|
|
» Quinty «3 « 71 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic di 3 sep 2013 - 21:19 | |
| Meh, twee weken en twee dagen school gehad. Ik kan nu al alle chappies en huppelkutjes tellen. Ben blij met het groepje mensen waar ik mee om ga, al zijn de meeste gewoonweg geschift, maar goed x'D
Mijn rooster is redelijk, niet al te lange dagen, wel erge docenten .w. Wss gaat 't alleen nog drukker worden als ik wordt aangenomen als klassenvertegenwoordiger //sigh. |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic di 3 sep 2013 - 21:21 | |
| Mijn rooster is echt veel minder fijn dan vorig jaar en ik zit ook bij veel minder van mijn vrienden in de klas... Nu ja, gelukkig nog wel bij één en misschien bij sommige lessen nog wel bij anderen. En ik moet misschien mijn boeken maar eens gaan kaften... |
|
| |
Stephano~ 118 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic di 3 sep 2013 - 21:25 | |
| Ik weet, dit is geen LJH Topic, maar het is ook wel van school...
Ik liep m'n eerste dag van de middelbare het schoolplein op, en werd meteen uitgelachen en die shit...
Toen ik uiteindelijk weer naar huis liep gingen ze dingen roepen als emo, en wilden ze kijken of ik mezelf had gesneden .-. |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic di 3 sep 2013 - 21:28 | |
| Dat is zo gemeen! Ik vind het echt heel erg voor je... |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic do 5 sep 2013 - 18:43 | |
| - Jaguarkit schreef:
- Lightpaw. schreef:
- Hup hup, ik ga
overmorgen naar het 2de middelbaar ; ) wel irritant dat ik pas op de dag zelf te weten kom in welke klas ik zit.^^'' Ik zit met net hetzelfde xD Ik ben echt wel benieuwd! Eva&Cees, Onze school is zo groot dat we per graad op een speelplaats zitten en we moeten ook niet allemaal om hetzelfde uur op school zijn. M'n broer zit in een graad hoger en die moet om 10u op school zijn, en ik om 9u so... En die eerste jaartjes zijn dan om het normale uur op school en dan zit je daar in de kapel en dan krijg je zo'n hele uitleg over onze school en daarna worden de klassen, klas voor klas afgeroepen in die kapel -_- Hoe het bij mij zal gaan dit jaar? I have no idea^^" Afwachten dus ;p Maar ik ken zo wat iedereen dus zal dat wel geen probleem zijn :3 wow, jha, wel een grote school.^^ bij ons hebben allen de 1ste jaars een aparte speelplaats. Ik weet nu in welke klas ik zit, en ik heb het overleeft, dus dat komt wel goed.^^'' Nog een leuk jaar voor je! |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic za 14 sep 2013 - 20:51 | |
| School neemt veel tijd in D: Maar op mijn middelbare school heb ik geen huiswerk, plus ik hoef geen boeken te kaften xDD Het meest irritant aan school is dat het heel veel tijd in neemt D: En dat vroeg opstaan kan ik ook niet en we moeten om 9:30 op school zijn.
Ben blij dat het eindelijk weekend is johh *.* |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic za 14 sep 2013 - 20:57 | |
| - kittypaw schreef:
- School neemt veel tijd in D:
Maar op mijn middelbare school heb ik geen huiswerk, plus ik hoef geen boeken te kaften xDD Het meest irritant aan school is dat het heel veel tijd in neemt D: En dat vroeg opstaan kan ik ook niet en we moeten om 9:30 op school zijn.
Ben blij dat het eindelijk weekend is johh *.* Wait what? D: No homework? En 9:30 op school? Holy :'D Ik heb huiswerk en om 8:35 op school xDD Lucky one! :'3 |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic za 14 sep 2013 - 20:58 | |
| De 4e week van m'n 3e jaar VWO begint maandag. De eerste 3 weken waren zwaar man, pfff. Ookal is school nog maar 3 weken begonnen, het huiswerk is al een hele stapel, het is net alsof je nooit een vakantie hebt gehad. Nou ja, in ieder geval, deze week gaan we een weekje naar Engeland :'D ! De enige week waar ik alle twee de voorgaande tweetalige jaren naar toe heb geleefd. Ik heb er echt superveel zin in, het enige nadeel is waarschijnlijk geen tijd om hier te gaan posten D: -------------------------------------------------------- @ hierboven: jullie zijn allebei bofkonten, ik begin om 08;20 en heb echt bergen met huiswerk, inclusief de 6 proefwerken per week xD
By the way, cool dat dit topic nog steeds gebruikt wordt (: |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic za 14 sep 2013 - 21:10 | |
| - kittypaw schreef:
Maar op mijn middelbare school heb ik geen huiswerk, plus ik hoef geen boeken te kaften xDD Het meest irritant aan school is dat het heel veel tijd in neemt D: En dat vroeg opstaan kan ik ook niet en we moeten om 9:30 op school zijn.
Ben blij dat het eindelijk weekend is johh *.* waar is dat 0.0 i have to know! |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic zo 15 sep 2013 - 21:10 | |
| - Icekit' schreef:
- kittypaw schreef:
Ben blij dat het eindelijk weekend is johh *.* waar is dat 0.0 i have to know! mijn school is in sneek hij heet de diken xD No homework. *.* En ook (nog) geen wiskunde *.* Maar op de 1e week krijg je echt heel veel toetsen om te kijken waar je goed in bent enzo >.< en we hebben nog steeds mijn allerslechte en stomste vak: rekenen >.< |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic zo 15 sep 2013 - 21:18 | |
| Rooster:
Maandag: 1e uur: gwn praten en thee drinken en stuff 2e uur: AVO(nieuwsbegrip en allemaal saaie vakken) 3e uur: Natuur(kunde) 4e uur: Computeren
Dinsdag: 1e uur: thee drinken en stuff 2e uur: Economie 3e uur: AVO 4e uur: tekenen
Woensdag: 1e uur: thee 2e uur: AVO 3e uur: Gym 4e uur: Koken
Donderdag: 1e uur: Thee 2e uur: Engels 3e uur: Apple studio 4e uur: Houtbewerking
Vrijdag: 1e uur: Thee 2e uur: Gym ( zo vroeg in de ochtend ja x.x ) 3e uur: Bevo ( soort knutselen ) 4e uur: Groen |
|
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic zo 15 sep 2013 - 21:24 | |
| @Hierboven; Jouw rooster is echt super Chil, Mijn rooster xd |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic ma 16 sep 2013 - 17:38 | |
| mijn rooster verranderd heel de tijd (vervelend) maar binnenkort krijg ik een definitief rooster |
|
| |
Nαтαѕנα 96 Afwezig
| |
| |
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic wo 20 aug 2014 - 17:10 | |
| Ik dacht, laat ik dit topic maar weer naar boven halen! School is weer begonnen, dus we kunnen er weer lekker veel over kwijt!
Om te beginnen over mijn school situatie; deze maandag de 18de ben ik begonnen op mijn nieuwe school de Dyk, een Mavo school, ofwel VMBO-T maar dan nog een klein tikje hoger. Deze school bestaat ook alleen maar uit dat niveau, en GT, gemengd theoretisch. Dit vind ik wel fijn, omdat je in principe met allemaal gelijken op één school zit... alhoewel ben ik waarschijnlijk de oudste van de school, sowieso al van klas 3 x') Niet dat ik dat erg vind, ik heb bewust voor het risico gekozen, omdat ik anders drie á vier jaar onderweg zou zijn naar wat ik bereiken wil, en dan dus rond mijn 26ste/28ste klaar zou zijn met school, dat wil ik niet. Nu zal ik rond mijn 24ste klaar zijn, en dat vind ik een mooie leeftijd (:
|
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic do 21 aug 2014 - 1:13 | |
| Ik heb nog anderhalve week voordat ik aan mn HBO opleiding ga beginnen :') Moet mn boeken nog binnen krijgen, mn laptop leeghalen en alles er opnieuw opzetten etc. etc. Maar komt wel goed xD
Gemengde gevoelens over mn opleiding tho, doodeng om weer overnieuw te moeten beginnen na 7 jaar een vertrouwde omgeving te hebben gehad, maar ook wel weer leuk omdat ik eindelijk kan doen wat ik wil doen. Oh ja, en ik heb een klas met maar 16 mensen, in vergelijking met de 32 van vorig jaar is dat echt bar weinig ;w; |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic do 21 aug 2014 - 14:06 | |
| School gaat mij dus gewoon dwingen of naar het eerste jaar ook nog terug te gaan of naar tweedejaars diermanagement waar ik helemaal niet naar toe wil ik heb nog 1,5 dag om een stage te vinden, nu hopen dat het me lukt =,=' |
|
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic do 21 aug 2014 - 14:13 | |
| Waarom? Als je het eerste jaar al gedaan hebt, heeft het toch helemaal geen zin om het nog eens te doen? En je een richting op sturen die je niet wilt zou helemaal idioot zijn. Zijn dat echt de enige twee opties die je hebt (naast stage), of dénk je dat dat je enige twee opties zijn? Vaak is het namelijk zo dat je ook best uitloop mag hebben. M.a.w. als je geen stage kunt vinden binnen 1,5 dag, dan kun je ook een half jaar verder zoeken naar een stageadres en dan in februari beginnen. (Ik weet niet hoe lang je stage moet lopen, maar bij ons is het iig zo) Ik vind trouwens dat je school je best wat meer tegemoet mag komen bij het helpen zoeken naar een stageplek. Hebben ze geen lijst ofzo waar stageplekken op staan? |
|
| |
Gabs 351
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic do 21 aug 2014 - 22:18 | |
| Was het maar zo maar nee het is niet anders. En school is nou niet echt behulpzaam daarin moet ik zeggen en vraag me niet waarom ze die twee opties alleen geven dat weet ik ook niet en ja er is een hele lijst maar er is teveel vraag naar een stageplek in een dierenkliniek en gewoon te weinig aanbod |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic | |
| |
|
| |
|