
- Nog alleen |
| | | | Onderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |