Het grote school topic - Pagina 11

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Het grote school topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Timefall
StarClan
Het grote school topic - Pagina 11 DPKsfdL
Cees C:
1120
Actief

CAT'S PROFILE
Timefall
BerichtOnderwerp: Re: Het grote school topic   Het grote school topic - Pagina 11 Icon_minitimeza 9 feb 2013 - 12:37

Mijn punten dit rapport:

Chemie: 86%
Fysica: 95%
Geschiedenis: 77%
Grieks: 57,7%
Informatica: 80%
LO: 80%
Nederlands: 75,5%
PO: 94,5%
Wiskunde: 81,2%
Engels: 80%
Frans: 56,7%

Vind het eigenlijk nog zeer goed c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollypaw
Member
Miss Psycho Unicorn
1191

CAT'S PROFILE
Hollypaw
BerichtOnderwerp: Re: Het grote school topic   Het grote school topic - Pagina 11 Icon_minitimeza 9 feb 2013 - 13:15

Ergens heb ik het gevoel dat het misschien beter is als ik overweeg om dit jaar te blijven zitten.
I dunno... Er zijn wel nog twee periodes waar ik doorheen moet, maar ik zie het licht niet echt meer ;}

Kan ook zijn dat ik weer in mijn: Waarom-doe-ik-dit-allemaal? dipje zit.
Sharpsoul
Member
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Het grote school topic   Het grote school topic - Pagina 11 Icon_minitimedi 12 maa 2013 - 17:09

Mijn totaal punten van:

Nederlands: 7.6
Frans: 9.5
Engels: 8.5
Geschiedenis: 7.1
Aardrijkskunde: 5.6
Wiskunde: 8.4
Natuur/scheikunde: 6.6
Biologie: 7.5
Tekenen: 7
Onderzoeken en ontwerpen(O&O): 7.2
Lichamelijke opvoeding: 7.1
Muziek: 6
Totaal punten alles: 81.6

en ik moet nog heel veel proefwerken inhalen dus ik kan mijn punten nog hoger maken Very Happy
+ Ik zit in een havo/mavo klas (brugklas) en ik moest 77 punten hebben om naar havo te gaan dus ik heb zeker genoeg voor havo en als ik ga beginnen te leren en hogere punten ga halen kan ik misschien nog een niveau hoger dan havo gaan Very Happy

x
alexx
Innerstar
StarClan
Het grote school topic - Pagina 11 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Het grote school topic   Het grote school topic - Pagina 11 Icon_minitimedi 12 maa 2013 - 18:05

Na zeker dik drie maanden... well eigenlijk dik een jaar ben ik begonnen aan het opbouwen van een normaal school-ritme.
Het ging een lange tijd heel erg slecht met mij op school, ik ben toen naar een time-out school gegaan om daar een nieuwe start te maken. Ik had een slecht slaap ritme en mijn lichaam en gezondheid moest zich weer op bouwen. Dus kreeg ik de rooster: elke dag 1 uur in.
Nu is dat wel weer beter... Well het slapen en rusten. Maar nog steeds ging het niet goed. Ik wist niet wat ik moest doen op die school.

Gisteren heb ik even een brief geschreven naar mijn leraar:
De Brief:

Daar staat dus ook een beetje in wat ik allemaal deed die ander half uur op school. Ieder normale leerling zou zeggen: "Dat is een droom leven!"
Nou nee, dat is het niet. Wat bereik ik er mee? Zoals in die brief vermeld is, ik wil aan mijn toekomst werken.

Nu is dit de oplossing.
Ik ga langere school dagen mee draaien. Ik kom nu 's ochtends 9 uur op school, en 12 uur ben ik uit.
Die drie uur dat ik op school ben, ben ik bezig met het actiever maken van mijn hersenen om het zo maar te zeggen. Om als het ware weer te leren hoe ik moet leren; natuurlijk kan ik wel leren, maar om het weer op te bouwen. Ik leer dus om geen stress te krijgen als ik iets of meerdere dingen niet snap. Ik leer op kalm te leren etc.

Éindelijk ben ik weer bezig om richting een normaal school leven te gaan.

Als ik klaar ben op die Time-out school ga ik naar het MBO, of althans, dat hangt er vanaf waar mijn échte niveau licht, gezien dat nu heel onduidelijk is. En vele zeggen dat mijn niveau redelijk hoog ligt.
Dus dat word nog ff zien ^-^
Blossompaw
Member
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Het grote school topic   Het grote school topic - Pagina 11 Icon_minitimedi 12 maa 2013 - 19:42

@Alex; Super goed van je dat je zulke cijfers hebt nadat je zo lang ziek bent geweest! Echt ontzettend knap!
@Nath; Ook van jou super goed dat je aan je toekomst wil werken! Opbouwen is inderdaad de beste manier, dus echt goed dat je nu gewoon weer verder gaat! (:

Ikzelf had voor de vakantie cp-week en om eerlijk te zijn ben ik heel blij met mijn cijfers. Ik had alleen maar voldoendes (5,5 voor natuurkunde ís een voldoende xD) en ook veel boven de 7. Hierdoor sta ik op het moment ook alleen maar voldoendes en alleen voor wiskunde een 5,9, verder ook alleen maar boven de 6 ^u^
Airwisp
Member
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: Het grote school topic   Het grote school topic - Pagina 11 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 10:51

Megh, de basisschool is echt makkelijk. Ik wil naar de middelbare, ik ben mijn klas ook nogal zat. Vorig jaar zat ik nog in een mix groep. Met groep 7 en 6. Er was ook een 'normale' groep 7. Alleen kon er niet een groep 7/8 komen. Maar om de beide groepen 7 bij elkaar te gooien en daar èèn groep van te maken was geen optie. Dan waren er veels te veel kinderen. Dus nu zit ik dus met aardig wat kinderen in de klas die ik niet eens goed ken.
Ook begin ik mijn vriend nogal zat te worden...
Tijd voor de middelbare dus :'D
soulheart
Member
315

CAT'S PROFILE
soulheart
BerichtOnderwerp: Re: Het grote school topic   Het grote school topic - Pagina 11 Icon_minitimedo 28 maa 2013 - 19:53

maak NOOIT een werkstuk met zn vieren als er eentje alles op het laatste moment of niet doet en jullie een gezamenlijk cijfer krijgen...

@airkit... bereid je voor op trauma's aan werkstukken... op de basisschool waren ze nog zo leuk........... :'(
Softcream
Member
1176
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Softcream
BerichtOnderwerp: Re: Het grote school topic   Het grote school topic - Pagina 11 Icon_minitimedo 28 maa 2013 - 19:56

soulheart schreef:
maak NOOIT een werkstuk met zn vieren als er eentje alles op het laatste moment of niet doet en jullie een gezamenlijk cijfer krijgen...

Heb het ook meegemaakt, we waren met twee, ik iedere dag gevraagd om af te spreken, dan ik de maandagavond alles in elkaar zetten, een acht gekregen terwijl ik alles alleen heb gedaan D:
soulheart
Member
315

CAT'S PROFILE
soulheart
BerichtOnderwerp: Re: Het grote school topic   Het grote school topic - Pagina 11 Icon_minitimedo 28 maa 2013 - 20:21

jep...
Quietwind
Member
The one and only real sugar baby ♥
288

CAT'S PROFILE
Quietwind
BerichtOnderwerp: Re: Het grote school topic   Het grote school topic - Pagina 11 Icon_minitimedo 28 maa 2013 - 22:09

Softcream schreef:
soulheart schreef:

Heb het ook meegemaakt, we waren met twee, ik iedere dag gevraagd om af te spreken, dan ik de maandagavond alles in elkaar zetten, een acht gekregen terwijl ik alles alleen heb gedaan D:
Heb ik ook een keer gehad.
Groepje van vier, ik en een jongen deden alles en een ander meisje dan ook wel iets. En de laatste deed gewoon niks.
Het is dat ik het kind niet mocht en daarom naar de docent was gegaan en er wat van heb gezegd. We hadden een vijf gekregen door haar en dat pik ik dus niet c:
Lionroar
Member
Het grote school topic - Pagina 11 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Het grote school topic   Het grote school topic - Pagina 11 Icon_minitimedo 25 apr 2013 - 18:53

Ik ben werkelijk HELEMAAL klaar met deze week ._. Mijn leraren denken serieus dat ze alles samen in één weekje moeten proberen te proppen.
Mijn week;
Maandag: Nederlands Proefwerk
Dinsdag: Duits So
Woensdag: Grieks Proefwerk, Engels Luistertoets
Donderdag: Engels Luistertoest{afmaken}, Frans So, Congres van geschiedenis tot 17:00 VOOR PUNT
Vrijdag: Wiskunde Proefwerk, Muziek Zangtoets

Just.. Leave. Me. Alone. Please.
Cindersmoke
Member
Sharon >D
668
Actief

CAT'S PROFILE
Cindersmoke
BerichtOnderwerp: Re: Het grote school topic   Het grote school topic - Pagina 11 Icon_minitimedo 25 apr 2013 - 19:09

Ik heb top nieuws gekregen vandaag, ik mag doorstromen naar het derde jaar van tweetalig vwo :')
M'n aardrijkskundeleraar (en teamleider) was helemaal trots op onze klas dat we het allemaal zo goed deden en zelfs nog 10 x beter dan de vwo klas, had hij helemaal onderzocht xD
En ik heb m'n wiskunde cijfer opgehaald (: (: (:
Mosspaw.
Member
Dagmar
74
Actief

CAT'S PROFILE
Mosspaw.
BerichtOnderwerp: Re: Het grote school topic   Het grote school topic - Pagina 11 Icon_minitimedi 30 apr 2013 - 17:09

ugh ik haat wiskunde we moeten TWAALF pagina's maken tegen donderdag dat is echt niet normaal
Kittytail
Member
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Het grote school topic   Het grote school topic - Pagina 11 Icon_minitimema 27 mei 2013 - 1:25

Ik ben een hele tijd niet naar school geweest door Real Life problemen (die nu opgelost zijn)
Ik ga bijna naar de middelbare school Very Happy middelbare lijkt leuker dan bassisschool niet de hele tijd in één zo'n lokaal schrijven en opgesloten zitten.
En ik ga Zowieso iets met dieren doen later, bij een asiel of zo iets. Ik weet nog niet, maar zowiezo dieren! Very Happy

Heb wel zin om naar de middelbare school te gaan Razz
Kittytail
Member
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Het grote school topic   Het grote school topic - Pagina 11 Icon_minitimema 27 mei 2013 - 1:38

Brightpaw schreef:

AAAAAH!!
Ik verga van de zenuwen!
Ik heb nu al t gevoel dat ik de derde klas ga vernagelen, en ik moet niet zo stressen... Iegggg, stresskip dat ik ben >>

Rooster:

How will I survive?[/quote]

Whut? *Snapt niks van dat rooster want zit nog op basisschool*
Hoe kun je weten wa je moet doen? XD
Meadowdawn
Member
» Quinty «3 «
131
Actief

CAT'S PROFILE
Meadowdawn
BerichtOnderwerp: Re: Het grote school topic   Het grote school topic - Pagina 11 Icon_minitimema 27 mei 2013 - 17:50

@Marijn; Ik wil je roze wolk niet stuk maken, maar het Middelbaar is echt niet zo leuk als dat het lijkt.
Op de basisschool had je tenminste geen zorgen, maar een paar kleine dingetjes huiswerk en een hechte klas. Het middelbaar is een hel vergeleken met dat .w.

--

Well, nog 3 uurtjes zwoegen bij mn Natuurkunde examen en dan vakantie. Dan is het alleen nog maar hopen op geen telefoon 13 Juni en hopen dat ik word goedgekeurd voor mn opleiding en dan ben ik weg van die kek school~
Alice
Member
116
Actief

CAT'S PROFILE
Alice
BerichtOnderwerp: Re: Het grote school topic   Het grote school topic - Pagina 11 Icon_minitimema 27 mei 2013 - 17:55

8,7 voor de Duits voor een toets over een boek (telt 3 keer mee)
9 voor verslag van Levo wat ik heel snel had gemaakt toen we thuiskwamen in de voorjaarsvakantie.
BÁM.
Cyanide
Member
Het grote school topic - Pagina 11 Tumblr_on4cz9W9601voc1nyo1_250
Kip
346
Actief
Screaming is the most beautiful sound of the night

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyanide
BerichtOnderwerp: Re: Het grote school topic   Het grote school topic - Pagina 11 Icon_minitimema 27 mei 2013 - 17:56

Meadowdawn schreef:
@Marijn; Ik wil je roze wolk niet stuk maken, maar het Middelbaar is echt niet zo leuk als dat het lijkt.
Op de basisschool had je tenminste geen zorgen, maar een paar kleine dingetjes huiswerk en een hechte klas. Het middelbaar is een hel vergeleken met dat .w.

--

Well, nog 3 uurtjes zwoegen bij mn Natuurkunde examen en dan vakantie. Dan is het alleen nog maar hopen op geen telefoon 13 Juni en hopen dat ik word goedgekeurd voor mn opleiding en dan ben ik weg van die kek school~

Ik denk dat dat niet waar is xD
Heb het zelfde als Marijn, ben ziek van mijn oude school, kan niet wachten om naar het middelbaar te gaan. Zelfs al is het harder werken etc. het si soweiso beter dan mijn basisschool :')
Alice
Member
116
Actief

CAT'S PROFILE
Alice
BerichtOnderwerp: Re: Het grote school topic   Het grote school topic - Pagina 11 Icon_minitimema 27 mei 2013 - 17:58

Middelbare school kán heel leuk zijn, als je een leuke klas hebt en leuke vrienden.
Heb je dat niet, wel veel werk en stress je snel, dan kan ik je verzekeren dat het níet leuk is.
Ik bedoel, het is echt niet zo dat je maandagochtend rustig begint met een weekendgesprek en op vrijdagmiddag gaat knutselen ofzo x'D
Hate
Member
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Hate
BerichtOnderwerp: Re: Het grote school topic   Het grote school topic - Pagina 11 Icon_minitimema 27 mei 2013 - 18:10

Poisonkit. schreef:
Meadowdawn schreef:

--

Ik denk dat dat niet waar is xD
Heb het zelfde als Marijn, ben ziek van mijn oude school, kan niet wachten om naar het middelbaar te gaan. Zelfs al is het harder werken etc. het si soweiso beter dan mijn basisschool :')

De middelbare school is in mijn geval echt een... tja, ik kan het geen hemel noemen, maar het is ook geen hel. Ik werd gepest op de basisschool, en op de middelbare is dat niet meer. Plus daarbij heb ik veel nieuwe vrienden gemaakt C= . Maar je hebt in het begin (en het einde) veel stres voor huiswerk.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Het grote school topic   Het grote school topic - Pagina 11 Icon_minitime

Het grote school topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 11 van 14Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: