|
|
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic ma 7 jan 2013 - 20:26 | |
| Tot nu toe vallen mijn punten mee <'3
Engels: 7,3 Wiskunde: 3,7 [Haat. Aan. Wiskut] NLT: 5,6 [VOLDOENDE <3] Scheikunde: 5,8 [Bám] Biologie: 5,1 [Had beter gekund xD]
Bám <'3 |
|
| |
✻Mart✻ 364
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic ma 7 jan 2013 - 20:26 | |
| Zit hier toevallig iemand op Steinerschool? |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic di 8 jan 2013 - 0:12 | |
| Jongens ik hoef pas over twee weken weer naar school, awesum! :3 Waarom ga ik niet zeggen ok? Verder HAAT AAN SCHOOL! Ik zit op de basisschool maar wil naar de middelbare school ! Ik typ dot via mijn ipad sorry voor de typefouten dan & autocorrectie. Ik heb gelukkig geen huiswerk > |
|
| |
404 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic di 8 jan 2013 - 17:32 | |
| - camarovi schreef:
- Zit hier toevallig iemand op Steinerschool?
Waar is dat? Zie er iemand op het Michaël College te Prisenbeek??? (Heb net anderhalf uur zitten wachten op de bus van mijn vriendin... SLECHT!!!) |
|
| |
Daan 203
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic di 8 jan 2013 - 17:34 | |
| Ok, een 6 voor wiskunde, een 6 voor rekenen, een 6 voor mijn geschiedenis werkstuk, een 5,2 voor gym..... :[ Not funny... |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic di 8 jan 2013 - 17:56 | |
| Well, ik verkloot school gewoon kei hard. Ik kan me niet concentreren op die school, en ik voel me er niet thuis. Ik ga ook lekker naar een andere school, waarschijnlijk de RSG. Ik ben echt klaar met die fucking Nordwin College. En na de RSG ga ik gewoon lekker naar Kunst Academie in Groningen. |
|
| |
Alexandra- alexx 20 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic di 8 jan 2013 - 18:10 | |
| joehoe een 9.6 voor frans! en een 8.9 voor wiskunde! |
|
| |
✻Mart✻ 364
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic wo 9 jan 2013 - 17:42 | |
| Niet bepaald een enkele school maar gewoon dat soort onderwijs |
|
| |
Gaby♡ 51 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic zo 27 jan 2013 - 19:57 | |
| Hmm.. Zit gelukkig nog op de basisschool! Gaat er iemand toevallig naar het Sint Maartens College? Daar ga ik namelijk naar toe. |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic zo 27 jan 2013 - 19:58 | |
| YAY ik had een 10 voor m'n onverwachts so van Scheikunde ;D |
|
| |
Viktor 115 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic zo 27 jan 2013 - 19:59 | |
| Toevallig iemand die in Sint-Lievens in Gent zit? Ik ga daar waarschijnlijk volgend jaar naartoe maar das nog niet helemaal zeker =) |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic zo 27 jan 2013 - 20:00 | |
| - Eclipskit schreef:
- Hmm.. Zit gelukkig nog op de basisschool! Gaat er iemand toevallig naar het Sint Maartens College? Daar ga ik namelijk naar toe.
Ik zít op 't Sint-Maartenscollege, maar dat is geloof ik een anderen x'd Tenzij je naar Maastricht komt :') |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic wo 6 feb 2013 - 15:08 | |
| Damn, dacht dat ik Frans redelijk had afgelegd .-. *Kijkt naar de 20/42* *Pakt een rekenmachinetje* Nu ja, atitudepunten niet meegerekent blijf ik nog boven de 50% ^^" Well, dat wordt wat meer studeren :c |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic wo 6 feb 2013 - 15:11 | |
| Zit er iemand in Oud-Beijerland op school? Op de Willem Van Oranje? Daar ga ik namelijk naar toe ^^ |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic wo 6 feb 2013 - 15:13 | |
| Ik heb overmorgen rapport en het gaat een en al slecht zijn, ik ben overal door, maar dat is alles.... ;-; |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic wo 6 feb 2013 - 15:19 | |
| - James schreef:
- Ik heb overmorgen rapport en het gaat een en al slecht zijn, ik ben overal door, maar dat is alles.... ;-;
Ghege, ik ook :'] Nu ja, voor Grieks en Frans dan *Stares* |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic wo 6 feb 2013 - 18:47 | |
| - Timefall schreef:
- James schreef:
- Ik heb overmorgen rapport en het gaat een en al slecht zijn, ik ben overal door, maar dat is alles.... ;-;
Ghege, ik ook :'] Nu ja, voor Grieks en Frans dan *Stares* Heb jij ook zo'n moeite met Frans? Ik haal zelfs als ik de dag van te voren meer dan vijf uur lang leer + de hele week daarvoor goed leer iedere dag een 2.5 ;-; |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic wo 6 feb 2013 - 18:51 | |
| Aan het eind van het jaar mag ik Frans laten vallen ;'D Dus krijg ik 3 uur Nederlands, 3 uur Engels, 3 uur Duits en 3 uur Spaans c: |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic za 9 feb 2013 - 12:12 | |
| Mijn punten tot nu toe; Nederlands: 6,7 - 6,5 Wiskunde: 9,2 - 9 Latijn: 10 - 7,6 Grieks: 4,7 - 8,5 Natuurkunde: 7,3 Duits: 7,9 Beeldende vakken: 8
Wiskunde was zo'n makkelijk hoofdstuk, ik ben er geen talent in maar dat hoofdstuk snap ik gewoon helemaal ;D |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic za 9 feb 2013 - 12:21 | |
| Mijn punten tot nu toe;
Nederlands; 8,5 Engels; 8,4 Aardrijkskunde; 7,3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic | |
| |
|