|
| [The Final Prophecy] The Gathering | |
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering ma 9 sep 2013 - 21:04 | |
| Fluffytail De kater ging ondertussen zitten en vroeg toen "Klopt! Voor de zekerheid, jij bent van SkyClan toch?" Glimlachend knikte ze, 'Inderdaad,' miauwde ze vrolijk, 'Ik ben benieuwd naar de Gathering. Ze hebben meestal wel iets interessants te vertellen. Is dit jouw eerste keer eigenlijk?' Nieuwsgierig keek ze Zebrachase aan, hij zag er nog niet zo oud uit en als jonge warrior kon dat best. Kwam niet vaak voor, maar soms wel, als de clan op dat moment veel apprentices had gehad bijvoorbeeld.
[ Z e b r a c h a s e ]
Icerock Namen waren nooit zijn sterkste punt geweest en met zijn vrij snel slijtende geheugen ging dat er niet op vooruit. Zelfs het onderwerp waarmee ze begonnen kwamen, kwam maar met moeite in hem op. ''Ivypool,'' klonk het antwoord. Vaag herkende hij die naam wel, dus waarschijnlijk klopte dat wel. Niet dat hij aan de poes twijfelde, maar toch. 'Ah ja, Ivypool. Tja, het spijt me voor mijn gebrekkige geheugen. Het kan zijn dat ik het je nog een aantal keer vraag.' Een lichte glimlach stond op zijn gezicht te lezen, waarna hij zijn kop even naar de rots draaide. De vier leaders, of tenminste diegene die dat moesten voorstellen, stonden er al. 'Waarschijnlijk gaan ze zo beginnen,' miauwde hij vrolijk, 'Ik ben benieuwd.'
[ I v y p o o l ]
Timefall Nu begon de apprentice toch enige interesse te vertonen, ''Hoe is het om deputy te zijn?" vroeg ze. De verlangende blik in haar ogen ontging de Deputy niet. 'Hangt van de dag af. Soms heb je vrij weinig extra te doen, terwijl je de volgende dag kan omkomen van katten die op hun plek moeten gezet worden of aangespoord moeten worden iets te gaan doen. Maar het is best leuk hoor.' beantwoordde hij haar vraag. Daarna richtte hij zijn blik even op de rots, waar hij zag dat de vier leaders zich al hadden verzameld. Dat was snel. 'Hmm, ik denk dat ik weer moet gaan. Jammer. Ach, ik zie jullie later nog wel een keer.' Glimlachend knikte hij nog een keer naar beide als teken dat hij zijn vertrek ging maken. Rustig liep hij toen terug naar de rots waar hij bij Lionroar ging zitten, die ook hetzelfde idee had gehad.
[ U n d e r t h e r o c k ]
|
| | | Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering ma 9 sep 2013 - 21:22 | |
| "Ik denk dat ik het zelf ook niet had durven vragen aan hem toen ik nog een apprentice was. Na verloop van tijd krijg je vast meer zelfvertrouwen en dan kan zelfs een slechtgehumeurde Smokebreath je niet meer klein krijgen." Ze knikte en hoopte maar wat ze zei ook klopte. Anders dan de andere katten zag ze nog wel iets goeds in de kater, maar de moed om hem vragen te stellen ontbrak. Bang dat ze afgesnauwd zou worden. "Wij medicine cats zijn erg belangrijk voor de Clan. Een partner, betekent afleiding en de mogelijkheid op kittens. Wij mogen er geen hebben, zodat wij het risico niet lopen om zelf kittens te krijgen. Daarnaast kunnen we ons volledig richten op onze taak, namelijk het verzorgen van de Clan" Even verstarde ze, en de drang om terug naar Ashdrizzle te kijken werd weer groter. Maar toen ze dat deed, keek ze algauw weer terug naar de zilveren poes. Verbaasd door de manier waarop Ashdrizzle met Snowynight omging. Misschien was het waar wat Nightstream zei, en kwam het echt door haar eigen domme fout dat ze nooit meer kon worden dan vrienden met de grijze kater. Ze kneep eventjes haar groene oogjes dicht en haalde nadien haar schouders op. De vraag wat er zou gebeuren zou je alsnog kits krijgen stelde ze maar beter niet. "Hoe gaat het met de Clan?" Besloot ze maar te vragen, uit pure nieuwsgierigheid.
|
| | | Chrissy 164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering ma 9 sep 2013 - 21:27 | |
| "Nee, ik ben van de Thunderclan." zei de kater en de poes onthield de naam. Maskpaw van de ThunderClan. Was dat..? De zwartwitte poes keek hem aan. "Jij bent dan toch de ThunderClan Mdicine cats apprentice?" vroeg ze zich met een glimlach af. "En jij bent van de Shadowclan toch?" zei de kater en ze knikte met een glimlach. "ShadowClan elder om precies te zijn" miauwde ze en ze keek naar de hoge steen, en naar de steeds meer katten die zich bij die steen verzamelde.
MASKPAW
|
| | | 203 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering ma 9 sep 2013 - 21:35 | |
| Eaglewing staarde rond in het Camp, veel katten waren nog niet vertrokken en hij stond net op het punt om te gaan. Een kleine warte poes knikte naar Eaglewing al teken dat ze met hem mee wilde gaan. Eaglewing knikte terug en seinde met zijn staart om mee te komen. "Ik euh... Ik ben Burnedpaw", ze gaf een bevestigende blik naar de kater. ''Mijn naam is Eaglewing,'' knikte Eaglewing haar toe met een vriendelijke lach. ''Kom we gaan vertrekken,'' zei Eaglewing in een haast. Hij versnelde zijn pas maar wachte even zodat de poes bij kon benen.
Bekende en onbekende geuren schoten vol in Eaglewing klieren. Hij hoorde allemaal kaaten stemmen door elkaar heen babbelen. Het was hier, Fourtrees. Hij keek even oplettend rond en ging toen naar binnen in de fourtrees. De zwarte poes volgende achter hem aan. De aantal katten was meer dan Eaglewing had verwacht. Het was druk, maar toch gezellig. Er heersde immers geen oorlogen of conflicten in de lucht. Hij zag Silverfang bij de rots staan, ze gingen bijna spreken. Words;; 175 // Tag;; burnedpaw // Notes;; Ik heb heel even Burnedpaw gepowerplayt, omdat ze anders al op de Gathering kwamen als de speech was afgelopen x'D Ik kan het altijd nog veranderen als je dat wilt. Dat mag je bij Cherryleaf ook wel even doen als je dat wilt ;3
|
| | | Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering ma 9 sep 2013 - 21:40 | |
| ZEBRACHASE 'Inderdaad,' Hij wist dat hij beter geen andere katten als vrienden mocht zien, maar hij vond deze poes wel aardig. 'Ik ben benieuwd naar de Gathering. Ze hebben meestal wel iets interessants te vertellen. Is dit jouw eerste keer eigenlijk?' Hij grijnsde breed en zwiepte een keer met zijn staart. "Ja, mijn eerste Gathering en ook nog net nadat ik een Warrior ben geworden!" Glimlachte hij bijna snorrend en keek even naar de rots waar de Clanleaders zich hadden verzameld. Hij kende alleen Firestar en Stormstar als de echte oude Clanleaders, de andere twee waren waarschijnlijk nieuw. "Ik ook, omdat de Clans denk ik twee nieuwe Leader gaan leren kennen, met Firestar eigenlijk."
OOC; Met Fluffytail.
|
| | | Cynthia 737 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 116 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Elder (ex-medicine cat) |
| Onderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering ma 9 sep 2013 - 21:45 | |
| Maskpaw Tag: Mistypaw
"Jij bent dan toch de ThunderClan Mdicine cats apprentice?" Hij had die vraag ergens wel verwacht, maar niet iedereen wist misschien dat hij de medicine cat apprentice was. "Dat klopt." Gaf hij als antwoord en hij glimlachte naar haar terug. "ShadowClan elder om precies te zijn" Hij had niet helemaal verwacht dat Mistypaw al een elder was, maar er moest vast wel iets aan de hand zijn waarom ze een elder moest worden, het leek hem alleen niet verstandig om ernaar te vragen. Als ze erover wilde praten deed ze het wel. Hij volgde haar blik met de zijne en zag ook dat er steeds meer katten bij de grote rots kwamen. "Het zal wel niet lang meer duren voor de leiders zullen gaan spreken." Zei hij. |
| | | Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering ma 9 sep 2013 - 22:37 | |
| .: Thistlefrost :.
Thistlefrost bekeek zijn Apprentice nog eens goed en vond dat ze er gezond en droog genoeg uitzag om toch nog naar de Gatering te kunnen gaan. Opeens keek hij geschrokken op, had Swallowpaw hem nou net... gelikt? Hij keek even naar haar en zag dat ze ook geschokt was. Hij schudde even zijn kop alsof hij het probeerde te vergeten en stond toen op. Hij wenkte met zijn staart haar te volgen en gebaarde achter hem te blijven door haar telkens terug te duwen als ze probeerde naast hem te komen. Hij liep zwijgend door, hoe kon het ook anders? Maar deze stilte was anders dan de stilte die ze meestal samen hadden en nu was zijn hoofd alles behalve stil. Hij had zich opmerkelijk warm vanbinnen gevoeld toen ze hem likte en het voelde alsof het meer was geweest dan een ontschuldig 'kusje' van dank. Af en toe keek hij zo onopvallend mogelijk om en hij dacht te zien alsof zij ook dacht aan het vreemde moment van net. Hij hield zich maar voor dat het pure blijheid van de redding was, meer niet. Tenminste dat hoopte hij. Het duurde even tot ze vierboom bereikten, het zwemtochtje plus het drogen had veel tijd ingenomen, en het was al behoorlijk vol beneden. Hij wenkte Swallow nogmaals met zijn staart om haar sneller te laten gaan en samen renden ze snel naar beneden om zich bij de andere te voegen. Hij keek even om zich heen of hij een groepje zag waar hij en Swallowpaw konden meeluisteren zodat zijn apprentice nog eens wat zou leren. Hij keek vragend naar zijn apprentice met de bedoeling: "Waar wil je heen?" uit te seinen. ~Swallowpaw en maybe random iemand?~ .: Spotlight :.
Spotlight liep met fors tempo over zijn vertrouwde territorium. Hij was alleen gegaan en was aan de late kant. Tot op het laatste moment had hij getwijfeld of het wel veilig was om Tailstorm met hun kittens in de Nursery te laten maar hij vertrouwde de katten die in het kamp achterbleven, en Tailstorm had belooft in de nursery bij de andere queens te blijven. Hij kauwde snel de laatste hap van zijn visje die hij van de prooistapel had mee gepikt op. Toen de staart van de vis veilig met graat en al in zijn buik verdwenen was wijzigde hij zijn tempo naar een snel drafje die hij makkelijk tot vierboom kon volhouden. Af en toe nam hij een sprint, gewoon om van de stilte en duister om hem heen te genieten en even zijn vele energie kwijt te kunnen. Hij had zich de laatste tijd zelden zo vrij gevoeld en had het gevoel dat al zijn energie die de laatste tijd zo ver weg leek in 1 keer ontploft was. Hij voelde zich weer als de onbezorgde kitten van manen geleden. Het duurde dan ook niet lang tot hij vierboom bereikte en hij voegde zich bij de menigte. Zijn ogen speurden naar iemand die hij wel kende, of een nieuw iemand met wie hij wel een gesprek zou willen hebben. Opeens zag hij een oudere apprentice zitten, helemaal alleen. De apprentice keek droevig om hem heen en even ontmoetten zijn ogen die van de apprentice. Hij besloot de zielige gedaante daar niet te laten en hij stapte er op af terwijl hij de naam van de kater probeerde te herinneren. Namen waren nooit zijn beste kant geweest... "Heyy, errr.." Hij dacht nog diep na en opeens schoot het hem binnen " J... Jaypaw, toch?" Hij ging naast de jonge kater zitten en bekeek hem snel even, de knappe apprentice kon elk moment warrior worden. ~Jaytail~ |
| | | Tamar 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering di 10 sep 2013 - 8:54 | |
| Een gevlekte kater draafde met zekere passen door het kamp, zijn ogen dwaalden rond, terwijl hij zocht naar de poes waar hij mee afgesproken had: Roseheart. De rosse poes had nog in haar nest gelegen, toen hij naar de prooistapel was gewandeld en iets kleins had gegeten. 'Greentear! Ga je mee?! We moeten vertrekken!' Klonk de stem van de rosse poes, en de kater keek snel om. Een liefdevolle blik kwam in zijn ogen te liggen, en hij deed geen poging hem te verbergen, terwijl hij naar haar toe kwam. 'Rose! Heb je goed geslapen?' Klonk zijn stem warm, toen hij eenmaal bij haar was.
Tagged: Roseheart // Note: I'm late...
|
| | | Juul 308
| |
| Onderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering di 10 sep 2013 - 16:42 | |
| Mirror begroette de twee katers die op hem af waren gekomen. Eentje van de WindClan, de ander van de SkyClan. ''Ja, het is inderdaad koud.'' Antwoorde hij op de kater. Zijn woorden kwamen als kleine dampwolkjes uit zijn mond. ''Ik ben Mirroredsound van ThunderClan,'' Stelde hij zichzelf netjes voor. |
| | | Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering di 10 sep 2013 - 17:23 | |
| ''Ik ben Mirroredsound van ThunderClan,'' Firework knikte, zoiets had hij wel gedacht. Er was ondertussen ook een andere kat bijgekomen, een Skyclan kat zo te ruiken. "En... Hoe gaat het bij jullie?" Net toen de woorden uit zijn mond waren hoorde hij hoe ze klonken. "Ik bedoel niet om jullie geheimen te ontrafelen ofzo..." Ach wat, ze zouden het vast wel snappen, ze zagen er niet uit alsof ze heel dom waren dus. "Waar denken jullie dat de leiders het over gaan hebben?" Hij wist het echt niet, behalve van Windclan dan, maar daar ging hij ze mooi niets over vertellen...
Firework, tag Mirroredsound en Shellblade
Laatst aangepast door Firework op di 10 sep 2013 - 18:29; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering di 10 sep 2013 - 18:06 | |
| .: SWALLOWPAW :. Nadat ze hem had gelikt moest ze achter hem blijven. Ze werd iedere keer terug geduwd als ze naast hem probeerde te lopen. Waarom had ze hem dan ook gelikt? Het was heel raar de rest van de weg naar de Fourtrees. En toen ze eindelijk er waren wenkte Thistlefrost met zijn staart dat ze mocht kiezen waar ze naartoe ging. Als ze kon praten wou ze uitleggen dat ze het niet zo bedoelde. Had ze maar een stem... Het was aardig druk hier, Ze keek naar de leaders die daar stonden. Een vurige kater, een zwart witte poes, een zandkleurige poes, Stormstar en een grijze tabby kater. Ze wist dat er een blauw kleurige poes moest zijn, genaamd Bluestar van ThunderClan. Een Tabby kater van ShadowClan genaamd Brokenstar. Een rood-bruine poes van WindClan, Hollystar. En een langharige wit-rode tabby Duststar, van SkyClan. Maar de meeste die kende ze niet. Daarna liep ze maar ergens heen, iniedergeval weg van Thistlefrost, ze durfde hem niet meer aan te kijken. Ze begon zachtjes te hoesten. Oh nee toch! Nee, het was vast niks.. .: OPEN :. .: JAYTAIL :. Hij zat er nog steeds alleen. Hij was net Warrior geworden, en nog zat hij alleen. " J... Jaypaw, toch?" Hoorde hij opeens en zag een calico kater van RiverClan naast hem was komen zitten. Hij lachte, "Nee, Jaytail." zei hij vriendelijk tegen de kater. "Uw naam was toch... Spot... Spotlight?" vroeg hij daarna aan de kater. Hij keek even om zich heen, en daarna weer naar de kater. "Lekker druk he?" vroeg hij aan de kater waarna hij snorde. Hij bedekte zijn grote litteken met zijn grote pluizige staart. "Dus, hoe gaat het in RiverClan?" vroeg hij aan de kater, het was wel riskant, want nadat de kater deze vraag had beantwoord was er een grote kans dat hij aan Jaytail ging vragen hoe het in ThunderClan was, en nog erger, Waar Bluestar was.... .: Spotlight :. .: RAISINGPAW :. De poes leek een beetje gespannen voor hem. Ze knikte alleen maar om zijn vragen te beantwoorden. Nadat hij de vraag had gesteld over Bluestar leek de poes wel erg te schrikken. "Dat hoor je zo wel," zei de poes, Hij zag dat de poes verdriet had. Hij begon langzaam weer zichzelf te worden. "S-sorry, heb ik iets verkeerds gezegd?" vroeg hij daarna aan de poes. "Littlewiiish~!" Hoorde hij opeens en hij draaide naar de kant toe waar het vandaan kwam. Het was een poes, calico, ouder dan hem. Dus waarmee hij aan het praten was, was Littlewish? En wie was zij dan? Ze leken niet op elkaar, maar ze hadden wel dezelfde geur, dus beide van ThunderClan. "Uhm, ik denk dat het beter is als ik ga," zei hij tegen Littlewish, "Nog een... fijne avond nog..." zei hij waarna hij aanstalten maakte om iemand anders te vinden om mee te praten .: Open? :. |
| | | Cynthia 49 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering di 10 sep 2013 - 19:35 | |
| Shellblade Tag: Mirroredsound & Firework
"Ik ben Mirroredsound van Thunderclan." Stelde de kater, die inderdaad naar Thunderclan rook, zich voor. "Mijn naam is Shellblade en ik ben van Skyclan." Het leek hem wel goed dat hij zich ook voorstelde, ook al waren ze er waarschijnlijk al wel achter dat hij van Skyclan was. "En... Hoe gaat het bij jullie?" Vroeg de windclan kater. "Ik bedoel niet om jullie geheimen te ontrafelen ofzo..." Hij zou ook echt niet iets gezegd hebben dat de clan in het nadeel zou brengen. "Newleaf heeft ons weer genoeg te eten gebracht." Meer wilde hij nou ook weer niet kwijt. "Waar denken jullie dat de leiders het over gaan hebben?" Eigenlijk was het haast dezelfde vraag in zijn oren, maar het was misschien ook anders bedoelt. "De gebruikelijke dingen denk ik en de reden waarom sommige leiders er niet zijn." Zei hij. |
| | | Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering di 10 sep 2013 - 19:39 | |
| < T W I L I G H T M O O N De calico poes leek wat nerveus, nerveuzer dan hijzelf. Maar dat was vast wel normaal; Ze was sowieso al een ietwat meer verlegen type en dan nog je eerste vergadering...: 'Nee, nog nooit, ik ben benieuwd.' Twilight grinnikte even, hij zat met juist hetzelfde 'probleem'. 'Ik heb gehoord dat er heel veel katten komen, en ook leiders van de Clans', vervolgde Cherryleaf. Ze leken voor even één dezelfde persoon te zijn. "Ik ben er ook nog nooit heen geweest, maar ik ken de weg naar de Fourtrees wel ongeveer, door de familie bijeenkomsten. Kom je mee?'', sprak de kater opgewonden. Hij keek de poes vragend aan en begon zachtjes naar voren te schuifelen, haar aanzettend om mee te gaan. Wanneer ze meeging vertrok hij huppelend en wrongen ze zich samen het camp uit. Wanneer ze aankwamen aan bij de Gathering waren er al een heel deel van de katten gearriveerd. Vol bewondering keek hij rond naar alle katten die zich op zo'n beperkte plaats begaven. Elke minuut kwamen er weer wat Clankatten bij. "Dus dít, is een grote vergadering?", sprak hij tegen Cherryleaf. Een vrolijke -naar ThunderClan ruikende- Apprentice kwam door de menigte naar hen afgewandeld. 'Hallo', zei het katertje. Twilightmoon wist niet goed hoe hij moest reageren. "Euh, hallo daar! Ik ben Twilightmoon, en dit is mijn vriendin: Cherryleaf", zei hij rustig. De grote kater besloot vlug om maar gewoon 'vriendin' te zeggen, de bruine ThunderClanner zou er heus wel achter komen dat Cherry meer voor hem was dan enkel een 'vriendin'... Tags:: Cherryleaf -Specklepaw- // Note:: Duckface, je weet toch wel dat Cherry en Twilight er in de vorige post nog niet waren hé?^^'' Thessa, Ja, ik heb ze inderdaad ook wat ge'powerplayed... Maar dat is wel met reden, én het is voor maar één keer c; R O S E H E A R T De bengaalse kater kwam met een liefdevolle blik in zijn blauw-groene ogen op de rosse poes afgerend met zekere passen. 'Rose! Heb je goed geslapen?', vroeg Greentear vriendelijk wanneer hij bij haar aankwam. "Ja, zeker, maar wel net iets te lang hé?", zei ze lichtjes geïrriteerd, maar toch verliefd klinkend. De lieve blik in zijn ogen leek terug te kaatsen wanneer deze die van Roseheart bereikt had; ze keek al net even verliefd naar de kater terug. "Maar euh, we moeten nu echt wel gaan...", drong ze aan. Ze zouden aan een best snel tempo moeten gaan lopen om nog op tijd te kunnen arriveren. De rosse poes keek de kater een beetje opdringerig aan en trappelde een beetje met haar gestreepte poten. Tags:: Greentear // Note:: Geen note deze keer c': A C O R N P A W Acornpaw had echt geen zin meer om te wachten. Hij grijnsde vriendelijk en vertrok naar de Gathering. Hij wist misschien wel niet echt waar hij heen moest gaan, maar hij volgde de geur van de al vertrokken katten, en Kestrelwing liep toch mee. De tabby kater zette goed door, maar vertraagde zijn pas naarmate ze verder en verder het territory uit trokken. Eindelijk toegekomen bij de grote Gathering keek het katertje vrolijk rond, in de hoop een mooi poesje tegen te komen. Acorn zette een grote glimlach op en keek Kestrel even aan. "Mag ik?", vroeg hij aan zijn nieuwe mentor. "Mag ik al gaan? Ik wil graag... de andere katten gaan ontmoeten! Ik kom dan terug naar hier wanneer de leiders beginnen praten", sprak hij met een grote grijns. Acornpaw keek zijn mentor met puppyoogjes aan. Plotseling kwam er een andere ThunderClan kat aan gewandeld: 'Hallo', zei de witte poes. Hij herkende haar al snel, het was Wintersong. "Hallo, Winter", sprak hij, waarna hij zich meteen terug naar Kestrelwing richtte. Tags:: Kestrelwing -Wintersong- // Note:: Cynthia, Je weet toch wel dat ook Acorn en Kestrel er nog niet waren hé? Ezz, Hetzelfde als dat voor Thessa bij Twilightmoon^^" B U R N E D P A W 'Mijn naam is Eaglewing', knikte de kater met een vriendelijke lach op zijn gevlekte gezicht. 'Kom, we gaan vertrekken', sprak Eaglewing gehaast. Burnedpaw sprong snel bij en volgde de calico SkyClan kater. Er waren verschillende onbekende geuren die Burned niet zo aanspraken wanneer ze bij de Gathering aankwamen. De Fourtrees werden overspoelt door de katten van de 4 andere Clans die leefden in het grote territorium. Ze keek wat bezorgd naar de kater die haar mee naar deze plaats had gebracht. "Euhm... Wie is dat?", vroeg de poes verlegen aan Eagle wanneer een grijze kat klaar ging staan om te gaan spreken. Tags:: Eaglewing // Note:: Ik heb (alweer) een verlegen karaktertje op WC^^'
|
| | | Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;) 474 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering di 10 sep 2013 - 20:13 | |
|
De kleine kater spitste zijn oortjes toen de kat begon te spreken. "Euh, hallo daar! Ik ben Twilightmoon, en dit is mijn vriendin: Cherryleaf" "Hallo, Twilightmoon en Cherryleaf", miauwde hij opgewonden. Zijn ogen fonkelden toen hij te twee warriors aankeek. "Ik ben Specklepaw en ik ben van de ThunderClan." Zijn stem klonk trots en hij deed een stapje dichterbij. "En van welke Clan zijn jullie?", vervolgde Specklepaw.
#Words: 107 #Tags: Twilightmoon & Cherryleaf #Notes: Liese; Oeps | Yey let's talk!
|
| | | sas & tess 103 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering di 10 sep 2013 - 20:50 | |
| .:Spotlight:. "Nee, Jaytail." verbeterde de bruine, langharige kater vriendelijk. Deze jonge kater kon nog niet lang warrior zijn want hij zei zijn naam met een soort trots. Het zou hem niet verbazen als straks zijn naam nog genoemd zou worden door de leiders, of in elk geval dat er nieuwe warriors worden genoemd door.. hij snoof even om zeker te zijn van de clan van deze kater: Thunderclan. Hij keek om zich heen of hij Bluestar ergens zag maar vreemd genoeg zag hij haar nergens. Zou ze ziek zijn? Nee toch, niet rond dit tijd van het jaar... Hij besloot maar te wachten tot de leiders het overnamen en alles uit zouden leggen. Zijn lange gedachtestroom werd door de jonge warrior onderbroken: "Uw naam was toch... Spot... Spotlight?". Spotlight knikte bevestigend en liet de kater het gesprek verder leiden. Jaytail kwam met "Lekker druk he?" En weer knikte Spotlight terwijl hij rustig glimlachte. Hij ging even verzitten terwijl Jaytail nog een vraag stelde: "Dus, hoe gaat het in RiverClan?". Spotlight liet zijn glimlach verdwijnen en antwoorde: " Goed, er zijn veel apprentices en veel warriors. En zoals altijd meer dan genoeg prooi. Al is het een stuk beter nu de rivier niet bevroren is... En met Thunderclan?" Hij toonde weer een vriendelijke glimlach en vervolgde: "Ik hoorde vaag geruchten over honden ofzo? Klopt dat?"
~Jaytail~
.:Thistlefrost:.
Thistlefrost was nog steeds in een soort waas. Zijn hersenen konden het gevoel niet wegwerken maar hij kon het ook niet herkennen. Was hij boos? Haatte hij haar nu? Nee, tenminste hij had gehoord dat haten betekende dat je iemand heel graag dood wilde hebben, dat wou hij niet. Maar vond hij het fijn wat ze had gedaan? Nee toch... nee dat kon niet. Je kan toch niet van je Apprentice houden? Owww had hij nou maar een stem, dan konden ze tenminste het uitpraten. Dan kon hij het tenminste bij iemand kwijt. Hij zag dat Swallowpaw al weg was gegaan en hij besloot haar maar even met rust te laten, ze konden elkaar toch niets uitleggen, niet nu. Hij keek om zich heen naar een groepje waar hij bij kon staan.
.:OPEN:. |
| | | 348 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering di 10 sep 2013 - 20:52 | |
|
>Cherryleaf<
"Ik ben er ook nog nooit heen geweest, maar ik ken de weg naar de Fourtrees wel ongeveer, door de familie bijeenkomsten. Kom je mee?'' Zei hij opgewonden. ''Ik kom eraan,'' Cherryleaf huppelde opgewekt achter hem aan, terwijl hij haar aankeek en zijn poten verzette om weg te gaan. Samen verlieten ze het kamp. Eenmaal aangekomen zag Cherryleaf het enorme aantal katten dat zich had verzameld. Onder de indruk keek ze over de massa van katten uit. "Dus dít, is een grote vergadering?", zei Twilight tegen Cherry. ''Het is veel groter dan ik me had voorgesteld '' zei Cherryleaf al rond kijkend. Een Thunderclan geur, dat Cherryleaf geloofde, naderde steeds dichterbij. Een grijs uitziende kater kwam hun kant oplopen. ''Hallo'', zei de kater. Nu hij dichterbij stond merkte Cherryleaf op dat hij een stuk kleiner was. ''Waarschijnlijk een apprentice,'' dacht ze. "Euh, hallo daar! Ik ben Twilightmoon, en dit is mijn vriendin: Cherryleaf", antwoorde Twilight op een rustige toon. Vriendin? Ze wist dat ze meer was dan dat. Daar zou de Thunderclanner dan nog achter komen. Cherry grinnikte even in zichzelf. "Hallo, Twilightmoon en Cherryleaf. Ik ben Specklepaw en ik ben van de ThunderClan." zei de kater trots terwijl hij een stapje dichterbij kwam. "En van welke Clan zijn jullie?", vervolgde Specklepaw. ''Wij zijn van de Riverclan,'' Cherryleaf ging iets netter staan. Ze wilde een goeie indruk geven over haar clan. Daarbij stond Twilight naast haar, wat haar altijd meer moed gaf. Nog steeds wist ze niet wanneer ze het aan Twilight zou moeten vertellen. Ze wilde de perfecte timing hebben. Maar is dat voor of na de Gathering? Cherry werd steeds nerveuzer... Als het er straks maar niet uitfloepte!
Words;; 275 // Tag;; Twilightmoon -Specklepaw- // Note;; Feeling safe and nerves at the same time <'3
>Eaglewing<
"Euhm... Wie is dat?", Burnedpaw keek wat bezorgt naar Eaglewing. ''Dat is onze deputy, Silverfang. Duststar is nog steeds ziek'', mompelde hij er achteraan. Ze kon de poes niet anders dan gelijk geven, het feit dat Silverfang daar stond in plaats van Duststar, maakte de Eaglewing bezorgt. ''Kom we gaan even de boel verkennen,'' Eaglewing liep de menigte in. Hij wilde een leuk plaatsje dicht bij de rots om de leiders goed te kunnen zien. Hij gaf een sein met zijn staart dat Burnedpaw hem moest volgen.
Words;; 82// Tag;; Burnedpaw// Note;; Ik denk dat je Silverfang bedoelde c:
Laatst aangepast door Cherryleaf op za 14 sep 2013 - 14:04; in totaal 2 keer bewerkt |
| | | Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering di 10 sep 2013 - 22:36 | |
| ~ Mousefur
Mousefur ging langzaam zitten en sloeg haar straart elegant over haar voorpoten. 'Correct,' miauwde de kater. 'En ik geloof dat ik het genoegen heb met Mousefur, deputy van de Riverclan, niet waar?' De poes was even verbaasd over de formaliteit waarmee hij sprak. Al moest ze bekennen dat er nog een een soort gebrom in zat. 'Dat is juist,' glimlachte ze. Ze ging was rechter zitten en keek nogmaals om zich heen. Zo te zien had Stormstar zich ook al tussen de anderen gemengd. 'En, nog wat speciaals gebeurd in de ShadowClan sinds de vorige Gathering?' Haar stem klonk weer iets serieuzer. Het was altijd belangrijk om zo veel mogelijk te weten over de andere Clans.
Tags;; Smokebreath // Mood;; Curious
Sorry voor de laatheid. |
| | | Babs 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering di 10 sep 2013 - 23:18 | |
| SnowynightTAG: Ashdrizzle, Adderpaw
De poes glimlachte even wat verlegen maar ook beschaamd naar Ashdrizzle toen deze opmerkingen begon te maken. Ze zag zijn mondhoeken wel krullen. Ze was nou eenmaal een beetje timide, daar kon ze niks aan doen. "Nee," Reageerde ze zachtjes, zijn woorden bevestigend. Maar toen kwam er plotseling een andere clankat aan, een Thunderclan kat, als ze het goed rook. Al snel werden haar woorden bevestigd, maar ze liet het voorstellen eerst maar aan Ashdrizzle over. Maar deze maakte eerst even een grapje, waardoor ze niet kon nalaten om even te grinniken. "Blijkbaar," Beaamde ze. Nadat Ashdrizzle zich voorgesteld had, begon zij ook te spreken. "Hallo daar," Miauwde ze met een voorzichtige glimlach, "Aangenaam, Adderpaw, Snowynight is de naam." SkymaskTAG: Frostlake
Vanuit zijn ooghoek merkte Skymask op dat de warrior naast hem hem zat te bekijken. Toch bleef de kater vooruit staren naar de rots. Wie weet zou het wel niet tot een gesprek komen. Maar niets was minder waar. ''Ben jij...'' miauwde hij en kneep zijn ogen tot spleetjes. Skymask draaide zijn kop om, een beetje een ongeïnteresseerde blik. ''..toevallig familie van Inkmask, ooit deputy van WindClan?'' Hij keek de kater wat vragend aan. Skymask vernauwde zijn ogen iets. "Toevallig wel ja," Reageerde hij. Tuurlijk, iedereen kende zijn broer, hij was toch maar de schaduw, de onbekende in wie niemand zich interesseerde. ''Ik ben trouwens Frostlake, ShadowClan Warrior.'' Miauwde de kater vervolgens. Skymask knikte kort, "Skymask, van de Windclan," Miauwde de kater. SmokebreathTAG: Mousefur
'Dat is juist,' glimlachte de Riverclan deputy. 'En, nog wat speciaals gebeurd in de ShadowClan sinds de vorige Gathering?' Vervolgde de kat. Eventjes was Smokebreath oprecht verbaasd. Er zat notabene een nieuwe leader op de rots en alsnog was deze vraag gekomen? "Hmm-hmm," Bromde hij echter instemmend, waarna hij eventjes met zijn kop een beweging maakte in de richting van Shrewstar, aan haar de eer om die rotzooi van de laatste maan uit te leggen. "En in Riverclan?" Vroeg hij vervolgens. |
| | | Hear me roar 90 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering wo 11 sep 2013 - 10:09 | |
| Tag: Ashdrizzle & Snownynights Adderpaw was uit het veld geslagen door grijsje zijn vriendelijke toon. Hij was gewend dat alle katten vijandig waren waarom ..? Maar op Gatherings wanneer de maan vol is en we naar de Fourtree's reizen hebben alle katten vrede met elkaar.. Zei de stem van Raindance in zijn hoofd. Of was het iets anders? Witje stelde zich ook voor en hij knikte ferm. Wáuw! 2 ShadowClan krijgers! Hij dwong zichzelf om iets 'professioneler' te kijken alsof hij dit iedere dag meemaakte. "Zijn jullie al lang krijger? Ik word binnenkort ook krijgen!" Zei hij trots al werd hij met zijn zes manen nog lang geen krijger. Adderpaw wist wel beter. Op dit moment wilde hij ze allebei mogelijk zo veel als ze maar kon imponeren. Zodat ze zijn naam straks kende door elke Clan!
|
| | | Tamar 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering wo 11 sep 2013 - 11:49 | |
| Tag: Roseheart'Ja, zeker, maar wel net iets te lang hé?' Antwoordde de rosse poes lichtelijk geïrriteerd. De kater glimlachte lichtjes. 'Had je gewild dat ik je wakker had gemaakt? Klonk zijn stem zachter dan normaal. 'Maar euh, we moeten nu echt wel gaan...' Klonk de stem van de poes opnieuw, en hij reageerde door te knikken, en zijn lichaam weer in beweging te zetten, richting de uitgang van het Camp. 'We moeten opschieten, anders missen we het.' |
| | | | Onderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |