[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 7

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[The Final Prophecy] The Gathering

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Shrewstar
StarClan
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 7 DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 7 Icon_minitimema 9 sep 2013 - 18:29

Shrewstar draaide haar kop om toen Firestar in gesprek begon te raken met Silverfang, de Deputy van SkyClan, maar versmalde haar blik wel toen de WindClan Leader verscheen. Dus.. Everstar had haar weg tot hier ook kunnen vinden. Een licht gegromd ontsnapte uit haar keel toen de tabby op de rots kwam zitten. Al snel verscheen de volgende Clanleader, Stormstar. De RiverClan geur die hij met zich mee bracht was niet haar favoriet. ''Goedenavond.'' Klonk zijn stem en Shrewstar knikte. "Goedenavond, Stormstar, alles goed met RiverClan?" Ze negeerde Everstar volkomen, alsof ze maar een doorzichtige wolk was en keek Stormstar vriendelijk met haar groene ogen aan.

OOC; Praat met Stormstar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornpaw*
Member
♥ L I S ♥
133
Actief

CAT'S PROFILE
Acornpaw*
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 7 Icon_minitimema 9 sep 2013 - 18:39

Het was vandaag de Gathering, eerste die hij zou mogen meemaken. Acornpaw was vandaag al vroeg wakker, en helemaal in form voor de tocht naar de Fourtrees. Hij had erop gehoopt dat zijn nieuwe mentor, Kestrelwing, met hem mee wilde gaan, aangezien hij nog nooit zo ver het camp uit was geweest, behalve aan de grens van het WindClan camp. Volledig opgewekt trippelde hij naar de uitgang van het camp, waar hij trots wachtte op een ThunderClan kat die met hem mee zou willen gaan, en het katertje de weg zou willen wijzen. Er verscheen een grote grijns op zijn gezicht wanneer hij de zwart-witte kat zag naderen. Zijn eerste vergadering, hij zou vandaag alle andere Clans gaan ontmoeten. De adrenaline stroomde door zijn aderen, wachtend op wat hem te wachten stond...

Tags: Kestrelwing // Note: Er mag ook nog een andere kat met ons mee gaan hoor c'=
Evergreen
Member
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 7 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 7 Icon_minitimema 9 sep 2013 - 19:04

Schrew leek niet erg blij te zijn met Everstars aankomst. Ze keek de zwart-witte poes even aan toen deze zacht gromde en bestudeerde haar. Er was iets aan de hand, zoveel was duidelijk, maar wat?
De massieve gedaante van Stormstar kwam in zicht. Dus er was tenminste één kat aanwezig die al langer dan een maan leider was. De kater begroette hen met een neutraal 'goedenavond'. Evergreen beantwoordde zijn groet met een miniem knikje. Shrew begroette de RiverClan leider hartelijker.
Haar groene blik dwaalde af naar de drie andere katten op de hoge rots. Ze had wat flarden opgevangen van een gesprek tussen Firestar (of was het nog Fireheart?) en Silverfang, waaruit ze had opgemaakt dat Duststar nog in leven was. Naar Bluestar en Brokenstar was ze nog nieuwsgierig, al liet ze dat niet blijken. Ze zou er vanzelf we achter komen deze avond, net zoals de anderen over Hollystar te weten zouden komen.
Twilightmoon
Member
Liese
480

CAT'S PROFILE
Twilightmoon
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 7 Icon_minitimema 9 sep 2013 - 19:09

Cherryleaf stond op, klaar om te vertrekken. 'Yep', had ze op zijn vraag geantwoord. Vlindertjes danste in zijn buik van opwinding, maar ook omdat hij er zo van hield om in het bijzijn te zijn van deze prachtige poes. Twilightmoon keek haar verliefd aan en zette haar voorzichtig aan om te vertrekken door met kleine pasjes naar voren te schuifelen. De bruine snuit van de grote kater raakte haar donzige nek even aan, wat was ze zacht! Fier dat hij en Cherry nu een stel waren zwiepte hij heen en weer met zijn langharige staart. De tabby versnelde zijn pas wanneer hij zag dat ook de poes mee vertrok. "Ben jij al eens naar een Gathering geweest?", sprak Twilight om een gesprek te beginnen.

Words:: 124 // Tags:: Cherryleaf // Note:: Knowing the sectret^^" =3
Kestrelwing
Member
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 7 GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 7 Icon_minitimema 9 sep 2013 - 19:10

K E S T R E L W I N G
Met een grom werd Kestrelwing wakker. He bah, het was weer tijd voor de Gathering. Hij zou liever thuis blijven, maar dat kon hij niet maken tegenover Acornpaw. Misschien zou het hem ook wel weer goed doen weer eens onder soortgenoten te komen. Als Darkfire maar niet kwam... Hij schudde deze gedachte uit zijn kop weg, zette zijn vrolijkste grijns op en liep de Den uit. Hij zag al direct Acornpaw, en wandelde naar zijn Apprentice toe. "Het is al een tijd geleden dat ik ben geweest, dus de weg ken ik ook niet meer precies. Heb je er in elk geval een beetje zin in?" sprak hij vriendelijk tot het katertje. Hij ging rustig zitten, en wachtte tot zijn Apprentice klaar was.

W I N T E R P A W

"Jij ziet er ook al niet al te best uit door de modder." glimlachte ze verontschuldigend. Ze begon haar vacht schoon te likken, een lastig karwei door de enorme hoeveelheid prut. Ze zuchtte. "Heh, ik had me deze dag toch anders voorgesteld. Ik hoopte dat ik op zijn minst droog zou blijven." gaf Winterpaw toe, en wierp toen een blik op de groep Leiders en Deputy's. Die waren vast vanalles aan het overleggen.
Lionroar
Member
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 7 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 7 Icon_minitimema 9 sep 2013 - 19:17

Plots drong het tot hem door dat hij hier niet moest staan niksen en eigenlijk op weg moest gaan naar de hoge rots, om daaronder te gaan zitten. Zijn blauwe ogen gleden van Sardinepaw naar Icyrose en koeltjes glimlachte hij. "Als jullie mij willen excuseren, ik ga alvast onder de rots zitten." Miauwde hij, waarna hij Sardinepaw gedag knikte en langs Icyrose doorliep, haar nog even een warme glimlach schenkende. Hij liep door het publiek heen en wist eindelijk bij de rots aan te komen, waar hij ging zitten en zijn blik voor zich wierp. En nu? Moest hij gewoon praten met de andere hoge rangen? Vanuit zijn ooghoeken keek hij naar ze, waarna hij slikte.
Firework
StarClan
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Firework
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 7 Icon_minitimema 9 sep 2013 - 19:28

Firework, Tag Mirroredsound

Langzaam liep Firework wat meer naar het midden van Fourtrees toe, hij had zich tot nu toe een beetje afzijdig gehouden, maar het leek hem beter om toch ook even met andere katten contact te leggen.
Gatherings waren niet zijn favorite ding, maar hij had graag bij deze willen zijn, en dus was hij gekomen. Evergreen zou waarschijnlijk het nieuws over Hollystar vertellen, en de andere clans hadden vaak ook wel iets interessants te vertellen.
Snel liep hij door toen het leek alsof een kat hem aan wilde spreken. Hij zou wel stoppen met lopen waneer hij zin had in een gesprek. Onder het lopen bekeek hij de leaders nog eens goed. Schrewstar, Stormstar, Firestar stond er ook. Tenminste, Firework nam aan dat iedereen die op de great rock stond het -star achtervoegsel had. Dus ja, Firestar en natuurlijk Evergreen. Hij vroeg zich af hoe dat zou zijn, daar, hoog boven de andere katten, dichter bij Starclan. Zou het daar ook zo koud zijn? Hij besloot om Evergreen die vraag te stellen zodra ze terug waren. Maar voor nu nam hij genoegen met alleen kijken.
Na een tijdje rondgedwaald te hebben streek hij neer naast een, aan de geur te herkennen,  Thunderclan cat. Om niet heel onbeleefd te zijn besloot hij een praatje te maken.
"Hoi, koud hè?" Hij stopte even om zijn staart om zijn koude poten te slaan. "Ik heet trouwens Firework, en jij?"
Hierna keek hij weer naar de leaders, wat zouden ze te vertellen hebben?
Acornpaw*
Member
♥ L I S ♥
133
Actief

CAT'S PROFILE
Acornpaw*
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 7 Icon_minitimema 9 sep 2013 - 19:34

'Het is al een tijd geleden dat ik ben geweest, dus de weg ken ik ook niet meer precies. Heb je er in elk geval een beetje zin in?', zei zijn mentor die in aantocht was. Een beetje hyper actief shakete hij zijn hoofd van ja. Zijn mondhoeken stonden tot bijna aan zijn oren opgetrokken. "Ja, zeker en vast! Jij ook?" Acornpaw dacht even terug aan zijn ontmoeting met Nightpaw, en vroeg zich af of de mooie, zwarte poes ook op de Gathering zou zijn. De zwart-witte kater ging zitten, waarna Acorn meteen recht sprong. Hij was meer dan klaar om die lekkere poesjes weer op te zoeken! Het bruine katertje grinnikte zachtjes. Hij zette al een stap naar voren, klaar om te vertrekken.

Tags: Kestrelwing // Note: /
Littlewish
Member
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 7 Icon_minitimema 9 sep 2013 - 19:37

LITTLEWISH
Een warme glans van herkenning weerspiegelde in haar ogen toen ze haar twee zusjes ontdekte, Minnowspots en Poppypaw. Littlewish kwam overeind en wilde naar ze toe lopen, tot haar beweging plotseling gestaakt werd door een opgewekte apprentice. Hij rook naar Skyclan, maar zijn afkomst maakte op deze avond niet uit, zolang de clans vredig met elkaar omgingen. De apprentice begroette haar en een beetje vertwijfeld knikte Littlewish terug, niet echt wetend hoe ze hem op een subtiele manier kon duidelijk maken dat ze niet zoveel zin had om te praten. 'Ik ben Raisingpaw, Jij bent toch een poes van ThunderClan?' Weer knikte ze. Ze wilde zichzelf ook voorstellen, maar Raisingpaw stelde alweer de volgende vraag. 'Ik hoorde van mijn moeder dat Bluestar de leader was? Waar is ze dan?' Littlewish trok zich terug alsof ze plotseling werd gestoken door een bij. Ze had zich net zover gekregen om niet meer in te storten op het moment dat ze aan haar moeder dacht, maar om haar naam uit de mond van een ander te horen was nog veel te confronterend. Een golf van verdriet sloeg over haar heen en ze kneep haar ogen dicht om niet in tranen uit te barsten. Niet hier, niet nu. "Dat hoor je zo wel," zei ze zachtjes tegen Raisingpaw, niet in staat om de dood van haar moeder hardop te zeggen. Ze keek even naar haar zusjes met een blik die bijna angstig leek, alsjeblieft red me uit deze situatie..    
Tags: Raisingpaw, Poppypaw & Minnowspots

Poppyleaf
Member
410

CAT'S PROFILE
Poppyleaf
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 7 Icon_minitimema 9 sep 2013 - 19:48

Poppypaw.
TAG: Minnowspots, Littlewish

Poppypaw grijnsde breed van oor tot oor toen ze klaar stond om weer een relaas aan plagerijen haar zus' kant op te werpen, totdat ze nog een bekend gezicht in de menigte zag. Opgewonden sprong ze overeind en zwaaide ze begroetend met haar staart. "Littlewiiish~!" Riep ze haar zus toe, hopende dat ze deze kant op zou komen. Samen de gathering door was toch veel beter?

Snowynight
TAG: Ashdrizzle

Snowynight glimlachte nog wat onschuldig, waarna ze weer wat rondkeek. "Goed, wie lijkt je een goede gesprekspartner, hm?" Vroeg Ashdrizzle aan haar en Snowynight haalde haar schouders wat op, voor het eerst wat verlegen. "Ik durf eigenlijk niet zo goed zomaar op iemand af te stappen," Bekende ze, ietwat gelaten, maar wel eerlijk.

Frostpaw*
TAG: Winterpaw

Frostpaw haalde zijn schouders wat op. "Die modder zal wel drogen," Miauwde hij met een onschuldige grijns, niet de moeite nemende zichzelf weer schoon te maken. "Hoe bevalt het leven in Thunderclan? Je bent de eerste Thunderclan kat die ik ooit gesproken heb en ik vind dat eigenlijk best wel spannend daarom stel ik je deze vraag ook want ik weet eigenlijk alleen maar hoe het in de Windclan gaat enzo." Uit enthousiasme begon Frostpaw prompt te ratelen.
Specklestem
Member
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 7 Icon_minitimema 9 sep 2013 - 19:50

Specklepaw wachtte geduldig tot de kater ging spreken. Toen dat niet gebeurde liep hij droogjes weg. Iemand die niet wou praten kon je maar beter laten. Het vrolijke katertje wrong zich tussen de andere katten door. Hij keek goed rond. Er waren al wat meer katten dan toen hij kwam. Een vreemd borrelend gevoel steeg op in zijn maag. Hij negeerde het vreemde gerommel in zijn buik en liep op een bruin-grijze kat af. Hij was aan het praten met een wit-gevlekte poes. Geïnterreseerd luisterde hij naar hun gesprek. "Ben jij al eens naar een Gathering geweest?" Specklepaw spitste zijn oortjes. Hij keek de katten allebei even aan. "Hallo.", miauwde hij tenslotte.

#Words: 107 #Tags: Twilightmoon & Cherryleaf #Notes: Nobody talk to me!
Roseheart
Member
Acc Markt.. </3
563
Afwezig

CAT'S PROFILE
Roseheart
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 7 Icon_minitimema 9 sep 2013 - 20:00

Roseheart werd wakker. Zo wat heel de den was leeg, en meteen besefte ze dat het vandaag de Gathering was. Ze schoot recht en spurtte nog half slapend het hol uit. Bijna iedereen had het camp verlaten, en zij mocht deze keer dus wél mee. Helemaal in paniek spurtte ze naar de uitgang van het camp, en zochten haar ogen wanhopig naar Greentear, waarmee ze had afgesproken om samen naar de vergadering te gaan. De bengaalse kater viel al snel op, dus riep ze luid: "Greentear! Ga je mee?! We moeten vertrekken!, riep ze door het camp. Haar luide stem weergalmde door de hollen, en stil excuseerde ze zich tegenover de eventueel nog slapende mede-katten. Ze glimlachte een beetje overdreven wanneer ze zag dat hij haar richting uitkwam.

Tags: Greentear // Note: To late...
Cherryleaf
Member
348
Afwezig

CAT'S PROFILE
Cherryleaf
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 7 Icon_minitimema 9 sep 2013 - 20:17

Een moment voelde ze de warme neus van Twilightmoon door haar vacht heen gaan. Haar kriebels van eerder werden steeds erger. "Ben jij al eens naar een Gathering geweest?" vroeg Twilightmoon. ''Nee, nog nooit, ik benieuwd,'' zei ze opgewonden. ''Ik heb gehoord dat er heel veel katten komen, en ook leiders van de Clans,'' Cherry had wel gedacht dat hij eerder was geweest, maar ze had hem nooit eerder er naartoe zien gaan. Er waren wel andere katten die Cherryleaf kende die wel waren gegaan. Ze had allemaal verhalen gehoord over de andere clankatten , en dat er spannende verhalen werden verteld. Dat verbaasde Cherryleaf wel, want meestal als ze andere clankatten tegenkwam werd er alleen maar gevochten of ruzie gemaakt. Sinds ze over de gathering gehoord had wilde ze er altijd al naartoe. En dat zou nu ook gebeuren.

Words;; 141 // Tag;; Twilightmoon // Notes;; Getting excited xD
Mistylake
Member
Chrissy
164
Actief

CAT'S PROFILE
Mistylake
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 7 Icon_minitimema 9 sep 2013 - 20:35

Met een verdrietige blik staarde de jonge poes de four tree rond. Alle katten waren aangekomen en zijzelf, vooral omdat ze net Elder was geworden. Dat was de grootste reden waarom de poes verdriet had. Ze plantte zich neer, murmelde een bedankje aan de warrior die haar had geholpen en keek naar de hoge steen. De Gathering ging snel beginnen, wist de poes. Ze plantte zich op de grond, hopend dat een kat zich bij haar ging voegen en staarde nieuwsgierig naar de hoge steen.

NOBODY
Adderpaw*
Member
Hear me roar
90
Actief

CAT'S PROFILE
Adderpaw*
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 7 Icon_minitimema 9 sep 2013 - 20:37

Tag: Ashdrizzle & Snowynight
Met grote ogen bekeek Adderpaw alle katten om hem heen. Dit was zijn eerste gathering en hij had nog nooit zoveel verschillende katten bij één gezien. Zelfs hij raakte hierdoor sprakeloos. Langzaam liep hij door de katten heen met zijn smaragd groene ogen zo groot als schoteltjes. Hij zag drie katten naarst Firestar die hij níet kende. Met bonzend hart stond hij onder de steen en keek hij naar de drie. Hij lette niet op waar hij naartoe liep en hij botste tegen een grijze kater op. Meteen wilde hij hem er van beschuldigen dat hij niet goed uit zijn doppen keek maar hij besefte dat de fout bij hem lag. Toen hij ShadowClan rook ging zijn hart tekeer als gevangen prooi! Onbekende katten! Oh!! Onzeker of hij nu vriendelijk moest zijn of niet sloot hij een compromis tussen afwachting en neutraal. "Hoi.. ik ben Adderpaw van ThunderClan!" Riep hij uit en hij stak zijn borst naar voren alsof hij wilde demonstreren hoe sterk en groot hij al was. Ze zouden toch niet weten dat hij pas net leerling was geworden .. bedacht hij met een duivels grijnsje. De katten voor hem waren jong maar zeker geen leerling meer. Iets aan hun 'air' van spreken en bewegen verried dat. Althans dat zei Adderpaw zijn fantasie hem. Meteen wenste hij dat hij ook krijger was. Hij zou ze allemaal verslaan! "Wie zijn jullie?" Miauwde hij gretig.
Shellblade
Member
Cynthia
49
Actief

CAT'S PROFILE
Shellblade
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 7 Icon_minitimema 9 sep 2013 - 20:39

Shellblade
Tag: Mirroredsound & Firework

Shellblade liep met de andere katten mee van zijn clan. Hij wist niet of er wat interessants zou gebeuren deze gathering, maar het maakte hem ook niet zo veel uit. Eenmaal aangekomen bij vierboom liep hij de open plek op onder de vier bomen. Hij keek rustig om hem heen om te kijken of er ergens een paar katten waren waar hij bij kon gaan staan. Hij zag twee katten bij elkaar staan en liep hun richting uit. "Hallo." Begroette hij de twee katten. Hij ging rustig zitten en sloeg zijn staart over zijn poten heen. Hij had geen idee of ze het wel wat vonden dat hij bij hun was gaan zitten, maar hij kon het altijd proberen.

Wintersong
Tag: Kestrelwing & Acornpaw

Wintersong liep de open plek op en keek om haar heen. Dit was haar eerste gathering als een warrior, dus ze was eigenlijk best wel nerveus. Ze keek om haar heen of ze iemand bekend zag, want dat zou haar toch iets meer gerust stellen. Ze keek of ze ergens een Thunderclan kat zag met een kat van een andere clan, dat zou toch iets gemakkelijker zijn. Ze herkende Kestrelwing samen met zijn apprentice Acornpaw en besloot om naar hun toe te lopen, ze had nog geen idee of er andere katten bij zouden komen, maar dan had ze in ieder geval iemand die ze kende. Eenmaal bij de twee katten aangekomen te zijn begroette ze de twee. "Hallo."

Maskpaw
Tag: Mistypaw

Maskpaw keek nog even om hem heen voor hij besloot dat alleen blijven zitten nou ook weer niet was wat hij wilde. Alleen dan moest hij nog wel even iemand vinden waarmee hij een gesprek kon beginnen of hij kon meedoen aan een gesprek. Hij zag een andere apprentice ook alleen zitten en besloot om naar haar toe te lopen. Hij had namelijk geen idee of het wel verstandig was om in andermans gesprekken te komen. Hij liep naar haar toe en begroette haar. "Hallo, ik ben Maskpaw." Stelde hij zichzelf voor. Hij kon ruiken dat ze van de Shadowclan was, maar voor hem maakte de clan niet uit.
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 7 Icon_minitimema 9 sep 2013 - 20:48

ASHDRIZZLE
"I
k durf eigenlijk niet zo goed zomaar op iemand af te stappen," Hij hief zijn wenkbrauwen wat op. "Nee?" Hij hield zijn gezicht strak, maar zijn mondhoeken krulden wat. Voordat hij verder iets kon zeggen liep er iets tegen hem aan. Ashdrizzle keek naar beneden en zag een jonge tabby Apprentice, de Warrior glimlachte naar de ThunderClan kat. "Hoi.. ik ben Adderpaw van ThunderClan!" Ashdrizzle lachte wat en keek Snowynight aan. "Zie je? Ze komen gewoon naar ons toe!" Grinnikte hij en richtte zich weer tot de Apprentice. "Wie zijn jullie?" Was zijn volgende vraag. "Leuk je te ontmoeten Adderpaw! Ik ben Ashdrizzle!" Grijnsde hij en keek Snowynight aan, wachtend tot zij zich zou voorstellen.
Mistylake
Member
Chrissy
164
Actief

CAT'S PROFILE
Mistylake
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 7 Icon_minitimema 9 sep 2013 - 20:52

de jonge poes staarde met een rustige blik om zich heen en hoorde hoe een kat op haar af wandelde. "Hallo, ik ben Maskpaw." miauwde de kater en de poes staarde hem vriendelijk aan. Het klopte, aan haar gehoor was niks mis, was duidelijk. "Hallo Maskpaw!" miauwde ze enigszins opgewekt en ze keek verlegen naar de grond. "Ik ben Mistypaw, aangenaam kennis te maken!" zei ze en ze staarde hem met haar ijsblauwe ogen aan. "Eehm, ben jij van de WindClan?" vroeg ze onzeker, ze had een duidelijke angst gekregen voor die katten.

MASKPAW
Maskheart
Member
Cynthia
737
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Elder (ex-medicine cat)
Maskheart
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 7 Icon_minitimema 9 sep 2013 - 20:57

Maskpaw
Tag: Mistypaw

"Hallo Maskpaw!" Begroette de poes hem opgewekt en hij zag hoe de apprentice verlegen naar de grond keek. "Ik ben Mistypaw, aangenaam kennis te maken!" Deze keer keek Mistypaw hem aan met haar blauwe ogen. "Eehm, ben jij van de WindClan?" Hij merkte de onzekerheid in haar stem. "Nee, ik ben van de Thunderclan." Hij had geen idee of de poes iets had met Windclankatten, maar dat had niks met hem te maken. "En jij bent van de Shadowclan toch?" Vroeg hij aan haar.
Sardinepaw
Member
33
Actief

CAT'S PROFILE
Sardinepaw
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 7 Icon_minitimema 9 sep 2013 - 21:03

Fawnpaw
OCC: Mistpaw & Cranepaw
''HI! Ik ben Mistpaw!'' Klonk een stem haar oren binnen. Iet wat geschrokken keek ze op, van het onverwachtse bezoek. ''Euhmm, hii...?'' Miauwde ze wat onzeker en keek naar de grijzige poes, Mistpaw. ''Ik ben Fawnpaw, dochter van de ShadowClan deputy Innerghost.'' Miauwde ze trots en duwde haar borst wat vooruit. "Hi," Miauwde een tweede Apprentice die erbij kwam zitten. "Mind if I join you?" Fawnpaw zette haar glimlach op, al leek die een beetje fake. ''No problem..'' Miauwde ze en glimlachte. ''Ik ben Fawnpaw, dochter van ShadowClan Deputy Innerghost..'' Het klonk wat ijdel, maar ze was er trots op.

Frostlake
OCC: Skymask
Een onbekende kater die sterk rook naar WindClan kwam naast hem zitten. Hij draaide zijn kop naar de kater toe en keek deze wat bedenkelijk aan. ''Ben jij...'' miauwde hij en kneep zijn ogen tot spleetjes. ''..toevallig familie van Inkmask, ooit deputy van WindClan?'' Hij keek de kater wat vragend aan. ''Ik ben trouwens Frostlake, ShadowClan Warrior.'' Hij glimlachte naar de kater, en wachtte nog af op enige reactie van deze.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 7 Icon_minitime

[The Final Prophecy] The Gathering
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 7 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: