[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 [The Final Prophecy] The Gathering

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Snowynight
StarClan
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 3 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 16:12

TAG: Ashdrizzle

Snowynight rekte zichzelf even en schudde haar sneeuwwitte pels uit. Het maanlicht liet haar pels zelfs ietwat zilverig schijnen, iets wat ze als prettig ervoer, het zag er wel grappig uit. "Laten we alleen even WindClan vermijden, persoonlijke problemen, hè?" Miauwde Ashdrizzle. Snowynight fronste eventjes en keek hem wat verbaasd aan. "Hoe bedoel je?" Vroeg ze, haar kop ietsjes scheef houdende.

Terug naar boven Ga naar beneden
Sardinepaw
Member
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 3 DPKsfdL
33
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Sardinepaw
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 3 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 16:13

De grijzige kattin keek vrolijk naar de grote, forse kater. ''Ik ben Sardinepaw!'' Miauwde ze en keek hem opgewekt aan, ze had nu al kennis gemaakt met een kat van WindClan op deze Gathering. Een tweede kat van WindClan kwam erbij. Ze luisterde het gesprek tussen de twee katten mee, waaruit bleek dat de poes Icyrose heette. Ergens merkte ze op dat de poes niet zo gesteld was op RiverClan gezelschap, maar dat weerhield haar er niet van er te blijven zitten, zo koppig als ze toch ook was.

- Zit bij Lionroar&Icyrose
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppyleaf
Member
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 3 DPKsfdL
410

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons old
Gender:
Rank:
Poppyleaf
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 3 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 16:16

TAG: Minnowspots, voel je vrij om der aan te spreken

Poppypaw hief haar kopje met een vrolijke glimlach toen ze haar zusje zag, Minnowspots. "Hay Poppy. Zin in de Gathering?" Vroeg de poes met glanzende ogen van opwinding. Poppypaw knikte enthousiast, haar eigen honingkleurige ogen schitterden ook. "Zeker! Ik kom eraan!" Spon ze, waarna ze de den uit kwam sprinten en half tegen haar zus opbotste.

De tocht naar vierboom was vermoeiend voor Poppypaw, weer dat vreemde, drukkende gevoel op haar borstkas en af en toe moest ze hoesten. Maar haar zus leidde haar al vlug zat af. "Poppypaw," miauwde Minnowspots. "Kijk!" Poppypaw's ogen begonnen te schitteren. "Wat gaaf," Miauwde ze ademloos en enthousiast. Hierna gaf ze haar zus een plagerige por. "Wie weet ontmoet je hier je knight in shining armor wel," plaagde ze haar zus.

Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 3 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 3 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 16:16




{& Frostpaw*}
Een warrior van een andere clan liep voorbij, Nightpaw leunde een beetje naar achter. Onopvallend, want de warrior mocht het niet door hebben. Dan zou hij haar aanvallen. "Ja, een beetje, maar wel ongelofelijk spannend," O grote Starclan. Laat ze alsjeblieft iets door krijgen. Alsjeblieft. Night hoef haar gezicht naar de maan en de sterren. Een vuurvliegje landde op haar neus. Gefacineerd volgde Nightpaw het met haar ogen tot het weg vloog en ze hem niet meer zag.

Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 3 DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 3 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 16:17

Firestar leek niet in staat te zijn om direct een antwoord te geven, maar toen hij dit deed was zijn stem gewoon normaal. "Het nieuws heeft ShadowClan dus bereikt. Ze was inderdaad een goede leider, tot op haar laatste adem" Ze knikte even en had de vraag eigenlijk wel moeten verwachten die haar kant op kwam. "Ik neem aan dat Brokenstar ook naar StarClan is vertrokken?" Haar nekharen begonnen wat behoedzaam te prikkelen, maar ze hield haar blik normaal. Ze mocht niets onthullen over de ziekte die haar Clan bijna had verwoest, dus gewoon maar zeggen dat Brokenstar was gestorven aan iets normaals? "Ja, Brokenstar bevond zich nu in Silverpelt, met zijn Deputy, Raindrop."

OOC; Bij Firestar
Terug naar boven Ga naar beneden
Fluffytail
Member
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 3 DPKsfdL
Cesanne
320
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons old
Gender:
Rank:
Fluffytail
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 3 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 16:18


"Hallo, ik ben Zebrachase en jij?" klonk het plots naast haar. Even keek ze wat verbaasd om en glimlachte toen. 'Fluffytail' miauwde ze, 'Jij bent van Thunderclan als ik het goed heb?' Het was duidelijk nog een jonge warrior. Ontzettend enthousiast. Ach, dat mocht ook wel, had zij ook gehad. Echter was ze die fase nu al wel een beetje voorbij. Hij leek haar wel aardig. Maar dat was voor nu, zodra deze meeting over was, zou ze hem niet altijd even vriendelijk behandelen. Dat was misschien ook logisch, maar goed, nu kon het geen kwaad. Ze mocht gewoon niks vertellen, of toch niks dat tegen hen kon gaan spelen.

[ Z e b r a c h a s e ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivypool
Member
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 3 DPKsfdL
Daan :D
122
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 9 moons
Gender:
Rank:
Ivypool
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 3 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 16:19

Ze glimlachte naar de kater, gelukkig, hij was niet z'n oude, sikkeneurige kat. ''Ik denk het wel,'' miauwde de kater toen. ''Icerock is de naam. Windclan, maar dat wist je waarschijnlijk al.'' Ze knikte en greens naar hem. ''Maar zeg eens, hoe kom jij al elder? Je lijkt me nog een beetje jong, is het niet?'' Deze vraag had ze al verwacht, maar ze besloot hem gewoon te beantwoorden. ''Om een lang verhaal kort te maken, ik had een kort gevecht met twee buitenstaanders, en als mijn zusje Rosypaw niet was  gekomen, was ik hier nu niet geweest. Tevens heeft de mentor van Rosypaw ons uiteindelijk echt gered, en daarvoor haar leven moeten gegeven.'' Miauwde ze en keek toen weer naar Icerock. Ze knikte bevestigend op haar verhaal, dat was het lot nu eenmaal geweest. ''Mijn poot is verlamd geraakt, en dus ben ik nu elder.'' Miauwde ze en glimlachte vriendelijk naar de kater, ze had ermee leren leven.

OCC: Bij Icerock
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostspots
Member
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 3 DPKsfdL
421
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {50 Moons}
Gender:
Rank:
Frostspots
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 3 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 16:20

TAG: Nightpaw'

Frostpaw fronste wat verbaasd toen hij zag dat Nightpaw naar achter leunde en hield zijn kopje wat scheef. Eventjes zei hij er niks van, toen Nightpaw daarna weer normaal leek te doen, maar uiteindelijk kreeg zijn nieuwsgierigheid toch de overhand in deze zaak. "Zeg, gaat het wel?" Vroeg hij, met een bedenkelijke frons op zijn jonge snoetje.

Terug naar boven Ga naar beneden
Minnowspots
Member
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
393

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Minnowspots
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 3 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 16:22

"Wie weet ontmoet je hier je knight in shining armor wel," Er ontstond een glimlach op Minnow's gezicht. "Jij eerder dan ik," miauwde ze daarna, terwijl ze plagend haar tong uit stak. Daarna betrok haar gezicht. "Je had hier ook als warrior moeten zijn," miauwde ze zachtjes. "Samen met mama." Ze huiverde en haar ambere ogen gleden naar silverpelt. Daar, een van die sterren, dat was Bluestar. Daar zat haar moeder, nu toe te kijken hoe haar dochters, de een warrior, de andere nog apprentice, bij de gathering aanwezig zouden zijn. Ze zuchtte zachtjes en glimlachte daarna naar Poppypaw. "Naar welke clan ben jij het meest nieuwsgierig?" vroeg ze daarna zachtjes, aan haar zusje.

[Met Poppypaw, voel vrij d'r aan te spreken~]

Icyrose
Icyrose hielt zich een beetje afstandelijk. Er kwamen steeds meer katten bij de vier bomen en ze voelde de paniek weer omhoog waaien. Ze richtte haar aandacht maar weer op Lionroar en de Riverclan apprentice. "Volgens mij moet ik gewoon onder de rots gaan zitten," De calico kattin beantwoorden zijn glimlach met haar eigen glimlach en merkte dat ze weer wat rustiger begon te worden. Vreemd toch eigenlijk, hoe ze rustig werd op het moment dat ze bij Lionroar zat. Ze haatte het, maar het voelde goed. Anders lag ze nu al lang en breed ergens de panikeren. De Riverclan apprentice stelde zich voor als Sardinepaw en blijkbaar had ze al door dat Icyrose haar aanwezigheid niet echt geweldig vond. "Aangenaam, ik ben Icyrose," stelde ze zichzelf maar voor.

[+Lionroar&Sardinepaw]
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 3 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 3 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 16:22

"Hoe bedoel je?" Ergens voelde hij zich wel schuldig dat hij Snowy hier niet bij had betrokken, maar ook opgelucht dat de hele Clan er niet bij betrokken was geraakt. "Nou.." Hij deed even een paar passen opzij, naar een wat rustiger plekje aan de zijkant van Fourtrees. "Littlepaw en ik zijn niet zo lang geleden 'kruiden gaan zoeken', snap je? Want ik had namelijk gehoord dat er echt vreemde wezens op WindClan gebied leefden, dus zijn we die gaan zoeken!" Zijn stem begon weer enthousiast te worden toen hij weer aan die middag dacht. "Die beesten zijn gewoon twee tot drie keer groter dan wij en hebben een van de zachtste vachten die ik ooit heb gevoeld! Maar toen werden we betrapt door die kater daar," Hij richtte zijn blik op de WindClan kat die naast een andere poes zat. "En tja, ik neem aan dat WindClan katten ons even niet aardig vinden." Grinnikte hij vervolgens weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icerock
Member
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 3 DPKsfdL
Cesanne
73

CAT'S PROFILE
Age: Old age: the crown of life, our play's last act.
Gender:
Rank:
Icerock
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 3 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 16:24

''Om een lang verhaal kort te maken, ik had een kort gevecht met twee buitenstaanders, en als mijn zusje Rosypaw niet was gekomen, was ik hier nu niet geweest. Tevens heeft de mentor van Rosypaw ons uiteindelijk echt gered, en daarvoor haar leven moeten gegeven.'' Miauwde ze, ''Mijn poot is verlamd geraakt, en dus ben ik nu elder.'' De poes leek er niet echt mee in te zitten en dat was maar goed ook. Er was niets zo vervelend als in de Elder's Den opgesloten zitten, terwijl je het helemaal niet wou. 'Ah, zonde. Je was vast een goede warrior geworden. Bevalt het leven als Elder je wel een beetje? Ik kan me immers voorstellen dat het niet helemaal was wat je eerst gewild zou hebben,' verklaarde hij. Hij was geen echte brompot, zoals sommige elders. Maar hij zou haar niet kunnen beloven dat hij dit allemaal zou onthouden. Zijn geheugen was soms nogal... gebrekkig.

[ I v y p o o l ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 3 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 3 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 16:26




{& Frostpaw*}

"Ja hoor, het gaat super. Op het idee dat al de clans bij elkaar zijn, en het waarschijnlijk gaat uitlopen na dan." Snauwde Nightpaw sarcastisch. Ze maakte zich groot, waardoor ze ongeveer een kop groter was dan Frostpaw. "Snap je het dan niet? De clans zijn nooit echt vrienden. En dat is als ze nog in hun eigen terretory zijn. Nu zijn ze bij elkaar! Dat kán toch niet goed gaan!?" In paniek keek ze achter zich, omdat er misschien een warrior stond om haar te vermoorden. Maar dat wat niet het geval.

Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 3 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 3 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 16:27

Ze legde haar oortjes in haar nek toen ze merkte dat haar zusje haar de rug toe keerde. Tsja, dat had ze kunnen verwachten vanwege haar gedrag, maar goed. Ze bleef wel naast haar zusje zitten, die haar de rug had toegekeerd, maar verder kende ze zowat niemand hier. Ze slikte en keek naar de enorme massa katten van alle Clans. Dat had zei natuurlijk weer, geheel alleen zitten op haar eerste Gathering.. Haar ijsblauwe ogen vielen op de rots waar de leiders op zaten. Haar snorharen trilden, zo gespannen en best angstig was ze op dit moment.

- Zit eigenlijk bij Littlepaw, maar deze negeert haar xp
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 3 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 3 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 16:29



De apprentice naast hem stelde zich voor en vriendelijk knikte hij naar Sardinepaw. "Het is leuk om je te ontmoeten, Sardinepaw." Zei hij op zijn vriendelijkst, al wist hij vanbinnen dat hij het liefst alleen zou praten met Icyrose. Maar dat liet hij niet merken, en niemand die daar ooit achter zou komen. Hij was gewoon niet zo sociaal, hield er niet eens van om tussen zoveel katten te zitten. Maar hij kon er niets aan veranderen en daarom hield hij zijn masker gewoon op en lag er een kalme en vriendelijke gloed in zijn ogen. Hij keek rustig om zich heen, om de andere katten in zich op te slaan. Misschien was het wel handig voor later. "Het is fijn om de geur van Newleaf weer te ruiken." Merkte hij op, waarna hij zijn blik op Sardinepaw richtte. "Vindt je niet?"


- Zit bij Icyrose en Sardinepaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 3 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 3 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 16:29

F I R E S T A R
         The fire that saved our Clan




Firestar luisterde geduldig naar wat ze tegen hem zei. Brokenstar en Raindrop, beide dood, dat kon natuurlijk ook niet anders. Als Raindrop nog had geleefd zou hij nu naast Rainstar zitten. Twee hoge rangen in één klap vervangen. Hij wist natuurlijk niet of her nog tijd tussen had gezeten. Of Raindrop misschien eerder was gestorven, of na Brokenstar. Tegelijkertijd leek hem wel heel toevallig, dus wuifde hij die mogelijkheid weg. Het was hem wel opgevallen dat ze verder niets los liet, dus moest het wel een zekere impact op de Clan hebben gehad. Hij besloot er dus ook niet op verder te gaan, bang om haar tegen de haren in de strijken. "Gecondoleerd." Het was een gepast antwoord voor iemand die niet door wilde vragen en hij voelde zich oprecht wat treurig dat ShadowClan zowel leider als deputy was verloren. Katten die hij lang had gekend, onder goede en slechte omstandigheden.


WORDS ### TAGS Shrewstar NOTES None

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 3 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 16:30

Poppypaw
TAG: Minnowspots

Poppypaw hief haar kop eventjes naar de ronde volle maan. Hopeloze romanticus dat ze was, zou ze nog best wel eens haar zusje kunnen koppelen aan de één of andere kater. Ze zag zichzelf er wel voor aan.  "Jij eerder dan ik," miauwde ze daarna. Poppypaw stak haar tong eveneens uit naar haar zus. "Nah, jij bent hier de schoonheids godin, de warrior," plaagde ze haar zus terug, maar het gezicht van Minnowspots betrok al vlug. "Je had hier ook als warrior moeten zijn," miauwde ze zachtjes. "Samen met mama." Poppypaw keek zelf ook even naar de grond, maar haalde daarna haar schouders op. "Het zij zo... ik ben tenminste weer beter," Miauwde Poppypaw met een optimistische glimlach, een lichte kuch binnenhoudende. "En mama zal over ons waken, ze is vast trots." Miauwde ze vervolgens. Minnowspots' volgende vraag liet haar wat verbaasder opkijken. "Naar welke clan ben jij het meest nieuwsgierig?" Miauwde de poes. "Shadowclan," Miauwde Poppypaw definitief, "Jij?"

Snowynight
TAG: Ashdrizzle

Zwijgzaam luisterde Snowynight naar het verhaal van Ashdrizzle, in de ene verbazing vallende na de andere door zijn woorden. En ook hoe laconiek hij erover sprak. Eventjes bleef ze stil, maar daarna barstte ze los, al was haar stem niet verheven. Snowynight was redelijk gehecht aan de regels en de Warrior code tenslotte. "Maar dat is helemaal tegen de regels, ben je gek geworden?" Reageerde ze geschrokken. "Wie weet wat je veroorzaakt hebt, ook omdat je betrapt bent blijkbaar?"

Frostpaw*
TAG: Niemand

Plotseling werd Nightpaw wat agressiever, maakte zich groter dan hem. Frostpaw sperde zijn ogen wat geschrokken open en deinsde achteruit. Hij had dit niet verwacht van een clangenoot. Hij mompelde een vlug excuus. "Sorry... Ik ga maar eens rondkijken,"  en wrong zich daarna tussen wat katten door, de menigte ingaande en proberende zichzelf ietwat te kalmeren.


Laatst aangepast door Snowynight op zo 8 sep 2013 - 16:48; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 3 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 3 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 16:34

Melding: Je mag best, zoals Babs doet, katten van één account bespelen in dit topic. Als er maar duidelijk bij staat wie het is en met wie je praat!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 3 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 3 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 16:36




{& Niemand}

"Sorry... Ik ga maar eens rondkijken," Frostpaw rende de menigte in. "Frost. Wacht! Alsjeblieft!" Maar hij was al weg. Nightpaw sloop weg en kroop in een hoekje. Ze staarde naar de schaduwen, voorbereid op elke aanval. Haar poten groef ze in de grond.

Terug naar boven Ga naar beneden
Sardinepaw
Member
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 3 DPKsfdL
33
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Sardinepaw
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 3 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 16:40

Sardinepaw
OCC: Icyrose & Lionroar
De grijzige Apprentice keek vrolijk naar de twee WindClan katten. "Het is leuk om je te ontmoeten, Sardinepaw." Sprak de kater en Sardinepaw glimlachte vrolijk. "Aangenaam, ik ben Icyrose," Sprak de andere poes ook. Ze zou die namen in haar geheugen prentten. "Het is fijn om de geur van Newleaf weer te ruiken." Merkte de kater toen op, waarna zijn blik op haar werd gericht. "Vindt je niet?'' Vroeg hij vervolgens. Sardinepaw knikte opgewonden. ''Ja, veel beter dan die koude sneeuw, alles bleef aan mijn vacht plakken!'' Miauwde ze tegen de twee katten. ''Hadden jullie daar ook last van?'' Vroeg ze toen, en keek met opgewonden oogjes naar beide katten.

Ivypool
OCC: Icerock
''Ah, zonde. Je was vast een goede warrior geworden. Bevalt het leven als Elder je wel een beetje? Ik kan me immers voorstellen dat het niet helemaal was wat je eerst gewild zou hebben,'' Verklaarde de kater toen. ''Bedankt, Icerock.'' Miauwde ze en sloeg haar staart over haar poten heen. ''En dat elder worden stond inderdaad nog niet op mijn planning, maar het was StarClans wil.'' Miauwde ze met een knikje. ''Fijn om het gras weer onder je poten te kunnen voelen, in plaats van die sneeuw.'' Miauwde ze en keek naar het gras. Eigenlijk was ze benieuwt of Rosypaw ook op deze Gathering aanwezig was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 3 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 3 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 16:40

"Zin in je eerste gathering als medicine cat apprentice?" Ze keek Nightstream vrolijk aan en knikte. Echter was er alsnog een best nerveuze blik in haar ogen te zien. "Zeker!" Miauwde ze als antwoord. Ze wendde hierna even haar blik af en keek naar Ashdrizzle, maar nog voordat hij iets naar de kater kon roepen zag ze het gestalte van Snowynight opdoemen. Geweldig, nu Littlepaw geen tijd voor hem had kon dat witte mormel hem weer helemaal inpalmen. Ze spitste nu ook haar oortjes zodat ze kon verstaan wat ze zeiden en ving haar eigen naam op. Het zou toch niet? Was Ashdrizzle over hun avontuur in Windclan territorium aan het vertellen? En jaloerse en kwade twinkeling verscheen in haar bleke groene ogen toen ze zijn blik ontmoette. Maar hierna week ze weer af en keek ze naar haar voetjes. "Wat gebeurd er eigenlijk als je een relatie krijgt? Dat is tegen de regels, toch?" Vroeg ze, met een bijna gepijnigde stem.

Zit bij Nightstream.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[The Final Prophecy] The Gathering
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: