|
|
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic vr 21 sep 2012 - 19:31 | |
| Mijne; Gym (piepjestest): 5,5
Duits: 5,3
Verder nog niks. Maarja, het kan zeker hoger. |
|
| |
Chi 380
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic vr 21 sep 2012 - 19:37 | |
| Toets voor Wiskunde die ik als taak moest maken; 6.5/10 Handel (eerste les); 11/11 & 5/10
|
|
| |
♥ I believe i can fly ~ ♥ 127 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic za 1 dec 2012 - 19:15 | |
| Guys.. Ik ben echt enorm slecht in proefwerkweken en hoe hard ik me er ook op voorbereid op de een of andere manier faal ik er áltijd wel in. Hebben jullie misschien tips voor mij? |
|
| |
Herbert Targaryen 335
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic za 1 dec 2012 - 22:06 | |
| @Linn, Misschien mindsmaps en schema's maken? Dat helpt echt (: En als je leert, zet dan dingen in kleur, dan onthoud je het beter (; --- Mijn examens beginnen op 6 december (De Sint!) dus ik ben rond deze tijd een beetje aan het flippen xD Een vraagje, zijn er ook examens in Nederland? |
|
| |
139 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic za 1 dec 2012 - 22:08 | |
| Ja er zijn examens in Nederland. Ik krijg binnen kort mijn eerste SE week, School Examen. En ik maak me echt zorgen, voornamelijk over wiskunde, natuurkunde en scheikunde. Ben nu al voorbereidingen aan het treffen x') Maarmaatschappijleerwerktnietmee. |
|
| |
Floor 153
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic zo 2 dec 2012 - 12:48 | |
| - Ty schreef:
- ;-; de wiskunde leraar schreeuwde tegen ons omdat een paar kinderen vergeten waren hoe je een vergelijking moest maken ;-; ik was echt bang op dat moment D:
Argh, wij hebben ook zo'n verschrikkelijke. Ze heeft een DRIE kinderen TEGELIJK laten wenen. Iedereen is blij als ze ziek is. (En ja, iedereen heeft er schrik van) |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic zo 2 dec 2012 - 12:51 | |
| Wajoo, over een week begint mijn proefwerkweek ;-;
Nederlands - Laptop, moet lukken. NLT - Ben ik bang voor ;-; Scheikunde - Practicum, idunno :/ Natuurkunde - HELL Biologie - Zou moeten lukken Engels - Moet lukken Wiskunde - Ik heb ruzie met Binom ;-;
Iemand hier die goed is in Binom? D: |
|
| |
It starts with an B and ends with an O 508
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic zo 2 dec 2012 - 12:58 | |
| @Q; ik heb geen idee wat Binom is ... Ugh heb dus Geen zin in school weer ;-; De NE Docente is gwn gestoord ;-; |
|
| |
x 889
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic zo 2 dec 2012 - 12:59 | |
| Ik heb morgen topo en heb niet geleerd xD |
|
| |
315
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic di 4 dec 2012 - 22:14 | |
| YAHOOOOO!!! ik hoef niet van dpringles af!!!
Ohh, ik hou zo van mijn mentor dat ie me een goed rapport heegt gegeven:))))))
|
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic wo 5 dec 2012 - 10:42 | |
| K zit nu op school, net mijn boekverslag af gemaakt, weet zeker dat t een voldoende word, ben er best wel trots op =3 |
|
| |
Smurf 87
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic wo 5 dec 2012 - 13:35 | |
| IK HEB eeN 9,5 VOOR GYMWERKSTUK OMG!! |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic wo 5 dec 2012 - 13:42 | |
| Ben je weer thuis, moet je over een uurtje weer terug naar school >< Waarom kan die AK lerares niet gwn even ziek worden ofzo.. |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic wo 5 dec 2012 - 13:51 | |
| Ugh zo veel werkstukken komen er aan T_T geen idee of ik het ooit zou kunnen halen |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic wo 5 dec 2012 - 14:48 | |
| Oeps~ Besef nu pas dat ik een toets had moeten in halen vandaag ._. Naja, ik bedenk wel weer wat om onder de straf uit te komen die er nu op me te wachten staat... ._. Gelukkig is mijn moeder zo lief om me te helpen =3 Like; ik zo "ik ben toets vergeten in te halen..." Mn moeder: "Kan gebeuren, ik help je wel om onder die straf uit te komen." Ik: "Mokay, thx mam <3"
YAY |
|
| |
Smurf 87
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic wo 5 dec 2012 - 15:27 | |
| mwah, chille mam heb jij! mijne wordt al para als ik een 6 haal |
|
| |
hannah 264 Afwezig He wore a smile like a loaded gun.
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic di 18 dec 2012 - 8:37 | |
| Oké, ik heb mijn proefwerkweek overleefd, en ik wil jullie graag mijn punten laten zien die ik behaald heb in de proefwerkweek. Onthoudt wel dat het niveau dat ik heb het hoogste is wat je kunt bereiken qua middelbare school -Gymnasium- dat betekent dus dat ik veel inzichtvragen krijg, dus vragen die je niet echt kunt leren. En dat mijn proefwerken moeilijker worden gemaakt dan die van Havo etc.
Nederlands: 9,0 (<'3) en 6,7 Engels: 7,0 en 6,1 Wiskunde: 6,0 Latijn: 6,1 Grieks: 6,5 Frans: 2,5(Ik heb geen idee wat ik verkeerd doe..) en 6,0 Duits: 7,4 en 6,4 Geschiedenis: 7,3 (leerwerk) 5,5 (inzicht) Aardrijkskunde: 5,3 (hihi, volgens mij alleen maar inzicht.__.) Natuurkunde: 6,7 Biologie: 5,3 (zo'n moeilijk proefwerk was dat .__. Heb daar wel zeker 3 uur voor geleerd.) Muziek: 6,7 Beeldende vakken: Nog niet binnen ~
Je kan zeggen wat je wil xD Maar ik ben hier trots op c': Wat proefwerkweek proefwerken worden verschrikkelijk moeilijk gemaakt. Terwijl ik echt van mezelf kan zeggen dat ik verschrikkelijk hard geleerd heb.
|
|
| |
✻Mart✻ 364
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic di 18 dec 2012 - 8:49 | |
| eindelijk zijn de proefwerken voorbij! (oké, ik had er maar 5, maar proefwerken zijn proefwerken ) Nu zijn het 3 weken vakantie! terwijl m'n broertjes en zus nog naar school moeten |
|
| |
Miss Cat 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic di 18 dec 2012 - 16:35 | |
| 3 weken? Wij maar twee... Nouja, 'k heb zin in de periodeles (deze week poëzie, na de vakantie 2 weken knopenkunde) KNOPENKUNDE!!! Wij hebben een aardige docente. Maarja, veel huiswerk hoort er nu eenmaal bij... *is boos omdat zo veel huiswerk er bij hoort* |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic ma 7 jan 2013 - 19:49 | |
| Oke, ik moet gewoon iets meer dan 4 weken doorkomen en dan is het weer vakantie, moet lukken :'] *zucht* Mijn moeder heeft een oudercontact aangevraagd met mijn lerares Frans om te vragen wat we kunnen doen om mijn Frans te verbeteren .-. I don't like that... Want ik wil wel een manga-boekje or something in het frans, maar dan staat er volgens hen niet genoeg tekst in .-. Really, mijn lerares zelf stelt tv voor, maar dat heeft geen nut, want niemand thuis verstaat dat goed x'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic | |
| |
|
| |
|