|
|
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Het grote school topic ma 27 aug 2012 - 14:19 | |
| Aangezien ik dit topic niet kon vinden in de eerste twee pagina's, dacht ik laat ik dit topic maar eens aanmaken. Hier kun je het hebben over school, op een negatieve en positieve manier.
School begint voor mij op 3 september weer, dan moet ik m'n boeken en m'n rooster ophalen. 4 september begint m'n school dan echt. Ik krijg voor het eerst les met m'n nieuwe laptop, en ik zal m'n accounts dan op een laag pitje zetten, net als bijna iedereen waarschijnlijk. Nou ja, ik zou zeggen; zeur hier over school of vraag raad aan iedereen ofs ? |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic ma 27 aug 2012 - 14:22 | |
| Ik begin ook 4 september, ben nu boeken aan het kaften D: (nja, m'n oppas doet t XD maar ze vind t leuk :3) |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic ma 27 aug 2012 - 14:22 | |
| Ugh hier begint school ook 3 september, ik heb mn boeken al gekaft en alles klaar liggen. moet dan enkel mn rooster ophalen. Ik ga dood T_T |
|
| |
Viktor 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic ma 27 aug 2012 - 14:24 | |
| Ik moet morgen om mijn boeken ophalen en begin op 3 september met school |
|
| |
Miss Guidetti for you~ {But my friends call me Bo :')} 184
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic ma 27 aug 2012 - 14:25 | |
| ik moet woensdag naar school D: tenminste dan heb ik de 1e schooldag >.< morgen gesprek met mijn mentor en vandaag boeken opgehaald jippie... |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic ma 27 aug 2012 - 14:25 | |
| M'n vader kaft m'n boeken. Maar ik ga dood volgende week, ik wil nog niet dood D': |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic ma 27 aug 2012 - 15:18 | |
| Mehh, 3 September moet ik boeken halen en ze gaan kaften. 4 September ga ik naar de Belgische ardennen met school; en ik weet bij god niet hoe ik me moet voorbereiden, wat ik allemaal nodig heb... en al dat soort stuff....
Voor de rest; ik ben bang dat ik alles zo ga verprutsen met school... Maar ik ga mn best wel doen dit jaar 8D Het derde school jaar mag ik namelijk niet de put in gooien...! |
|
| |
Viktor 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic ma 27 aug 2012 - 15:24 | |
| Weet iemand ofdat Engels veel extra werk geeft? |
|
| |
174
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic ma 27 aug 2012 - 15:27 | |
| Vandaag rooster op gehaald morgen gelijk eerste uur frans o.O En de volgende dag wiskunde in het engels D;
Ik twijfel of ik dit overleef... |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic ma 27 aug 2012 - 15:48 | |
| Welke agenda hebben jullie eigenlijk (: ? Ik heb er eentje van Paul Frank, die met die cupcakes ;D |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic ma 27 aug 2012 - 15:50 | |
| Morgen naar school Geen idee wat we gaan doen, want ze zijn weer eens zo stom niets te zeggen of te melden. Ga wel gewoon zonder boeken en alles erheen om 10 uur (<- tijd weer ik wel weer xD) |
|
| |
Megurine Lyan Payne ~ 75
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic ma 27 aug 2012 - 15:51 | |
| Ik begin nu aan mijn derde week, nog maar twee dagen, yes! Het is erg gezellig heuwr >D |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic ma 27 aug 2012 - 16:07 | |
| Ik wil juist naar school... ik ben al sinds... Mei ofzo niet meer echt naar school geweest... en ik mis mijn crush D: |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic ma 27 aug 2012 - 18:08 | |
| Omg mijn Duits boek o.O We hebben zo'n lijstje dat je in moet vullen aan het begin van het boek, ruimte voor 5 namen. Dat zit vol, geef het dan niet nog aan mij! Hij valt zo'n beetje uit elkaar! D: |
|
| |
Elianne 12
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic ma 27 aug 2012 - 18:09 | |
| Morgen weer naar school.. De dag begint meteen met wiskunde x] |
|
| |
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic ma 27 aug 2012 - 18:17 | |
| Lololo~ Kaften, dat hoef ik niet meer B) Vandaag heb ik de klas ontmoet, en meer met de andere niveau's opgetrokken omdat het zo ingedeeld was. Deze week heb ik introductie week, dus dan kom ik alle klassen en de mijne te leren kennen. Mijn klas (B12 DV) bestaat uit freaking' 14 leerlingen, halleluja~ Allemaal aardige folks voor zo ver ik kan zien, iedereen is normaal en niet zo streverig en kinderlijk als op de middelbare school. Ze zijn normaal, kleden zich normaal, .. serieus. Way better. Verder ga ik morgen met de klassen naar Blijdorp, hell yea~ Heb ik een introductie dag, again. Het rooster print ik vrijdag pas uit, woensdag ben ik vrij dus dan kan ik een agenda en zo kopen. Yay <3 MBO, yay <3 |
|
| |
cheyenne ^_^ 40
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic ma 27 aug 2012 - 18:25 | |
| wrm moeten jullie morgen al naar school,school begint toch pas 3 september? |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic ma 27 aug 2012 - 18:26 | |
| - moonkit. schreef:
- wrm moeten jullie morgen al naar school,school begint toch pas 3 september?
Niet bij iedereen, bij sommige is het zelfs al begonnen. |
|
| |
Cristina 105
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic ma 27 aug 2012 - 18:28 | |
| - Cinderpaw. schreef:
- moonkit. schreef:
Niet bij iedereen, bij sommige is het zelfs al begonnen. Zoals bij mij >< Waarom ik?? O.o |
|
| |
Megurine Lyan Payne ~ 75
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic ma 27 aug 2012 - 18:29 | |
| - Felyn schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- moonkit. schreef:
Niet bij iedereen, bij sommige is het zelfs al begonnen. Zoals bij mij ><
Waarom ik?? O.o Ik ben al drie weken aan het draaien heuwr, jij kunt niet zeuren >.< |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic | |
| |
|
| |
|